elikkäs kuuntelen kapasiteettiyksikköä,urbaanilegendaa,cheekkiä ja muita hip hop artisteja.nyt mul on tullu tai itseasias se on muhinut jo kauemmin mun pääkopas,et olis kiva pukeutua rennommin ja samalla hiukan "hip hop" tyylisesti.nyt oon vaan pukeutunu johonki verkkareihin ja toppiin ja ollu kauhee gansta(no joo ei!) olis kiva kulkee muissaki vaatteis ku verkkareis koko loppu ikä.ja tässä tulee se pulma: myydääks suomessa naisille hip hop-kuteita(tai siis myydään mutta missä)vai pitääks mun mennä jonneki pointguardiin kattomaan jätkien kuteita.tiedän,tiedän,et miestenkin kuteisiin voi toki pukeutua enkä oo sitä vastaan,mut haluun olla samalla naisellinen...oon niin pelkuri,et en uskalla mennä katsomaan jätkien vaatteit...ja sit pelkään meidän luokan poikien kommentteja...kertokaa omista kokemuksistanne "hip hop-tyylinne alussa" ja sit pelkään sitä,ku haluaisin ostaa sellasen lippiksen(kyl te tiiätte),mut ku en tiiä pitäiskö mun sittenkään ostaa ja niin pois päin.kuulostaa varmaan ihan v#t#n surkealta...no jaa.kiitoksia vastauksistanne.joo,ja enkä ole sellainen teinih#r#,jolla nyt on hiphoppari poikaystävänä ja haluais itsekin muuttua hip hoppariks.joo,ja kukaan mun kaveri ei oo nyt alkanu tai perehtyny hiphoppiin.mitäs muita selityksii viel oli...:D kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
hip hop tyylisiä vaatteita TYTÖILLE!
76
28734
Vastaukset
- -.-
käy kattoo sielt pointguardista tai bronxista.. onko tuo aivan sama onko ne jätkien vai muijien kategorioissa, lökövaatteit silti. ite oon tilannu kans pointguardista ja bronxista jätkien osioista, kun ei taho likoille oikein löytyä mitään vastaavaa.
- hip hop<333
Käy kattoo Bronx:sista(vaatekauppa), siel on nii ihanii vaatteit. mä ja mun serkku ollaan iha samanlaisii rakastetaan xxl kokosii vaatteit ja lökäreit. tampereel ainakin on (en oo käyny muual) mut ne hinnat on kyl nii huippuissa et vois myös ajatella et tekiskö ite
- jekku_battery
Itse ostin monia bronxin muijien farkkuja mutta ei tullut ikinä käytettyä :D Fubutkin on tuolla kaapinpohjalla.
Ne on kalliita eli mieti eka. mut pistä mulle vaik s-postii jos haluut jutella ^^
Ite oon kyl edelleen ihan suomirap fani - SDoG
Jeps minä neuvon. Ehkä.
http://www.hiphopcloset.com/
http://www.icedoutgear.com/hip-hop-clothing.php
http://www.hiphopwardrobe.co.uk/acatalog/
***Muista ennekuin tilaat tai yleensäkään ostat HipHop vaatteita niin ne ovat HELVETIN kalliita. Kannattaa miettiä tarkkaan ennekon ostaa. Muuten voi tulla harmitus päälle.*** - "pelkuri"91
juu,tiedän,et ne kuteet ja asusteet ovat ihan helvetin kalliita.olispa sitä rahaa vaan...
- rocky-
En jaksanu lukee sun viestiäs, mutta kattelin sen nopee ja etit kai jotai hiphop -vaatetusta?
Semmonen ku www.wearit.fi on hyvä kauppa, oon tilannu itekki kamaa satojen eurojen eestä enkä oo pettyny, jotkut siellä on kyl kalliita mut tuskin löydät mistää halpojakaa, paitsi käytettyjä. - mc MaIkKi 8)
no moi! tosiaankin tytöillä on ok pitää hihop kuteita! mun mielestä jätkien hoppari vaatteet on makeampia kuin likkojen 8) tytöille ei tehä niin hienoja kuteita kuin jätkille :O en kyllä tiedä et miksi ei.. oon käyttäny 5 vuotta jo hoppari kuteita ja eikä ykskään jätkä oo sanonu mulle viellä yhtään mitään, kun osa kaveri porukasta on hoppareita.. ja vaikka sul ei oliskaan sen tyyppisiä kavereita niin entä sitten :D antaa ihmisten ajatella mitä haluaa 8) vittu jos ne on semmosia vitun säälittäviä munanlutkuttajia niin antaa olla vittu niitten omas arvos, siis jos ne valittaa jotain sun tyylistä.. eikä siinä oo mitään häpeämistä ku menee jätkien liikkeeseen :D 8)
- joku vaa(:
maikki, täyttä asiaa, itekki oon likka, ja oon just samaa mieltä! :D
- ikiwanha
No nythän juttu vaan on niin että Suomessa ei myydä mitään muuta kuin verkkareita eikä ole muuta hiphoppia kuin Cheek niin eiku jatkat vaan samaan malliin niin ei-hyvä tulee...
