mun hauvelilla on ollut yskää tässä viikon verran...ei enää hirveeasti yski mutta välillä tulee kohtauksia..
ja yskä oin sellaista että aivan kuin sen kurkussa olisi jotain ja yrittää sitä pois...
mutta syö ja juo normaalisti virkee on ja ei kuumetta...
mikähän vois olla..??
koiran yskä??
5
2711
Vastaukset
- tai..
kennelyskää
madot saa koiran yskimään jos niitä on paljon- serobi
en ole kuullukkaan tuota madoista ! Kiitos tiedoista..pitääpäs hakea matokuuri heti huomenna!!
- etsivivä-amadeus
Minulla oli sydäntautinen koira,jonka jouduin lopettamaan.
Normaali yskänlääkettä olen antanut yskään. - Pikku-Miska
Meidän koira oli vilustunut toissa keväänä ja siihen kuului yskää ja myös räkää kun aivasti. Kuulosti kyllä pahemmalta mitä oli!Eläinlääkäri sanoi että kyseessä oli ns. "lasten tauti"(koira oli tuolloin kakara), nielu vähän punoitti ja saatiin lääkkeet joita ei tarvinnut ottaa mikäli koira pysyy virkeänä eikä kuume nouse ja syö normaalisti..eikä ikinä tarvinnut =)
Kannattaa näyttää lekurille kuitenkin. - sofia---
mun koiralla ollu viikon verran sama juttu kauhee hönkiminen ja kakominen keskellä yötä, lenkillä, kesken syömisen.. ja sit sillä just tulee sellasta oksennusrefleksii muttei sitte tuu mitää.. luin noit jotai vanhoi kirjotuksii tääl siel mainittii nielutulehdus, viruksen aiheuttama yskä ja sydänviat.. taidan täsätä kärrätä koiran lääkärii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179