Iina

LFR

Kävelin koulun ihmisistä tukkoista käytävää. Tämä oli raivostuttavaa uusissa kouluissa, ei ikinä löydä oikeita luokkia. Jotkut tuijottivat minua, mutta ei se minua haitannut, nautin huomiosta.
”Luokka 719, luokka 719.”, mutisin itsekseni kun katselin luokkien ovia. Vihdoin katseeni löysi pastellinvihreän oven, jossa luokan numero, 719. Koputin varovasti oveen, kuulin askelia ja oven aukaisi hyvin lyhyt, kalju mies. ”Olet varmaankin Miia.”, opettaja sopersi hennolla äänellään kun painelin sisään ovesta. ”Joo.”, hymähdin ja katseeni kiersi luokkaa, enimmäkseen tyttöjä, ei haitannut mua ollenkaan. Kaikki tuijottivat minua hiljaisina. Opettajakaan ei sanonut mitään. Mitä hittoa, ajattelin ja kävelin lähimpään vapaaseen pöytään. Vilkaisin viereeni ja siinä istuva tyttö, aikamoisen söpö, hymyili minulle ja katsoi minua vihreillä silmillään. Väläytin hänelle pienen hymyn takaisin. Sä tulit tänne opiskelemaan, muista opiskelemaan, jankutti ääni päässäni.

Tunti mateli, opettaja vain sopersi hiljaisella äänellään, enkä osannut keskittyä, koska vierustoverini kikatti ystäviensä kanssa ja katseli minua. Voi jumalauta, mitä niin erikoista minussa on? Kännykkäni värisi. Salla, mun exä, halusi tavata illalla. Se oli jättänyt mut jonkun kusipää jätkän takia. Suostuin silti tapaamaan sitä, vaikka sen näkeminen varmaan tekisikin kipeää.

Kello soi ja ryntäsin ensimmäisten joukossa ulos. Mielessäni pyöri se söpö vierustoverini ja Salla, jonka äkillinen yhteydenotto oli harvinaista. Rynnin saman tien ulos ja kaivoin tupakka-askia esiin.

”Missä vitussa se sytkäri nyt on?”, sanoin ihan ääneen. ”Tulta?”, kysyi hento ääni takaani, käännähdin ja näin sen söpön tytön edessäni. ”Kiitos.”, sanoin ja katsoin häntä vaan silmiin, en kääntänyt katsettani edes silloin kun sytytin tupakan. ”Tota, mä oon Iina.”, tyttö sopersi. ”Miia.”, sanoin takaisin.

Kännykkäni värisi taas. Salla ilmoitti tulevansa hakemaan mua kuudelta, eikä siinä mitään. Kohotin katseeni ja Iina tuijotti minua uteliaasti. ”Kukas sulle noin vinhaan tekstaa?”, hän virnuili. ”Salla, mun exä.”, tokaisin tyynesti. Iinan ilme värähti, hänen silmiinsä syttyi pieni liekki. ”E-exä?”, hän änkytti, ”Siis sä tykkäät tytöistä?”. Kohotin kulmiani ja vastasin vienosti hymyillen, ”Kyllä, tykkään.” Iinan käyttämä tykätä-verbi huvitti minua.

”Saisinko mä sun numeron?”, Iina kysyi vaisusti lyhyen hiljaisuuden jälkeen. Katsoin häntä hymyillen ja tunsin pienen ihastuksen syttyvän sisälläni. ”Tietty.”, vastasin ja kaivoin kynää kassistani. Otin Iinan kädestä kiinni aikomuksenani kirjoittaa numero hänen käteensä. Iina hätkähti rajusti. ”Anteeksi, mä en halunnut säikäyttää.”, sanoin nopeasti ja sipaisin Iinan poskea. ”E-ei se mitään, mä vaan oon vähän hermostunut.”, Iina änkytti. Kurtistin otsaani, koska Iina oli todella suloinen. Kirjoitin numeron hänen käteensä ja tunsin kuinka se värähteli vielä hieman.

Katsahdin kelloa. Seuraava tunti alkaisi näillä minuuteilla ja minun piti vielä löytää luokka. ”Soita mulle?”, kysyin Iinalta. ”Joo.”, Iina vastasi vaisusti. En tiennyt mitä muuta tehdä kuin silittää nopeasti Iinan etuhiuksia pois hänen kasvoiltaan ja lähteä sitten kävelemään takaisin sisälle.