- prinsessa^^
moi!! mäkin haluisin pukeutuu vähän rennommin ja haluun käyttää sellasiis "lökäpöksyjä"mitkä on tentoi ja pukeutuu huppariin ja sellaseen lippikseen muuta mä en vaan uskalla mä pelkään että mus aletaan haukkuu siitä että piän hippi tyylistä.Mäkin oo miettiny sitä mistä niitä vatteita sais kuhan ei nyt ihan hesasta sakka . YMMÄRRÄN SUA!!
- "Vain" tyttö
Kaupoissa tulee TOSI harvoin tyttöjen hiphop tyylisiä vaatteita vastaann ja nekin harvat jotka näkee on yleensä rumia ja liian kireitä kunnon hiphop vaatteiksi.. Käytän broidin vaatteita ja ostan vaatteita poikien puolelta.. Jätkät aluks katto pitkää ja ei oikein pitäny et muijatki pukeutuu samanlailla mutku sanoin niille suoraan et pitää suunsa kiinni ja pukeutuu ite kireisii pilli farkkuihi yms nii joha meni hiljaseks.. eikä kukaa nykyään edes välitä miten mä tai muut pukeutuu.. Pitää uskaltaa olla omaitsensä.
- joku...
Oon niin samaa mieltä. en mäkää kehtaa mennä poikien puolelle, ja haluaisin käyttää lippiksiä, mut sit mun yht kaverii ruvettiin haukkuu heti lippiksest ( siis tyttöä ) nii en mäkää sit kehtaa/uskalla käyttää :(
- Snoop-cat
nooh tota kirjottaa googlee.. :D
77store.fi on ihan hyvä, se on jossaaa saksas. :pp
iced-biz-out on kans ok, sekii on saksas.;)
drjays.com on kans jees ja se tais olla jossaaa amerikas? :)
nää on ihan hyvii!;D ja kaikki ei oo halpoi mut on siel semmosii alekorituotteitkii :D tytöille ja pojille löytyy ^^_- tsapp
Ei siin oo mitää hävettävää vaikka pukeutuiski tollaseksi hoppariksi.
Itekki oon ja paljo rennompaa olla joka paikassa vähä isoimmissa kuteissa ku sit just joissaa kireis pillifarkuis :)
77store :sta itellä ei oo hyviä kokemuksia, tilasin sieltä kerran varmaan 5 vaatetta, niin loppujen lopuks sieltä ilmotettiin että MITÄÄ niistä vaatteista ei enää ollu (eikä ne ollu ees mitää uutuuksia)
Suomesta saa turninpointista ja shoptetuanista nyt jotainn. Mut jos ihan kunnolla haluat naisten hopparityylisiä vaatteita nii si ulkomailta ostaan.
- B-girl
Mä suosittelen eniten bronxii, mutta siellä valikoima ei oo mitenkää laaja, mut siellä ei oo niin kallista kamaa.
- Likat Kunniaan Hoppareina
OSTA IHMEES! hiphoppari tytöt kunniaan! mäki kuuntelen ihan jokasta suomalaista ja kaverilla on 2broidii jotka tekee mieletöntä musiikkia..jos pojat voi pukeutuu tiukkoihin farkkuihin nääs: Fruttarit ni miks ei me voida olla hoppareita! JUMA! :'DD osta äläkä välitä muoista,mullaki on aina tyylii 6kokoo liian isot vaatteet..ONNEE ! :)
- HipHopLove
http://www.wearit.fi/index.php?pageid=1&lang=fi
Ja tässäkin on :
www.hatland.com - Hentsa
mul oli sama juttu en eka uskaltanu käyttää niit ku aattelin e tkaikki käy mulkkaa "mitä vittuu toi tollasil vaatteil kulkee". mut sit kukaa ei tehny mitää katto vaa et pieni kokoin tyttö ja isot vaatteet. :D ite tilaan:
http://www.syndicatenetstore.com/
http://www.turnin-point.com/index.cfm
Ja tollasist mitä välii sil on ostaax jätkien osastolt vai likkojen. likkojen osastoilt ei löydy mitää isoi vaatteit tai lökäreit siis niiku ihan kunnol ja ite oon sitä mielt et LIKKAHOPPARIT KUNNIAAN! :D ja jos joku tulee sanoo jotaa ni lainaukseen silt joltaa muult vastanneelt et käytä ite stn pillifarkkuij.- jisu
Ja mua nyppi ihan sikana että likkojen vaatteit ei ole paljon. Itekkin mietin et mitäköhän mun luokkalaiset miettii ku ei kukaa oikee tykkää hip hopist mut se vaan on parasta.
