Pitäisi ostaa uusi ADSL-modeemi, jossa on WLAN. Tarvitsisin myös toiseen pöytäkoneeseen WLAN vastaanottimen toimiiko nuo USB vastaanottimet myös USB1.1 paikoissa vai olisiko PCI paikkaan tuleva vastaanotin parempi, sillä vanhassa pöytäkoneessa ei ole USB 2.0? Olen kattellut Beestingistä tälläisiä:
ZYXEL G-302 WLAN PCI ADAPTER 22.26€
ZYXEL P660HW-61 ADSL 2 4ETH WLAN, 0/100 63.50€
A-LINK RR24AP ADSL2/2 54MB WLAN ROUTER 60.78€
A-LINK 54MB WLAN PCI ADAPTER 20.98€
A-LINK 54MB WLAN USB ADAPTER 17.86
Mitä näistä suosittelisitte? Onko Zyxel laadukkaampi kuin A-Link?
Zyxel vs A-Link
Perttu
2
773
Vastaukset
USB:n etuna on, että sijoitusta on helppo muuttaa. Oma valintani oli kuitenkin PCI-kortti ja lisäantenni, vaikka maksoikin enemmän.
- sanoa
En suoraan osaa sanoa kumpi merkeistä on parempi mutta itse olen käyttänyt vuosia Zyxelin laitteita. Ihan tyytyväinen olen ollut niihin tiettyjä pikkuongelmia lukuun ottamatta. Mutta kaikissa laitteissa on ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738