Msn:n lataussivu ja välillä jopa hotmailkin menee tanskan kieliseksi (jos se nyt on edes tanskaa?). Ja mesen kun lataa tulee sekin väärällä kielellä. Miten ihmeessä kielen saa vaihdettua? Ei ole kovin kivaa, kun ei ymmärrä valikoista yhtikäs mitään.
Mese Suomen kieliseksi?
7
1253
Vastaukset
Olen tähänkin muutaman kerran vastannut mutta autetaan nyt.
Eli: Käyttikses on XP
Ekana Ohjauspaneeli ja Lisää tai poista sovellus, sieltä poistat livemesen. Jos et muuten näe sitä niin ruksi kohta Näytä Päivitykset. Poisto ohjeiden mukaan.
Sitten surffi selaimellas tänne: http://get.live.com/messenger/overview
Lataa ja asenna, kirjaa tunnuksillas sisään, salli palomuurille nettiin meno ja palvelinoikeudet ja ala jutella.- Pahvi
Se tässä juuri onkin ongelmana, että tuo lataus sivu on tanskaksi. Vaikka muuten msn:än sivut ovat suomeksi. Ja sitä kautta kun lataa tulee automaattisesti mesekin tanskankielisenä.
Pahvi kirjoitti:
Se tässä juuri onkin ongelmana, että tuo lataus sivu on tanskaksi. Vaikka muuten msn:än sivut ovat suomeksi. Ja sitä kautta kun lataa tulee automaattisesti mesekin tanskankielisenä.
Testasin asian itse ja kyllä se suomeks sieltä tulee ihan kiltisti.
Sitten vaan Googleen hakua MSN Messenger Finnish Version.
Ja ootko varmasti ottanu sen www.msn.fi kautta?- käyttiksen
Moonis kirjoitti:
Testasin asian itse ja kyllä se suomeks sieltä tulee ihan kiltisti.
Sitten vaan Googleen hakua MSN Messenger Finnish Version.
Ja ootko varmasti ottanu sen www.msn.fi kautta?eli windowsin region suomeksi, lataussivu tsekkaa siitä käytettävän kielen.
- Pahvi
käyttiksen kirjoitti:
eli windowsin region suomeksi, lataussivu tsekkaa siitä käytettävän kielen.
Olen ottanut msn:n virallisilta sivuilta ja juuri siellä se lataussivu on tanskaksi vaikka muuten on suomeksi. Kamalan ongelmallista. :D
- itikka12
mulla on sama vika:(
- t
mulla sama vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938