Miksi poistaa lukitus..??

viestiX 3G

Tilasin tollasen saunalahdelta puhelin on SGH-Z540 samsungi.. nii ajattelin vaa että mitä sitten tapahtuu jos poistaa sen sim lukituksen..?? Miksi se pitäisi poistaa ja mitä se hyödyttää?? Toimiiko se netti sivu josta voi tilata 2.70e koodin joka sen sitten muka poistaa..?? Kiitos..

9

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • litmanen
      • viestiXX 3G

        Kysyin että mitä se hyödyttää että sen poistaa..??


      • hyötyä
        viestiXX 3G kirjoitti:

        Kysyin että mitä se hyödyttää että sen poistaa..??

        "Kysyin että mitä se hyödyttää että sen poistaa..??"   

        Siitä on paljonkin hyötyä. Jos esimerkiksi sinulla on niin paljon rahaa, että haluat päästä ylimääräisestä eroon ja jos kännykässäsi ei ole operaattorilukitusta, niin voit vaihtaa liittymäsi esimerkiksi Soneralle.

        Näin pääset ylimääräisestä rahasta eroon aivan huomaamatta. Kätevää ja helppoa!


      • ...
        viestiXX 3G kirjoitti:

        Kysyin että mitä se hyödyttää että sen poistaa..??

        saunalahdella luki että jos sen poistaa ennen toisen vuoden loppumista, he voivat ottaa puhelimen sinulta pois käytöstä.


      • Raimondon

        Eli juuri esimerkiksi Nokian uudet 3g puhelimet joita on paljon kytkykaupassa myyty,niin ei vielä onnistu lukituksen poisto ihan helpolla.
        Yhtäkään laskuria en ole saanut toimimaan siten,että se antaisi oikean purkukoodin.
        Näitä laskureitahan on nettisivuilla (Maksullisia ja ilmaisia)ja ladattavina ohjelmina,mutta toistaiseksi eivät ole osanneet laskea BB5 puhelimien koodeja.

        Yksi mahdollisuus olisi fhlsässätä luuriin uusi softa itse,mutta sekin on vielä hieman hakusessa BB5 puhelimissa,usein tarvitaan lisäboksi jotta flässäys onnistuisi.
        Eräs puolalainen kaveri on kai julkaissut beta version simlukon purkukoodilaskimesta nokian BB5 puhelimiin..........kannattaa googlata.


    • lukitusta..

      onko jollekin tullut oikeasti saunikselta sim-lukittu puhelin?
      kaveri ja muija hommasi niiltä kytkykännyt, niin ei ne ollut sim-lukittuja.
      tosin eiväthän ne väitäkään niiden olevan, vaan lukee että puhelin _voi olla_ sim-lukittu..

      mut nuo kaks luuria kyllä kelpuutti iloisesti dna:n kortin..

    • EI kannata!!.

      niin takuu raukeaa heti!!.
      Ei todellakaan kannata ottaa riskiä!!.

      • Raimondon

        Jos menet sitä ohjelmistoa ronkkimaan huolimattomasti ja puhelin vaurioituu,niin voi olla takuukatkon paikka.Mutta jos saat lukituksen pois vaikka koodilla,niin takuu ei siitä miksikään mene.
        Vai luuletko että jos maksan kytkypuhelimen takuu ajan sisällä pois ja saan operaattorilta purkukoodin niin takuu loppuu siihen paikkaan??
        Heh ei pidä kaikkea uskoa mitä koulun urheilukentän pukukopilla puhutaan.


      • tämä on faktaa,kysy myyjältä!.
        Raimondon kirjoitti:

        Jos menet sitä ohjelmistoa ronkkimaan huolimattomasti ja puhelin vaurioituu,niin voi olla takuukatkon paikka.Mutta jos saat lukituksen pois vaikka koodilla,niin takuu ei siitä miksikään mene.
        Vai luuletko että jos maksan kytkypuhelimen takuu ajan sisällä pois ja saan operaattorilta purkukoodin niin takuu loppuu siihen paikkaan??
        Heh ei pidä kaikkea uskoa mitä koulun urheilukentän pukukopilla puhutaan.

        Olet väärässä,kummallakin vaihtoehdolla takuu RAUKEAA!!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe