Miksi siitä ei ole koostetta videoklippinä virallisilla sivuilla? Miksi ihmeessä sitä tietoa pimitetään muilta?
Ollin & Hannen aktista
14
6904
Vastaukset
- ,,,
BB kohtelee Ollia kaikin tavoin pehmeämmin kuin ketään muuta asukasta... Kaikki vaan riepoteltavaksi kuten muittenkin kohdalla. Näytettiinhän Mikan ja sorenkin juttu joka tuutista moneen kertaan...
Edes koosteesta ei eilen saanu ihan oikeeta kuvaa.... - kdfkdk
Sitä minäkin mietin. Alan ihmettelemään että oliko koko tapahtuma totta, kun siitä ei tosiaan ole missään klippiä. Miksei!?! Nyt kaikki You tubeen klippiä tai sit lopetetaan hössötys ja todetaan että sitä ei tapahtunut!
- tapahtunut...
kunhan vedättävät ja nauravat.jos ollilla on yhtä epäsiisti alapää kun yläpää niin sanon et yyyööööökkkk.
- mutta ei paljoa katsomista
totuus ei pala tulessakaan, käytiin syvällä intiimialueilla
- hanne ja olli
Samaa ihmettelen, oli kuitenki selvää hyväilyä.
- BBn manipulointiin
Tässä myös vahva todiste siitä miten BB manipuloi katsojien kantaa... Me jotka katsoimme 24/7 tiedämme kuitenkin asian oikean laidan...
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?483490- jopas jotain
tässä linkissä Olli kysyy olix Tatulla syytä morkkikseen tyttöystävästä. Ihan ku rivien välistä vois lukee et Ollilla on...
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?483462
- Ollin töppäykset
Kahdesa pitkästä pissasta ei tullut rangaistusta. Muut pannaan makuupusseihin, iljetys makaa sängyssään. Ei mitään morkkista.
Sitten kun tarttuu sukupuolielimiin ja peiton alla tapahtuu..... - jo tuli
Toisella kanavalla oli pitkä yksityiskohtainen tarina tästä kaikkine äänineen. Että silleen. Tapahtu siellä, sanoo luotettavat lähteet. Tapahtui siis molemminpuolinen tyydytys.
- ----------
laitappa linkki tosta selityksestä tänne.
- lisää tietoa
Löytyi tekstinä. NImimerkki Tintti101 kirjoittaa -Tuliko?- subin bb-keskustelupalstalla.
- kysyypi
---------- kirjoitti:
laitappa linkki tosta selityksestä tänne.
helppoa se olisi
- liukasta on
lisää tietoa kirjoitti:
Löytyi tekstinä. NImimerkki Tintti101 kirjoittaa -Tuliko?- subin bb-keskustelupalstalla.
ollut. Molemmat väittää ettei mitään tapahtunut. Kas kun valvomo keskeyttänyt, olivat varmaan 'tiedottomassa' tilassa.
olihan siel klippi siitä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638