Hei!
Mahtaisiko kukaan tietää sellaisesta kirjasta kuin Kouluvuoteni.Kirjassa on paikkoja valokuville ja joka kouluvuodelle (1-9) muutama sivu kirjoituksia varten. Kirja on A4:sen kokoinen ja sidottu. Meillä vanhemmalla tyttärellä sellainen jo on, mutta se on hankittu v.1995 luokkakuvien yhteydessä. Nyt haluaisin samanlaisen, mutta en löydä mitään tietoa/paikkaa mistä sellaisen saisin. Kirjakaupasta olen kysynyt, heillä ei ollut mitään tietoa moisesta kirjasta. Olisin tosi kiitollinen, jos jollain olisi tietoa em. kirjasta.
Kouluvuoteni-kirja
8
5030
Vastaukset
- millllla
Hei, minä käväisin tuossa suomalaisessa kirjakaupassa ja vilkaisin juuri tuontapaista kirjaa siellä. (oli vieraskirjojen, ystäväkirjojen yms albumien joukossa) En katsonut sitä hirveän tarkasti, mutta siellä oli juuri kouluvuodet ja kysymyksiä niihin liittyen.
Itselläni on tuollainen, jonka olen saanut ensimmäiselle luokalle mennessäni ja se jaettiin koulussa ilmaiseksi kaikille.- Mami-57
Tuosta Kouluvuoteni-kirjasta. Kävin itse paikallisessa Suopmalaisessa kirjakaupassa, ja siellä oltiin täysin tietämättömiä ko. kirjasta. Nyt kysyisinkin, että missähän päin Suomea sijaitsee tämä Suomalainen kirjakauppa, jossa olit nähnyt tämän kirjan? Olisin kovin kiinnostunut saamaan tämän kirjan!
- koulutyöläinen
Meidän koululla myytiin näitä kirjoja pari vuotta sitten, viime vuonna ei enää ollut firmalla tarjota sitä, sanoivat että on kehitteillä uusi versio. Vanhassa olikin se vika että luokkakuvat olivat suurentuneet eikä mahtuneet enää kunnolla. Tänä vuonna kukaan ei ole koululla kyselly kirjoja ja unohdin itsekin kunnes tämä kysymyksesi putkahti jostain kun surffailin netissä. Nyt mulla ei ole sen tarkempaa nimeä sille firmalle, mutta muistaakseni se oli Kokkolalainen firma Ideacompany. Katso netistä puhelinnumerot.
Toivottavasti tästä on apua.- Mami-57
Kiitos vastauksestasi, mutta sainkin jo sen kirjan. Samasta mainitsemastasi IdeaCompanystä. Jäljittelin tietoja hetken ja soitin löytämääni numeroon, sieltä löytyi em. kirjat ja sain sen tilattua itselleni.
- kuopuksen äiti
Mami-57 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, mutta sainkin jo sen kirjan. Samasta mainitsemastasi IdeaCompanystä. Jäljittelin tietoja hetken ja soitin löytämääni numeroon, sieltä löytyi em. kirjat ja sain sen tilattua itselleni.
Hei!
Minullakin on jo kolme Kouluvuoteni-kirjaa, mutta tarvitsen vielä yhden, kun kuopukseni aloitti koulun juuri. Voitko kertoa, mistä puhelinnumerosta tai osoitteesta kirjaa voi kysyä? - Yrittäjä-Isä
kuopuksen äiti kirjoitti:
Hei!
Minullakin on jo kolme Kouluvuoteni-kirjaa, mutta tarvitsen vielä yhden, kun kuopukseni aloitti koulun juuri. Voitko kertoa, mistä puhelinnumerosta tai osoitteesta kirjaa voi kysyä?Löysin vaimoni kanssa mainoslehtisen, jossa olivat seuraavat yhteystiedot:
IDEA COMPANY Oy
Pirjo Varila
Puh. 06-8611996
sähköposti: [email protected]
Lähetin sähköpostiviestin kysyäkseni mistä kirjan voisi saada, mutta "vastauksena" oli viesti, joka kertoi että sähköpostiosoite ei ole käytössä.
En kokeillut puhelinnumeroa. - äitikkä
Yrittäjä-Isä kirjoitti:
Löysin vaimoni kanssa mainoslehtisen, jossa olivat seuraavat yhteystiedot:
IDEA COMPANY Oy
Pirjo Varila
Puh. 06-8611996
sähköposti: [email protected]
Lähetin sähköpostiviestin kysyäkseni mistä kirjan voisi saada, mutta "vastauksena" oli viesti, joka kertoi että sähköpostiosoite ei ole käytössä.
En kokeillut puhelinnumeroa.Hei,
tässä oikea sähköpostiosoite: [email protected].
Puhelinnumerokin näyttää olevan toiminnassa. Meidän lasten isotkin luokkakuvat ovat mahtuneet kirjaan, kun olen laittanut ne pitkittäin sivulle. Silloin kyllä sivun otsikko menee piiloon, mutta näkeehän sen kuvasta mitä sillä sivulla on, ei siinä otsikkoa tarvita. - outoa
äitikkä kirjoitti:
Hei,
tässä oikea sähköpostiosoite: [email protected].
Puhelinnumerokin näyttää olevan toiminnassa. Meidän lasten isotkin luokkakuvat ovat mahtuneet kirjaan, kun olen laittanut ne pitkittäin sivulle. Silloin kyllä sivun otsikko menee piiloon, mutta näkeehän sen kuvasta mitä sillä sivulla on, ei siinä otsikkoa tarvita.etteivät kauppaa sitä enää! Meilläkin kolme isompien lasten kirjaa ja mielelläni kuopukselle samanlaisen hankkisin. Toivottavasti niitä saa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793