Vahtimestari

SusaQ

Kiitos eräälle lukijalleni! Hänen ehdotuksensa nosti mieleeni varhaisessa nuoruudessani tapahtuman joka oli painunut mieleni perukoille ja joka nyt nousi pintaan. Tapaus oli pelottava, siihen aikaan, joskin kiihottava jälkikäteen kun pääsin siitä yli aikanaan.

Tässä siis tarina nuoruusvuosilta jolloin seksualisuuteni oli heräämässä. Mainittakoon että nimimerkkini on jatkossa tuo SusaQ, mutta samaa laadukasta tai laadutonta tekstiä kirjoitan kuin vanhalla 'Susa' -nimimerkillä ;)

Olin muistaakseni kuudentoista kun koin ensimmäisen seksiin liittyvän tapauksen joka jollain tavalla on jättänyt minuun jälkensä.

Tuohon aikaan olin vielä koulussa, pakollisessa sellaisessa. En ollut mitenkään 'pinko' mutta pärjäsin kohtalaisesti. Kielet olivat mieleeni ja niissä olinkin aina kärkipään oppilas. Sitä vastoin liikunta oli minulle vastenmielistä, syytä en siihen osannut sanoa.

Eräänä päivänä, kun meillä oli merkitty päivän viimeiseksi tunniksi liikuntaa, olin keksinyt taas jotain veruketta ettei minun tarvinnut hyppiä ja pomppia muiden mukana jumppasalissa. Kotiin en tietenkään ollut saanut lähteä vaan minut oli komennettu vartioimaan tyttöjen pukuhuonetta.

Tunsin oloni tympeäksi ja siinä istuessani penkillä tuijottamassa muiden vaatteita, mielikuvitukseni lähti kiitämään. Olin alkanut kuvittelemaan kaikenlaista seksiin liittyvää enenevässä määrin. Aihe oli alkanut kiinnostaa varsinkin kun kehoni oli kehittynyt jo melko uhkeaksi, ei lihavaksi vaan muodokkaaksi. Moni kuusitoista kesäinen oli vielä 'lauta' minuun verrattuna.

Aina kun ajattelin seksiin liittyviä asioita, huomasin että alapääni alkoi sykkiä oudosti ja kosteutta erittyi niin että pikkuhousuni olivat usein ihan märät. Jos satuin koskettamaan rintojani tuolloin, koin aivan mielettömiä värinöitä. Hyväilinkin rintojani useasti. Pitemmälle en ollut mennyt. Tai no, hyvä on, joskus olin näprännyt pilluani.

Siinä istuessani tympääntyneenä, tuli mieleen oliko poikien pukuhuone samanlainen kuin tyttöjenkin. Poikien puolelle johti väliovi tyttöjen puolelta joka oli lukossa ja avausmahdollisuus vain tyttöjen puolella.

Nousin penkiltä ja menin oven luo. Jännitti. Tartuin lukkoon ja työnsin oven auki.
Samalla tavoin roikkui poikien vaatteet naulakossa kuten tyttöjenkin meidän puolella.

Astuin huoneeseen. Kävelin ympäri ja katselin vaatteita. Jännää ajatella että nuo vaatteet olivat poikien ihoa vasten normaalisti.
Menin yksien vaatteiden luo ja kosketin farkkuja. Käteni siveli farkkujen haaroja ja kuvittelin miten kikkeli olisi siellä sisällä. Poskiani kuumotti.

Jätin farkut rauhaan ja jatkoin kierrosta. Huoneessa oli ikkuna ja ikkunalaudalla kasa lehtiä. Menin lehtien luo ja selasin ne nopeasti josko siellä olisi luettavaa. Keskellä kasaa oli yksi miestenlehti. Kannessa tumma ja kaunis nainen katsoi kameraan hieman vihainen ilme kasvoillaan. Katseeni kiinnittyi naisen rintoihin jotka olivat paljaana. Nännit nöpöttivät kovina naisen nostaessa rintojaan kohti kameraa ja lukijaa.

