mistä löytyisi mahdollisimman leveää oksatonta puupanelia, onko joku hankkinut hiljan, mitähän maksaa
paneeleita pian
10
2061
Vastaukset
- tietty ,.,.,.
-ja missähän mahtaa kasvaa oksattomia puita ?
-mahtuu varmaan hehtaarille enempi kasvamaan?- toimitusjohtaja Oksa
Meillä on myynnissä geenimuunnellusta oksattomasta kuusesta sahattua paneelia. Leveys puolesta metristä ylöspäin. Ota yhteys www.oksatonpaneeli.fi.
- Kolistaja
toimitusjohtaja Oksa kirjoitti:
Meillä on myynnissä geenimuunnellusta oksattomasta kuusesta sahattua paneelia. Leveys puolesta metristä ylöspäin. Ota yhteys www.oksatonpaneeli.fi.
Mikä täällä palstalla on ongelmana.
Ihmisellä on oikea kysymys, ja täällä vaan besservisserit vittuilevat. Tämä ei ole mikään peruskoulu: ei täällä tarvitse vastata, jos ei tiedä. - keskenkasvuisilla
Kolistaja kirjoitti:
Mikä täällä palstalla on ongelmana.
Ihmisellä on oikea kysymys, ja täällä vaan besservisserit vittuilevat. Tämä ei ole mikään peruskoulu: ei täällä tarvitse vastata, jos ei tiedä.Tänne palstalle puretaan sukupolvien takaista alitajuista kaunaa siitä, että meitä on kasvatettu nolausperiaatteella. "Etkö edes osaa hävetä" mentaliteetilla on suomalaiset nitistetty jo pieninä, ja tuska pannaan kiertämään.
Toisenlaistakin keskustelukulttuuria onneksi esiintyy. Puutarha.net-palsta on hyvä esimerkki siitä, että asioista voidaan olla eri mieltäkin sivistyneesti. Samoin ruotsalaisten rakentajien ja remontoijien palsta www.byggahus.se on aarre paitsi itse keskustelijoille, myös sivullisille lukijoille.
Meillä on vielä pitkä matka. - höylääjä
toimitusjohtaja Oksa kirjoitti:
moi! kun annoit ymmärtää että olet alan ammattimies niin kerropa lyhyesti n. yhdellä sanalla mikä ero on hss-18 materiaalilla ja st-1 materiaalilla?
- kylläää
höylääjä kirjoitti:
moi! kun annoit ymmärtää että olet alan ammattimies niin kerropa lyhyesti n. yhdellä sanalla mikä ero on hss-18 materiaalilla ja st-1 materiaalilla?
toinen on höylän terä ja toinen on huoltoasema
- höylääjä
ainakin ite olen meille tehnyt olohuoneen ja keittiön katot oksattomasta männystä. kasvaa niitä sit jossain tai ei! höyläsin kuuden tuuman raaka-aineesta 15mm paksua antiikkipanelia.
- kylää
taitaa pikkupoika juksaa ja aika paljon... höylää suurimman osan puusta hukkaaa....mee johkuu muualle vinkuu ei tarvi tänne tulla!!!
- höylääjä
kylää kirjoitti:
taitaa pikkupoika juksaa ja aika paljon... höylää suurimman osan puusta hukkaaa....mee johkuu muualle vinkuu ei tarvi tänne tulla!!!
laitappa s.postiosoittees niin laitan kuvia sulle! eihän tuota moni muukaan ole uskonut mut tollasta mulla oman pirtin katossa on. ja höylärinä oon hommia tehnyt virallisesti 1.7.1989-asti. sitä ennen kesäapulaisena. kyl sulle samanlaista löytyy mut hinta on kova ja toimitusaika saattaa olla pitkä!
- höylääjä
kylää kirjoitti:
enpäs juksaa! voin laittaa kuvia kun saa yhteystietoja. en kyl tänään kun on jo pimeää mut huomenna voin ottaa kuvia ihan mistä haluat. tota oksatonta mäntyantiikkipanelia meillä on keittiö ja olohuone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984