Harrastan Kai Stenvall:n palapelejä, nyt olisi ylimääräisenä yksi jos joku tarvitsee. Ostin alkuvuodesta Kenen Siirto (1000palaa) ja sain samaisen synttärilahjaksi. Pakkaus on avaamaton.
Kenen Siirto - On se kuva jossa Aku sängyllä ja Iines kääntyneenä peittonsa alle, rusetti tyynyllä. Sinisävyinen.
Kai Stenvall
7
2218
Vastaukset
- heiku82
Hei!
Millä hinnalla olisit valmis palapelin myymään? Missä päin asut, eli miten perille toimitus onnistuisi? :) - Eurajoella
heiku82 kirjoitti:
Hei!
Millä hinnalla olisit valmis palapelin myymään? Missä päin asut, eli miten perille toimitus onnistuisi? :)Eurajoella asun, palapelistä saa tehdä tarjouksia :)
- heiku82
Eurajoella kirjoitti:
Eurajoella asun, palapelistä saa tehdä tarjouksia :)
No tuota.. palapeli pitäisi sitten lähettää postitse, itse asun pk-seudulla. Katselin tuolta huuto.netistä paljon noista on tarjottu, tarjoukset liikkuivat 10€:n molemmin puolin. Postikuluiksi tulisi luultavasti n.7€. Eli jos tarjoan vaikka 18€ postikuluineen? :)
- mie...
heiku82 kirjoitti:
No tuota.. palapeli pitäisi sitten lähettää postitse, itse asun pk-seudulla. Katselin tuolta huuto.netistä paljon noista on tarjottu, tarjoukset liikkuivat 10€:n molemmin puolin. Postikuluiksi tulisi luultavasti n.7€. Eli jos tarjoan vaikka 18€ postikuluineen? :)
- stenfan
mina ossa tehtä peli of palat? saatako mina palapeli ja piiska pyllyyn, yes? kai stenvall olla idols minun
- migu
mikäli palapeli on vielä saatavilla, voisin ostaa sen. ota yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983