Tunti mateli ja mieleni täytti nyt äkillinen ihastukseni. Olin edennyt ihan liian nopeasti. Kaikki posken sipaisut ja hiusten räpläykset olivat saattaneet säikyttää hänet pois. Sellainen ei ollut minun tapaistani, mutta jokin Iinassa ajoi minut siihen. Myös Sallan käyttäytyminen ihmetytti minua.

Asuntoni oli pieni kaksio melkoisen kaukana keskustasta. Avasin oven, heitin kassin tuolille ja rojahdin sohvalle. Makasin hiljaa ja yritin miettiä miten reagoida kun näen Sallan. Pelkäsin, että vanhat tunteet nousisivat pintaan. Havahduin ajatuksistani kun puhelimeni soi. Salla. Sydämeni hyppäsi kurkkuun ja takaisin paikalleen. ”Moi, tuu alas.”, Sallan ääni tokaisi. En vastannut mitään vaan katkaisin yhteyden, nousin ylös, katsahdin nopeasti peiliin ja nappasin takkini.

Salla istui kärsimättömän näköisenä autossaan, mutta minut nähdessään hänen ilmeensä kirkastui. Avasin auton oven ja rojahdin auton penkille sulkien oven. ”Mitä sä haluat?”, kysyin välinpitämättömästi. ”Musta tuntuu että…Mä taidan… Siis…”, Salla änkytti ja katselin häntä oudoksuen. ”Miltä susta nyt tuntuu?”, kysyin ärtyneenä hänen kiertelystään. ” No siis mä oon aatellu asioita ja mä taidan vieläkin välittää susta aika paljon”, Salla sanoi varmemmin. Katsoin häntä epäuskoisena, ei se voi kohdella mua näin. Ensin se jättää ja sitten tulee varta vasten mun kämppäni eteen hienolla autollansa kertomaan että välittää musta vielä. Mitä ihmeen käyttäytymistä se on?

Tuijotin häntä edelleen epäuskoisena. ”Sä oot tosi kaunis.”, Salla henkäisi yllättäen ja kurottautui silittämään poskeani. ”MITÄH?”, huudahdin hurjistuneena ja heitin Sallan käden takaisin. ”Anna anteeksi.”, Salla aneli itku kurkussa. ”Älä viitti.”, tiuskaisin ja mulkoilin Sallaa, mutta silti tunteeni alkoivat heräillä. ”Sä itse jätit mut, sä et voi tulla ja vaatia multa mitään!”, jatkoin ja minunkin ääneni murtui. Salla katsoi minua kauniilla silmillään, jotka olivat täyttyneet kyyneleistä.

Sain tarpeekseni ja nousin ylös autosta. Lähdin kävelemään takaisin asuntoani kohti, mutta jokin valtasi minut, käännyin kannoillani. Etenin nopeaa auton luokse avasin kuskin oven ja suutelin Sallaa rajusti. Salla säikähti, mutta hänen kiihkonsa puski läpi. Kielemme kieppuivat villisti keskenään. ”Tuu, mennään.”, kuiskasin suudelmien lomassa. Suurin piirtein revin Sallan ylös autosta ja otin hänen kädestään kiinni. Johdatin hänet rappukäytävään ja asunnolleni.

Ovi lensi auki. Painoin Sallan seinää vasten suudellen häntä. Olin ollut puutteessa jo pitkään, enkä jaksanut enää odottaa. Jomotus alapäässäni kävi sietämättömäksi. Salla voihki jo nyt hurjien suudelmien lomassa. Vedin Sallan topin pois ja aloin hyväilemään rintojaan. Nännit olivat kovat, otin toisen nännin suuhuni ja pyöritin kieltäni sen ympärillä. Sallan huokailu paljasti hänen kiimansa tilan.

Salla otti paitani pois ja sen jälkeen kävi vyöni kimppuun. Lähdin kuljettamaan häntä kohti makuuhuonetta. Työnsin hänet sängylle ja katselin ensin itse kun tämä puolialaston nuori nainen vääntelehti sängylläni. Hänen rintansa kohoilivat ja hameen helma oli noussut rivosti lanteille paljastaen pienet stringit. Silmissä pilkahti himo. Riisuin housuni ja ryömin hänen jalkopäähänsä. Jäin hyväilemään stringien paljastamia häpyhuulia ja lähdin ylöspäin. Sallan hengitys oli tiheää ja hän puri huultaan kiimaisen näköisenä.
Lähestyin taas hänen huuliaan, mutta pysäytin huulien vain hipoessa toisiaan. Salla ei kestänyt vaan kohottautui rajusti ylös suudellen minua. Hänen kielensä työntyi suuhuni ja kieppui oman kieleni ympäri nopeasti. Voihkaisin kovaa ja Salla irrottautui minusta nopeasti. Hän hymyili minulle, enkä tajunnut miksi. Painauduin hetken ihmettelyn jälkeen takaisin Sallaan kiinni.

