Sims 2 'sensurointi pois?'

Ärsyttäääää

Elikkäs, tietääkö joku miten sen koodin millä saa sensuroinnin pois simeiltä? Joskus osasin mut nyt oon unohtanu.. Ärsyttää, kun jotkut simit menee poreammeeseen ja väkyy niitä pikseleitä tyhmästi.. Eli, joo.. :P

12

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehethryj

perverssi....

intprop censorgridsize (0-8):

0 poistaa sensuroinnin alastomalta similtä, 8 palauttaa sen. HUOM! Ei toimi Yöelämää lisäosassa!

• Minniel

Mikä helvetti tuossakin oli taas noin vastemmielistä?! "Perverssi", oikeastikko, etkö parempaan pysty! Ärsyttää just sun kaltaset tyypit, jotka luulee olevansa parempia. Mitäs pervoa siinä nyt sitten on, jos tota koodia pyytää. Joku juu ihan varmaan saa jotain kiksejä joistain simeistä. Ärsyttävä ihminen!

• CdelD
        Minniel kirjoitti:

Mikä helvetti tuossakin oli taas noin vastemmielistä?! "Perverssi", oikeastikko, etkö parempaan pysty! Ärsyttää just sun kaltaset tyypit, jotka luulee olevansa parempia. Mitäs pervoa siinä nyt sitten on, jos tota koodia pyytää. Joku juu ihan varmaan saa jotain kiksejä joistain simeistä. Ärsyttävä ihminen!

Minä ainakin olen huomannut, että tuo sensurointi usein haittaa kuvattaessa. Ei tule hienoja kuvia. Legacya ajatellen siis. Muuten minuakaan ei tuo sensurointi suuremmin haittaa.

• ehethryj
        Minniel kirjoitti:

ihan vitsinä heitin, ei tartte vetää herneitä nenäänsä heti. ja koska olen väittänyt olevani muita parempi? tuon keksit kyllä ihan itse. ja taidat itsestäsi niin luulla koska tulet toisia haukkumaan. ja on se mun mielestä omituista että haluaa vahdata alastomia simejä... :D sinä taidat siitä jotain kiksejä saadakkin, tai sitten siitä että tulet haukkumaan toisia koska luulet olevasi muita parempi. huh huh, voi sinua pilalle hemmoteltua lapsiraukkaa.

• minä vaan !!!!! =) <...

Entäs jos mulla on yöelämää mut on myös sitä uuempi lisäri, eli lemmikkielämää, toimiiks se sillon?

• ehethryj
        minä vaan !!!!! =) <... kirjoitti:

Entäs jos mulla on yöelämää mut on myös sitä uuempi lisäri, eli lemmikkielämää, toimiiks se sillon?

en tiä, en oo kokeillu. kait sen kokeilemalla saa selville :> onhan nuota nude patchejakin sitten olemassa, mutta en kyllä tiiä että miten ne sitten toimii...

• ^PepsiMax
        minä vaan !!!!! =) <... kirjoitti:

Jos olet tehnyt varmuuskopiot simsistä, että pelaat Yöelämää ja Lemmikkielämää erikseen, niin lemmikkielämässä toimii. Jos olet ladannut samaan, niin ei toimi, koska Yöelämää on silloin siinä samassa.

• Minniel
        ehethryj kirjoitti:

ihan vitsinä heitin, ei tartte vetää herneitä nenäänsä heti. ja koska olen väittänyt olevani muita parempi? tuon keksit kyllä ihan itse. ja taidat itsestäsi niin luulla koska tulet toisia haukkumaan. ja on se mun mielestä omituista että haluaa vahdata alastomia simejä... :D sinä taidat siitä jotain kiksejä saadakkin, tai sitten siitä että tulet haukkumaan toisia koska luulet olevasi muita parempi. huh huh, voi sinua pilalle hemmoteltua lapsiraukkaa.

Just. Olisit sitten näyttänyt jotain merkkejä siitä, että heitit tuon vitsillä. Äläkä kuule luulekkaan, että minä olisin joku hemmoteltu kakara. Itseppähän tätä kerjäsit. Ei siitä tarvitse muita ruveta arvostelemaan.

• jauskisjau

haha :D Minä ainakin ulkopuolisena tajusin tuon "perverssi" heti vitsinä XD Nauroinkin sitä juuri. ei kannata kaikkea vakavasti ottaa. Tarviiko sitä aina tapella toisten sanomisista kun täällä voi sanoa kuka tahansa ihan mitä vain.

Ja se joka sen sitten vitsiksi sanoikin niin sen viestin loppu oli vähän liikaa.

No mutta rauhaa kaikille :D

• Hajosinko ees
        Minniel kirjoitti:

Just. Olisit sitten näyttänyt jotain merkkejä siitä, että heitit tuon vitsillä. Äläkä kuule luulekkaan, että minä olisin joku hemmoteltu kakara. Itseppähän tätä kerjäsit. Ei siitä tarvitse muita ruveta arvostelemaan.

Jos et attunut huomaamaan, niin sinähän itse hyökkäsit ensin kimppuun arvoteluinesi :)

• ei toimi

ei mulla toimi sanoo et on virheitä

• Anonyymi

mulla ei oo toiminu tuo kylläkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1675
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1442
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      87
      1290
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1009
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      815
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe