Onko kellään kokemusta/tietoa kyseisestä höyrylläkin toimivasta pyykinpesukoneesta. Onko hyvä.
LG:n Höyrypesukone
10
17392
Vastaukset
- markkinointia
keksitään joku yleisestä poikkeava ominaisuus eli markkinointikikka jonka varjolla yritetään myydä tarpeettomia toimintoja isolla rahalla
- sikana
Muistatte varmaan Japanilaiset autot 60-80- luvuilla? Kaikki pelit ja pensselit on mutta yhteentoimivuus ja käytettävyys kyseenalaista. Sama juttu nykyään Korealaisissa autoissa ja matkapuhelimissa. No, LG on Korealainen. Siinä on ihmejuttu joka toimii miten toimii, mutta ON se siinä. Itse olen takonut Korealaisten päähän tuotekehittelyn ja massatuotannon laatuajattelua. Heille tärkein kriteeri on juuri se että ominaisuudet on sisällä ja näyttää päällepäin hyvältä.
- Moni p*ska päältä kaunis
sikana kirjoitti:
Muistatte varmaan Japanilaiset autot 60-80- luvuilla? Kaikki pelit ja pensselit on mutta yhteentoimivuus ja käytettävyys kyseenalaista. Sama juttu nykyään Korealaisissa autoissa ja matkapuhelimissa. No, LG on Korealainen. Siinä on ihmejuttu joka toimii miten toimii, mutta ON se siinä. Itse olen takonut Korealaisten päähän tuotekehittelyn ja massatuotannon laatuajattelua. Heille tärkein kriteeri on juuri se että ominaisuudet on sisällä ja näyttää päällepäin hyvältä.
Erittäin osuvasti sanottu edellä. Kyllä ne markkinoida osaavat, mutta itse LG:n koneiden omistajana voin sanoa, ettei siinä merkissä mitään muuta hyvää olekaan.
- Kotiinkuljettaja
sikana kirjoitti:
LGn pesukoneet ovat hintalaatusuhteeltaan parhaita edestä täyttettäviä koneita. Olen niitä asentanut satoja ja pois vienyt vain muutaman, nekin olivat kuljetusvaurioisia. Toisillakin asentajilla on ollut samanlaisia kokemuksia. Kyseisestä pesukoneesta minulla ei ole tietoa, koska olen lopettanut ne hommat ajat sitten.
LG soittimetkin on joskus lähes samalla lailla rakennettu, kuin laatumerkki Sonyn. Täällä on paljon väkee, joka kirjottaa taitavasti paskaa. Onhan niitä mersujakin rakennettu romumetalleista
T: ajan 80-luvun corollaa - Epäkorea
sikana kirjoitti:
No mutta tuohan kuulostaa hyvältä! Ominaisuuksia piisaa, ne toimivat ja vielä kauniissa paketissa. Energiankulutuksestakaan on turha marista jos energialuokka on A (parempaa en ole vielä nähnyt). Lisäksi hinta ei päätä huimaa, joten mars kauppaan siis.
- LG Viewty Rules
sikana kirjoitti:
Jopas väitteen murjaisit.
Kerroppa ja perustele moinen väite, että syö sähköä sikana. Tietääkseni LG:n höyrypesukoneen energialuokitus on A .
Jos kyseinen A luokitus tarkoittaa, että syö sähköä sikana, niin olen ilmeisesti oivaltanut väärin koko luokitusjärjestelmän.
Ja tuo höyrytoiminto on just passeli vaatteille, jotka eivät ole varsinaisesti likaisia, vaan kaipaavat pientä raikastusta, niin 10min höyryohjelma on just siihen tarkoitettu. Ei tarvii baari-illan jälkeen pistää vaatteita turhaan kokopesuun. (Ja kyllä, Turussa on vielä ainakin Vegas-niminen ravintola jossa saa edelleenkin polttaa.)
Toisekseen omistan LG:n KU990 Viewty viimeisintä uutta olevan, 3":n kosketusnäytöllisen puhelimen enkä voi juuri yhtyä "valittajaan" sen yhteensopivuudesta taikka käytettävyydestä.
