Hop,
Tietäisikö kukaan mistä voisi ostaa intilais- ja nepalilaisruoan tarjoulussa käytettäviä metallisia lautasia, joissa on eri osiot kastikkeille, lihalle ja riisille? Keraamisetkin samankaltaiset toki kävisivät.
M
Mistä löytyisi intialainen metallilautanen tai tarjoitin?
15
6709
Vastaukset
- Maratti
On intialainen ravintola, jossa söin kyseisenlaisesta astiasta. Jos asut tai käyt Hesassa niin he varmasta auttavat sinua tai kun oikeen kauniisti pyydät niin voivat jopa myydä sellaisen sinulle. Paikka on jossain Ullanlinnassa; oisko ollut Tarkka-ampujankadulla
- luulisin
;).
- Thali-lautanen
Maharaja, Hämeentie 16, 10,90 euroa /kpl
- Anonyymi
Mista voisi ostaa nykyaan eli v.2021?
- Anonyymi
Intiasta?
- Anonyymi
Tori.fi. Minulla on niitä myynnissä siellä tästä päivästä 06.09.2021 lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tori.fi. Minulla on niitä myynnissä siellä tästä päivästä 06.09.2021 lähtien.
Joko nää meni? Millä nimikkeellä löytyy?
- Anonyymi
Nykyaikana tuollaisia ei tarvitse kysellä muuten kuin palstan aktivoinnin takia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyaikana tuollaisia ei tarvitse kysellä muuten kuin palstan aktivoinnin takia !
suski sinä mielenvikainen sinne niuvan-niemeen takas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko nää meni? Millä nimikkeellä löytyy?
Intialais- ja nepalilaisruoan lautaset 7 kpl
- Anonyymi
Eikö oikeasti mistään suomesta löydy? Onko ravintolatukkuja jotka myisivät yksityishenkilöille pieniä eriä vaikka isommalla katteella?
- Anonyymi
Ei oikein löytynyt Intiastakaan
- Anonyymi
Samoja lautasia hakusessa, vielä jos löytyisi kivitavarana.
- Anonyymi
Kannattaa käydä aasialaisissa elintarvikeliikkeissä kyselemässä. Herttoniemen Soluun (Solu Afro Asian Market) pitäisi parin viikon sisällä saapua uusi erä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702352Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921548Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 118971
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969