Kuka tietäisi 80-luvun Fiestan nostopisteet(ei siis tunkin paikat).Tarkoitus pistää keula tukipukkien varaan
Olisiko ne edessä ns pitkittäispalkit?
Fiestan nostopisteet/paikat
2
826
Vastaukset
- nää tuli mieleen
Ite oon nostellu -76-83 ja 84-89 Fiestoja tunkilla moottorin tukipalkista siitä vetolenkin kohdalta, pukit alle sitten puskurintakana olevien reaktiotankojen kiinnityspisteiden alle, ei ehdottamasi pitkittäispalkkikaan huono paikka ole mutta suosittelen sinne lankkua väliin, ainevahvuus on pitkittäispalkissa pistekuormille liian hentoa. Kolmaskin vaihtoehtoinen pukin paikka on poikittaisten tukivarsien kiinnityspisteet...
- diplinssi
Lankunpätkä väliin levittämään voimaa isommalle alalle. Aina kannattaa valita kohta läheltä, missä levyä pystysuunnassa. Ei sieltä, missä vain vaakasuoraa levyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107