Kävin kesällä Porvoossa, ja täytyy kyllä sanoa että oli upea kaupunki, suosittelin lämpimästi kaikille tutuille heti käyntini jälkeen!
Vanha kaupunki oli juuri se paras juttu, olin ihan myyty kun pääsin kävelemään pieniä kujia ja kuvittelemaan itseni johonkin 1800-luvun alkuun!
Vieläkin tuoksuu se ihana kesä jolloin Porvoon katuja astelin.
Haikein mielin muistelen, kunnes taas palaan ihanaan kaupunkiinne!
-Riitta
Turistina Porvoossa
6
553
Vastaukset
- totuus
että kun tarkemmin haistat , siellä haisee paska, snobismi, luonnoton poroporvarillinen hienostelu ( joss ei tosiasiassa viihdy kukaan )
- Riitta
...ajattelet noin, tai jos siellä todella on tuollaista (mitä kyllä epäilen hieman).
Porvoossa asuvat sukulaiseni sanovat kyllä viihtyvänsä siellä hyvin. Varmaan joka kaupungista löytyy niitä jotka ajattelevat asuinpaikastaa kuten sinä. Niin, jos nyt olet porvoolainen, se kun jäi epäselväksi.
Mutta minä pidin kuitenkin kaupungista,
ja palaan sinne uudelleen jonain päivänä. - joo
Riitta kirjoitti:
...ajattelet noin, tai jos siellä todella on tuollaista (mitä kyllä epäilen hieman).
Porvoossa asuvat sukulaiseni sanovat kyllä viihtyvänsä siellä hyvin. Varmaan joka kaupungista löytyy niitä jotka ajattelevat asuinpaikastaa kuten sinä. Niin, jos nyt olet porvoolainen, se kun jäi epäselväksi.
ja palaan sinne uudelleen jonain päivänä.perheissä ja suvuissa , sekä yksilötasolla ilmenee aika usein sellaista että yritetään ''hampaat irvessä'' teeskennellä miten kaikki on OK... no problem.. keep smiling... sitä on kutsuttu myös nimellä porvariston hillitty charmi...Porvoo on siinä hyvin etevä ja siellä satunnaisesti käyville koko teatteri menee läpi... silti totuus on toinen... se on tieteellisten tutkimusten mukaan EU:n sairain, saatanallisin paikkakunta... ja eri puolilta maailmaa tihkuneitten, profeetallisten tietojen mukaan , se on oleva kohde koko muun maailman saatanallisille demoneille....
- Sinäpä olet
joo kirjoitti:
perheissä ja suvuissa , sekä yksilötasolla ilmenee aika usein sellaista että yritetään ''hampaat irvessä'' teeskennellä miten kaikki on OK... no problem.. keep smiling... sitä on kutsuttu myös nimellä porvariston hillitty charmi...Porvoo on siinä hyvin etevä ja siellä satunnaisesti käyville koko teatteri menee läpi... silti totuus on toinen... se on tieteellisten tutkimusten mukaan EU:n sairain, saatanallisin paikkakunta... ja eri puolilta maailmaa tihkuneitten, profeetallisten tietojen mukaan , se on oleva kohde koko muun maailman saatanallisille demoneille....
hauska mies. Ihan lienet Saatanan oikein hyvä ystävä!
- mies savosta
Riitta kirjoitti:
ja palaan sinne uudelleen jonain päivänä.Tulihan se sieltä kun vähän potkii..."Porvoossa asuvat sukulaiseni..."Jos sinulla ei siellä sukulaisia asuisi niin varmaan sitten olisit kertonut TOTUUDEN:Joka kuuluu:En menisi sinne uudestaan vaikka minulle maksettaisiin matkaliput,hotellit,ruokailu ja vielä 2000 euroa käyttörahaa...niin perseestä se oli!
- mari
mun mielestä porvoo on ihan kiva käpykylä vaikka sanonkin ,asun porvoossa.mun mielestä on kiva katsoa kesällä miten vanhakaupunki vetää turisteja puoleensa ihan älyttömästi hyvä ettei joka päivä tule lasteittain busseja eri maista.hienoa miten ne ihmiset tulee katsomaan sellaista mitä me näemme joka päivä ja ihmettelemme mitä tuossa nyt on oikein katsottavaa.ja välillä kuuluu ihmisjoukosta beautifull.ja räpsitään kuvia mutta se on ihan sama kun me lähdemme etelään ja siellä räpsimme kuvia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564