Pinnacle 9

päivitys tiedostot

Olen käyttänyt Pinnacle 9 ja ollut siihen tyytyväinen. Nyt on kuitenkin melkein vuoden tauko ja kun yritin käyttää tuntui olevan jotain tökkimistä. Ilmeisesti välillä tehdyt Windows - päivitykset ja muut ohjelma asennukset aiheuttivat sen.
Asensin ohjelman uudelleen asennuslevykkeeltä ja ongelma eli nauhalle takaisin ajo alkoi toimia. Nyt on ilmeisesti ongelmana nämä päivitykset netistä. Saako enää mistään viimeisimpiä 9 versioita?
9.0.2, kun ennen oli jotain 9.4.... muistaakseni. Jos hankin version 10 niin onko siinä sama tilanne muutaman kuukauden kuluttua?

2

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinnacle.HC.user

Enpä oo ainakaa nähny ysi-upgradeja missään, joten kannattaa varmaan marssia lähimpään jälleenmyyjäliikkeeseen ja ostaa se 10Plus UPG. Ne sun ongelmat voi nimittäin johtua vanhentuneesta softasta.. Ei se kai kallis ole, muistaakseni jotain 40-50 euroa.

Tällä hetkellä ollaan menossa 10.7.0 -versioissa, ja rekisteröityneille käyttäjillehän tulee aina ilmoitus uudesta ilmaiseksi ladattavasta patchista.

Niin, ja sen softanhan saa muuten suomenkieliseksi. Siis mullekin tarpeeksi yksinkertainen käyttää. Ja DivX-tallennus rokkaa kans :)

• Pinnacle-käyttäjä

Tämä löytyi osoitteesta (ja päivitti vanhan 9.0-version hyvin!):
      http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer Products/Home Video/Studio Advanced Video Solutions/Studio Plus version 9 Support/Software Updates and Drivers/Studio version 9/Moviebox Deluxe Patch.htm?mode=documents

Studio 9.4.3 Patch (FULL version) 11.05.2005

Pinnacle recommends installing this Studio 9.4.3 patch for all previous Studio 9 and Studio 9 Plus versions.

Studio 9.4.3 is the latest version of Studio 9 to be released.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe