Sims 2 'sensurointi pois?'

Ärsyttäääää

Elikkäs, tietääkö joku miten sen koodin millä saa sensuroinnin pois simeiltä? Joskus osasin mut nyt oon unohtanu.. Ärsyttää, kun jotkut simit menee poreammeeseen ja väkyy niitä pikseleitä tyhmästi.. Eli, joo.. :P

12

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehethryj

      perverssi....

      intprop censorgridsize (0-8):

      0 poistaa sensuroinnin alastomalta similtä, 8 palauttaa sen. HUOM! Ei toimi Yöelämää lisäosassa!

      • Minniel

        Mikä helvetti tuossakin oli taas noin vastemmielistä?! "Perverssi", oikeastikko, etkö parempaan pysty! Ärsyttää just sun kaltaset tyypit, jotka luulee olevansa parempia. Mitäs pervoa siinä nyt sitten on, jos tota koodia pyytää. Joku juu ihan varmaan saa jotain kiksejä joistain simeistä. Ärsyttävä ihminen!


      • CdelD
        Minniel kirjoitti:

        Mikä helvetti tuossakin oli taas noin vastemmielistä?! "Perverssi", oikeastikko, etkö parempaan pysty! Ärsyttää just sun kaltaset tyypit, jotka luulee olevansa parempia. Mitäs pervoa siinä nyt sitten on, jos tota koodia pyytää. Joku juu ihan varmaan saa jotain kiksejä joistain simeistä. Ärsyttävä ihminen!

        Minä ainakin olen huomannut, että tuo sensurointi usein haittaa kuvattaessa. Ei tule hienoja kuvia. Legacya ajatellen siis. Muuten minuakaan ei tuo sensurointi suuremmin haittaa.


      • ehethryj
        Minniel kirjoitti:

        Mikä helvetti tuossakin oli taas noin vastemmielistä?! "Perverssi", oikeastikko, etkö parempaan pysty! Ärsyttää just sun kaltaset tyypit, jotka luulee olevansa parempia. Mitäs pervoa siinä nyt sitten on, jos tota koodia pyytää. Joku juu ihan varmaan saa jotain kiksejä joistain simeistä. Ärsyttävä ihminen!

        ihan vitsinä heitin, ei tartte vetää herneitä nenäänsä heti. ja koska olen väittänyt olevani muita parempi? tuon keksit kyllä ihan itse. ja taidat itsestäsi niin luulla koska tulet toisia haukkumaan. ja on se mun mielestä omituista että haluaa vahdata alastomia simejä... :D sinä taidat siitä jotain kiksejä saadakkin, tai sitten siitä että tulet haukkumaan toisia koska luulet olevasi muita parempi. huh huh, voi sinua pilalle hemmoteltua lapsiraukkaa.


      • minä vaan !!!!! =) <...

        Entäs jos mulla on yöelämää mut on myös sitä uuempi lisäri, eli lemmikkielämää, toimiiks se sillon?


      • ehethryj
        minä vaan !!!!! =) <... kirjoitti:

        Entäs jos mulla on yöelämää mut on myös sitä uuempi lisäri, eli lemmikkielämää, toimiiks se sillon?

        en tiä, en oo kokeillu. kait sen kokeilemalla saa selville :> onhan nuota nude patchejakin sitten olemassa, mutta en kyllä tiiä että miten ne sitten toimii...


      • ^PepsiMax
        minä vaan !!!!! =) <... kirjoitti:

        Entäs jos mulla on yöelämää mut on myös sitä uuempi lisäri, eli lemmikkielämää, toimiiks se sillon?

        Jos olet tehnyt varmuuskopiot simsistä, että pelaat Yöelämää ja Lemmikkielämää erikseen, niin lemmikkielämässä toimii. Jos olet ladannut samaan, niin ei toimi, koska Yöelämää on silloin siinä samassa.


      • Minniel
        ehethryj kirjoitti:

        ihan vitsinä heitin, ei tartte vetää herneitä nenäänsä heti. ja koska olen väittänyt olevani muita parempi? tuon keksit kyllä ihan itse. ja taidat itsestäsi niin luulla koska tulet toisia haukkumaan. ja on se mun mielestä omituista että haluaa vahdata alastomia simejä... :D sinä taidat siitä jotain kiksejä saadakkin, tai sitten siitä että tulet haukkumaan toisia koska luulet olevasi muita parempi. huh huh, voi sinua pilalle hemmoteltua lapsiraukkaa.

        Just. Olisit sitten näyttänyt jotain merkkejä siitä, että heitit tuon vitsillä. Äläkä kuule luulekkaan, että minä olisin joku hemmoteltu kakara. Itseppähän tätä kerjäsit. Ei siitä tarvitse muita ruveta arvostelemaan.


      • jauskisjau

        haha :D Minä ainakin ulkopuolisena tajusin tuon "perverssi" heti vitsinä XD Nauroinkin sitä juuri. ei kannata kaikkea vakavasti ottaa. Tarviiko sitä aina tapella toisten sanomisista kun täällä voi sanoa kuka tahansa ihan mitä vain.

        Ja se joka sen sitten vitsiksi sanoikin niin sen viestin loppu oli vähän liikaa.

        No mutta rauhaa kaikille :D


      • Hajosinko ees
        Minniel kirjoitti:

        Just. Olisit sitten näyttänyt jotain merkkejä siitä, että heitit tuon vitsillä. Äläkä kuule luulekkaan, että minä olisin joku hemmoteltu kakara. Itseppähän tätä kerjäsit. Ei siitä tarvitse muita ruveta arvostelemaan.

        Jos et attunut huomaamaan, niin sinähän itse hyökkäsit ensin kimppuun arvoteluinesi :)


    • ei toimi

      ei mulla toimi sanoo et on virheitä

    • Anonyymi

      mulla ei oo toiminu tuo kylläkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe