BB:ssä on viikkotehtävänä 1000 palan palapelin kasaaminen!!!
TÄTÄ ETTE IKINÄ USKO!!!
49
47483
Vastaukset
- tylsempää
keksiä, alkaa olla jo katsojien aliarvioimista!!!
- maalasivat muotokuvat
nyt noista ei ole siihen.ne käyttää kameraa ja mites otat pois potkituista kuvaa.oli se viimevuotinen joukkio paljon muutenkin viihdyttävämpää muistelkaa vaan sarin esityksiä ja lintsin ja sarin yhteistä laulu ongelmaa.
- Kiki88
esim. eläintehtävät on pal tylsempiä
- jojo78
tehtävä..
- ...
helppo homma. Yks ihmine tekee semsen hetkes (nimimerkil kokemusta on), kunhan tajuavat lajitella palat.
- ...mitä sitte....
... mitä sitte oon mäki koonnu tunnis 2000 palan palapelin
- AinaImpiEllenAnna
Joo mutta oletko kasannut 1000 palan palapelin, jossa on vain 700 palaa???
Häh? - olet
Ollikin oli viimeisenä keittoyönä. 2000 palaa, vajaa 2s /pala !!!!!!! Ei siinä paljon mietitä, no sorminäppäryyttä pitää olla.
- JERE7
NO ON HIRVEETÄ MINÄKIN OON KOONNU SELLASEN PALAPELIN
- Tyttö20
1000 palapeli ei ole vaikea koota olenkaa. 1500 palaakin saa helposti vielä. Pitää olla vaan hyvää värisilmää ja nokkeluutta.
- pisuliihqdaa
No ei oo hei vaikeeta ite oon koonnu simmosii ainaki kymmene, ja seinäl on ainaki 7tauluna.. NiiQ hei DaaA!! Jos joku NiiQ sanoo etmä oon muka joku Wannabe.... Hei Saleee!! XD LoL OMG ihqdaa pissis puhu kädelle se kuuntelee sua...!! DAAA!!! :PP
- lol :()
kun mira kähti talossa ei oo siis mitään kiinnostavaa ninkun joku muukin sanoi!
- huuuuoli
lol :() kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä.
Mä en ole yhtäkään jaksoa kattonut sen jälkeen ku Mira lähti ja sitä ennen olin aivan koukussa ohjelmaan.
Nyt mä käyn vain välil lukemas täältä et mis mennään.
Mira oli paras!!!! - Spage
lol :() kirjoitti:
Siiz Mira oli iha ihQ!
- kiinnosta pätkääkään...
Mira poissa, ei enää mielenkiintoista..
- bb fani
laittakaa hyvät ihmiset jani ulos, se pelaa peliä jo ratkasti,mutta ei näytä sitä tunteella, jani ei ole talossa ollut kuin alle kk:n ja sari taas ollu koko aikansa, sari finaaliin eikä jani, sarin kuuluu olla siellä, koska on paras ja ollut koko aikansa talossa,tehkää oikea päätös, sari saisi jäädä taloon!!!!!!!!:):).)
- Kannatetaan
Sarin puolella oon ollut alusta asti vaikka siellä monia kivoja tyyppejä ollut ja on vieläkin. Mutta kaikesta huolimatta Sari on ollut talossa kaikkien ystävä eikä ole toisista puhunut pahaa. Jos sillä on jostain syystä suuttunut niin sitten on myös sen rehellisesti näyttänyt. Ihanan oloinen ihminen. Oikeastaan kaikki muut on toisiaan siellä morkannut ja haukkunut selän takana ja se on epäkunnoitettavaa. Sari on kumminkin yrittänyt tulla toimeen kaikkien kanssa kaikesta huolimatta ja sekin on ihan älyttömän hieno piirre ihmisessä.
Jania en tahdo hakkua mutta hän ei aina ole nätisti puhunut kanssa kilpailijoistaan..ja sen vuoksi en hänelle rahaa enkä jatkoa soisi..Olli alkaa välillä olemaan todella vainoharhainen ja se on aika pelottavakin piirre..Mitens e voi keksiäkin ihan outoja havaintojaan..Kari on ollut aikamoinen härskien juttujensa kansa..Mutta hänen huumori on todellakin mennyt mauttomuuksiin välillä..Varsinkin kun arovsteli Miian ulkonäköä yms. Hanne on mukava mutta ollut myös toisia kohtaan aika inhottava..varsinkin silloin kun jenni oli..Mut jännä nähdä miten käy..ja millä perustein ihmiset arvostellaan ja pudotetaan..Arvo kysymys, luulisin. - rinssessa
Kannatetaan kirjoitti:
Sarin puolella oon ollut alusta asti vaikka siellä monia kivoja tyyppejä ollut ja on vieläkin. Mutta kaikesta huolimatta Sari on ollut talossa kaikkien ystävä eikä ole toisista puhunut pahaa. Jos sillä on jostain syystä suuttunut niin sitten on myös sen rehellisesti näyttänyt. Ihanan oloinen ihminen. Oikeastaan kaikki muut on toisiaan siellä morkannut ja haukkunut selän takana ja se on epäkunnoitettavaa. Sari on kumminkin yrittänyt tulla toimeen kaikkien kanssa kaikesta huolimatta ja sekin on ihan älyttömän hieno piirre ihmisessä.
Jania en tahdo hakkua mutta hän ei aina ole nätisti puhunut kanssa kilpailijoistaan..ja sen vuoksi en hänelle rahaa enkä jatkoa soisi..Olli alkaa välillä olemaan todella vainoharhainen ja se on aika pelottavakin piirre..Mitens e voi keksiäkin ihan outoja havaintojaan..Kari on ollut aikamoinen härskien juttujensa kansa..Mutta hänen huumori on todellakin mennyt mauttomuuksiin välillä..Varsinkin kun arovsteli Miian ulkonäköä yms. Hanne on mukava mutta ollut myös toisia kohtaan aika inhottava..varsinkin silloin kun jenni oli..Mut jännä nähdä miten käy..ja millä perustein ihmiset arvostellaan ja pudotetaan..Arvo kysymys, luulisin.Vaikka kuinka haluaisin et Sari voittaa juuri em. ominaisuuksien takia, totuus taitaa nyt olla se, että pojat äänestää saria ja uskon että sari ei pärjää äänestyksessä ketään talossa olevia vastaan. Ainut mahdollisuus on saada vastaansa jani, mutta koska poikia on nyt enemmän ne varmaan äänestää molempia tyttöjä.. Mälsää koska Sari on kyllä kaikkein rehellisin asukas talossa. ja kaki muuten pelaa täysillä! siksi en enää tykkääkkään kakista kun se alko saria äänestelemään.
- 86-
Kyllä Sari jo joutais lähteen v*t*u*n talosta, jotenkin vaan alkaa ärsyttämään se että pitää joka päivä tällätä ainakin kilo pakkelia naamaan ennenkuin edes makuuhuoneesta uskaltautuu ulos!! Ja muutenkin jotenkin vaan vaikuttaa välillä niin lapselta että... Jani taas sitä vastoin ihan mukavan oloinen kundi vaikkakin ollut joidenkin mielestä liiankin huomaamaton mutta mielestäni plussat Janille ja miinukset Sarille!
- kuukausi...
Varmaan tiedät, että Jani on ollut talossa jo 6 viikkoa, mikä on enemmän kuin yksi kuukausi.
Sari ulos!
- tiperöinen
Onko muutkin havainneet että kaki on ruvennut pelaan peliä... Ei se muuten Sarille antais noita nimeämispisteitä, taitaa vaan pelätä että Sari vie voiton...
- kun Sari ei muuten ole
Sari ei ole kiinnostunut Karista yksityismielessä...
Kari äänestykseen... - ei oo totta!! vai onko?
en usko!! ;p sari ulos talosta!! sari--------------- jani
- kaikki..
Niinovat kaikki muutkin ruvenneet pelaamaan. Ja niin pitääollakin.
Tietenkin kaikilla on oma voitto tavoitteena, eihän koko talossa olemisella olisi mitän järkeä muuten.
Hyvin taktikoi kaikki muutkin.
Sari ehkä vähiten, kun ei tajuu... - enemmän
vakuutti kakin alkavan turvaamaan selustaansa.Pahat kilpailijat pois tieltä.Ihan oikea asenne, peliä se on eikä mitään kotileikkiä!!!!!!!
- so?
ei mikään helppo kasata 1000 palaa ti-to. :) tai mistä minä tiijän en oo kokkeillu mutta vaikeeta se varmaan on :) :D
- esr
jani ulos ei sari!! sari on hauska tyyppi ja mukava :)
- []si[]
jani ulos!! sari jäää taloon!! sarille plussaa se on vanha asukas se on finaalissa!! elikkä jani ulos!! haluatteko te pittää jania talossa koska se on komee?! jani ulos!!
- kokoomaan
kun sillä meikkaamiseen menee kaikki aika.
- ---
sari on kaunis meikattuna,mahtavaa katseltavaa nam..
- ihQ95
MItä sitten vaikka onkin. 1000 palasen palapelin voi koota viikossa ainakin mä yksin ja allekkin viikossa... ET silleen et sä muka osaa????
- ootkin
niin hirveen fiksu.. (?)
- Fittu et oot teiniiiXX
Ei fittu mika 10 v keiniX kusi pää tollaset pitäs ampuu ku irl näkee!
- äitin pirskatti
ei vaan anna kattoo sitä "ohjelmaa", on kuulemma yhtä vahingollista älylliselle kehitykselle kuin salkkarit, kaunarit, paituli ja 9mm luoti isoaivokuoressa....
Ville 4v.- Arvostaja
Repesin huolellisesti
- ällöin2006
ällöttävä tyyppi ,kyllä sais lähtee menemää talosta tajuaisivat nyt heivata sen pois!!!yrittää olla mitä ei ole ja jutut menee todella yli yrittää sillä olla huvittava .ja on kaikkee muuta.!!!!!1
- neiti_titanic
tosi jännää
- diu diu
tosi jännä muutenki koko ohjelma.. pahempaa pas** saa telkkarista ettiä.
- kivaaa
onko sii sit kivaa voi voi jee onk okivaa ei sii mitä äihmelistä olee senki homo
- anni-kadenius
miks te laitatte ihan tyhmii tehtävii bb talolle mun mielestä siellä mitäis aina vaan olla kännissä ja tehä seksii niin paljon kun pystyy!!
vai että viinaa ja naimista vaan? eiköhän tuota naiskentelua näe netistä jos tahtoo ja jos kännisiä haluaa nähdä niin menee baariin kahtelemaan.. laittasivan vaikka ennemmin leffoja tollasten ohjelmien tilalle!
- ? Onkelma?
Kellään tietoa missä olisi modeja galleriaan. Ja sellaisia gootti modeja. Esim Tyttö poika modeja ja pääkallo?? En löydä mistään :(
- huuonoo
piluun menee palat
- HubaA
Järkee ?
- KK..
NO voi ei. JÄrkee kattoo ku toiset kasaa jotaa vitun palapeliä.
- hahaahaa
hahaahaa
- maailmanlapsi
mielestäni tämä asia ei ole hirmu vaikeaa, se on vain kiinni siitä että kiinnostaa heitä ja kehtaavatko he tehdä palapelin.
Jollekkin vanhalle tekijälle se on helppoa, ja heitähän on sentään monta tyyppiä sitä tekemässä..
Mutta katsojista tämä taitaa olla aika tylsää, koska täytyy vain katsoa muita kun he laittelevat paloja paikoilleen ja kiroavat melkein välillä..
- oot paras sari!!
mun mielestä on kivaa et tulee uusia ja vähän vaikeita tehtävii BB:taloon!! terkkuja sarille ja janille ootte parhaat!
- 3-5 vuotta
Eiköhän ne siitä selviä !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 201137
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874