- FRUITFRUIT
ole pissis ni sää saatat saaha enemmä munaa :) XDDD
MUL ON HYVÄ MENO XDDD asfdads- huooooh
ei ne vaatteet merkkaa mitenkää siihen että saako vai ei -.-
- jisu
et oo yhtää erilainen kun kukaan mukaan tyttö joka tykkää hip hopist niiku mäki. Etin itekkin yhtenä päivänä niit vaatteita ja kyllä niit tytöille kunhan ettii. Itekkin ostaisin niitä ison kasan jos ois rahaa. Mulle iskeny ainakin kauhee kuume ostaa kaikke hip hop juttui ajattelen niit koko ajan. Mulle lippis kuitenkin ostettu bronxista ja katellu kaikkee muita kauppoi ja turnin-pointist löytyy kanssa lippiksiä.
- upundu
mulla oli melkee sama aluks on kyl vieläkin mulla on parit sellaset vähän rennommat housut. en aluks kehannu pitää koulussa niitä ku pelkäsin muitten kommentteja mutta oon nyt pitäny näitä toisia ku en kehtaa niitä isompia käyttää mutta kerään rohkeutta siihen :D. En kyllä tiiä missä myytäis sillee niitä vaatteita ku en oo ite ostanu. lippiksessä ei oo mitään vikaa pidän sitä joskus sillonkin ku on iha normit kuteet.
- henez
siis, no mää en tiedä myydääks suomes, mut ainaki jos ulkomailtilaa nii 77storesta pitäis löytyy.. mut ei sil must oo mitää välii, et oks ne jätkie vai likkoje.. ku ei niissä erikseen sanota! iha eriasia jos lukis et tää on tyttöjen, tää poikien. ja siit lippiksesta. osta ny jumalauta sellane! ;D ja viel omist kommenteist.. kävin just ostaa kanin farkut. ja vaiks ne olis kui rumat toiste mielest nii selvä, ei mua kiinnosta! mä käytän niitä, jos mä haluu, ja sä ostat ne etkä välitä jätkien kommenteista! ;D
- 1111
totta mäki oon pikkareilla vaikka kylällä ja tupakki suus ihan sama homo en tod oot niin homo sä kö oot pupu housul nuubi hahahaa noooooooooob all ´look joo rabbit legs muahahha
- Hip Hop F'Ever Girls
mun mielest kanttis käydä http://www.turnin-point.com/index.cfm http://www.hatland.com/ http://www.drjays.com/ http://www.eastwear.fi/?sivu=kauppa http://www.bronx.fi/PublishedService http://www.hoodboyz.de/ siin pari mun suosikeista ;)
- Äijä
Joo tota lueskelin noita nii mua enite nyppii noi ns lippikset onko päähinee pakko olla just joku New eran näköne lästsä hyvi se voi olla Pipo RÄtti (durag)
- SaL^^S
Juu mäkin olin eka silleen mitäköhän luokkalaisetkin sanoo ku näkee mun vaatteeet. Eka päivä vaa kyleltiin mut sit kaikki osas silti pitää päänsä kiini 8)) ja nykyään käytän poikien rap vaatteit ja vaan yks tyyppi aukoo päätään koulussa mut kaikki muut hyväksy mut.. :D ei kannata pelätä että joku alkaa aukoo siis päätään voit sanoo takas samal laila.. :D En ite ees oo löytäny tyttöjen hip hop vaatteit...
- nicole9789
On ite vast 12w ja rakastan hip hoppii,oon jo harrastan hip hop tansii vissiin puol vuotta.Itekki tykkään lökäreist ja käytän niit esityksis mut haluisin käyttää kouluskii,pidän nyt rennompii housui ku en uskalla käyttää lökäreit.Mitä kaverit sanois,sillä ne kaikki pitää pillifarkkui ja mä inhoon niit.Mul on koton 7 lippist mut en uskalla käyttää niit koulus... mitä mä teen?
