koiran yskä??

serobi

mun hauvelilla on ollut yskää tässä viikon verran...ei enää hirveeasti yski mutta välillä tulee kohtauksia..
ja yskä oin sellaista että aivan kuin sen kurkussa olisi jotain ja yrittää sitä pois...
mutta syö ja juo normaalisti virkee on ja ei kuumetta...

mikähän vois olla..??

5

2711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai..

kennelyskää
      madot saa koiran yskimään jos niitä on paljon

• serobi

en ole kuullukkaan tuota madoista ! Kiitos tiedoista..pitääpäs hakea matokuuri heti huomenna!!

• etsivivä-amadeus

Minulla oli sydäntautinen koira,jonka jouduin lopettamaan.
      Normaali yskänlääkettä olen antanut yskään.

• Pikku-Miska

Meidän koira oli vilustunut toissa keväänä ja siihen kuului yskää ja myös räkää kun aivasti. Kuulosti kyllä pahemmalta mitä oli!Eläinlääkäri sanoi että kyseessä oli ns. "lasten tauti"(koira oli tuolloin kakara), nielu vähän punoitti ja saatiin lääkkeet joita ei tarvinnut ottaa mikäli koira pysyy virkeänä eikä kuume nouse ja syö normaalisti..eikä ikinä tarvinnut =)
      Kannattaa näyttää lekurille kuitenkin.

• sofia---

mun koiralla ollu viikon verran sama juttu kauhee hönkiminen ja kakominen keskellä yötä, lenkillä, kesken syömisen.. ja sit sillä just tulee sellasta oksennusrefleksii muttei sitte tuu mitää.. luin noit jotai vanhoi kirjotuksii tääl siel mainittii nielutulehdus, viruksen aiheuttama yskä ja sydänviat.. taidan täsätä kärrätä koiran lääkärii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3342
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3147
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2546
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2528
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1840
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1455
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82