Mtv3 uutisoi: Kansanedustaja Tony Halme on ilmoittanut halustaan otella Amin Asikaista vastaan. "Kun olen jättänyt eduskunnan aion taistella tieni takaisin nyrkkeilykehään. Näytösottelu Aminin kanssa olisi hyvä välietappi. Ihmiset näkisivät että olen kovassa kunnossa, eikä edes euroopan-mestari voi pysäyttää minua.". "Olen katsonut mahdollisia vastustajia kesälle. Olen valmis ottamaan ketä tahansa vastaan." . "En tunne olevani liian vanha. George Foreman oli maailmanmestari vielä 45 vuotiaana. Eikä minun ole pakko tulla maailmanmestariksi".
Saa nähdä mitä Amin vastaa Halmeen haasteeseen
HALME VS.ASIKAINEN
4
3117
Vastaukset
- Voisitkin sitten
samantien linkittää tuon artikkelin, kun ei MTV3:n sivuilta löydy..
- jhjhjhjhjhjhjh
Netistä löytyi (www.mtv3.fi ja urheilu ja muut lajit) puhetta näytösottelusta. Ei ole Asikainen kommentoinut... En tiedä alkuperäisestä uutisesta mutta aika hämärältä tuo vaikuttaa
- hery
Siis todellinen näytösottelu vai ottelijoiden dietti taistelu?
- Rautavaara
Päästiin aiheeeen: Suomen suurin PELLE! Jeppe petti koko suomen kansan,mukaanlukien sotaveteraanit ja nostaa kovaa eläkettä.Työkyvytön!? HAH! Uhoaa nyrkki pystys lehtien palstoilla. Ei muuta kun haalarit niskaan ja verstaalle! Mutta kun ei rehti työnteko kiinnosta,paskanjauhaminen kylläkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583683Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j713055Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522253Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121419Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m631188- 801078
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23921- 47902