- EmppuxD
nicole9789 kirjoitti:
On ite vast 12w ja rakastan hip hoppii,oon jo harrastan hip hop tansii vissiin puol vuotta.Itekki tykkään lökäreist ja käytän niit esityksis mut haluisin käyttää kouluskii,pidän nyt rennompii housui ku en uskalla käyttää lökäreit.Mitä kaverit sanois,sillä ne kaikki pitää pillifarkkui ja mä inhoon niit.Mul on koton 7 lippist mut en uskalla käyttää niit koulus... mitä mä teen?
laita joku niist capeist päähä kouluu ja kävele kavereitten luokse!! ja jos koulus on jotaa hip hoppareit esim: jos on tanssi luokka niilt voi löytyy ... meet niite luokse/kävelet ohi ja sano moi mite menee?? jotaa tommost...
- : (
EmppuxD kirjoitti:
laita joku niist capeist päähä kouluu ja kävele kavereitten luokse!! ja jos koulus on jotaa hip hoppareit esim: jos on tanssi luokka niilt voi löytyy ... meet niite luokse/kävelet ohi ja sano moi mite menee?? jotaa tommost...
Mä en kehtaa käyttää mun lippistä ja lökä farkuja. Haluasin käytää mutta meidän koulussa vaan pojat köytää. Ja mistä saa lököreitä tytöille.
- vriheit tehny
tykkään lököist vaatteist ja räppi on kans ihan ok.. mut en voi käyttää lökäpöksyi yms, koska mun tyyli on vaihtunu iha sikan.. olin eka sellai ''norm'' sit olin ehkä vähän semmoi emo, mut vaa sen takii koska mun kaveriki oli ja oltii sillon bestiksii. sit olin taas normi, ja sit tykkäsin japanista, mut voinko enää olla se mikä haluun olla ko kaikki vinee mulle ja tällee...... :(
- rappari9398
voit vaihtaa tyylii just sillon ku sua ittees huvittaa. ei se muille kuulu vaik sen iiden mielest kuuluu. ite vaihtanu yli 10 kertaa tyylii kunnes löysin itelle sen just mun oman tyylin. sä päätät ite omast elämäst, tyylist, kaikesta mitä sun sydämessäs on. kunnioita ittees.
- da'Me
Aivan! Mun mielest on ihan älytöntä et ne alkaa heittää jotain ettei me saatais pukeutuu mite halutaa, eli siis jos pukeuduta jätkien vaatteisii jos tykätää ja niin edes päin! Mulle ainakin tulis koulussa niin paljon kuittailua mun vaatteista jos jotain poikien lököfarkkuja tai lippiksiä käyttäisin, mutta mitäs sitten? :) Kuhan on ylpee omasta tyylistä ja tykkää pukeutua niin niin antaa palaa vaan! Mitä enemmän ne siitä huomauttelee ja haukkuu, antakaa niiden tehdä niin :D Ite ne varmaan haluais samanlaisii kuteita pitää ja kääntäkää ne kommentit kohteliaisuuksiks :) Jos fruittarit nyt pukeutuu pillifarkkuihin niin miksiköhän me ei saatais pukeutua jätkien lökövaatteisiin? Ja jos ette uskalla pukeutua poikien vaatteisiin niin edetkää askel askeleelta, se kannattaa :) Eli olkaa ylpeitä omasta tyylistänne ja pitäkää siitä kynsin hampain kiinni ;) älkääkä ottako itteenne pikku kuittailuista tai muusta :)
Live your lifes and be proud of your stylE GIRLZ!! - KERRAN HOPPARI AINA HOPPARI
HEI, PUKEENNU SILLEE MITE ITE HALUAT. ÄLÄKÄ AJATTELE MUIDEN MIELIPITEITÄ. ITE OLEN JUURI YMMÄRTÄNY SEN JA PUKEENNUN MYÖS HIP HOP VAATTEISII. HELSINGISSÄ ON AINAKI YKS SELLANE ISO KAUPPA MISSÄ MYYDÄÄ SELLASIA VAATTEITA MUT NE ON KYLLÄ AIKA KALLIITA. EN OLE KYLLÄ ITE KÄYNY SIELÄ KAUPASSA KERTAAKAA KU ASUN OULUN LÄHELLÄ. EI MUN KAVEREISTAKAA KUKAA OO HOPPARI MUT KYLLÄ NE IHA YMMÄRTÄÄ MUN PUKEUTUMISTA. MINÄKI HALUAISIN SELLASE SIISTIN LIPPIKSEN MUT NEKI ON KYLLÄ AIKA KALLIITA . JOS HALUAT KYSYÄ JOTAI TAI SAADA SAMAN LAISTA JUTTU SEURAA NII MUN SÄHKÖPOSTI OSOTE ON [email protected]. JA HALUAISIN TODELLA ETTÄ SAISIN JUTTU SEURAA KENEN KANS KESKUSTELLA SELLASESTA AIHEESTA MISTÄ ON KIINNOSTUNUT. PS. OLEN SIT 15W TYTTÖ.
- ;)
Minäkin olen katellut kauppoja kuopiossa missään ei myydä hoppari vaatteita. Joten olen päätynyt poikien osastolle farkku jahtiin. On vaikee löytää naisellisia lökäreitä poikien puolelta mutta kyllä niitä löytyy X)
Ja toinen mahollisuus on vaan ostaa liian isot tyttöjen farkut, ei siis mitää vaalennettuja!
Minä kun innostuin Hip hop tyylistä mä aina joskus laitoin hoppari vaateet ja pikku hiljaa mä en enää muita vaatteita käyttänykkää! kukaan ei kutos luokalla huomannu että mä olin erillainen =) ylä asteella päät käänty sillon mä tajusin et hei mä oon ainut tyttö hoppari koko koulussa! koko koulussa ei edes oo ku 3 poika hopparia O_o Mutta sen mä oon huomannu että pojat kiinnostuu erillaisesta X)
Mutta mulla on helppo olla oma itseni kun mun bestis on tosi poikamainen! eikä se käytä ku reisitasku housuja ja jätti huppareita eli se on melkein hoppari mutta kumminkin ei = )- chipm96
näin voit pukeutua naisellisesti hip hop tyylisesti:D
http://www.vertaa.fi/naisten_housut/mustang/jeans_worker_pants_mustang_color_blauw_size/
http://store.nike.com/index.jsp?country=US&lang_locale=en_US&l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-259864/pgid-259865#l=shop,pdp,ctr-i...
http://www.wearit.fi/lisatiedot.php?pageid=9&sid=2208&ik=1
meinaan vähä niiko to tyylisii vaatteit, näitä löytää khyl! :)
kengät ei vaa oo mitenkää naiselliset:D
- Nina_
Juu nää ei oo suomes, mut euroil pelittää nääki kaupat. Kallista on mut ihanii kledjui.
http://www.def-shop.com/index.php
http://www.hoodboyz.de/shop/women/- U Know
Kannattaa myös kattoo topstreetwear.fi stä , siellä on upeita kuteita ja kaiken lisäks todella halvalla ku on alennus , jotkut farkut jopa 20euroa! Eli kannattaa käydä siellä.
- RperLooksLikeRocker
U Know kirjoitti:
Kannattaa myös kattoo topstreetwear.fi stä , siellä on upeita kuteita ja kaiken lisäks todella halvalla ku on alennus , jotkut farkut jopa 20euroa! Eli kannattaa käydä siellä.
No mulla on kans pieni ongelma. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, rockia,popia,RnB,rap/hiphop....Mut enimmäkseen hiphopia . Pukeudun välillä hiukan hevimäisesti, pidän tiukkia mustia farkkuja ja joskus taas löysiä college housuja. Nyt minulle iski into ostaa lököfarkut , kun olen muutaman päivän käyttänyt yhden ystäväni lököfarkkuja. Ne eivät olleet mitenkää erikoiset , kaiken lisäksi niissä oli nappi rikki , mutta silti ihastuin niihin todella. Nyt sitten haluan itsellenikin lökäfarkut. Mutta pidän myös mustista pilleistäni. En tiedä , luopuisinko niistä , vai unelma lököistä. On myös käyny mielessä et pitäsin kumpiaki . Moni kyllä varmasti tulis sanoo siitä , mut sehän on mun oma asia? Et pitäsin välillä lökäreit ja välillä mustia pillejäni. Itseni kanssa olen sinut asian kans , se ei niinku mua häiritsis millää lailla , eikä läheisimpiä ystäviäkää , mutta jotkut varmasti alkaisivat ärsyttää ja valittaa....
- hhjkhjjk
RperLooksLikeRocker kirjoitti:
No mulla on kans pieni ongelma. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, rockia,popia,RnB,rap/hiphop....Mut enimmäkseen hiphopia . Pukeudun välillä hiukan hevimäisesti, pidän tiukkia mustia farkkuja ja joskus taas löysiä college housuja. Nyt minulle iski into ostaa lököfarkut , kun olen muutaman päivän käyttänyt yhden ystäväni lököfarkkuja. Ne eivät olleet mitenkää erikoiset , kaiken lisäksi niissä oli nappi rikki , mutta silti ihastuin niihin todella. Nyt sitten haluan itsellenikin lökäfarkut. Mutta pidän myös mustista pilleistäni. En tiedä , luopuisinko niistä , vai unelma lököistä. On myös käyny mielessä et pitäsin kumpiaki . Moni kyllä varmasti tulis sanoo siitä , mut sehän on mun oma asia? Et pitäsin välillä lökäreit ja välillä mustia pillejäni. Itseni kanssa olen sinut asian kans , se ei niinku mua häiritsis millää lailla , eikä läheisimpiä ystäviäkää , mutta jotkut varmasti alkaisivat ärsyttää ja valittaa....
