Tuska jatkaa kulkuaan
Rikkoo kaiken sisälläni
Armoa en pyydä
Enkä sitä saisikaan
Kipu kipuna
Tiedän eläväni -
juuri ja juuri
Murtuneet rauniot
Lepakoiden asuttamat piilot
Yöllä heräävät henkiin
Ei itseään voi paeta
Loputon pako jatkuu vaan
MURTUNEET RAUNIOT
6
341
Vastaukset
- lio28
ja jäljelle jää vain murtuneet rauniot siinä muutamia aineksia hienolle runollesi, huomenta murukulta!
- *MURUKULTA*
Juostaan niin kauan kuin tietä piisaa!
Puutarhaan olisi mukava päätyä..! :))
Lumi pöllyää täällä. Kuinkas siellä,
lumet vain sulaa? :/
Mukavaa pvää kuitenniin! :)
- TöllinLiisa
Murtuneissa raunioissa,
toivon siemen elää.
Elämämme lepakot,
elämän yössä lentää.
Olemme itsemme vankeja,
MURUKULTA,lämmin ajatus luokses saapukoon.Liisa- *MURUKULTA*
Kiitos Liisa, lämpimistä ajatuksistasi!
Täytyy pyrkiä sieltä yöstä uuteen aamuun! :)
Kynttilän hehkua iltaasi ja kauniita ajatuksia! :) - Zeta*
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kiitos Liisa, lämpimistä ajatuksistasi!
Täytyy pyrkiä sieltä yöstä uuteen aamuun! :)
Kynttilän hehkua iltaasi ja kauniita ajatuksia! :)virtuaalisesti karkumatkalla ja hammastoukkako rupes kivistämmään?Niin ja mitäs mänit lepakoita säikyttelemään?....
- *MURUKULTA*
Zeta* kirjoitti:
virtuaalisesti karkumatkalla ja hammastoukkako rupes kivistämmään?Niin ja mitäs mänit lepakoita säikyttelemään?....
Mitäh?? Sussiunatkoon sun ka! *nauraa*
Tiiä mitä minä sul ny sanosi! Joo, karkumatkalta jus tulin, ja alakee olleen kelit ny simmoset, että et eipä etteensä niää ku rapa roiskuu ja tiet oh pimmeät! Lepakoit eh onnistunna näkkee, mutta jos ne vaik oisi niit muuttolintui...:))
Varovasti Z, otappa ilta rauhaisesti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023