Heipat!
Tämän typyn haaveena olis päästä taasen näin talven tullen vaaleahiekkaiselle rannalle, turkoosin meren äärelle... Thaimaahan tai muualle kaukomaahan ei nyt ole budjettia, joten löytyiskö Maltalta edes vähän jotain sen suuntaista..??
Eli, kiinnostais enemmänkin kauniit maisemat kuin turistimestat. Mihin siis kannattaisi suunnistaa jos kohteena olisi Malta?
Entä, onko kokemuksia Maltalla oleskelusta helmi-maaliskuussa?
Kymysyksiä
2
1185
Vastaukset
- ei ole liiemmin
rantoja, vaan pieniä lahden poukamia tai louhittuja kallioita missä voi ottaa aurinkoa. Maltalla on kylmintä juuri tammi-helmikuussa, päivälämpötila korkintaan n. 15 astetta ja vuotuiset sateet ovat juuri enimmillään näinä kuukausina. Maalis- ja huhtikuu erittäin tuulisia ja scirocco tuo hiekkaa Saharasta. Olin viime viikon Maltalla ja saari alkoi valmistautua talveen. Joka puolella maalailtiin ja vasarat paukkuivat. Paikalliset naiset kulkivat talvisaappaat jalassa, kun taas engelsmanni turistit kulkivat shortseissa. Olimme viimeiset turistit, jotka Finnair toi Suomeen suoralla lennolla. Talvella jos sinne haluat, niin jodut lentämään esim. Frankfurtin tai Rooman kautta.
Ravintolat ammottivat jo tyhjyyttään, niin mitenköhän sitten talvella? - haluat
niin Euroopassa ei ole lämmintä tammi-helmikuussa.
Suosittelen sinulle Egyptiä tai Dubaita. Ao. kuukausina lämmintä ei ole edes Kanarialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088