Hei!Minkälainen palkka pankissa on?Onko kiva työ?Minkälainen ammatti on teillä kun pääsitte töihin pankkiin?Kiitos vastauksista.
Pankkiin töihin?
7
9636
Vastaukset
- puttis
Palkka riippuu ihan tehtävästä ja alallaolovuosista. Hesassa pikkusen parempi taso kuin muualla Suomessa. Katsopa huviksesi www.ammattiliittosuora.fi.
Jos meinaat johtajan hommiin niin opettele ensin välilyönnit. - tyttönen2
Pankkitoimihenkilön aloituspalkka on noin 1700 euroa/kk taulukoiden mukaan. Minä olen ollut pankissa kesätöissä ja silloin palkkani oli noin 1350 euroa/kk. Olin kyllä silloin jo valmistunut, mutta silti minulle maksettiin tätä ns. "harjoittelijan/kesäapulaisen" palkkaa.
Työ sinänsä oli ihan mukavaa, vaikka kyllä tuo palkka on mielestäni on aika pieni verrattuna työn määrään ja vastuuseen. Niin ja koulutukseltani olen tradenomi.- Uteliassavosta
Paljonko saat palkkaa nykyään?
- Spede21
Itse olen puolivalmis merkonomi ja ensimmäisen määräaikaisen sopimuksen tulen kirjoittamaan ensi viikolla, jouluapulaiseksi pääsen. Myyntityöhön. Työ on todella vastuullinen, haastava mutta paljon antava, suosittelen.
- €€-££-$$
Miten voit suositella työtä jota et vielä ole oikeasti tehnyt päivääkään????
- kokemusta on
Tällä hetkellä palkat kuopassa. Töitä on tehtävä yli vaativuustason eikä palkka nouse. Jatkuvaa taistelua. Vain mielistelijät pärjää.
- pankkilainen
Pitää tiemalleen paikkansa. Palkka ei ole kaksinainen, mutta duunia saa vääntää täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo802603- 262594
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702352Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m252192- 851796
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71659Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211444Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311402Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta121216- 61198