varmaa ihmiset kattoo että mitä helvettiä, jo pidät vuoroin pillejä ja lököfarkkuja, mut jos et ite jaksa välittää siitä, ni mikäs siinä
- hopotihop
tätä: http://www.77onlineshop.de/websale7/?shopid=77onlineshop&ref=77store_com
Saksalainen mesta mutta vaatteet tulevat kyllä erittäin nopeasti perille eikä hinnatkaan hirvitä... Ja ihan luotettava mesta on, olivat jopa vastaajaan kerran jättäneet viestin kun eräs tilaamani tuote oli päässyt loppumaan...- RperLooksLikeRocker
Niin, kyllä se varmasti oudolta välil näyttäs , mut ne kyllä ymmärtäs ketkä tuntee mut.... Mut omapahan on tyylini .
- hyllyt täynnä hip ho
Totta kai myydään hip hop asuja tytöille ja suomessa. Voit käydä vaikka netisä katselemassa tai kysyä ystäviltä tai joltain muulta jolla on jotain hienoa
- RperLooksLikeRocker
Nonni , nyt tuli tilattua ne löysät farkut! Ihanat pelle pellet (: Tyyli sekalaine , that's me :D
- B-GIRL
RperLooksLikeRocker kirjoitti:
Nonni , nyt tuli tilattua ne löysät farkut! Ihanat pelle pellet (: Tyyli sekalaine , that's me :D
Mistä ostit ne pellepellet? paljonko makso?
- B-GIRL
B-GIRL kirjoitti:
Luojan kiitos en ole ainut tyttö joka on aivan HOPPARI!! B-girl
- RperLooksLikeRocker
B-GIRL kirjoitti:
ostin ne pellepellet topstreetwear.fi:stä , makso semmosen kolmekymppiä alennuksessa
- erilaista
Sellaisessa kaupassa kuin Wear it, Turussa on myös naisten hip hop tyylisiä vaatteita. Miesten vaatteet ovat nähtävillä www.wearit.fi, mutta naisten vaatteet eivät ole nettikaupassa.
- babyphat
Sellossa ja Isossa omenassa on StreetStyle, siellä omistaja itse tilaa jenkeistä kaikki räppärimerkit ja cooleimmat jutut. Tsekkaa.
- B-GIRL
Joo, oon kuullut tost ja oon kattonu sivujaki mut ei siel sivuil ollu mitää...?
- Resist^
http://www.wearit.fi/index.php?pageid=5&aid=15&lang=fi&limit=0
helvetin hyvä kauppa, ei oo liian kallista, itse asias kaikki on vitun halpaa. SUOSITTELEN - räppäri_tyttö-98
Joo mul on kans ollu ongelma, et mistä helvetistä löytäsin itellenki kuteet. oon tälläne 12w tyttö, ja sit ku sain faijan suostuteltuu netti kauppaan nii sain tilata sieltä vaatteita. (Tosin ne tuli kylläkin Saksasta.... ) mut ne oli hitusen kalliit, mut ne oli just sitä mitä mäkin, hip hoppa, lökö housuja, se näytti sellaset mukavan rempseelt jutult joka ois just oikee tyyli kuvaamaan mua. Sit ku ne vaatteet tuli, nii mä hypin riemusta kattoon suurim piirtein :D
- HoppariLA
Mäkin tahtoisin pukeutuu Hoppariks, mut kukaan muu mun kamu ei kuuntele ees hip hoppii ja muakin vähän mietityttää toisten mielipiteet... No täs o kuitenkin muutama kauppa joita on SUOMESSA:
www.micmac.fi
www.unionfive.fi
kauppa.pointguard.fi
Pointguardin yhteystiedot:
Pointguard Oy
Aleksanterinkatu 15
15110 Lahti puh. 358 3 7811 188- HOppari in my <3
Mäkin rakastan hip hoppii niin niin paljo!!! mut löytyispä vaan rohkeutta... oon 13 weee ja huono itsetunto...oon hoppari sydämmessäni....mutten päässäni APUA? tanssin tosi hyvin tai no ainakin kavereideni mielestä oon harrastanu 3 vuotta ja koko ajan...mut en oo kova se on yx syy miksen uskalla käýttäää vaatteitta? pitääx olla kova jotta voi käyttää hoppari vaattteit...? auttakaa en haluu esittää ! vihaan vaan iha vitusti lissuja jotka esittää....HIP HOP RULES ;)
- hiphopfan
HOppari in my <3 kirjoitti:
Mäkin rakastan hip hoppii niin niin paljo!!! mut löytyispä vaan rohkeutta... oon 13 weee ja huono itsetunto...oon hoppari sydämmessäni....mutten päässäni APUA? tanssin tosi hyvin tai no ainakin kavereideni mielestä oon harrastanu 3 vuotta ja koko ajan...mut en oo kova se on yx syy miksen uskalla käýttäää vaatteitta? pitääx olla kova jotta voi käyttää hoppari vaattteit...? auttakaa en haluu esittää ! vihaan vaan iha vitusti lissuja jotka esittää....HIP HOP RULES ;)
