Tarot

Totuutta etsivä

Haluaisin kuulla mielipiteitänne Tarot-korteista ennustamisesta.Kommentoikaa ennustajat/ennustajalla käyneet!
Itse en aikaisemmin täysin uskonut siihen (ehkä pidin sitä ennemminkin hieman pelottavana kuin epäuskottavana),mutta asiat muuttuivat kun minulle ennustettiin korteista.Korteista ennustanut henkilö tiesi asioita elämästäni,joita en ollut kertonut muille.Hän näki korteista tulevaa.Asiat menivät tasan hänen ennustuksensa mukaisesti!Kokemus oli hyvällä tavalla uskomaton.Hän ennusti korteista uskomattomia asioita,joiden en uskonut silloisessa elämänvaiheessani toteutuvan.Toisin kävi.
Nyt olen elämäntilanteessa,jossa en ole ihan varma omasta terveydestäni.Asia vaivaa minua koko ajan ja takana on unettomia öitä,itkua ja hermostuneisuutta asian vuoksi.Luulen,että uusi ennustus voisi auttaa minua saamaan selkoa tilanteessani.Mitä tuumitte?Lääkärin mukaan terveyden tilani selkenemiseen menee vielä aikaa ainakin 3-4kk.Elokuusta asti olen jo odottanut tietoa paremmasta.Alkaa olla voimat lopussa.

2

593

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut...

en noista taroteista. Elik sun pitää itse voittaa se pelko eikä toivoa että kortit voittaa ne sun puolesta. eikö vaan? yritä olla miettimättä terveyttäsi niin negatiivisesti niin ehkä pelko ja epätoivo muuttu uskoksi parempaan, ja näin taas sinulla on parempi mahdollisuus tervehtyä ja elää huolettomampaa elämää. Tosiaan kuvittele jos tarot toimii niin onko puheet jumalasta sitten ihan hölyn pölyä? Ehkä rukoileminenkin auttaa samalla tavalla kuin nuo tarotin tuoma apu henkiselle puolelle? Positiivista ajattelua kehiin ;) onnea sinulle.

Jospa joku kirjoittasi muutakin. minä vaan "saarnaan" :D

• Totuutta etsivä

Kiitos paljon rohkaisevasta viestistäsi.Ehkä pitäisi yrittää kääntää kaikki tämä pelko ja negatiivisuus positiivisemmaksi.Vaikeaahan se on,mutta mitäpä elämässä saisi ilmaiseksi? ;)
        Hyvää alkanutta talvea sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      72
      1206
    2. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      49
      1151
    3. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      72
      1082
    4. Kyllä on ihmisillä paha olla

Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan
      Sinkut
      160
      816
    5. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      57
      704
    6. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      43
      703
    7. Festivaaliko?

Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl
      Kuhmo
      33
      692
    8. Ammoniakkivuoto

Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu
      Suomussalmi
      18
      598
    9. Mies viimeinen viestisi..

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon
      Ikävä
      110
      555
    10. Mustikanpoimintaa

Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika
      Maailman menoa
      71
      551
    Aihe