Kirjaimellisesti otettua

manri

Oltiin viettämässä ensimmäistä tuntia Tutoroppilaina ja meidän tulisi tulevaisuudessa ohjata uusia oppilaita, jotka tulevat laitokseemme. Siine sitten tutustuttiin pikkusen ja puhuttiin vähän perusasioita.

Tunnin loputtua lähdin kulkemaan pois, kun huomasin, että perässäni tuli eräs tyttö johon olin iskenyt silmäni. Lävistetty goottityttö ja itsekin kyllä olin samaa aatetta edustava pitkällä nahkatakilla ja niittivyöllä. Rupesin ajattelemaan, että vieras vako kiinnostaisi nykyistä enemmän. Oma tyttöystäväni kärsi kaikenlisäksi vielä menkoista ja se tuntu omassa housussa tosi ärsyttävältä.
Rupesin sitten juttusille hänen kanssaan. Kävi paremmin selväksi, että hän opiskeli keittioalaa ja päällä oli myös kaksoistutkinto. Itse olin kauppaopiston tietokoneläheisempi datanomi.
Päätin sitten kävellä tytön kanssa hänen kämpille. Hän kertoi niitä näitä festareista, ryyppyreissuista ja jopa aivan avoimesti seksikokemuksistaan. Itseä rupesi vähän kouraisemaan, koska oma seksielämäni ei ollut ollut mitään kovinkaan rattoisaa.
Kuljin silti hänen kanssaa perille asti mukavaan kerrostalosolukämppään ja siitä hänen huoneeseensa.
Juttelimme ensin aivan viattomasti ja sitten minulta sattui lipsahtamaan, että lähdin seuraamaan tyttöä vain pillun takia. Hän ei kuitenkaan heittänyt minua ulos vaan katsoi vähän yllättyneenä ja sanoi, että oli itsekin toivonut panoa.
Kävimme sängylle pussailemaan ja etenimme tosi varovasti. En ollut ennen pettänyt tyttöystävääni, mutta ei sitä mies mitään voi kun alkaa munalla ajattelemaan; ainakaan 18 vuoden iässä. Pikkuhiljaa rupesimme vähentämään vaatetta ja siirryin suudelmissa alaspäin tytön pikkuhousuille. Otin ne pois edestä ja alta paljastui täysi unelma. Aivan posliiniksi ajeltu pillu. Omanikaan ei koskaan täysin paljaaksi ajellut, vaikka olin silti onnen pekka, että edes jotain ajeli.
Rupesin nuolemaan intohimoisesti tuota vakoa ja kuuntelin, kuinka seuralaiseni huokaili. Rupesin miettimään, mitä hänen kämppikset ajattelevat. Vastauksena tuli yksinkertainen "ei ne välitä". Okei ei sitten haitannut minukaan ja jatkoin nuolemista.
Yhtäkkiä tyttö pyysi lopettamaan ja laittoi minut makaamaan. Hän riisui housuni ja itseäni jännitti aivan sietämättömästi. Tuntui tosi sekavalta, kun tiesi miten rakastaa omaa kultaansa ja nyt toinen suutelee tälle omistettua välinettä. Ei mulla sitten ottanut eteen millään. Noloahan se oli alkuun, mutta olen sentään reilu tyyppi.

Naisen nautinto on aina ollut mulle tärkeetä ja tälläisestä on vanhaakin kokemusta. Minä tiedän aina, että miehellä on 10 sormea, 2 huulta ja 1 kieli, jolla naisen voi tyydyttää hätätapauksessa. Tällä pelillä sitten vein homman kotiin. Nuolin hänen vakoaan ja pääasiallisesti keskityin klitorikseen. (minä kyllä tiedän missä se on ja mitä sille pitää tehdä) Tämä tyttö oli erittäin herkkä tapaus ja se mikä sai tyttöystäväni ynähtelemään niin tämän tytön se sai kiljumaan. Kunnes vihdoin hän kouristui silta-asentoon ja sen jälkeen lysähti sängylle aivan rennoksi. Tiesin asian olevan vihdoin hoidettu.
Puimme päälle ja minä lähdin pois. Ennen lopullista lähtöä tyttö huikkasi jääneensä minulle velkaa. Odotan innolla seuraavaa Tutortuntia, että näen hänet taas. Me otimme liian kirjaimellisesti kehotuksen tutustua kurssikavereihin.

3

14312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manri

      Tämä on tosi juttu. Kirjotan tähän sitten seuraavasta kerrasta, kun se osuu kohdalle.

    • Vieraissa

      Kävin muuten samaan aikaan panenassa tyttöystäväsi. Oli aivan hurjaa menoa. Päätettiin ottaa uusiksi heti kun on taas tilaisuus. Joten pysyttelepä siellä tutor hommissa ja minähoitelen hommat täällä kotipuolessa.

    • heihaloo

      hyvä novelli, mutta se laitos taitaa olla joku ammattiopisto. opiston paneskelevat gootit taas ei innosta :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe