hei ystävät

eirene1

Onko ketään kotosalla vai nukkuvatko kaikki eläkeläiset jo talviunyaan

7

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olavi321

      Kuka täällä huutelee? Onko kaikki hyvin.

      • kun ollan opeteltu tämä tietokoneen käyttäminen,saa välillä käyvä muualla maailmassa.

        Tulin juuri maalamasta ja toin valmiin taulun kotiin.Opettaja kysyi että oletko sinä noin tulinen kun on niin mahottoman väriä ja vielä että mikä horoskooppi,se hölynpölyä horosk. minulla on tapa elää näin värikylläisesti ja sadussa melkein.Kuka kieltää ehkä se tästä tasottuu 70.ppisenä.


      • olavi321
        pääsky kirjoitti:

        kun ollan opeteltu tämä tietokoneen käyttäminen,saa välillä käyvä muualla maailmassa.

        Tulin juuri maalamasta ja toin valmiin taulun kotiin.Opettaja kysyi että oletko sinä noin tulinen kun on niin mahottoman väriä ja vielä että mikä horoskooppi,se hölynpölyä horosk. minulla on tapa elää näin värikylläisesti ja sadussa melkein.Kuka kieltää ehkä se tästä tasottuu 70.ppisenä.

        olen niin innoissani että,ihminen saa puhua kirjoittamalla tuntemattomalle mutta niin tutulle. Välillä ei muista mitä on kysytty edes.
        Musta neliökin kankaalla on taidetta kuulemma, mutta Särestössäkin käytettiin värejä käytä sinäkin.Horoskoopilla saa heittää vesilintua ampuu muuten pahasti yli.


    • pipla

      Ehei, ei olla unessa ollenkaan ulkona on mukava ulkoilu sää ja kunnon lenkki piristää ja sitten
      kahvituvalle nauttimaan kahvista ja pullasta vai oliko se vallan torttuja ja kynttilöihin tulta, kelpaa siinä huilata lenkin jälkeen ja nauttia hyvästä seurastakin kai siellä joku muukin on ?
      Kyllä meidän eläkeläisten kelpaa !!!

    • aina kiire,päivisin ainakin

      Jatkuva kiire tätä eläkeläistä ainakin vaivaa,joten harvoin päivällä olen kotonakaan konetta avaamassa!

      • A. Tasa

        päätin, että kiire minulla ei enää ole. Eikä ole ollut. Tekemiset ja menemiset voi järjestää niin, että kaikki asiat voi ottaa rauhallisesti.
        Siitä huolimatta en joka päivä viitsi tämän koneen kanssa leikkiä


      • A. Tasa kirjoitti:

        päätin, että kiire minulla ei enää ole. Eikä ole ollut. Tekemiset ja menemiset voi järjestää niin, että kaikki asiat voi ottaa rauhallisesti.
        Siitä huolimatta en joka päivä viitsi tämän koneen kanssa leikkiä

        kun pitää ehtiä ennen kuolemaansa tehdä ja oppia kaikkea sitä, mikä jäi työaikana tekemättä ja oppimatta. Ehdinköhän täysoppineeksi ajoissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe