KIRJOITIT EDELISESSA KESKUSTELUSSA ETTÄ KURDILAISESTA OLET KUULLUT.....
miksi yrität musta maalata kurdilaisia siksi että pelastat turkilaisten(KEBABILAISTEN)mainetta.
minulta varastettin laukku turkilaisessa perhessa viimme jouluna.
turkilainen naapuri narmytti automme.
luuletko että jatkuvasti ulkona käymminen ja bailaaminen teke sinusta suomalainen vai??
ei kaikki suomalaisetkaan juoksentele jatkuvasti ulkona ja bailaamassa. onko noi rahat kebabilla sstuu vai??
kurdilainen (LÄÄKÄRI)ystäväni tekee työtä koska hän ei ole työtön ja tuhlaaja kuten sinä koska työntekijällä ei ole paljon aikaa jatkuvasti olla bailaamassa ja ulkona koska heillä in ollut vapaus jo omassa maassa IRAQISSA. herä mariam
MARIAMILLE
18
1888
Vastaukset
- suomalainen.......
turkilaiset bailaavat kebabbi rahalla.. kyllä on nähtyyyyyyy
- mariam
hei!
Eli pieni oikaisu edelliseen viestiini.
Molemmat mieheni kanssa olemme akateemisesti koulutettuja, eli hän ei ole mikään kebabinmyyjä!!!
Se että bailaamme ja eläämme vapaata elämää ei missään nimessä tarkoittaa että olemme suomalaistuneet!
Molempien perheet ovat vapaamielisiä,naiset tasa-arvoisia, ketään ei pahoinpidellä kotona.Kaikki käy töissä ja ansaitsee elantonsa rehellisesti.
Edellisessa viestissäni mainitsin, että olen kuullut kurdeista, jotka pahoinpitelevät vaimojaan mutta en halua kuitenkaan yleistä ... - perheväkivaltatilastoissa
mariam kirjoitti:
hei!
Molemmat mieheni kanssa olemme akateemisesti koulutettuja, eli hän ei ole mikään kebabinmyyjä!!!
Se että bailaamme ja eläämme vapaata elämää ei missään nimessä tarkoittaa että olemme suomalaistuneet!
Molempien perheet ovat vapaamielisiä,naiset tasa-arvoisia, ketään ei pahoinpidellä kotona.Kaikki käy töissä ja ansaitsee elantonsa rehellisesti.
Edellisessa viestissäni mainitsin, että olen kuullut kurdeista, jotka pahoinpitelevät vaimojaan mutta en halua kuitenkaan yleistä ...että mihin se länsimaalaisuus nyt joutuu? Ei ykskään kansa ole viaton pulmunen, edes turkkilaiset. Kysykääpä vaikka EU:n ihmisoikeustuomioistuimesta niitä ihmisoikeusrikoksia, joukkoteloituksia ja kidutuksia, joihin turkkilaiset syyllistyy. Vai eikö kotona enää jaksa tapella, kun sitä voi tehdä työkseen ihan muuten vain? Luulisi turkkilaistenkin oppineen, että kulttuurit on rikkaus ja kansa on samaa perhettä. Mutta ei. Eletään kuin Ottomaanin aikaan. Eipä ole onneksi suomenruotsalaisilla samat olot kuin vähemmistöillä Turkissa.
- Nimetön
mariam kirjoitti:
hei!
Edellisessa viestissäni mainitsin, että olen kuullut kurdeista, jotka pahoinpitelevät vaimojaan mutta en halua kuitenkaan yleistä ...hyvä että olette akateemisesti koulutettuja eli teiltä onnistuu myös pizzan tekeminen. hävetkää saatanan turkilaiset.
- itse jos osaat
Nimetön kirjoitti:
hyvä että olette akateemisesti koulutettuja eli teiltä onnistuu myös pizzan tekeminen. hävetkää saatanan turkilaiset.
Äly taas loistaa suomalaisella.
- kikitwo
itse jos osaat kirjoitti:
Äly taas loistaa suomalaisella.
todella rasistisia mielipiteitä tällä palstalla, hävettää kun lukee noita...
suomalaiset valitettavasti edelleen piilorasisteja!
- jossu2
ja muuten kurdit ovat juuri ne, jotka tekee kunnianmurhia eikä turkkilaiset.Turkki on euroopalainen, hyvin kehittynyt maa.
Minulla on monta turkkilaista ystävää ja olen käynyt turkissa montaa kertaa,(asunut vuoden Istanbulissa ja 3 kk Ankarassa-pääkaupungissa) ja tiedä tästä maasta varsin paljon.Kurdit taas ovat ihan toista sorttia...Eivät kouluta itseään, varastelevat jne.puhuvat roskaa Turkista ja valittavat jatkuvasti jotta saisivat statusta Suomesta- kurdit:-D
Mitäköhän sinäkin tiedät kurdeista kun olet asunut Istanbulissa 1v ja Ankarassa PERÄTI 3kk:tta. Oikea turkin tuntija meillä:-DD
Montako kurdia tunnet henk.kohtaisesti? Villi veikkaus: et yhtään.
Mutta toki keskustele turkkilaisten ystäviesi kanssa kurdeista niin saat totuudenmukaista tietoa kurdeista :-DD - ...
otapa selvää ennenkuin tulet tänne latelemaan mielestäsi totuuksia, ja pahasti yleistelet!!
- että...
Saksassa asuessani ihan naapurissa turkkilainen, siis TURKIN TURKKILAINEN isä, teloitti 17-vuotiaan tyttärensä koulun pihalle. Ihan vaan siitä ilosta, kun tyttö ei suostunut Turkkiin naimisiin, isän valitsemalle sulhaselle. Oli isäkin asunut Saksassa jo 30 vuotta, mutta eipä ollut saksaa tänä aikana oppinut. Eikö se ole vähän kunniamurha, josta voidaan puhua? Vai oliko isä saksalaistunut vai kenties kurdilaistunut tuona aikana?
Sinähän olet ihan turkkilainen, kun olet vuoden asunut siellä - eurooppalainen hyvin kehittynyt valtio, no EU:han on ihan toista mieltä, mutta nehän ei varmaan ole koskaan käyneet Turkissa eikä niillä ole turkkilaisia ystäviä. Mistähän muuten johtuu, että siellä hyvinkehittyneessä valtiossa talviaikana sähköt katkeaa 15 kertaa päivässä ja lämmintä vettä ei riitä ku joskus harvoin jos silloinkaan, voipa vedet olla poikki puoli vuorokauttakin. Poliisin ei voi luottaa pätkääkään ja putkaan voi joutua ihan vaan vääränvärisistä vaatteista ja vähemmistöillä ei ole oikeuksia omaan kieleen tai kulttuuriin ja kidutus on arkipäivää ja siitä vielä annetaan kunniamerkkejä?
Tiedätkö mitä? On parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa tyhmältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset!
Kannattaisi ehkä ennen hankkia puolueetonta faktaa kuin uskoa jompaa kumpaa sisällissodan osapuolta, niiltä kun voi olla vähän vaikea saada objektiivista näkökulmaa asioiden laidasta! - Nimetön
tiedän hyvin että olet itse turkilainen ja puhut täyttä paskaa.
vittu te satutatte eläimiä ja ihmisiä.
katellisia irakin öliystä ja kaikesta.
mitä vitun europpalainen siis joku vitun kebabit. - sananvapauden puute...
sensuuri, ei minkäänlaista sosiaaliturvajärjestelmää... sun kannattais asua vähän pitempään siellä hyvinkehittyneessä Euroopassa ja katella muutakin kuin Ankaraa ja Istanbulia. Tuntuu olevan vielä aika paljon opittavaa! Kaikki turkkilaisetkihan pyrkii sieltä Eurooppaan, mikshän?!
- Nimetön
sananvapauden puute... kirjoitti:
sensuuri, ei minkäänlaista sosiaaliturvajärjestelmää... sun kannattais asua vähän pitempään siellä hyvinkehittyneessä Euroopassa ja katella muutakin kuin Ankaraa ja Istanbulia. Tuntuu olevan vielä aika paljon opittavaa! Kaikki turkkilaisetkihan pyrkii sieltä Eurooppaan, mikshän?!
olet oikeassa. t.kurdilinen
- herneet
Nimetön kirjoitti:
tiedän hyvin että olet itse turkilainen ja puhut täyttä paskaa.
vittu te satutatte eläimiä ja ihmisiä.
katellisia irakin öliystä ja kaikesta.
mitä vitun europpalainen siis joku vitun kebabit.nenuuun pojulla. Eikö ole rahaa ostaa kebabbia/pizzaa?:-D Käy siellä sossussa ehkä sielä jokunen kymppi irtoaa niin voit käydä ostamassa sixpäkin ja vähän avautua täällä meille.
- kurdi
Kurdin turkit eli siis niille jotka ei tajua mistä puhun niin KURDIT jotka asuvat turkissa, saattaa puhuu paska turkeista. mutta niinhän turkitkin tekee saa,eli puhuvat kurdin turkeista paska.
Mutta älkää nyt musta malata kaikki kurdit. Olen itse kurdi irakista eikä mulla mitään turkeja vastan. On jopa seurustellu turkilaisen kanssa!!
Kannattaa varoa mitä paska tule suustasi:) ennen ku alat puhu paha kurdeista. - kurdi
kurdi kirjoitti:
Kurdin turkit eli siis niille jotka ei tajua mistä puhun niin KURDIT jotka asuvat turkissa, saattaa puhuu paska turkeista. mutta niinhän turkitkin tekee saa,eli puhuvat kurdin turkeista paska.
Mutta älkää nyt musta malata kaikki kurdit. Olen itse kurdi irakista eikä mulla mitään turkeja vastan. On jopa seurustellu turkilaisen kanssa!!
Kannattaa varoa mitä paska tule suustasi:) ennen ku alat puhu paha kurdeista.eli edellinen viesti oli tarkoitettu JOSSU2:lle
- turkista lisä tietoa
pikkusen selvitystä asian:
Turkin Kurdi alue on jäänyt kehityksen takana. Irakin, Iranin ja Syrian asukkaisin verratuna ovat osana demokrattisessa yhetyskunnsssa. Ovat luonnollinen osa Turkkia.
Aivan turha puhua kurdi luokasta kun ovat aito osa Turkin yhtyeyskunta. Valitettavasti jonkulaisia kuniamurhia on tapahtunut Turkin itäaluella mutta ei missään nimessä Kurdilaisia suoraan voi syttää. Turkin valtion pitäis saada paremmat olosuhdet(koulutus, terveys palvelut ja muut palvelut) itä aluella.
Turkin Europassa asuva alkuperäinen työvoima on ollut erilainen ongelma.(ainakin jonku osa) Nämä ihmiset ovat muuttanet pikku kylistä ja 60 luvulla menneet saksaan ja muhun Europan maihin työntekijäksi. Kulturi erot ovat ollet isoja ja vieläkin. Mutta valitettavasti Kulturi erot Turkilaisten ja Europassa asuvien turkilaisten välissäkin erittäin isoja. Nämä ihmiset ei missäkään tapauksissa tavallisia Turkkilaisia. (valitettavasti). Sen takiakin tule olemaan vaikea tilanne Europassa. - silmälasit
turkista lisä tietoa kirjoitti:
pikkusen selvitystä asian:
Turkin Kurdi alue on jäänyt kehityksen takana. Irakin, Iranin ja Syrian asukkaisin verratuna ovat osana demokrattisessa yhetyskunnsssa. Ovat luonnollinen osa Turkkia.
Aivan turha puhua kurdi luokasta kun ovat aito osa Turkin yhtyeyskunta. Valitettavasti jonkulaisia kuniamurhia on tapahtunut Turkin itäaluella mutta ei missään nimessä Kurdilaisia suoraan voi syttää. Turkin valtion pitäis saada paremmat olosuhdet(koulutus, terveys palvelut ja muut palvelut) itä aluella.
Turkin Europassa asuva alkuperäinen työvoima on ollut erilainen ongelma.(ainakin jonku osa) Nämä ihmiset ovat muuttanet pikku kylistä ja 60 luvulla menneet saksaan ja muhun Europan maihin työntekijäksi. Kulturi erot ovat ollet isoja ja vieläkin. Mutta valitettavasti Kulturi erot Turkilaisten ja Europassa asuvien turkilaisten välissäkin erittäin isoja. Nämä ihmiset ei missäkään tapauksissa tavallisia Turkkilaisia. (valitettavasti). Sen takiakin tule olemaan vaikea tilanne Europassa.Näin äkkiseltään ja yleistäen sanottuna olisi todella tärkeää saada kurdien koulutusasiat kuntoon. Ympäristö ei aina tue eikä anna helppoa tietä sivitykseen, mutta ei saa antaa periksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851