Suutelin kaulaa ja lähdin alaspäin rintojen väliä suudellen. Etenin hameen reunaan. Kuljettelin vähän aikaa sormeani hieman hameen reunan alla kunnes vedin sen pois. Salla uikutti ja nosteli lantiotaan tarjoten pilluansa minulle. Stringit olivat aivan märät ja vedin ne tuskaisen hitaasti pois. Posliinipillu kiilsi edessäni. Häpyhuulet olivat turvonneet ja pystyin hyvin erottamaan klitoriksen. Puhalsin ensin kuumaa ilmaa klitoriksen kohdalla pitkään, mikä sai Sallan nostelemaan lantiotaan enemmän. Hymyilin itsekseni. Nyt saisin kiduttaa häntä, kostaa hänelle.

Nuolaisin yhden pitkän vedon pillunreiältä klitorikselle. Salla kiljaisi nautinnosta. Liikuttelin hitaasti kieltäni pillussa tutkien jokaisen poimun. Hivelin klitorista kielelläni hyvin hitaasti. ”Nopeemmin, oo niin kiltti, nopeemmin!”, Salla huusi ja yritti liikuttaa lantiotaan lisätäkseen nautintoaan. Työnsin kerralla kolme sormea hänen pilluunsa. Salla huudahti ja valitti kun rupesin naimaan häntä hitaasti sormillani. Liikutin nyt kieltäni nopeammin hänen klitallaan. Salla oli hurmiossa, hänen kiimaiset ääntelynsä täyttivät huoneen. Tyttö ei ollut varmaan saanut kunnon käsittelyä pitkään aikaan. Nyt saisi. ”Älä lopeta… Nai mua…”, Salla huohotti ja voihki. Pillunesteitä valui jo lakanoille. Salla oli jo saavuttamassa huippunsa, mutta lopetin, tylysti täysin äkkiarvaamatta. Salla huokaisi pettyneenä. Hän oli niin kiimoissaan. ”Älä nyt lopeta… Anna mulle!”, hän huusi ja vääntelehti. Pienen odotuttamisen jälkeen aloitin jälleen. Rakastin tämmöistä vallan tunnetta.

Salla huusi nautinnosta, työnsin taas kolmea sormea hänen märkään pilluunsa. Kuljetin kieltäni klitoriksella ja lopulta imaisin sen suuhuni. Salla haukkoi henkeään. ”I-ihanaa… Älä lopetaaa… Anna mulle…”, hän läähätti. Runkkasin entistä kovempaa ja imin lujempaa. Sallan vartalo nousi kaarelle ja tärisi. Tunsin voimakkaat supistelut sormieni ympärillä. Hänen katkonaiset huutonsa valtasi huoneen, ja nuolin vielä hellästi. Hänen huippunsa kesti yllättävän kauan, mutta kiimani valtasi minut. En enää jaksanut odottaa.

Nousin ylös ja laskeuduin hänen kasvojensa päälle. Suurin piirtein istuin hänen naamalleen. Tunsin Sallan vieläkin katkonaisen, kuuman hengityksen pillussani. ”Nuole.”, tokaisin käskevästi ja tunsin kuinka Sallan ihana kieli alkoi liikkua. Hänen kielensä työntyi sisääni pari kertaa ja hiveli häpyhuulia. Huokailin kärsimättömänä. Hän nuoli kaikkialta muualta paitsi klitoriksen kohdalta. Lopulta nopeasti hän imaisi sen suuhunsa ja imi kovaa. Kiljahdin hyvänolon tunteesta ja hieroin itseäni hänen kasvoihinsa.

Ihana maiskutus kuului kun Salla imi ja nuoli pilluani. Hitaasti hän työnsi yhden sormen sisääni. Hän alkoi liikutella sormeaan pillussani hitaasti ja katkonaiset voihkaukseni kuuluivat varmaan naapuriin. ”Laita lisää… Runkkaa mua… Nopeemmin.”, huohotin ja Salla totteli. Sormia työntyi lisää sisääni ja hän aloitti nopean liikkeen. Litinä kiihotti vielä enemmän ja Salla imaisi taas klitorikseni käsittelyyn. Hän imi ja liikutti kieltänsä klitoriksen ympärillä nopeaan tahtiin ja minä meinasin räjähtää. Sormet hinkkasivat ihanasti pillussani ja Sallan ihana, nopea kieli lipitti klitorikseni ympäri. Tuntui niin hyvälle, suustani purkautui erilaisia nautinnon ääniä, enkä enää pystynyt pidättelemään. Tunsin kuinka aallot lähenivät ja pyyhkiintyivät ylitseni. Kiljahtelin orgasmin kourissa ja tunsin vieläkin Sallan imevän kovaa klitoristani. Olin jo aivan väsynyt, mutta Salla ei armahtanut. Hän piti lantiostani kiinni, etten päässyt kierähtämään pois hänen päältään. Hän imi jo niin kovaa, että se melkein sattui. Nautinto vaan jatkui. Värähtelin uudestaan ja tulin entistä kovempaa. Tuntui kuin se ei loppuisi ikinä.

Kierähdin viimein Sallan viereen makaamaan. Hän tuli puolittain päälleni ja suuteli hitaasti kaulaani. ”Se oli ihanaa.”, hän henkäisi ja silitti hiuksiani. En vastannut mitään. Tunteeni olivat liian sekaisin ja jotenkin ajatukseni kulkeutuivat Iinaan. Pieni syyllisyydentunne nousi, vaikka Iinan kanssa ei vielä ollutkaan mitään suurta. Salla oli nukahtanut, joten minäkin päätin levätä. Puhuisin Iinalle huomenna.


Kommenttia, kiitos.:)

11

12771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uih

      tosi kiihottava.täys nappi!

    • kaipaan

      "syvällisyys" puuttui,mun mielestä agr.ei tarvi tuoda esille...Rakkautta,hellyyttä,hyvää oloa ja mitä kaipasin,älä ole heti bi,mä kaipaisin sellaista tarinaa,sä eka kertaa,myös kaveri ja ei kiirettä..voisitte olla vaikka lapsuudenystäviä!

    • eeh

      Oikein realistista kuvausta. Tämänmoista olen itsekin kokenut;) Jatka samaan tyyliin vaan. Tosin se Iina jäi nyt vähän sivuun, mutta ehkä tulevaisuudessa sitten?

      • LFR

        Eiköhän se Iinakin saa huomiota seuraavassa tarinassa.:)


    • utelisa

      Vähän liiankin hyvin kirjoitettu 'nuoren tytön kirjoittamaksi'.

      • utelias

        Pilasi vähän tunnelmaa, johon just olin virittäytynyt (heterona). Eli jatkossa jos kirjoittelet niin ei koko nyrkkiä ;)))

        (mul oli äsken kirjoitusvirhe nimimerkissä - näköjään)


      • LFR
        utelias kirjoitti:

        Pilasi vähän tunnelmaa, johon just olin virittäytynyt (heterona). Eli jatkossa jos kirjoittelet niin ei koko nyrkkiä ;)))

        (mul oli äsken kirjoitusvirhe nimimerkissä - näköjään)

        vinkistä.:D


      • Käytän kolmea
        utelias kirjoitti:

        Pilasi vähän tunnelmaa, johon just olin virittäytynyt (heterona). Eli jatkossa jos kirjoittelet niin ei koko nyrkkiä ;)))

        (mul oli äsken kirjoitusvirhe nimimerkissä - näköjään)

        Toi kolme sormea ei mun mielestä ole mitenkään harvinaista... Ihan mukava määrä ja toimii hyvin. Itse ainakin tykkään.


    • aah

      kikkelini jäykistyi ja siitä tuli
      valkoista limaa....sit se löystyi..

    • Fanisi

      Ui ui ui...
      Joohan kirjoitathan kohta taasen =) En malta odottaa mitä Iinalle tapahtui =)

    • Kiihottunut

      Voisikohan Iina soittaa niin, että Salla olisi vielä paikalla, ja sitten tekisitte kaikenlaista kolmestaan? Iinalla voisi olla posliini... =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe