Kokemuksia käyttäjillä on kertynyt tällaisesta koneesta? Poikkeaa jonkunverran kilpailijoistaan niin olisin kiinnostunut käyttökokemuksista kuulemaan.
Pilkemaster klapikone
8
15788
Vastaukset
- konemies täällä
Paskaa ei kannata ostaa, säästä vaikka vuosi ja osta kunnon klapikone, eikä mitään pilkehakkuria!
- Sitä
Missä katkaisu tapahtuu sahalla ja halkaisu sylinterillä, en sitä Klapituiko tyypistä- Superpilke nimellä myytävää konetta.
Kokemukset omalla mootttorilla varustetusta koneesta kiinnostaa erityisesti. - Väärä
Sitä kirjoitti:
Missä katkaisu tapahtuu sahalla ja halkaisu sylinterillä, en sitä Klapituiko tyypistä- Superpilke nimellä myytävää konetta.
Kokemukset omalla mootttorilla varustetusta koneesta kiinnostaa erityisesti.Osasto tai sitten myyjät valehtelee myytyjen koneiden määriä pahasti kun ei tunnu kellään olevan mitään havaintoa tästä vehkeestä.?
Sitä kirjoitti:
Kokemukset omalla mootttorilla varustetusta koneesta kiinnostaa erityisesti.pilkemaster on eri kuin superpilke kone
en tiedä miten toimii superpilke ....
mutta tiedän miten toimii pilkemaster... ja olen kuullut käyttäjiltä pelkästään tyytyväisiä kommentteja
pilkemasterissa katkaisu toimii sahalla ja halkaisu sylinterillä vaihtoehot 3,5 /5,6 tonnia.
siis kommenteja pilkemasterista kiitos etukäteen
t. KotiTimppa
- käyttäjä
2000 mottia tehty sillä ja kone on vastannu odotuksia kone auto malli 35 cm puu komiasti läpi
- kampe,
yksinkertainen ja selkeä rakenteeltaan ilman turhia kotelointeja, pyöräalustalla kätevä siirroissa ja asemoinnissa=vaikka purku ovesta sisälle, omalla moottorilla näppärä kun ei vaadi tilaa sivulta traktorille= kimppakone parhaimmillaan, pieni tilantarvis varastoinnissa.
3 tilan käytössä vuosien jälkeen- ei moitetta.
- Tyytymätön
Jumalaton määrä silppua roskaa!!
Puidenpitäis olla ydenkokoisia noin 10-15 cm paksuisa jotta tulis hyvää klapia.- enolerobotti23
Käyttäjässä vika, jos ei osaa halkaisuterän asentoa muuttaa rangan mukaan. Ja kannattaa syöttäjän valita mahdollisimman samankokoisia rankoja peräjälkeen, niin ei tarvitse alvariinsa muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279