Bahia Feliz

Nimetön

Moi!Olen 9-vuotias tyttö.Meillä on 5-henkinen perhe,ja olemme lähdössä joulukuun alussa Bahia Feliziin.Olisiko siellä käynyt ketään muita lapsi-perheitä?Onko siellä lämmitetyt uima-altaat?Entä onko siellä jossain lähellä vesi-puistoja,tai muuta ohjelmaa?Mitä muuta kivaa siellä on?Jos olet käynyt siellä,niin vastaa vain minulle!

5

4167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3. käynyt

      paikka on kuuluisa lapsista..niitä on joka paikka täynnä ja jos ei tykkää lapsista niin viikko on aika paha. Rattaita ja vaunuja on jokapaikassa ja lasten huuto ja kikatus kuuluu aamusta iltaan. Altaita löytyy tasan 1 kpl, Orkidean juuressa on lämmin allas. Muut ovat kylmiä ja tosi kylmiä siis alle 20C.Vesipuistoa ei ole mutta Intiaanikylä ja papukaija paikka löytyy.Paikka on pieni ja tosiaan aika pitkästyttävä, meressä ei voi juurikaan uida ja korkeuserot ovat suuret eli mäkeä alas ja ylös.

    • olli kuhta

      on siellä vesipuisto ja hyvä onkin. olimme itse lokakuussa lomalla siellä ja vesipuiston vesi oli ainakin silloin lämmintä eikä ollut suolaista. hyvä paikka siis Aqualand, muistaakseni.

      • ei ole olemassa

        Bahia Felizissä? Missä siellä on vesipuisto?


    • TuRiMa

      Olimme juuri siellä syksyllä ja sen vaan sanon sulle, että kyllä pääsette tosi hyvään päikkaan lomalle.Altaat on lämpimiä , lapsille Bamse-kerhoa ,muutenkin lapset siellä on etusijalla.Kaikenlaista mukavaa on sulle tiedossa ja perheellesi.
      Kaunis paikka ,viihtyisä ja turvallinen sekä rauhallinen.
      Vesipuistoon pääsee hotellilta suoraan sinne puljaamaan , ja bussi-matkat ovat tosi edullisia. Onhan siellä se Palmitos Park ( eläintarha tai sanotaan että lintuja on paljon), samassa suunnassa vesipuiston kanssa , ja sinne pääsee samalla bussilla, kuin vesipuistoonkin.
      Me olimme samalla alueella kuin tekin minne menette ja meidän hotelli oli Monte Felix. Pidä oikein hauskaa perheesi kanssa ja ui paljon!!!!

    • Kiinnostunut lukija

      Näin sitä eri ihmiset ovat eri mieltä samasta paikasta.
      Nyt, kun olet itse käynyt siellä, olisi mielenkiintoista lukea, miten itse koit paikan.
      Kirjoittaisitko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe