Minkälaista?

suosittelette!?

Olisin kiinnostunut tietämään, aloittelevana motoristina, vähän siitä että minkätehoinen pyörä olisi hankittava. Tämä sen takia koska customia/matkapyörää hankkimassa ja 2 päällä sillä tulisi paljon ajeltua. katselimme vaimon kanssa Kawasakin LTD 454 ja EN500 yms. ja siinähän se ongelma ensin tulikin mieleeni.
Eli riittävätkö tehot?!? ja vääntö nimenomaan!
Olemme vaimon kanssa molemmat aika isokokoisia minä yli 180 cm ja yli 100 kg. vaimo vähän alle 180 cm ja vähän alle 100 kg. eli kannattaako unohtaa samantien tuollaiset "mopot" ja siirtyä kunnonpyöriin.? Tietysti jos rahaa olisi, ei mun täällä edes tarvitsisi asiaa kysellä, vaan kun ei ole liikaa tuhlattavaksi. Minkä tehoista suosittelisitte? Ajettavaksi olisi tarkoitettu pidempiäkin matkoja, mm. lappiin.
Asiallisia vastauksia kiitos! =)


nim. Aloittelijat

4

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GSF

      Painoahan te pariskuntana tuotatte kiitettävästi ja matkakamat vielä päälle.

      Suosittelen ensipyöräksi helppoa, varmaa, tarpeeksi sitkeää ja aikas edullista (suhteellista) Suzukin 650 S Bandiittia, Hondan CBF 600 tai Jammun FZ6 S.

      Ohan näitä.

    • HannaKaisa

      Harvassa on teille sopivaa pyörää, yleensä moottoripyörien kantavuus (matkustajat varusteineen ja tavarat)on jossain 180-240 kg. Jos lasketaan että keskipainonne on 100 kg, ajovarusteet 15 kg niin teidän yhteispainonne varusteineen ylittää useimpien pyörien kantavuuden. Joten: ensin laihdutuskuurille ja sitten pyöräkauppaan.

    • Aloittelijat..

      Mikään provo. Tänään kyselin Yamaha centeristä ja sellaista Drag Star 1100 suositteli. Kun Customia etsiskelen/matkapyörää.
      Vai ei muka sopivaa pyörää löytyisi... Luulenpa että se myyjä tiesi asiansa paremmin. eihän sen lujaa tarvitse kulkeakkaan, vaan siinä pitäisi olla hyvät tilat ja vääntöä riittävästi.. =)

      • t-bird

        Tämä on selkeä mainos, mene nettimotoon ja hae sieltä Triumph Thunderbird, lista aukenee eteesi ja valitse niistä mieleisesi, vaihtoehtoja on muutama.
        Saat samalla sekä isorunkoisen että riittävän väännön omaavan tyylikkään 900cc triple moottorisen laitteen.
        Omani on yksi niistä ja on ehkä menossa pariskunnalle joka on vielä massiivisemmassa kunnossa kuin teikäläiset, olivat ainakin koeajolla ja vaikuttivat tyytyväisiltä, perhetuttuja kun ovat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe