jää jälkeen Chrisitnalle

fani.com

Pinkiä on usein verrattu pop-prinsessa nro1:een molempien räväköiden luonteiden ja tempusten vuoksi. Neitojen on myös huhuttu suudelleen eräissä bileissä vuosia sitten ja he tekivät yhteistyötä lady marmelade-sinkulla josta tuli megahtti. Tosin laulu muisteaan lähinnä Christinan hittinä. Aguilersta tuli se todellinen poptähti näistä kahdesta,se menestyneempi ja suositumpi.

Chris on kuvattu joka lehden kanteen viimeisten kuukausien aikana ja uusin albumi(kuten vanhemmatkin)menestyy paljon paremmin kuin Pinkin oma. Christina on tunnettu myös paljon laajemmalla alueella ja hänen Anom-hittinsä juhlii jo 20:ttä vkoa jo maailman listoilla.V.2003 beautiful-biisi pysytteli 11 vkoa hot100-sinkkulistalla.

3

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinkrocks

      Musta pink on kyllä tosi suosittu. Ehkei ihan niin paljon kun Aguilera mut kummiski. Pinkin laulujen sanat vetoo moneen kuunlelijaan ja hän erottuu joukosta. Krisse taas on vähä liian kropassa myyvä tyyppi. Aguileran jutut menee vähän tonne " Stupid Girls" - linjalle. Mutta kyllä mä myönnän että Christinalta ääntä löytyy mut kyllä myös Pinkiltä.

      Kaikilla on omat mielipiteet näiden kahen paremmuudesta. Ite tykkään Pinkistä paljon enemmän. Siinä on nainen jolta ei asennetta puutu!

      • P!nk 4-eva

        Samaa mieltä, että jokaisella on omat suosikkinsa. On se krissen musa ihan hyvää joo...ja olkoonki vaa kuinka suosittu misäkin listoilla, mut koskaan se naine platina blondatulla tukalla ja kirkkaan punasella huulipunalla ei mua niin lämmitä, kuin energinen ja aiwan mahtava P!nk. Asenne musiikkia edustaapi P!nk verrattuna tuohon kristiinaan...genie in the bottle oli ihan hyvä ja muutama muukin mut se on tollasta lälläri poppia mihin kyllästyy yhtä nopeesti kun jenkin hedelmä purkkaan.


    • Baby Jane

      Suosiossa ja hiteissä ja näkyvyydessä Christina on selkeästi suositumpi, vaikka itse en käyttäisi levymyyntiä "paremmuus"mittarina.

      Mä pidän paljon enemmän Christinan musiikista. Se on myös fiksu ja suorapuheinen ja sillä on oikeasti sanottavaa. Mä inhoan julkkiksia jotka on julkisuudessa ilman mitään annettavaa (esim. Marika Fingerroos). Musta sen julkisuuden pitää olla väline, ei itsetarkoitus. Ja sitten Christinan tapauksessa on tietysti se ääni. Se mahtava ääni. Se on tietysti selvä että ainakin siinä Christina ajaa edelle.

      Kyllä Pinkilläkin tietysti jotain hyviä kappaleita on, mm. Who Knew ja U Ur hand ja Mr.President, mutta sen asenne on jotenkin pirun ärsyttävä; oikutteleva raivariteini tai jotain.. Tai sellasen vaikutelman mä oon saanut. Ja Pink kysyi muuten haastattelussa suomalaiselta toimittajalta että "vietättekö te USA:n itsenäisyyspäivää Suomessa?" Vittu mikä pölkkypää, mä ajattelin. Kyllä se itekin heti tajus että mitä ääliömäistä oli sanonut ja nauro ja vitsaili että taitaa itse olla sellanen "Stupid Girl." Että niin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3052
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      161
      2171
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1976
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1378
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1294
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      94
      1214
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1093
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe