Kun on puhaltanut 0,71 ml/l
niin montako promillea se on?
promillet
6
13169
Vastaukset
- jotain.
Olisiko jotain 1,7 promillen luokkaa. Törkeä rattis joka tapaukessa.
- rangaistus..?
Mitähän siitä tulee?
Kun on ensikertalainen eikä mitään muitakaan rötöksiä taustalla. Juuri C-korttia olin ajamassa, se kait nyt jää kesken ?
ja ensihoitajaksi olin suuntamassa.. nyt taitaa sekin sitten mennä piloille?
- sen olevan
jotain välillä 1,35- 1,45.
Törkyratti kumminkin - varmaan, että
0,71 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa? Promilleina 1,6188. Eli törkyratti. Ehdollinen vankeusrangaistus, oheissakko, ajokielto yli puoli vuotta.
- tautau
0.71 = 1.42 promillea. Törkyratti on 0,55ml/l tai vähän päälle. Itse puhalsin syyskuussa 0,63ml/l eli 1,26 prom.
- ole ihan
tarkalleen kaksi kertaa, vaan 2,28 kertaa. Tämä suhdeluku on helposti laskettavissa rikoslain rattijuopumusta ja törkeää rattijuopumusta koskevista pykälistä:
"Joka kuljettaa moottorikäyttöistä ajoneuvoa tai raitiovaunua nautittuaan alkoholia niin, että hänen verensä alkoholipitoisuus ajon aikana tai sen jälkeen on vähintään 0,5 promillea tai että hänellä tällöin on vähintään 0,22 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa, on tuomittava rattijuopumuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."
"Jos rattijuopumuksessa
1) rikoksentekijän veren alkoholipitoisuus on vähintään 1,2 promillea tai hänellä on vähintään 0,53 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa, jne...
ja olosuhteet ovat sellaiset, että rikos on omiaan aiheuttamaan vaaraa toisen turvallisuudelle, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä rattijuopumuksesta vähintään 60 päiväsakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693