Selasin nopeasti lehteä ja kuvat olivat jotain mitä en ollut nähnyt ennen näin suoraan. Kuumotus poskillani lisääntyi. Vilkaisin olkani yli ja käärin lehden rullalle palaten nopeasti tyttöjen puolelle.

Istuuduin takaisin penkille työnnettyäni lehden ensin laukkuuni.
Tunti loppui ja hälisevä tyttölauma tuli pukuhuoneeseen. Istuin katsellen luokkakavereitani mutta ajatukseni olivat lehdessä laukussani. Outo värinä oli alkanut käsitellä kehoani. Tunsin tuon oudon sykkeen haaroissani jälleen.

Nyt minulla ei ollut kiire kotiin vaan aioin jäädä pukuhuoneeseen kun kaikki muut olisivat menneet. Halusin selata rauhassa tuota lehteä.

Vihdoin viimeinenkin tyttö oli käynyt suihkussa ja poistunut. Kävin varmistamassa että molemmat ovat olivat lukossa ja istuuduin hajareisin penkille ottaen lehden laukustani.

Aloin selata sitä ja katsoin joka kuvan tarkkaan. Erityisesti minua kiehtoi kuvat jossa mies ja nainen naivat. Joissain kuvissa nainen otti miehen jäykän kullin suuhunsa. Värisin mielettömästi ja pilluni sykki omaa elämäänsä.

Ylläni oli siihen aikaan suosimani vaatteet eli valkoinen paitapusero, skottiruutuinen hame mini-mallia ja valkoiset nilkkasukat. Jaloissani oli lisäksi mustat balleriinat. Hiukseni olivat laitettu kahdelle ponnarille jotka olivat sivuilla joten olin juuri tuollainen tyypillinen koulua käyvä nuori neito.

Selasin lisää lehteä ja jälleen aukeama missä naisen punattujen huulien väliin upposi turpea kulli. Naisen ilme oli autuaan himokas.

Käteni hivuttautui rinnoille. Nännit sojottivat liiveissä herkkinä. Hieroin sormin niitä ja päässäni tuntui ihanan hurjalta. Ajatuksiini putkahti että nyt halusin kokeilla miltä tuntui hieroa pilluani.

Siirsin penkin niin että istuessani sillä hajareisin saatoin samalla nojata selkääni seinään. Nojauduin taakse ja levitin jalkojani. Käsi hivuttautui reittä pitkin häpykummulle. Pikkupöksyt olivat haaroista jo märät. Kosketus sai minut huohottamaan hiljaa.

Sormi painui kosteaa kangasta vasten ja tunsin miten klitorikseni oli paisunut. Se tuntui sormeen pienenä kohoumana. Hieroin sitä ja silmissäni sinkoilivat kirkkaat pisteet.

Vilkaisin ovelle ja hoin itselleni että ei kukaan päässyt yllättämään minua. Olin turvassa ja voisin rauhassa toteuttaa itseäni.

Nousin penkiltä ja riisuin pikkarini nilkkoihin. Istuuduin takaisin nojaten selkääni jälleen seinään. Levitin reiteni ja hame nousi uumalle.
Katselin lehden kuvia samalla kun käteni hivuttautui jälleen pillulle.

Sormi painoi klittaa ja voihkaisin. Kosteus levisi sormiini ja nuuhkaisin niitä. Tuoksu oli hieman imelä, se kiihotti minua. Palavin poskin työnsin sormet suuhuni ja aistin hieman kirpeähkön maun. Se ei ollut paha. Se sai minut kiihtymään entisestään.

Avasin paitikseni ja hyväilin rintojani valkoisten liivien päältä. Nännit sojottivat terhakoina kangasta vasten. Sormet pyörivät nännien ympäri ja sain ihmeellisiä väristyksiä aaltomaisittain. Kosteus alapäässäni lisääntyi.

Tuijotin käytävän ovea ettei kukaan pääsisi yllättämään. Olin suunnitellut että jos joku alkaisi avaamaan ovea, juoksisin nopeasti vessaan.

Vein käden haaroihini. Klitta oli turvonnut lisää. Sormi alkoi tehdä pyörivää liikettä nappulan ympärillä ja voihkin. Sormi painui hieman vakoon ja vedin sitä siellä ylhäältä alas. Oh, olin seota siitä huumasta.

Aloin työntää varovasti sormea sisään pilluuni. Ensin sormi upposi ensimmäistä niveltä myöten kuumaan loveen.
Laskin lehden penkille eteeni jotta toinenkin käteni olisi vapaa. Toisen käden askarrellessa alapäässä, vein toisen puristelemaan rintojani.

Ummistin silmäni ja työnsin sormea pillussani sisemmäksi. Nyt sormi oli toiseen niveleen saakka sisälläni.
Nostin jalkani penkille ja levitin reisiä. Hame oli mykkyrällä lantiollani.

Nyt painoin koko sormen sisään. Huokailin hiljaa samalla kun hipelöin nännejä liivien kuppien päältä. Aloin työntää toistakin sormea sisään. Olin kuumissani ja aivan tunteitteni vietävissä.

Kaksi sormea oli nyt sisällä ja aloin liikutella kättäni hitaasti. Sormet menivät sisään ja ulos hitaassa tahdissa.

Havahduin siihen kun olin kuullut kuin oven käyvän. Käytävän ovi oli kiinni mutta...! Vieressäni seisoi koulun vahtimestari ja katseli puuhiani. Hän oli tullut jumppasalin ovesta ja sitä en tietenkään ollut huomannut pitää silmällä.

Mies katseli minua outo ilme kasvoillaan. En osannut tehdä mitään, oli kuin jänis auton valokeilassa osaamatta hypätä sivuun.
Olin yllätetty täysin luvattomasta puuhasta.

Vahtimestari virnisteli minulle ja hieman narisevalla äänellä tiedusteli että mitäköhän puuhailin. Miehen katse mittaili alapäätäni, sormet sentään olin vetänyt ulos märästä pillustani. Sormet kiiltelivät kiimalimasta.

Yritin nousta seisomaan ja peittää paikkojani mutta mies ei antanut minun liikahtaakaan.
Hän tiedusteli josko olin tietoinen mitä tuollaisesta touhusta, jota tein, seuraisi. Olin kuin mykkä, en saanut ääntäkään kuivaksi karahtaneesta kurkustani.

Mitä sanoisin jos hän menisi rehtorin puheille ja kertoisi mitä oli nähnyt, mies kysyi minulta ilkeästi virnistäen. Samalla hän hieroi haarojaan.

Vahtimestari otti lehden käteensä ja käänteli muutamia sivuja. Läksyjäkö teet, mies naurahti. Halusin nousta ja lähteä kotiin mutta mies ei edelleenkään päästänyt minua pystyyn saati että olisi antanut minun korjata asusteeni kuntoon.

Jatka vain kaikin mokomin tyttö hyvä, tuo mies sanoi vatkaten kättään haaroissaan. Pelkäsin että mies kantelisi minusta rehtorille ja tämä kertoisi luokanvalvojalleni ja siten saisi koko luokka tietää mitä olin ollut tekemässä pukuhuoneessa.

Mitäs tykkäisin ajatuksesta, tiedusteli tuo vaksi minulta. Edelleenkään en saanut sanaa suustani. Kauhu oli alkanut ottaa minusta otettaan.

Vaan jos saisin yksityisen esityksen seksin saralta niin voisin unohtaa mitä olen nähnyt, sanoi mies pudottaen lehden lattialle. Häneen katseessaan paloi ihmeellinen tuli.

Otahan tyttö sama asento kun tullessani sisään sinulla oli, käski tuo hirveä mies. Anelin että pääsisin lähtemään mutta mies murahti kirouksen ja astahti kohti minua. Pelästyin.

Hivuttauduin penkin päähän arasti katsellen koko ajan miestä. Nojasin selkääni seinään ja jäin siihen. Mies astahti askeleen jälleen kohti minua samalla puserrellen haarojaan.
No likka, jalat penkille ja nopeasti.

Nostin jalkani penkille ja levitin reiteni. Suljin silmäni, ainakin pääsisin näkemästä noita kiimaisena tuijottavia silmiä.
Ja nyt, ala sormettaa pilluasi. Käsky tuli yhteen purtujen hampaiden välistä. Mies veti ahnaasti ilmaa keuhkoihinsa.

Vein sormeni jälleen pillulleni joka, ihme kyllä, ei ollut kuivunut. Kosteus tuntui sormissani edelleen kun vein ne häpyhuulille. Painoin kaksi sormea hitaasti sisään ja tahtomattani huuliltani pääsi pieni voihkaisu.

Mies naurahti ilkeästi ja totesi että noin se pieni narttu nauttii runkkaamisesta.
Aloin tuntea kaikesta huolimatta tuttujen väreiden palaavan ja valtaavan kehoni. Päätin kaikesta huolimatta yrittää unohtaa tuon miehen ja tehdä sen miksi olin pukuhuoneeseen jäänyt. Pääsisinpä nopeammin lähtemään.

Upotin kahta sormea sisääni ja lisäsin nopeutta. Aloin huohottaa. Miehen hengitys tiheentyi selvästi myös.
Katso minua, käski vahtimestari. Avasin silmäni raolleen jolloin hän käski katsomaan kunnolla.

Miehen kulli oli ulkona housuista ja hän runkkasi kiivaasti sitä. Punertava terska tuli aina joka toisella vedolla esiin esinahan alta ja pieni silmä tuijotti minua ahnaasti.
Miehen suupielistä valui kuolaa kun hän tuijotti pilluani läheltä ja veteli kulliaan kuin olisi ollut lypsämässä lehmää.

Katsele narttu kun runkkaan, mies käski huohottavalla äänellä.
Katselin ja tunsin miten pelkoni alkoi hälvetä. Sen sijaan minut valtasi himo.

Mieleeni tuli lehdestä katsomiani kuvia jossa nainen ottaa suuhun miehen elimen.
Minun alkoi tehdä yht'äkkiä mieli kokeilla miltä tuo turpea kulli tuntuisi suussani. En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään tuolle miehelle.

Lisäsin vauhtia käteeni ja sormet upposivat nopeaan sisään litsahtelevaan pilluuni. Ilmaan levisi kiiman tuoksu. Mies aisti varmasti sen ja kuin ajatukseni lukien, hän astahti lähemmäksi minua.
Ota kulli suuhun tyttö, hän käski. Samalla kertaa kehoni lävisti kauhun puistatukset mutta myös halun väreet.

Mies tuli aivan liki ja tuo kovana seisova kulli oli aivan siinä, silmieni edessä.
Tartuin epäröiden toisella kädellä kullin varteen mutta mies käski olla koskematta. Hän ei ollut pyytänyt minua koskemaan kulliinsa vaan ottamaan sen suuhun.

Mies otti lauastani kiinni ja nosti päätäni pystympään. Samalla hän toi terskan aivan huulilleni. Kieleni tuli ulos suusta ja teki ensi kerran tuttavuutta miehisen elimen kanssa.
Pyöritin kieltä terskan ympärillä ja mies murisi ilmiselvästi nautinnon kourissa.

Hän alkoi työntää kulliaan suuhuni. Avasin huuliani ja terska painautui niiden väliin. Mies painoi sen verran vielä että koko terska oli minun suussani. Sain mielettömiä sävähdyksiä ja tunsin miten pilluni luovutti lisää kiimalimaa.

Sormet pois pillusta narttu, mies äyskäisi. Käy tuohon penkille makaamaan selällesi ja jalat leväälleen. Tein kaiken mitä mies halusi, olin kuin tahdoton marionetti.

Mies tuli hajareisin kasvojeni ylle. Katselin huojuvaa vartta ja isoja kiveksiä jotka pussissa roikkuivat silmieni yllä.
Vahtimestari painoi kullinsa huulilleni. Hamusin huulillani terskaa kuin poni sokeria. Pian terska painui suuhuni ja saman tein vartta myös. Ensiksi olin yökätä mutta mukauduin helposti tuohon lihanuijaan.

Mies alkoi painaa kullia suuhuni ja veti sen välillä pois. Hän huohotti kiivaasti.
Äkkiä tunsin miten hän painoi sormensa klitorikselleni. Voihkaisin nautinnosta kun sormi pyöri ympäri herkkää napukkaani.

Yht'äkkiä mies työnsi sormensa pilluuni. Ulisin siitä tunteesta minkä tuo sormi sai aikaan. Ensi kerran miehen sormi oli sisälläni ja teki minulle aivan taivaallisen olon.

Mies alkoi runkata sormella minua työntäen sen kokonaan sisääni.
Tunsin miten jotain meni minussa rikki. Se sattui aivan vähän ja muuttui tykyttäväksi himoksi jälleen.

Narttu perhana, mies mylvähti, sinähän olit vielä neitsyt. Niin olin...ollut.

Mies jatkoi runkaamistani ja työnteli kulliaan yhä kiihtyvällä vauhdilla kuolaa valuvaan suuhuni.

Pian aloin tuntea miten kulli nytkähteli. Samalla mies korahteli kiivaammin. Nyt kaksi sormea upposi märkään pilluuni maiskahdellen kun ne tulivat ulos. Aloin täristä kun oudot väreet lisääntyivät kehossani. Samalla ajattelin että miehen kova kulli oli suussani. Se ajatus sekä miehen sormet, varsinkin kun peukalo painautui klittalle, saivat minussa aikaan räjähtävän orgasmin. Huusin ja vääntelehdin penkillä miehen sormet rystysiä myöten litisevässä pillussani.

Samassa alkoi miehen kullista purkautua kitkerää nestettä suuhuni. Ajattelin että nyt mieheltä tulisi. Tuskin olin ajatuksissani päässyt loppuun kun lämmin sperma purkaantui suuhuni.

Mies voihki ja huohotti. Hän veti kalunsa suustani ja alkoi runkata sitä villisti. Lämpimät sperma-aallot lennähtelivät rintsikoilleni ja vatsalleni. Miehen huohotus alkoi laantua lyhenevien spermapurkausten tahtiin.

Kaikki oli ohi.
Mies hieraisi kalunsa taskustaan ottamaan nenäliinaan, katsoi minua ja äyskäisi että lähtisin kotiini. Minun pitäisi pitää suuni kiinni kaikesta mitä pukuhuoneessa oli tapahtunut niin hänkin pitäisi suunsa kiinni mitä oli nähnyt. Se sopimus piti...ainakin tähän saakka.

8

9995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoraisäntä

Siis oletko se Susa, joka pelehti vuokraisäntänsä
      kanssa vai toinen. Pidän niistä vuokralais - ja
      rahoituspäälikkö jutuista. Jutut minun mieleeni.
      Voisikohan mailata?

• SusaQ

...Susa on kysymyksessä. Olen nyt rekisteröitynyt ja Susa -nimi oli jo varattu joten tästä eteenpäin olen SusaQ. Mailata voi kunhan ensin antaa s-postiosoitteensa...! ;)

• SusaQ

...viestiini; jos haluat ottaa yhteyttä niin osoite on [email protected] . Toivottavasti ei kuitenkaan mitään mauttomuuksia. Vastaan toki kaikille jotka asiallisesti lähestyvät minua.

• Juha7

Hyvä tarina oli. Kiva että ehdotukseni kelpasi. Ehkäpä voisimme vaihdella lisää ideoita tarinoista vaikkapa sähköpostilla. Ota tuohon osoitteeseen yhteyttä jos asia kiinnostaa. [email protected]

• SusaQ

...kuuluu sinulle vinkistä. Se tosiaan avasi menneiden vuosien unohdukseen joutuneen tapauksen, eikä se enää ole arka asia. Ehkä otankin yhteyttä...! ;)

• töissä lukenut

Tosi hyvä, oli pakko päästää paineet ensimmäisen tilaisuuden tullen, luettuani ton tarinan.
      Jos haluut laittaa jotain niin, [email protected] . No minä ainakin haluan.

• jjjjjjjjjj

Jaa tää oli tositarina??? Näinköhän....

• SusaQ

...voi päätellä itse. Vain minä tiedän totuuden ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6955
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1239
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe