Tempur vuode ja petipuuhat

Tempuristi

Harkitsemme Tempur-vuoteen ostoa, mutta yksi asia askarruttaa: miten sujuu rakastelu kun patja painuu lämmön ja painon vaikutuksesta? Tuli mieleen, että esim. kyljittäinen asento voi olla haasteellinen kun molemmat ovat omissa "kuopissaan".
Kuulisimme mielellämme käytännön kokemuksia.

5

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei omaa kokemusta

      Hei, minulla ei ole siis henk.koht kokemusta mutta tiedät että nuo patjat ovat uskomattoman mukavia.
      Uskon että kyljittäin asento ja muutkin asennot toimivat hyvin. Sen sijaan että olisitte omissa "kuopissa", uskon että olette samassa "kuopassa".

    • vissiin

      kauankin olla samassa asennossa.

    • Arto Melanko

      Ihan relevantti kysymys, sillä sänky on tarkoitettu vain nukkumista ja rakastelua varten. Makuuhuoneen ei siksi tulisi olla virkistävä ”viihdekeskus” vaan rauhoittava ”makuuhuone”, nimensä mukaisesti. Asiaan: TEMPUR patja ei ole trampoliini kuten joustin- tai vaahtomuovipatjat. Se ei myöskään ole lainehtien vellova vesipatja. Mutta rakastelu trampoliinilla, laineilla tai keittiön pöydällä on makukysymys. TEMPURilla kehon paino, tai kahden päällekkäisen henkilön kehon paino, jakaantuu laajemmalle pinta-alalle, mikä vähentää painerasitusta ja helpottaa tapahtumaa. Kylkimakuuasennossa, henkilöiden maatessaan erikseen, ei synny mitään sen syvempää kuoppaa kuin muissakaan sängyissä. TEMPUR muovautuu, mutta samalla myös tukee (on yhtä aikaa tukeva ja pehmeä), joten se ei upota henkilöä todellakaan liian syvälle, vaan se muovautuu tarkemmin kehon kaikkien kohtien alla, ja leveyssuunnassa varsinkin paljon laajemmalle. Näin teknisesti ollen, ja toki kokemukseen perustuen, suosittelemme TEMPUR patjaa tähänkin vuoteen peruskäyttöön ihanteellisena, sillä rakastelu ”painottomuudessa” auttaa keskittymään itse asiaan - ja eipähän kroppa ainakaan kipeydy sänkypuuhissa, mikä on Tempurin missio. Arto Melanko, Tempur Suomi Oy

      • Temmmmppppuuri

        Hei asiantuntija! Kyllä Tempur rakastelu on vaikeaa!!! Miljoona kertaa vaikeampaa kuin joustinpatjalla! Kyllä saa hommia tehdä ja on kuin maratoonin vetänyt sänkypuuhien jälkeen. En suosittele aktiivisille pareille!


    • herätkää

      Hierovia sänkyjä pitäisi saada Suomeenkin. Niitä on maailmalla myynnissä vaikka kuinka paljon. Ja ovat tosi mukavia. Kannattaa googlat vaikka massaging adjustable beds. Miksei kukaan kunnon sänkykauppa tuo niitä myös tänne Suomeen ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe