St.petrsburg matkailu

Jouto-Lasse

Miten se nyt on, tohtiiko tuosta vaan noin astua Helsingistä St.Petersburgiin menevään Linja-autoon?
Kuinka kielitaidoton, yksin matkaava joka ei ole aiemmin missään käynyt pärjää? Hotelli/ravintola -suosituksia?

13

3685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjokaarle

jonkun matkatoimiston linja-autoon- Ilmeisesti sulla ei ole viisumia, saat sen sieltä matkalta.

• visainen

Kyllä viisumi on hankittava ennen bussiin hyppäämistä, tai oltava mukana ryhmäviisumissa. Jos ei ole omaa voimassaolevaa viisumia tai ei kuulu ryhmäviisumiin, niin rajalta käännytys on varma. Mutta jos viisumiasiat on kunnossa, niin sinne vaan. Rohkealla mielellä.

• Jolki Palki
        visainen kirjoitti:

Kyllä viisumi on hankittava ennen bussiin hyppäämistä, tai oltava mukana ryhmäviisumissa. Jos ei ole omaa voimassaolevaa viisumia tai ei kuulu ryhmäviisumiin, niin rajalta käännytys on varma. Mutta jos viisumiasiat on kunnossa, niin sinne vaan. Rohkealla mielellä.

Eikös Putin ja Haloska jo sopineet viisumi vapaudesta , hyppää vaan bussiin Irinan viekkuun ja nukut onnellisesti ohi tullin ei sua kukaan tuu herättelee!
        Passin jos muistat mukaan ottaa ja Kela kortin jos sattuu Irinasta pusutauti tarttumaan niin pääset Piitterissä lekurilla käymään melkein ilmatteeks!

• YrjöKaarle
        visainen kirjoitti:

Kyllä viimeksi soitin Neva tourssille ja ilmoitin hypääväni autoon Karhulassa. Autossa kyselivät liittymistä ryhmäviisumiin ja olisivat perineet siitä hinnan. Sattaui vain olemaan vuosiviisumi. Eli bussiin voi nyös hypätä viisumittomana mutta ei ylittää rajaa.

• venäjänkänijä
        Jolki Palki kirjoitti:

Eikös Putin ja Haloska jo sopineet viisumi vapaudesta , hyppää vaan bussiin Irinan viekkuun ja nukut onnellisesti ohi tullin ei sua kukaan tuu herättelee!
        Passin jos muistat mukaan ottaa ja Kela kortin jos sattuu Irinasta pusutauti tarttumaan niin pääset Piitterissä lekurilla käymään melkein ilmatteeks!

Putin ja Halonen eivät ole sopineet mitään, eikä sovi. Asia on EU:n ja Venäjän välinen asia.

Viisumi tarvitaan aina Venäjälle mennessä joko henkilökohtainen tai ryhmäviisumi. Ja se tarkistetaan myös Irinan vieressä nukkuvilta useaan kertaan Venäjän rajalla, bussi tyhjennetään tarkastusta varten.

Matkatoimisto hoitaa viisumin rahaa vastaan.

Ei pidä höpistä omia joutavia harhoja yksinkertaisesta asiasta.

• Kaahaa

Itse ostin junalipun ja varasin majoituksen Netistä. Mihin jotain ihme matkatoimistoa tässä välikätenä tarvitsee?

• YrjöKaarle
        Kaahaa kirjoitti:

Itse ostin junalipun ja varasin majoituksen Netistä. Mihin jotain ihme matkatoimistoa tässä välikätenä tarvitsee?

Jos keksit muun kätevän tavan pikamatkaajalle niin kerro minullekin. Ja kysyjä kysyi bussiin hyppäämistä.

• yrjokaarle
        Kaahaa kirjoitti:

laivalla Tallinnassa ?

• Olga
        Kaahaa kirjoitti:

"ja varasin majoituksen netistä."

Netissä onkin hyvä nukkua, ihan virtuaalisängyssä vaikkapa virtuaali_Olgan vieressä...

• matkailu avartaa

Ei muuta kuin hyppäät autoon. Kato lähtiessä että on pätäkkää tarpeeksi eväänä, niin hyvin se reissu menee.

• tässätapauksessa

Saat irti paljon enemmän, muuten pyörit orpopiruna hotellin aulassa yksin.

• Marko.

Älä mene yksin jos et ole tottunut "matkaaja".
      Tulee olemaan vaikeaa, jos et puhu venäjää.

• potaskaa

Että hypätään kesken matkaa ryhmäviisumibussiin,elkää viitsikö 40v kokemuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe