Ihan alhaisilla kierroksilla 500...1500, kuuluu kummallista "popotusta". Ääni vähän tihenee ylöspäin mentäessä, kunnes yhtäkkiä loppuu ja käy normaalisti. Missähän vika? Clio 2002 1.2 16 V
Clio -02 popottaa
5
2792
Vastaukset
- muha
Sytytyksessä vikaa, jos on 4 puolaa niin 1 sökö...
- *Nti Näpsä
Hain juuri oman auton huollosta ja sama vika oli. Clio vuosimallia 03 ja eilen alkoi yhtäkkiä alhaisissa vaihteissa tärisyttämää oudosti. Lisäksi koelaudassa paloi satunnaisesti moottorin merkkivalo. Ei muutakuin huoltoon ja tänään 95,49 euroa köyhempänä toimivan auton kanssa.
Yksi puolista oli mennyt sököksi, mutta olivat kuulemma tehtaan puolelta tulleet minua vastaan ja vaihtaneet loput kolmekin puolaa samalla. Kuulemma tulee tätä vikaa aina silloin tällöin vastaan. Taitaa olla yleisempikin vika, kun kaikki vaihtoivat kerralla? Nyt on taas toimiva auto jolla voi huristella. - Muha
*Nti Näpsä kirjoitti:
Hain juuri oman auton huollosta ja sama vika oli. Clio vuosimallia 03 ja eilen alkoi yhtäkkiä alhaisissa vaihteissa tärisyttämää oudosti. Lisäksi koelaudassa paloi satunnaisesti moottorin merkkivalo. Ei muutakuin huoltoon ja tänään 95,49 euroa köyhempänä toimivan auton kanssa.
Yksi puolista oli mennyt sököksi, mutta olivat kuulemma tehtaan puolelta tulleet minua vastaan ja vaihtaneet loput kolmekin puolaa samalla. Kuulemma tulee tätä vikaa aina silloin tällöin vastaan. Taitaa olla yleisempikin vika, kun kaikki vaihtoivat kerralla? Nyt on taas toimiva auto jolla voi huristella.Nykyään suurin osa uusista autoista on tehty niin että joka sylinterille on oma puolansa. Ja eivät tunnu kestävän puolat juuri mitään... :(
- rellu
Sama vaiva, puolat meni multakin, jo loppu tärinä.
- RC1,4
Hainpa minäkin -03 Clioni eilen huollosta- yksi puola pimee. Kaikki vaihdettiin. "Lopuissa tuli tehdas vastaan" totesi huollon kaveri. N. 95€ oli mun osuus. Arvasi heti viedessäni mistä yskä johtuu. Ajettu on n. 32 tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966