Onko mitään luontaistuotetta jota vois kokeilla ahdistukseen? Lievää tärinää ja keskittymisvaikeutta välillä.
ahdistukseen
4
5672
Vastaukset
- Ginger
Käy luontaistuotekaupassa kysymässä kauranversouutetta. Sitä valmistavat ainakin Vogel ja Frantsilan yrttitila Tyyneyden tipat nimellä.
- eivät mulla
ainakaan auttaneet.. En huomannut mitään rentouttavaa vaikutusta. Hirveän makuista litkua vielä ja 10 E hukkaan. :(
- ensiapuun
Minä käytin Vogelin Avena Sativa-tippoja (kauranversouute) ja Passiflora-tippoja (kärsimyskukkauute) samanaikaisesti. Passiflooraa voi käyttää nukahtamisongelmiin iltaisin 30-50 tippaa, mutta päivällä käytettynä annostus on 5-10 tippaa 3 kertaa päivässä (ei väsytä eikä tee tokkuraiseksi). Nämä rauhoittivat pahimmat oireet ennenkuin pääsin lääkärille ja sain lääkkeitä. Tippoja käytän silloin tällöin edelleenkin.
- vita gil
e-epaa kysy luontais kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693