Mtv3 uutisoi: Kansanedustaja Tony Halme on ilmoittanut halustaan otella Amin Asikaista vastaan. "Kun olen jättänyt eduskunnan aion taistella tieni takaisin nyrkkeilykehään. Näytösottelu Aminin kanssa olisi hyvä välietappi. Ihmiset näkisivät että olen kovassa kunnossa, eikä edes euroopan-mestari voi pysäyttää minua.". "Olen katsonut mahdollisia vastustajia kesälle. Olen valmis ottamaan ketä tahansa vastaan." . "En tunne olevani liian vanha. George Foreman oli maailmanmestari vielä 45 vuotiaana. Eikä minun ole pakko tulla maailmanmestariksi".
Saa nähdä mitä Amin vastaa Halmeen haasteeseen
HALME VS.ASIKAINEN
4
2966
Vastaukset
- Voisitkin sitten
samantien linkittää tuon artikkelin, kun ei MTV3:n sivuilta löydy..
- jhjhjhjhjhjhjh
Netistä löytyi (www.mtv3.fi ja urheilu ja muut lajit) puhetta näytösottelusta. Ei ole Asikainen kommentoinut... En tiedä alkuperäisestä uutisesta mutta aika hämärältä tuo vaikuttaa
- hery
Siis todellinen näytösottelu vai ottelijoiden dietti taistelu?
- Rautavaara
Päästiin aiheeeen: Suomen suurin PELLE! Jeppe petti koko suomen kansan,mukaanlukien sotaveteraanit ja nostaa kovaa eläkettä.Työkyvytön!? HAH! Uhoaa nyrkki pystys lehtien palstoilla. Ei muuta kun haalarit niskaan ja verstaalle! Mutta kun ei rehti työnteko kiinnosta,paskanjauhaminen kylläkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020