Onko edes ihan helvetin hienoa, kun saa oman asunnon, tietokoneen, telkkarin, mikron, ei rajoja. Kukaan ei häiritse, kiusaa, vittuile tai käske. saa olla miten haluu, missä ja milloin haluu kunhan ottaa astuun itestän. On oikeesti ihan vitun siistii olal aikuinen ja asua omas kämpäs vailla vitutusta ja muiden määräämii rajoja. =) i love that i`m adult!
Cool
9
1111
Vastaukset
- Asuntokuumeinen
On, itse asiassa on todella hienoa vastata itsestään! Mitäpä siitä että on myös velvollisuuksia ja vastuita, on se hienoa asua omillaan :)
- kun sai kaikki
omikseen, just tietokoneen, telkkarin ja kaiken. Se ennenkuulumaton vapaus ja oma tahto. Miten outoa olikaa, kun ei tarvinnutkaan enää mennä kotiin 21.00 ja nukkumaan 23.00 kun ei viereisessä huoneessa kukaa huudatakaan teknopaskaa tai tappele ja huuda kätäillä. Mikä rauha ja vapaus. Saa olla niinkun haluaa, vaikka laahustaa koko yön ulkona juomassa tai baareissa jos kiinnostaa. kyllä aikuisena on kivaa!
- Paha nuori
Kumpa mäkin pääsisisn pois vanhempieni luota, jotka on ihan hullun tiukkoja kaiken suhteen,en saa just olla ulkona ilta kasin jälkee tai mun pitä olla arestissa viikon!11 Mäki haluisin pois kotoo vaikka oon jo 16!!11
- HipHop <3
Onhan se noinkin... MUTTA yksin kun muuttaa niin pitää myös kantaa valtava vastuu itsestään ja kodin kunnostaan. joutuu siivoomaan ja ajatella enemän..
Itse oon 17 ja oon asunut kohta 1vuoden avokkini kanssa yhdessä ja itse ainakin olen huomannut,kuinka "raskasta" se homma on,kukaan ei passita ja kukaan ei käske no onhan se ihanaa,mutta olishan se kiva jos joku sanoisi että ryhdistäydy,mutta olen / olemme hyvin pärjännyt,aina on siistiä ja pyykit on aian pesty...- se vastuu
lopulta niin hurjan suuri, eikä sitä pelkää sitten jos on valmis muuttamaan omilleen aj tietää jo pärjäävänsä ja osaavansa hoitaa asiansa kaiken tarvittavan suhteen.
- Omia kokemuksia
se vastuu kirjoitti:
lopulta niin hurjan suuri, eikä sitä pelkää sitten jos on valmis muuttamaan omilleen aj tietää jo pärjäävänsä ja osaavansa hoitaa asiansa kaiken tarvittavan suhteen.
Kyllä nyt kuin mietin minkälainen olin 17v täysin lapsi asumaan omillaan,saatika et olisin pärjännyt ilman vanhempieni tukea.Myöskään sitä ei tiedä minkälaista on pärjätä "omillaan"koska ei ole kokemusta,kuinka paljon rahaa kuluu ja muuta vastuuta siitä tulee.Kämppikien kanssa tietysti saa osan huolistaan pois.Kerro vaarille vaikka 10v päästä miltä tuntuu sitten, ne ajat kuin lähdit kotoa muualle asumaan,jostainhan se on aloitettava.
- jupsjups
Noin minäkin ajattelin, mutta itseasiassa taidan jatkaa elämää ihan niin kuin ennenkin. :/
- Anonyymi
tämä takapiha tuote kehittely, väkivalta purkka, ym.
- Anonyymi
Always stay cool, like a swimming pool
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356