Näitä ihania juttuja tulee 4 vuotiaalta jatkuvasti, mutta niitäpä ei sitten muista hetken päästä jos ei ylös kirjoittele.. Tämä tapahtui isänpäivänä:
Tytär halusi reiät korviinsa, koska siskoillakin on korvakorut. No, iskä tähän mahtavana alkoi esittelemään, että isilläkin on joskus ollut korvakorut. "Katso tarkkaan, näet että reiät on vieläkin vaikkei koruja olekaan." Tyttö siihen tomerasti: "Joo-o, mutta se oli silloin kun sä olit vielä nainen!"
Eli meidän iskällä onkin elämä ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen! =)
Taas osasi heittää..
3xäiti
1
1329
Vastaukset
- suunnilleen saman ikäisenä
tokaisi saunassa: "Sitten isona kun mäkin olen nainen, niin mäkin laitan kynsilakkaa"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372