Haluaisin kuulla mielipiteitänne Tarot-korteista ennustamisesta.Kommentoikaa ennustajat/ennustajalla käyneet!
Itse en aikaisemmin täysin uskonut siihen (ehkä pidin sitä ennemminkin hieman pelottavana kuin epäuskottavana),mutta asiat muuttuivat kun minulle ennustettiin korteista.Korteista ennustanut henkilö tiesi asioita elämästäni,joita en ollut kertonut muille.Hän näki korteista tulevaa.Asiat menivät tasan hänen ennustuksensa mukaisesti!Kokemus oli hyvällä tavalla uskomaton.Hän ennusti korteista uskomattomia asioita,joiden en uskonut silloisessa elämänvaiheessani toteutuvan.Toisin kävi.
Nyt olen elämäntilanteessa,jossa en ole ihan varma omasta terveydestäni.Asia vaivaa minua koko ajan ja takana on unettomia öitä,itkua ja hermostuneisuutta asian vuoksi.Luulen,että uusi ennustus voisi auttaa minua saamaan selkoa tilanteessani.Mitä tuumitte?Lääkärin mukaan terveyden tilani selkenemiseen menee vielä aikaa ainakin 3-4kk.Elokuusta asti olen jo odottanut tietoa paremmasta.Alkaa olla voimat lopussa.
Tarot
2
589
Vastaukset
- mut...
en noista taroteista. Elik sun pitää itse voittaa se pelko eikä toivoa että kortit voittaa ne sun puolesta. eikö vaan? yritä olla miettimättä terveyttäsi niin negatiivisesti niin ehkä pelko ja epätoivo muuttu uskoksi parempaan, ja näin taas sinulla on parempi mahdollisuus tervehtyä ja elää huolettomampaa elämää. Tosiaan kuvittele jos tarot toimii niin onko puheet jumalasta sitten ihan hölyn pölyä? Ehkä rukoileminenkin auttaa samalla tavalla kuin nuo tarotin tuoma apu henkiselle puolelle? Positiivista ajattelua kehiin ;) onnea sinulle.
Jospa joku kirjoittasi muutakin. minä vaan "saarnaan" :D- Totuutta etsivä
Kiitos paljon rohkaisevasta viestistäsi.Ehkä pitäisi yrittää kääntää kaikki tämä pelko ja negatiivisuus positiivisemmaksi.Vaikeaahan se on,mutta mitäpä elämässä saisi ilmaiseksi? ;)
Hyvää alkanutta talvea sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837371Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136052Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364185Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2222898Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?352808Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta842550Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1842152
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686