Siis pitääkö todella paikkansa että tuolla talossa ei ole tapahtunut yhtään mitään koko aikana?
Epätoivoinen tuotantotiimi kaataa lähes kirjaimellisesti viinaa kilpailijoiden kurkkuun harva se ilta, vaihtaa puolet porukkaa ja tyrkyttää väkisin hieromasauvoja sänkyyn (että oli kuvottava jakos) ja mitä nämä nysväkkeet tekevätkään?
Kähmitään kolmen promillen kännissä vähän toista tissiä puseron päältä ja kerran saatiin melkein housut polviin ennenkuin sammuttiin. Meillä oli enemmän äksöniä jo kuudennen luokan kotibileissäkin :D
Mistä tuollaisia luusereita oikein on kaivettu vai sensuroidaanko kameroilta kaikki muu kuin sohvalla ruikuttava 20-something rupusakki?
Eikö todellakaan ole tapahtunut
6
1059
Vastaukset
- kyllä on tapahtunut
kukko panimo on saanut mainosta ja on muutaman kukon juoneetkin.ne edistää kukko panimon myyntiä ja se lisää työllisyyttä seudulla.kukon näkyvyys on nyt ihan muuta mitä ennen bb:tä
- asukkaana
Entisenä asukkaana voin sanoa, että ei Laitilaan tule lisää työpaikkoja juuri yhtään vaikka kaki joisikin läskimahaansa lisää kukkoa. Sen päivän haluaisin nähdä jolloin Laitilassa palkataan Hartwallin verran työntekijöitä kärräämään kaljaa Kakiin samaistuville kaiffareille. Jo pelkästään matkakustannukset ovat isot kun markkina-alue pk-seutu ja kalja on raskasta ja tilaavievää tavaraa jota voitaisiin valmistaa myös Keravalla/Sipoossa/Inkoossa.
- nyt sitten
että mitä siellä sun mielestä pitäis tapahtua, että olis viihdyttävä ohjelma?
- MÄ KERRON
Mun mielestä pitäs olla samanlainen meinimki ku naapurimaan vastaavassa...eikä tällästä jee tehään ruokaa ja palapelejä.
Ei mua ainakaan kiinnosta katella mitään kotielämää.
Enemmän seksiä, ihmissudekiemuroita, selkäänpuukotusta, paskanpuhumista, toimintaa...jne. MÄ KERRON kirjoitti:
Mun mielestä pitäs olla samanlainen meinimki ku naapurimaan vastaavassa...eikä tällästä jee tehään ruokaa ja palapelejä.
Ei mua ainakaan kiinnosta katella mitään kotielämää.
Enemmän seksiä, ihmissudekiemuroita, selkäänpuukotusta, paskanpuhumista, toimintaa...jne.Suomalaiset ei vaan ole sellaisia. Jos suomen BB olisi sellainen, niin olisi kyllä näyteilijöitä pelissä.
- Pitäisikö huutaa???
Osta 24/7, niin sullakin on hupia.
Talossa ORGASMIN saaneita:
-Kaki
-MIra
-Kaarlo
-Jani
-YM: lisää löytyy.
Tämä on FAKTAA ja lisää löytyy, mutta noi on varmoja. Oho meinasi unohtua Hanne, todellakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638