kuka -82 syntynyt siellä hirvaskankaalla törmäs?
koskelaisia?
kolari äänekoskella
7
3532
Vastaukset
- minä_
Äänekoskelainen on hän, mutta nimeä en tänne rupea kirjoittamaan...
- diilistä
mutta en kerro.
Enemmän kiinnostaa, kuka sen 850 000 euroo voitti lotossa täältä koskelta..
Lappu jätetty Pegasokseen..- Niiiiiin kyllästynyt
Mitähän sinä sillä tiedolla teet.. että voi koskelaiset olla uteliaita.. hyi hyi...
- Mutta???
Niiiiiin kyllästynyt kirjoitti:
Mitähän sinä sillä tiedolla teet.. että voi koskelaiset olla uteliaita.. hyi hyi...
On todella hyvä normaali ihmisten hyvä tietää ( ei ole uteliaisuutta) kuka / ketkä ajavat / kaahaavat esim. uovuksissa vst. yleisillä teillä. lueppa satusetä su 26.11 KSML sivu 3 ns. rattarin uhrin asiallinen kirjoitus.pitkään on kivut / hoidot olleet---> sit ei tulis sinne kuollinilmoitus sivuille näitä esim. 1982 syntyneiden ilmoituksia tiuhaan tahtiin.voi.voi.
- minä vielä vain
Mutta??? kirjoitti:
On todella hyvä normaali ihmisten hyvä tietää ( ei ole uteliaisuutta) kuka / ketkä ajavat / kaahaavat esim. uovuksissa vst. yleisillä teillä. lueppa satusetä su 26.11 KSML sivu 3 ns. rattarin uhrin asiallinen kirjoitus.pitkään on kivut / hoidot olleet---> sit ei tulis sinne kuollinilmoitus sivuille näitä esim. 1982 syntyneiden ilmoituksia tiuhaan tahtiin.voi.voi.
vastasin kylläkin tohon lottoviestiin
- jhio
Mutta??? kirjoitti:
vois vähän miettiä mitä sanoo,ei paljon omaisia helpota oliko humalassa vai ei!
- äkiläinen
ei kukaan aivot omaava mene tuommosia paljastelemaan täällä netissä. Säkään et varmastikaan tee sillä tiedolla yhtään mitään, joten eiköhän anneta ko. ihmisen levätä rauhassa ja omaisten surra ilman typeriä uteliaita ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845