Oon 169cm pitkä, painan 154 kiloa, eli laihan puoleinen tyttö. Mulla on ruskeat puoleenselkään olevat paksut, tummanruskeat hiukset. Ööh, ruskeat silmät, en oo mikään muoti friikki, että aina muodikkaimmat ja kalleimmat vaatteet. Mut siis farkut yleensä jalassa, ja sit tykkään vetoketju paidoista. Käytän muitakin värejä ku mustaa ja valkosta,. Jaa, öö, korviksia löytyy 3kpl. Oon ehkä hiukkasen ujo, mut oon humoristinen, ilonen (omasta mielestäni?:D ) ja ööh, tykkään aika lailla tutustua uusiin ihmisiin :)
Mulla on kaks tosi hyvää kaveria, ja ehkä parisen kymmentä muuta kaveria, ja sit muutamia ihan vaan tuttuja joille moikataan vaan.:)
En tajua, mikä mussa on sitten vikana.. Miehiä (tai siis poikia, oon 16 :) ei tunnu löytyvän mistään..
On mulla pari poikaystävää ollut, mutta toisen laittoi poika poikki, kun ei kuulemma aikani riittänyt hänelle (no joo, kahden oman hevosen kanssa menee aika paljon aikaa, vaikka omassa pihassa asuvatkin, mut tosissani yritin järjestää aikaa pojalle, ja omasta mielestä onnistuinkin.. :p)
Ja toisen laitoin poikki itse, kun poika alkoi tulemaan ylimieliseksi, häntä ei kiinnostanut muiden, varsinkaan minun mitkään mielipiteeni, hän alkoi keksimään tekosyitä jotta ei joutuisi olemaan kanssani (kahdesta jäi kiinni), nuoli (kännissä kylläkin) erään toisen muijan kanssa, eikä hän halunnut ikinä olla kanssani, jos oltais oltu hänen kavereidensa kanssa.. Alkoi siis ahdistamaan ja kiinnostus poikaan katosi..
Nyt minulla on ollut juttua viimeisen puolenvuoden aikana kahden pojan kanssa.
Poika 1. Tavattiin bileissä, nähtiin öö, varmaan 4-5 kertaa, sit alko vituttamaan ku olin aina minä joka otti yhteyttä, sit kun päätin että empä ota ennen kuin poika ottaa, noh, sitä on odotetu nyt 3kk. Eli se siitä. En välitä siitä pojasta.
Poika 2. Hmm.. Poika alkoi juttelemaan mesessä (lisäs mut siis meseen).. Jutteli aina, noin viikon ajan joka ilta, alotti itte juttelun ja yritti keksiä jtn puhumista. Tykkään tästä pojasta. Vaihdettiin myös numerot ja sen jälkeen alettiin myös tekstaamaan. Sit tavattiin kerran. Mulla oli ihan mukavaa, poika oli sulonen ja huomaavainen, mut niih.. Ööh, sen jälkeen, poika ei oo laittanut viestiä, mut vastaillu kyllä jos eka laitoin jotain, ja kysellytkin hiukan. Mut mesessä ei tuu enää eka juttelee, ja vastailee vaan kysymyksiin. Tekstiviestejä on turha odottaa, niitä ei enää tule..;/
Onko vika mussa, luonteessa, asenteessa vai missä? Miks mä joko häädän kaikki pojat pois, tai jos joku tulee lähemmäs, se lähtee lätkimään jossain vaiheessa..:/ :D
Se poika pyörii vieläkin mun päässäni, haluisin laittaa viestiä, mut en viitti, ku en haluu tungeksia jos poika ei välitäkkään.. Hmph. Miehet, kirjoja jota on vaikea lukea..
Vika minussa, vai jossakin muussa?
6
507
Vastaukset
- DIiDa
154 kiloa, eli laihan puoleinen tyttö???????
- **^^**
onkoha tosa tulla "painovirhe"
- JJK90
........hajosin tota niin että ........... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D LOLLOLLOLLOLOL
tässä tulee oma painovirheeni, olen n.185 cm pitkä ja 99999999999999999999999999993 kiloa elikkä olen lievästi ylipainoinen,ei kuitenkaan niin että siitä olis haittaa :D :D :D - jjuu..
**^^** kirjoitti:
onkoha tosa tulla "painovirhe"
painovirhe.. 54siis..
- iltasade
Oon sitä mieltä, että sulla vaan on ollut ihan tosi huono tuuri :D
Toi kyl kuulostaa kauheen tutulta.. mullakin ollut jotain samantapasia juttuja. Ehkä vaan ollaa tutustuttu ihan vääränlaisiin tyyppeihin ;D Ja osuttu väärään paikkaan väärään aikaan jne. Kai tämmöselläkin on joku tarkoitus. Ja kyllähän sitä oppii uutta aina tulevia suhteita varten :P
No mut tosiaan.. vaikka tekiskin mieli, niin ei kannata olla tässä iässä viä huolissaan. Vika ei oo suussa. Kyllä säkin varmasti löydät jonkun, jonka kanssa sovitte yhteen, kun paita ja peppu! :P- juuuh
Kiitos teksistäs :> Varmaan sit näin juu.. ehkä ne väärät ihmiset vaan on sattunu tulemaan vastaan.. mut masentaa, kun parhaat kaverit seurustelee, jo pidempää aika.. Mut kai tää tästä. Kiitos viel kerran, hyvää jatkoa :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161