hei ystävät

eirene1

Onko ketään kotosalla vai nukkuvatko kaikki eläkeläiset jo talviunyaan

7

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olavi321

      Kuka täällä huutelee? Onko kaikki hyvin.

      • kun ollan opeteltu tämä tietokoneen käyttäminen,saa välillä käyvä muualla maailmassa.

        Tulin juuri maalamasta ja toin valmiin taulun kotiin.Opettaja kysyi että oletko sinä noin tulinen kun on niin mahottoman väriä ja vielä että mikä horoskooppi,se hölynpölyä horosk. minulla on tapa elää näin värikylläisesti ja sadussa melkein.Kuka kieltää ehkä se tästä tasottuu 70.ppisenä.


      • olavi321
        pääsky kirjoitti:

        kun ollan opeteltu tämä tietokoneen käyttäminen,saa välillä käyvä muualla maailmassa.

        Tulin juuri maalamasta ja toin valmiin taulun kotiin.Opettaja kysyi että oletko sinä noin tulinen kun on niin mahottoman väriä ja vielä että mikä horoskooppi,se hölynpölyä horosk. minulla on tapa elää näin värikylläisesti ja sadussa melkein.Kuka kieltää ehkä se tästä tasottuu 70.ppisenä.

        olen niin innoissani että,ihminen saa puhua kirjoittamalla tuntemattomalle mutta niin tutulle. Välillä ei muista mitä on kysytty edes.
        Musta neliökin kankaalla on taidetta kuulemma, mutta Särestössäkin käytettiin värejä käytä sinäkin.Horoskoopilla saa heittää vesilintua ampuu muuten pahasti yli.


    • pipla

      Ehei, ei olla unessa ollenkaan ulkona on mukava ulkoilu sää ja kunnon lenkki piristää ja sitten
      kahvituvalle nauttimaan kahvista ja pullasta vai oliko se vallan torttuja ja kynttilöihin tulta, kelpaa siinä huilata lenkin jälkeen ja nauttia hyvästä seurastakin kai siellä joku muukin on ?
      Kyllä meidän eläkeläisten kelpaa !!!

    • aina kiire,päivisin ainakin

      Jatkuva kiire tätä eläkeläistä ainakin vaivaa,joten harvoin päivällä olen kotonakaan konetta avaamassa!

      • A. Tasa

        päätin, että kiire minulla ei enää ole. Eikä ole ollut. Tekemiset ja menemiset voi järjestää niin, että kaikki asiat voi ottaa rauhallisesti.
        Siitä huolimatta en joka päivä viitsi tämän koneen kanssa leikkiä


      • A. Tasa kirjoitti:

        päätin, että kiire minulla ei enää ole. Eikä ole ollut. Tekemiset ja menemiset voi järjestää niin, että kaikki asiat voi ottaa rauhallisesti.
        Siitä huolimatta en joka päivä viitsi tämän koneen kanssa leikkiä

        kun pitää ehtiä ennen kuolemaansa tehdä ja oppia kaikkea sitä, mikä jäi työaikana tekemättä ja oppimatta. Ehdinköhän täysoppineeksi ajoissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3288
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1192
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      91
      716
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe