Christina CSI New York:iin

Erizo

En tiedä onko tämä lähde luotettava vai ei, mutta tällaista puhutaan, että Christina esiintyisi ensi helmikuun 7. päivä CSI New York -sarjassa:

AGUILERA TO APPEAR ON CSI: NEW YORK

http://www.contactmusic.com/news.nsf/article/aguilera to appear on csi new york_1013638

3

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~ Hippo ~

Erikoinen uutinen!

En ole sarjan ystävä, tuntuisi oudolta että Tiinu olisi tuossa sarjassa edes vierailevana tähtenä - sillä sarja on väkivaltainen. Christinan näyttelijänlahjat ovat arvoitus.

Kokeilen jatkossa lämmitellä tuota vanhaa ~Hippo~ nimeäni, on se parempi kuin "Orginal Hippo".

• Erizo

Fanit CMM:llä tuntuvat olevan varovaisen luottavaisia tuon uutisen paikkaansa pitävyyteen. Olihan Christina aikoinaan mukana myös Beverly Hills 90210 -sarjassa (kuuulemma, minä en henkilökohtaisesti muista; vain mielikuva, että olisi laulanut sarjassa) Jääkäämme siis odottamaan innolla kuinka käy.

Ja ~Hippo~ on parempi kuin Original Hippo. :) Muita vaihtoehtoja samalla periaatteella voisivat olla

-Hippo-
        _Hippo_
        ::Hippo::

jne.

, mutta ~ -merkki tuo oman tunnelmansa! ;)

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

Fanit CMM:llä tuntuvat olevan varovaisen luottavaisia tuon uutisen paikkaansa pitävyyteen. Olihan Christina aikoinaan mukana myös Beverly Hills 90210 -sarjassa (kuuulemma, minä en henkilökohtaisesti muista; vain mielikuva, että olisi laulanut sarjassa) Jääkäämme siis odottamaan innolla kuinka käy.

Ja ~Hippo~ on parempi kuin Original Hippo. :) Muita vaihtoehtoja samalla periaatteella voisivat olla

-Hippo-
        _Hippo_
        ::Hippo::

jne.

, mutta ~ -merkki tuo oman tunnelmansa! ;)

Netti sekoilee, joten tulen tänne kuin pääsen. Luulen, että tämä hajoáa kohta lopullisesti. /:

Minäkin pähkäilin pitkän aikaa, olisiko tuo totta, mutta niin kuin Siili sanoi, jääkäämme siis odottamaan. (;

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5721
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      2985
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2635
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2301
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2063
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      2016
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1726
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1305
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1227
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1133
    Aihe