Tarot

Totuutta etsivä

Haluaisin kuulla mielipiteitänne Tarot-korteista ennustamisesta.Kommentoikaa ennustajat/ennustajalla käyneet!
Itse en aikaisemmin täysin uskonut siihen (ehkä pidin sitä ennemminkin hieman pelottavana kuin epäuskottavana),mutta asiat muuttuivat kun minulle ennustettiin korteista.Korteista ennustanut henkilö tiesi asioita elämästäni,joita en ollut kertonut muille.Hän näki korteista tulevaa.Asiat menivät tasan hänen ennustuksensa mukaisesti!Kokemus oli hyvällä tavalla uskomaton.Hän ennusti korteista uskomattomia asioita,joiden en uskonut silloisessa elämänvaiheessani toteutuvan.Toisin kävi.
Nyt olen elämäntilanteessa,jossa en ole ihan varma omasta terveydestäni.Asia vaivaa minua koko ajan ja takana on unettomia öitä,itkua ja hermostuneisuutta asian vuoksi.Luulen,että uusi ennustus voisi auttaa minua saamaan selkoa tilanteessani.Mitä tuumitte?Lääkärin mukaan terveyden tilani selkenemiseen menee vielä aikaa ainakin 3-4kk.Elokuusta asti olen jo odottanut tietoa paremmasta.Alkaa olla voimat lopussa.

2

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut...

en noista taroteista. Elik sun pitää itse voittaa se pelko eikä toivoa että kortit voittaa ne sun puolesta. eikö vaan? yritä olla miettimättä terveyttäsi niin negatiivisesti niin ehkä pelko ja epätoivo muuttu uskoksi parempaan, ja näin taas sinulla on parempi mahdollisuus tervehtyä ja elää huolettomampaa elämää. Tosiaan kuvittele jos tarot toimii niin onko puheet jumalasta sitten ihan hölyn pölyä? Ehkä rukoileminenkin auttaa samalla tavalla kuin nuo tarotin tuoma apu henkiselle puolelle? Positiivista ajattelua kehiin ;) onnea sinulle.

Jospa joku kirjoittasi muutakin. minä vaan "saarnaan" :D

• Totuutta etsivä

Kiitos paljon rohkaisevasta viestistäsi.Ehkä pitäisi yrittää kääntää kaikki tämä pelko ja negatiivisuus positiivisemmaksi.Vaikeaahan se on,mutta mitäpä elämässä saisi ilmaiseksi? ;)
        Hyvää alkanutta talvea sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      4673
    2. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      597
      3751
    3. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      2825
    4. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2604
    5. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      149
      2308
    6. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      108
      1913
    7. Kun mennään...

yhdessä petiin... Otathan mut peiton alle? Hyvää yötä toivottaa sun nalle. Oot mun oma hehkulamppu, Kauniimpi kuin nätein kukkakimppu. https://you
      Ikävä
      196
      1026
    8. Taitaa olla viimeinen talvi.

Jos sähkön hinta talvella on 4-5 kertaa suurempi, kuin edellisenä talvena, niin mulla ei ole varaa lääkkeisiin, ei ruokaan, muita laskuja en voi maksa
      Pori
      89
      1005
    9. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      942
    10. Selvitetään syyt kalliiseen sähköön!

Sähkön hinta pysyy hirmukalliina riippumatta kulutuksesta. Nytkin keskellä kesää sunnuntaina yli 30 snt/kWh. Mitä onkaan tulossa talvella? https://ww
      Maailman menoa
      243
      818
    Aihe