auto on Opel Corsa -95 1.2i ja epäilyttää oiskos siitä mennyt lämpötilan anturi sököks koska vaikka vaihdoin talvitermarin 92cels niin lämmöt mittarin mukaan ei meinaa nousta kuin hikisesti alle 90asteeseen...vai kuuluuko sen toimia niin hitaasti kun ei se 1.2 kone mikään super lämmön tuottaja kuitenkaan ole.
b-Corsan lämpötilan näyttö?!?
4
1095
Vastaukset
- jkfslfjls
Kun ei kukaan muu vastaa niin kerron ainakin, että se Corsa jolla itse ajan ei nosta lämpöä yhtään enempää kuin sinunkaan autosi. Luulen, että se 92 astetta on vain se lämpötila missä aukeaminen alkaa. Ehkä se on täysin auki vasta jossakin 96 asteessa. Kesälläkin ajon aikana lämpö jää johonkin 92 tai 93 astetta mittarin mukaan. Jos seisautat autosi niin sitten nousee hetkeksi korkeammaksikin.
Se mikä on lämpömittarin näytön lämpötila, ei varmaankaan ole aina se mikä siellä moottorissa on merkittävä. Anturin sijoituispaikka vaikuttaa varmaankin siihen miten lämmöt eroavat eri merkkien kesken. Näytölle riittää varmaan se että se kertoo jos jotakin on pielessä jäähdytyksen suhteen. - Kyllä nyt lämpöä riittää
Mulla 1.4 -97 corsa eikä nostanut lämpöjä 90 korkeammalle, vaikka on uusi termostaatti, ennenkuin laitoin pahvin keulaan. Vaikuttaa aika tyypilliseltä ongelmalta...
- pakkeli
ja silti lämmöt pysyy alhaalla...kyllä koppiin kuumaa tulee että vika saattaa olla sitten anturissa mutta eipä tuolla niin maan kaatavaa tärkeyttä ole...pääasia että ohjaamo pysyy lämpimänä.
- corsa_b_1.2_8v
Miksi niiden lämpöjen pitäisi nousta päälle 90 asteen? Asteikon perusteella luulisi että 88....95 on normaali väli. Ohjaamoon riittää kyllä lämpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101269Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65933
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126810Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803