Eli, se on nyt sitten kovan työn takana ja olen saanut jonkinmoisen foorumin kehiteltyä! Uusi nimimerkkini on nykyään Supermonster. Muistakaa että sivu on vasta tehty, eikä listalla ole vielä modeja. Liittykää foorumille ja kysykää modeksi pääseyä (tiedätte ketä tarkoitan). Myös vinkit sivusta ja muusta voitte laittaa aiheeseen jossa käsitellään muuta kuin taikuripuhetta. Toivottavasti sivu miellyttää, ja antaa lisää intoa taikureille. Sivu on:
http://p1.foorumi.info/taikaforum/
Uusi taikaforum on nyt tehty!!!
6
1045
Vastaukset
- magician000
Olen nyt rekisteröitynyt foorumeilla nimimerkillä Magician.
Mielestäni sivusta voisi tehdä vielä hieman "asiallisemman"
Esimerkkejä:
Tänne yleiset keskustelut tempuista.
Tänne aloittelijoille temppuja
Tänne suosittelemasi temppu ja mielellään hinta
Nämä turhat tänne sanat voisit poistaa. Korjaukset
Tänne yleiset keskustelut tempuista
K: Yleistä keskustelua tempuista
Tänne aloittelijoille temppuja
K: Temppuja aloittelijoille
Tänne ilmoitukset
K: Ilmoitukset
Tänne suosittelemasi temppu ja mielellään hinta.
K: Suosittele ostaamaasi temppua. Voit myös halutessasi lisätä hinnan. (tjms.)
Aivan muut aiheet
K: Off Topic
Muuten ihan hyviin aiheisiin olet lajitellut nuo keskustelut.
-Magician
P.S.
"Jos olet näkövammainen tai muusta syystä et voi lukea kuvan koodia ole hyvä ja ota yhteyttä Ylläpitoon avun saamiseksi." :D Repesin :P
Näkövammainen lukee foorumeja? - magician000
Eli tämä foorumi ei ainakaan minun käsittääkseni ole
sinun foorumisi eli senkin voisi korjata:
Täällä minä ja modet ilmoittelemme asioista..
Täällä moderaattorit...
Entä saisiko tolle sivulle lyhytosoitetta? Esim
taikaforum.cjb.net tai taikaforum.urli.net tjms.
Seuraavat parannusta koskevat asiat kerron tuolla foorumilla jos niitä vielä keksin- magic_man
Juu.Rekkasin nimellä magic_man
- magic_man
Niin.Pääsisinkö modeksi?
- magician000
Tuus meseen :P
- Make
magician000 kirjoitti:
Tuus meseen :P
Toi uusi foorumi...toimi mulle vähän aikaa. Eipä toimi enää. Muilla sama juttu? Vähän vinkkejä kenties? =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856