Haluaisin varoittaa muitakin, kelle tarjotaan Suomi Communicationsin kiinteistöliittymää. Liittymä on 1MB:n laajakaistayhteys 25 euron kuukausimaksulla. Hinta sisältää 1:n sähköpostiosoitteen ja roppakaupalla ongelmia.
Itselläni oli vuoden Soneran ADSL ja toimivuus oli noin 99/100 %. Nyt käytössä on ollut 3 kuukautta Suomi Communicationsin liittymä ja toimivuus varmaan 40% siitä mitä pitäisi olla. Kovilla pakkasilla yhteys oli pari viikkoa joko toimimaton, toimi välillä 2400 modeemin nopeudella, välillä nopeammin, välillä hetken muutaman sadan kilon nopeudella. Vikaa ei voitu korjata heti pakkasten takia. Liittymähän perustuu radioliikenteellä toimivaan signaaliin, eli taloyhtiössä on lähetin ja lähistöllä tukiasema. Samankaltainen kun haukuttu Jippiin langaton ratkaisu.
Suomi Communicationsista ei oltu halukkaita korvaamaan surkeaa yhteyttä mitenkään, ainoastaan ehdotettiin että voi hyvin palata Soneran asiakkaaksi.
Kuitenkin katson miksikä yhteys muuttuu, sillä hinta on puolet mitä Soneran liittymä ja säästön takia yhteyden vaihdoinkin. Mutta sitä saa mitä tilaa näköjään.
Lisäksi yritys ei koskaan tiedota nettisivuillaan mitään teknisistä ongelmista tms. Samat sivut olleet alusta saakka mielestäni.
Sonera kommentoi kerran minulle (Työni puolesta olen paljon tekemisissä Soneran projektipäälliköiden kanssa) että Sonera joskus testasi vastaavaa Kalliossa omille työntekijöilleen, mutta sitä ei tuotteistettu, koska Sonera ei katsonut sitä riittävän luotettavaksi.
Mutta siitähän nämä pienet pelle-puljut eivät välitä. Rahat pois kuluttajilta. Toimii tai ei.
Joten, varokaa kyseistä operaattoria.
Pitäisiköhän ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen ?
Suomi Communications
Tyytymätön
2
267
Vastaukset
- Toope Sonkajärveltä
Hyvä, että kerroit.
Sana levii jos puljulla on tollainen asenne.
En koskekkaan koko lafkaan, opetelkoon ensin asiakaspalvelua.
Kiitos tiedosta.. - pitää
>Pitäisiköhän ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen ? <
-Pitää ehdottomasti, koska kun ostat tuotteen ja se on Viallinen, niin kuluttajaviranomaisten asia nimenomaan kuuluu selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929