5.1Mpix kameralla on hyvä ottaa kuvia, ei tarvii raahata varsinaista digikameraa enää mukana.
Kännykällä pystyy toistamaan DivX-elokuvia ja musiikkia, mukava lisä bussi/junamatkoille.
Kamerapuolella voi myös ottaa liikkuvaa kuvaa 120fps nopeudella -> saa kuvattua siistejä hidastuspätkiä vaikka ohiajavasta ralliautosta..
Ym toimivia ominaisuuksia.
Myös tietokoneessani on monia LG:n komponentteja ja joitain muitakin kodin koneita, esm DVD-toistin on LG:n. Jostain kumman syystä nämä tuotteet ovat voittaneet myös alan lehdistön arvostelijat ja arvostelut puolelleen, esm Tekniikanmaailman DVD-toistimien arvostelun. ym ym.
Tähän mennessä olen ollut todella tyytyväinen kaikkiin omistamiini LG:n tuotteisiin, joten voi vain arvella "syö sähköä sikana"-kommentoijan todellisia motiiveja korealaisten tuotteiden haukkumiseen. - tekninen2
LG Viewty Rules kirjoitti:
Jopas väitteen murjaisit.
Kerroppa ja perustele moinen väite, että syö sähköä sikana. Tietääkseni LG:n höyrypesukoneen energialuokitus on A .
Jos kyseinen A luokitus tarkoittaa, että syö sähköä sikana, niin olen ilmeisesti oivaltanut väärin koko luokitusjärjestelmän.
Ja tuo höyrytoiminto on just passeli vaatteille, jotka eivät ole varsinaisesti likaisia, vaan kaipaavat pientä raikastusta, niin 10min höyryohjelma on just siihen tarkoitettu. Ei tarvii baari-illan jälkeen pistää vaatteita turhaan kokopesuun. (Ja kyllä, Turussa on vielä ainakin Vegas-niminen ravintola jossa saa edelleenkin polttaa.)
Toisekseen omistan LG:n KU990 Viewty viimeisintä uutta olevan, 3":n kosketusnäytöllisen puhelimen enkä voi juuri yhtyä "valittajaan" sen yhteensopivuudesta taikka käytettävyydestä.
5.1Mpix kameralla on hyvä ottaa kuvia, ei tarvii raahata varsinaista digikameraa enää mukana.
Kännykällä pystyy toistamaan DivX-elokuvia ja musiikkia, mukava lisä bussi/junamatkoille.
Kamerapuolella voi myös ottaa liikkuvaa kuvaa 120fps nopeudella -> saa kuvattua siistejä hidastuspätkiä vaikka ohiajavasta ralliautosta..
Ym toimivia ominaisuuksia.
Myös tietokoneessani on monia LG:n komponentteja ja joitain muitakin kodin koneita, esm DVD-toistin on LG:n. Jostain kumman syystä nämä tuotteet ovat voittaneet myös alan lehdistön arvostelijat ja arvostelut puolelleen, esm Tekniikanmaailman DVD-toistimien arvostelun. ym ym.
Tähän mennessä olen ollut todella tyytyväinen kaikkiin omistamiini LG:n tuotteisiin, joten voi vain arvella "syö sähköä sikana"-kommentoijan todellisia motiiveja korealaisten tuotteiden haukkumiseen.näemmä vähäsähköisimmät pesukoneet syövät sähköä pesussa (valmistajan ilmoituksen mukaan) 0,85-0,95 kWh. Mutta esim. linkous nopeuden kasvu 1000->1400RPM nostaa koneen kulutusta 0,95 -> 1,20 kWh.
Pitää ottaa huomioon myös pyykin kuivuus aste linkouksen jälkeen. Jos pyykki pesun jälkeen läpimärkää niin sen kuivaamiseen kuluu energiaa = sähköä ja aikaa. Samaan puhtaus pyykin kuivuus tasoon pääsy normaalilla koneella vaatisi kuivausrummmun käyttöä ja huomattavasti valmistajan väittämän energian kulutuksen ylittämistä.
Eli jos LG kone syö sähköä 1,35kWh eli 10-15% edemmän kuin vastaavan linkousnopeuden omaavaan koneese niin se kuluttaa vähemmän vettä eikä tarvitse ollenkaan pesuainetta = pesukerran hinta on edullisempi, puhumattakaan siitä että se ei tuota fosfaattipäästöjä.
Ainoa huono puoli koneessa on sen hinta.
- Pesukone etsinnässä
Hei, samaa kyselen kuin edellinen eli onko kenelläkään käytännön kokemusta höyrypesukoneesta? Mikä on oleellinen ero höyrypesukoneen ja tavallisen välillä? Käytössäni on höyrypesuri, jolla voi pestä lattiat, ikkunat, kangaspinnat huonekaluista...siis melkein mitä vain. Idea on pesu ilman pesuaineita, olen tuohon vempaimeen ollut suht tyytyväinen.
- Hermot Riekaleina
Älä jumankauta vaan mene halpaan!
Itse ostin hyvässä toivossa ko. koneen ja olen tosi pettynyt laitteeseen.
Se höyrystin on päällä vajaat viisminuuttia eikä minkäänlaista vaikutusta mihinkään.
Ja toinen asia on vielä pahempi tuossa koneessa.
Se ei nimittäin huuhtele pyykkiä kunnolla vaan jättää pesuainetta pyykkiin runsaasti.
Kun olen seurannut sen pesuohjelmaa niin eipä juuri vettä rummussa näe!
Ja kuivanahan ei pesuainen liukene kunnolla saati sitten huuhtoudu pois. Senhän nyt ymmärtää pikkulapsikin. Ja kun se ei huuhtoudu joka kerta pois, niin tottakai se kerääntyy koneeseen aina enemmän ja enemmän. Ihme, ettei insinöörit ees sitä tajua! Minulla ainakin vitutuskäyrä korkeella kun ei voi mihinkään enää luottaa.
Huoltokin selittää ja selittää.
Ainoa asia mikä asiakasta tässä kiinnosta ja on tärkeä niin ainoastaan se, että pyykki on puhdasta kun se otetaan koneesta.
Muulla ei ole väliä. - tyytyväinen perheenäiti
Hermot Riekaleina kirjoitti:
Älä jumankauta vaan mene halpaan!
Itse ostin hyvässä toivossa ko. koneen ja olen tosi pettynyt laitteeseen.
Se höyrystin on päällä vajaat viisminuuttia eikä minkäänlaista vaikutusta mihinkään.
Ja toinen asia on vielä pahempi tuossa koneessa.
Se ei nimittäin huuhtele pyykkiä kunnolla vaan jättää pesuainetta pyykkiin runsaasti.
Kun olen seurannut sen pesuohjelmaa niin eipä juuri vettä rummussa näe!
Ja kuivanahan ei pesuainen liukene kunnolla saati sitten huuhtoudu pois. Senhän nyt ymmärtää pikkulapsikin. Ja kun se ei huuhtoudu joka kerta pois, niin tottakai se kerääntyy koneeseen aina enemmän ja enemmän. Ihme, ettei insinöörit ees sitä tajua! Minulla ainakin vitutuskäyrä korkeella kun ei voi mihinkään enää luottaa.
Huoltokin selittää ja selittää.
Ainoa asia mikä asiakasta tässä kiinnosta ja on tärkeä niin ainoastaan se, että pyykki on puhdasta kun se otetaan koneesta.
Muulla ei ole väliä.Hei,
LGn höyrypesukone on huippu.
Käytössä ollut eillä vuoden ja pesee todella puhtaaksi ja linkoaa hyvin jne.
Jos edelliselä kirjoittajalla ollut ongelma pesuainejäämien kanssa, niin älä käytä sitä pesuaineohjeen mukaan - on törkeän suuri annostus. Meille onneksi koneen hyvin tuntenut asentaja kertoi heti että ruokalusikallinen pesujauhetta ja se on siinä!!
Ja totta puhui, pyykki on puhdasta vaikka lapsiperheessä tahrat on kaikenlaisia ja kokoisia.
Lisäksi muut toiminnot kuten tehohuuhtelut vauvanpyykille on hieno asia.
Ehdottoman hyvä hankinta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265