Tarot

Totuutta etsivä

Haluaisin kuulla mielipiteitänne Tarot-korteista ennustamisesta.Kommentoikaa ennustajat/ennustajalla käyneet!
Itse en aikaisemmin täysin uskonut siihen (ehkä pidin sitä ennemminkin hieman pelottavana kuin epäuskottavana),mutta asiat muuttuivat kun minulle ennustettiin korteista.Korteista ennustanut henkilö tiesi asioita elämästäni,joita en ollut kertonut muille.Hän näki korteista tulevaa.Asiat menivät tasan hänen ennustuksensa mukaisesti!Kokemus oli hyvällä tavalla uskomaton.Hän ennusti korteista uskomattomia asioita,joiden en uskonut silloisessa elämänvaiheessani toteutuvan.Toisin kävi.
Nyt olen elämäntilanteessa,jossa en ole ihan varma omasta terveydestäni.Asia vaivaa minua koko ajan ja takana on unettomia öitä,itkua ja hermostuneisuutta asian vuoksi.Luulen,että uusi ennustus voisi auttaa minua saamaan selkoa tilanteessani.Mitä tuumitte?Lääkärin mukaan terveyden tilani selkenemiseen menee vielä aikaa ainakin 3-4kk.Elokuusta asti olen jo odottanut tietoa paremmasta.Alkaa olla voimat lopussa.

2

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut...

en noista taroteista. Elik sun pitää itse voittaa se pelko eikä toivoa että kortit voittaa ne sun puolesta. eikö vaan? yritä olla miettimättä terveyttäsi niin negatiivisesti niin ehkä pelko ja epätoivo muuttu uskoksi parempaan, ja näin taas sinulla on parempi mahdollisuus tervehtyä ja elää huolettomampaa elämää. Tosiaan kuvittele jos tarot toimii niin onko puheet jumalasta sitten ihan hölyn pölyä? Ehkä rukoileminenkin auttaa samalla tavalla kuin nuo tarotin tuoma apu henkiselle puolelle? Positiivista ajattelua kehiin ;) onnea sinulle.

Jospa joku kirjoittasi muutakin. minä vaan "saarnaan" :D

• Totuutta etsivä

Kiitos paljon rohkaisevasta viestistäsi.Ehkä pitäisi yrittää kääntää kaikki tämä pelko ja negatiivisuus positiivisemmaksi.Vaikeaahan se on,mutta mitäpä elämässä saisi ilmaiseksi? ;)
        Hyvää alkanutta talvea sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1180
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      111
      904
    3. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      273
      661
    4. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      660
    5. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      577
    6. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      10
      546
    7. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      36
      471
    8. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      36
      463
    9. Miksi voit niin

Huonosti? Ei se voi johtua vain minusta?
      Ikävä
      54
      460
    10. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      189
      455
    Aihe