siis oleoma itsesi ja ei tarte olla kovis jos tämä tyyli kiinnostaa ja haluut itse poukeutuu nini sitten van pukeutuu ja katsoo mitä käy itse olen pukeutunnut vuoden hip hoppariks
cappejä aitoja löytyy dc karl kani sit lökärit kaksikarlkani hupparit karlkani hummeleast wes skeitti kengät ja puustatehty taitelija nimeni jaexänkäsikorunhelmet koruks et
- jkhuhbnfhujhnjfkhug
älä välitä niitten jätkien kommenteista vaa oo oma ittes,, mulki on joku 6 lätsää eikä mun luokan jätkät oo mulle mitää sanonu vaik käytän niit koulus. ja hei ota teyana taylorin vaate tyylist mallii ;P
- ilovehiphop(L)
minullakin on tämmöne ongelma kun tykkään hip hopista ja sen tyylistä.Haluisin käyttää löysii farkkuja mut en niitä mistään löydä.Oon kattonut yhtä nettisivuu mist voi tilaa mut siel on vaa merkkivaatteita ja sairaan kallista.Haluisin iha normaalifarkut ja löysät ja naisille ,koska eihän siiillä mitää välii ole onko ne merkkivaatteet vai ei.Myöskin en halua sen takia tilata koska jos käytän noin 60 e niihin farkkuihin niin myöhemmin jos on pienet tai isot tai joku muu ongelma niin en voi ees palauttaa .Haluaisin suoraan kokeilla ja katsoa ensin sopiiko ees minulle tommoiset farkut koska eihän hip hopissa aina löysii farkkujan pueta.Onhan tytöillä iha normaalifarkkujakin ja muitakin housuja jalassa mutta nyt kun kiinostaa iha sairaasti just ne löysät vaatteet ja tietsä ku mun luokas ja tavallaan koulus on kaikil tytöil tommoset kireet farkut niin pelkään että jos käytän löysii vaatteita niin näytän jätilt tai pojalta.Niin ja haluaisin myöskin tommost löysää paitaa mutta kun jossai h&m on aina jt kuvii tai txt siel niin haluun iha normaali vai mustaa paitaa , khyl kai miestel tommosii on ja tytöille ne on aikaa löysii mut ku tulee vähä noloksi ottaa ja lähee vaa kokeilee.Ei myöskään kavereita hip hop nii paljo kiinosta niin ei oo ketää myöskään auttamassa ja etsimässä kauppaa jos ne ei ees siitä tyyylistä niin paljon tiedä.
- hiphopfan
Et ole oikee H IPHOPPARI SISI HIP HOP ON MUUTAKIN KUIN PUKEUTUMIS TYYLI siinä on viisielemntiä beat boxi breaKDANCE DJ RÄPPIJA GRAFIINITINTEKEMINEN jA
HipHop tyli on tälläinen cäppi on aito merkkinew york tai dc tai joku muu Karl kani lökärit karlkani huppari taijoku muu skeitti kengät jabling bling koru siinä ne aidot ja
mitäräppi kuuntweluu nini oldschool jaUg on tärkeit muuten sat nolouttajanaurun alaisuutta mut makuasiakaikkilla
- hopparigirl
Mä yritin ensiks väsää naisten isompikokoisista vaatteista jotain kivaa, mut ne näytti typerältä. Sit päätin rohkeesti vaan mennä miestenpuolella ja löysin kivat tuulipukukankaasta urheiluhousut jotka on mun yhet lempi housut ja sit farkkui voi ostaa hyvinkin poikien puolelta koska niissä ei niin suurta eroo oo onks ne tyttöjen vai poikien. Ja kyl muutenkin niitä voi ostaa, eikä monestikkaan pojat ajattele et mikä ääliö toi on, monesti ne vaan tykkää ;))
- B-girlll
Muute iha ookoo juttu et on suomessaki tyttöjä jotka tykkää hip hop meinigist :) mutta! Tiiätteks te oikeesti siitä yhtää mitää? Hip hop on muutaki ku vaan löysät vaatteet ja joku cheek ja nää muut suomalaiset... Hip hop on myös kulttuurii joho kannattas tutustuu enne ku alatte ees harkittee hiphop tyylii. en haluu ilkee mut silti. Se oli vaan ehdotus. Ja ei hip hopis ees oo tärkeintä se miten pukeudut vaan se mitä kuuntelet... ite kuuntelen old schoolii, koska siinä jos jossain on sitä oikeetaa hip hoppii.
- 10w kääpiö
Oon 10w luokan pienin ja hoppari tyttö ;D Enkä valehtele. Cäppejä löytyy hyllystä kaks (toinen joku vitun 7 koko ja toinen XXL ;D) seppälästä, lindexistä, kappahlista yms. löytyy ihan hyviä vaatteita ku ettii vaa jtn 160 kokoo... Ehehee... Jostain ihmeen K-city marketeista ei löydy edes farkkuja... Ei siis lapsille tai aikuisille. Hintaa ei paljoo kyllä missään ku pienessä tuppukylässä asuu... mutta etsi vaatekaupoista ja joskus saattaa isommillakin onnistaa ;)
- Lissutt11<33
Stna miks vitus dissataa lissui jja frudeiih ? Ootte vaa vitu katellisiihh ku lissu saa ja te ette
- hophophoppari
Mä rakastan lökäreitähhhhh
- Hiphoppari<3
Mä en kans kehtaa käyttää,ja ku jos mä tilaan niin mä en oo varma sopiiko ne mun päälle,sen takii mulla ei oo lökäreit ku en oo v arma onko ne mun tyylii, ja mun lähellä ei oo kauppoja:-/
Tai mun poikakamu tilaa aina ja mä saatan ostaa siltä aina,mut aina ku käyään jossain kaukana unohtuu ostaa - hiphopfan
Siis alakuuntelee tupac. Big L. Asa,jodarok,lainekasperi,sana,kridrok,smchoodrats,juno jne noi on aikaUgmeininkii japukeudu kunno lökäri hupparijaskeitti kengät jacäppi aito muuten saat nauruu ja haukkumistaokei
- 10w kääpiö
Our welded steel pipes include butt-weld pipes, arc welded tubes, bundy tubes and resistance-weld pipes and other pipes. They have many features such as high strength, good toughness and lower cost & higher production efficiency than seamless pipes. They can be applied to transportation of the water, oil and gas.
http://www.netgms.com/carbon-steel-pipe.html - HipHop TYTTÖ
Siis mistä saa kunnon HIP HOP vaatteita (TYTÖILLE)???noi kaikki mitä oon kattonu on ihan ********....! kattelkaa nyt, ps: oon kattony bronx:it yms!!..... hip hop vaateita TYTÖILLE, ps:mista sais lökareita.... 2 kertaa ps:DDDDD
- Lahti666
www.nolla3.fi
- Hip Hop
kannattaisko mun ostaa tälläset, oon tyttö (: http://syndicate.fi/gothic-inked-sweatpants-bleached/3020736/dp
- lilwayne_must_die
Cheek ei ole hip hoppia!!!!
hip hop on kulttuuri/Elämäntapa kuten thug life ynnä muut.
-Cheek on tätä nykyräppiä SELL OUT RYHMÄÄ!!!!! tekee sitä vaan rahasta
-Parempi kuunnelle 80-90luvun räppiä kun se oli vielä elossa
- toki nykyään on vielä underground räppii ja hip hop porukoita
mistä tulee sitä asiallista paskaa.
!!Muistakaa hip hop on se elämäntyyli ja räppi on millä sitä edustetaa!!- lifemocker
molemmat ovat nykyisin massakulttuuria eli vain ja ainostaan muotihömpötyksiä
- jsjassu
joo näit hip hop kuteit on ihan vitun vaikeet saada suomest ja maksaa ihan vitusti itekki oon jo pitkään himoinut tietyn laisii lökäreit =) ja on mul pari käppiäki =) mut ootko koskaan kuunellut nais räppäreit ? esim sanaa ? dysterii ? ninaa
- jsjassuhiphop
jäkessä on ainaki yks jonkunlainen kauppa mis myydään jtn hip hop & räp kuteit ostin kyl sielt kaks hupparii jotka oli ihan pirun kalliita mut ny ne sit on tullu mulle ihan liian isoix :D mut lökäreit en oo viel löytäny mistään minkä laisii oon täs pitkään ettiny jostain / kyl mä jtn löysin jostain täält hip hop net kaupasta mut oon unohtanu sen osotteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685