virtalähde ja kotelo

olliu999

haluaisin koneseeni läpinäkyvät kuoret, ajattelin että ostaisi siihen pleksi kannen, onko missään myynnissä pelkä kansi, joka nostetaan koneen päältä pois.

ja minkä virtalähteen hommaan fujitsu siemens scaleo p: hen onko niissä jotain koko eroja.

tai pitääkö jjotain vaihtaa kestävämpään kun vanha on 35w ja ajattelin 430w

10

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko!

      Poweria on turha vaihtaa, jos vanha toimii, etkä ole ostamassa uusia tehokkaampia komponentteja.

      Läpinäkyvyyttä saa helposti ikkunoilla.
      http://www.coolputer.fi/tuotteet.asp?C=5

      Sieltä löytyy valmiita ikkunoita, kylkiä joissa on ikkunoita sekä materiaalia, jolla ikkunan voi tehdä.

      Suosittelisin ostamaan vain tuota materiaalia (akryyli), vaikka jostain lähi ikkunaliikkeestä.

      Sitten leikkaat kylkiin/kattoon/pohjaan sellaiset aukot kuin tahdot. Pleksin voi kiinnittää reikään massalla (vaikka sikaflex) tai ruuveilla. Lisäksi kannattaa miettiä tarvitsetko aukkoihin reunukset, joilla voi helposti peittää huonot leikkausjäljet.

      Jos infoa kaipaat, niin googlella löytää paljon jopa suomenkielisiä saitteja.

      • olli999

        kiitti tosta oli apua.
        olen siis ostamassa koneseeni tehokkaampaa näytön ohjainta ja lisää tuulettimia ja muita esim: äänikortti 7,1, usb-liittimiä 5 usb pakkaus, ja digi-tv korttia
        en usko että tuo virtalähde kestää edes uutta näytön ohjainta


      • olli999 kirjoitti:

        kiitti tosta oli apua.
        olen siis ostamassa koneseeni tehokkaampaa näytön ohjainta ja lisää tuulettimia ja muita esim: äänikortti 7,1, usb-liittimiä 5 usb pakkaus, ja digi-tv korttia
        en usko että tuo virtalähde kestää edes uutta näytön ohjainta

        Varmaankin tuo sun poweris on 350W eikä 35w.
        Jos tuo on suhkot laadukas niin kyllä sillä jo kunnon peli näyttistä pyörittelee.
        Mitäs osia sun kone on syönyt ja mitä meinaat uusia?


      • olli999
        P.a.s.i kirjoitti:

        Varmaankin tuo sun poweris on 350W eikä 35w.
        Jos tuo on suhkot laadukas niin kyllä sillä jo kunnon peli näyttistä pyörittelee.
        Mitäs osia sun kone on syönyt ja mitä meinaat uusia?

        joo se virta lähde on 350w.
        olen pistänyt siihen
        seagaten 320g kovo.
        pari tuuletinta

        tulossa

        7,1 äänikortti

        usb portteja 6kpl

        poltto asema

        digi tv kortti

        1g näytönohjain


      • olli999 kirjoitti:

        joo se virta lähde on 350w.
        olen pistänyt siihen
        seagaten 320g kovo.
        pari tuuletinta

        tulossa

        7,1 äänikortti

        usb portteja 6kpl

        poltto asema

        digi tv kortti

        1g näytönohjain

        Mitäs tuolla meinaat?
        Mikä rossu sulla on?

        Esim. ite pyörittelin 300w (Macron paska) powerilla
        Nf7-s Duron1400@2400Mhz(Xp modilla)ja isolla Vcorella 1Gt Muistia radeon 9800Pro 3kiintolevyä tv kortti DVDR


      • olli999
        P.a.s.i kirjoitti:

        Mitäs tuolla meinaat?
        Mikä rossu sulla on?

        Esim. ite pyörittelin 300w (Macron paska) powerilla
        Nf7-s Duron1400@2400Mhz(Xp modilla)ja isolla Vcorella 1Gt Muistia radeon 9800Pro 3kiintolevyä tv kortti DVDR

        aijaa eli noita mun osia 350w pitäis pyörittää ihan helposti vai
        prossu on intel 2,7hörtsii

        ajattelin pistää tommosta
        Asus EN7950GX2/2PHT/1G NVIDIA GeForce 7950 x2 -näytönohjain PCI Express -väylään.


      • Erkko!
        olli999 kirjoitti:

        aijaa eli noita mun osia 350w pitäis pyörittää ihan helposti vai
        prossu on intel 2,7hörtsii

        ajattelin pistää tommosta
        Asus EN7950GX2/2PHT/1G NVIDIA GeForce 7950 x2 -näytönohjain PCI Express -väylään.

        Ostaa melkopitkälti uusi poweri, jos noin radikaalia muutosta teet koneen sisuskaluihin.

        Kyllä se satasen poweriin kannattaa sijoittaa. Sillä saa vaikka 500W Nexuksen tai NeoPower HE:n.


      • olli999
        Erkko! kirjoitti:

        Ostaa melkopitkälti uusi poweri, jos noin radikaalia muutosta teet koneen sisuskaluihin.

        Kyllä se satasen poweriin kannattaa sijoittaa. Sillä saa vaikka 500W Nexuksen tai NeoPower HE:n.

        kiitti vastauksista ja kyllä mä varauduin 100-250€ luokkaa


      • olli999 kirjoitti:

        aijaa eli noita mun osia 350w pitäis pyörittää ihan helposti vai
        prossu on intel 2,7hörtsii

        ajattelin pistää tommosta
        Asus EN7950GX2/2PHT/1G NVIDIA GeForce 7950 x2 -näytönohjain PCI Express -väylään.

        Noin tehokas näytön ohjain taitaa jo sitten höppiäkin vähäsen reilummin sitä virtaa.
        Eipähän tule sitten talvella kovilla pakkasilla kylmä :)


      • Erkko! kirjoitti:

        Ostaa melkopitkälti uusi poweri, jos noin radikaalia muutosta teet koneen sisuskaluihin.

        Kyllä se satasen poweriin kannattaa sijoittaa. Sillä saa vaikka 500W Nexuksen tai NeoPower HE:n.

        Sinänsä 500W jne. voivat olla liioittelua kun BeQuiet Straight Power 450W pyörittää mainiosti ja lähes äänettömänä rankasti ylikellotettua Conroe Geforce 8800GTX kokoonpanoa ;)..
        ---
        Tosin minulta saisi kohtuu hintaan tarpeeksi tehokkaan Seasonic S12 430W virtalähteen. Itse virtalähde olisi iskemätön, mutta takuu on alkanut jo 29.9.2006 (3 vuotta)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      237
      1639
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1328
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe