juu mun okne rupesi aivan yht´äkkiä vinkumaan. Mistähän mahtaa johtua moinen ulina. Se kuuluu keskusyksiköstä. Ääni on korkeaa vinkumista, välillä parin sekunnin taukoja. Ääni kuluu myös koneen ollessa sammuksissa, ainut mikä auttaa ko. asiaan kun ottaa virtajohdon pois. Mistähän tämä vika voisi johtua? On meinaa ärsyttävää ulinaa kokoaika kuunneltavas.
tietokone vinkuu
6
4030
Vastaukset
- make
Avaa koneen kotelo ja kuuntele tarkemmin mistä vinkuna lähtee. Rikkinäinen osa vaihtoon.
- Anonyymi
Koko kone mäkeen ja uutta tilalle!
- Anonyymi
Virtalähde simahtamassa. Voi heittää savut kohta. Kannattaa ottaa virtajohto irti tai vähintäin virtalähteen takana olevasta kytkimestä sammuttaa .
En tiedä onko syttynyt tuollaisia palamaan. Oma kokemus on vain savuista ja hajuista ennen kuin ehdin vetää johdon pois :)- Anonyymi
Varmaan harvinaista:
https://www.computerworld.com/article/2954364/computer-fires-requiring-a-911-call-rare.html
Mutta jos ajattelee pölyistä virtalähdettä (PSU) ja siellä sopivaa oikosulkua, tuntuu mahdolliselta. Teho ainakin riittää. Riippuu varmaan sitten koneen materiaaleista jääkö vain kytemään.
- Anonyymi
Joku puhallin tuli tiensä päähän!
- Anonyymi
Jos on vinkunut kone sammutettunakin ja loppunut virtajohdon irrotuksella, selvästi on virtalähteessä ollut joku vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904