Haluaisin kuulla mielipiteitänne Tarot-korteista ennustamisesta.Kommentoikaa ennustajat/ennustajalla käyneet!
Itse en aikaisemmin täysin uskonut siihen (ehkä pidin sitä ennemminkin hieman pelottavana kuin epäuskottavana),mutta asiat muuttuivat kun minulle ennustettiin korteista.Korteista ennustanut henkilö tiesi asioita elämästäni,joita en ollut kertonut muille.Hän näki korteista tulevaa.Asiat menivät tasan hänen ennustuksensa mukaisesti!Kokemus oli hyvällä tavalla uskomaton.Hän ennusti korteista uskomattomia asioita,joiden en uskonut silloisessa elämänvaiheessani toteutuvan.Toisin kävi.
Nyt olen elämäntilanteessa,jossa en ole ihan varma omasta terveydestäni.Asia vaivaa minua koko ajan ja takana on unettomia öitä,itkua ja hermostuneisuutta asian vuoksi.Luulen,että uusi ennustus voisi auttaa minua saamaan selkoa tilanteessani.Mitä tuumitte?Lääkärin mukaan terveyden tilani selkenemiseen menee vielä aikaa ainakin 3-4kk.Elokuusta asti olen jo odottanut tietoa paremmasta.Alkaa olla voimat lopussa.
Tarot
2
407
Vastaukset
- mut...
en noista taroteista. Elik sun pitää itse voittaa se pelko eikä toivoa että kortit voittaa ne sun puolesta. eikö vaan? yritä olla miettimättä terveyttäsi niin negatiivisesti niin ehkä pelko ja epätoivo muuttu uskoksi parempaan, ja näin taas sinulla on parempi mahdollisuus tervehtyä ja elää huolettomampaa elämää. Tosiaan kuvittele jos tarot toimii niin onko puheet jumalasta sitten ihan hölyn pölyä? Ehkä rukoileminenkin auttaa samalla tavalla kuin nuo tarotin tuoma apu henkiselle puolelle? Positiivista ajattelua kehiin ;) onnea sinulle.
Jospa joku kirjoittasi muutakin. minä vaan "saarnaan" :D- Totuutta etsivä
Kiitos paljon rohkaisevasta viestistäsi.Ehkä pitäisi yrittää kääntää kaikki tämä pelko ja negatiivisuus positiivisemmaksi.Vaikeaahan se on,mutta mitäpä elämässä saisi ilmaiseksi? ;)
Hyvää alkanutta talvea sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024427Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816