miksi osa kaukokiidon autoista on ns. omissa väreissä sinivalkoisia, ja auramaan autot "keltaisia" ym.
Mitä eroa niillä on, samat ajot kuitenkin vai...??
Kaukokiito
21
16787
Vastaukset
- sallii
Kaukokiito-järjestelmä koostuu suurelta osin itsenäisistä kuljetusliikkeistä. Omat värit halutaan pitää. Osalla vain sattuu olemaan valkoinen pohjaväri ennestään. Sini-valkoinen väri kun sattuu jotenkin mukavasti tämän kansan silmiin.
- shaufför
kaukokiito on huolinta yhtiö jonka omistaa moni suomalainen kuljetus liike www.kaukokiito.fi auramaa.fi löytyy tietoa.
- Vinkiksi vaan
Tiesitkö että Auramaa on suurin yksittäinen omistaja Kaukokiidossa. Se antaa pientä mahdollisuutta päättää autojensa väreistä.
Ja Kaukokiito ei ole huolinta yhtiö vaan kotimaan kappaletavara kuljetuksiin erikoistunut yhtiö jonka omistavat kotimaiset kuljetusliikkeet. Ja vienti- ja tuontiliikenteen hoitavat muut huolintaliikkeet joiden kanssa Kaukokiito toimii yhteistyössä. Keskittyen hoitamaan ko. yritysten kotimaan tavara kuljetuksia. Kaukokiidolla ei ole omaa suoraa ulkomaan liikennettä.
Ps. kuulin perjantaina että olivat Voutilassa yhtenä päivänä purkaneet 80 huolintaliikkeiden puolikasta, ihan vaan extra-tietona kerrottakoon. - stycke
Vinkiksi vaan kirjoitti:
Tiesitkö että Auramaa on suurin yksittäinen omistaja Kaukokiidossa. Se antaa pientä mahdollisuutta päättää autojensa väreistä.
Ja Kaukokiito ei ole huolinta yhtiö vaan kotimaan kappaletavara kuljetuksiin erikoistunut yhtiö jonka omistavat kotimaiset kuljetusliikkeet. Ja vienti- ja tuontiliikenteen hoitavat muut huolintaliikkeet joiden kanssa Kaukokiito toimii yhteistyössä. Keskittyen hoitamaan ko. yritysten kotimaan tavara kuljetuksia. Kaukokiidolla ei ole omaa suoraa ulkomaan liikennettä.
Ps. kuulin perjantaina että olivat Voutilassa yhtenä päivänä purkaneet 80 huolintaliikkeiden puolikasta, ihan vaan extra-tietona kerrottakoon.Totta kirjoitat. Tässä yhteydessä voinen mainita, että siitä ei loputtoman kauan ole aikaa kun Kaukokiidolla oli vielä säännöllistä ulkomaanliikennettä, jossain vaiheessa, olisiko 80-luvulla, siitä luovuttiin ja hommat myytiin muille. Kenelle, siihen en osaa vastata.
Nyt kelpaa Voutilassa purkaa, kun sinne mahtuukin jotain. Metsälä oli jo jäänyt pieneksi aikaa sitten ennen muuttoa Voutilaan. - ei_taida
Vinkiksi vaan kirjoitti:
Tiesitkö että Auramaa on suurin yksittäinen omistaja Kaukokiidossa. Se antaa pientä mahdollisuutta päättää autojensa väreistä.
Ja Kaukokiito ei ole huolinta yhtiö vaan kotimaan kappaletavara kuljetuksiin erikoistunut yhtiö jonka omistavat kotimaiset kuljetusliikkeet. Ja vienti- ja tuontiliikenteen hoitavat muut huolintaliikkeet joiden kanssa Kaukokiito toimii yhteistyössä. Keskittyen hoitamaan ko. yritysten kotimaan tavara kuljetuksia. Kaukokiidolla ei ole omaa suoraa ulkomaan liikennettä.
Ps. kuulin perjantaina että olivat Voutilassa yhtenä päivänä purkaneet 80 huolintaliikkeiden puolikasta, ihan vaan extra-tietona kerrottakoon.ei taida olla auramaa suurin omistaja vaik sillä on eniten autoja kiidon ringissä
- ----
ei_taida kirjoitti:
ei taida olla auramaa suurin omistaja vaik sillä on eniten autoja kiidon ringissä
No mikäs Weliini vai Treen tavarakiito???
- sinisilmäsi..
---- kirjoitti:
No mikäs Weliini vai Treen tavarakiito???
kohti pohjoista...
Sielä taitaa löytyä lännestä toinen ja ijästä toinen.. - stycke
sinisilmäsi.. kirjoitti:
kohti pohjoista...
Sielä taitaa löytyä lännestä toinen ja ijästä toinen..Lehtonen on ainakin helppo uskoa, omistaa muutakin kuin autoja ja osakkeita, noin kuvainnollisesti "puolet Rovaniemen maalaiskunnasta"...
- ratti matti
stycke kirjoitti:
Lehtonen on ainakin helppo uskoa, omistaa muutakin kuin autoja ja osakkeita, noin kuvainnollisesti "puolet Rovaniemen maalaiskunnasta"...
kyllä ne kaks suurinta omistajaa on auramaa ja lehtonen ja muut vikisee....
- rvajuitsari
ratti matti kirjoitti:
kyllä ne kaks suurinta omistajaa on auramaa ja lehtonen ja muut vikisee....
Lehtonen ja Auramaa ovat suurimmat osakkeenomistajat, muita on sitten esim. Welin, tavarakiito, Tyvi, ja lukuisia yhden ja kahden auton yrityksiä.
Voutilassa homma toimii Tampereeseen verrattuna loistavasti niin rautatavaran kun kappiksenkin suhteen, ja Tampereella rakennetaan ja remontoidaan terminaalia kuin kuuluisaa Rooman kirkkoa....ilmassa on epäilys että hyvä jos tuolla vauhdilla ees ensi kesäksi valmistuu. Vaatii julmettua venymistä kaikilta kun puolet laituritilasta on poissa käytöstä ja samoin tavarat ahdetaan puolet pienemmälle alalle kuin aiemmin...... mutta kun valmistuu niin hyvä juttu. - mrkuljettaja
rvajuitsari kirjoitti:
Lehtonen ja Auramaa ovat suurimmat osakkeenomistajat, muita on sitten esim. Welin, tavarakiito, Tyvi, ja lukuisia yhden ja kahden auton yrityksiä.
Voutilassa homma toimii Tampereeseen verrattuna loistavasti niin rautatavaran kun kappiksenkin suhteen, ja Tampereella rakennetaan ja remontoidaan terminaalia kuin kuuluisaa Rooman kirkkoa....ilmassa on epäilys että hyvä jos tuolla vauhdilla ees ensi kesäksi valmistuu. Vaatii julmettua venymistä kaikilta kun puolet laituritilasta on poissa käytöstä ja samoin tavarat ahdetaan puolet pienemmälle alalle kuin aiemmin...... mutta kun valmistuu niin hyvä juttu.Omistajuuteen sanoisin et 1.Auramaa 2.Lehtonen,Kantola&Koramo 3.Welin,Tyvi,Taipale. 4.Tavarakiito,Salo yms muut pienet. Ja nelos-ryhmä ei kyllä enää osakkeita omista ovat vaan yhteistyö kumppaneita.
Kun katsoo Suomen karttaa ja miettii ketä ajaa mitäkin linjoja ja minkä verran,se samalla kertoo myös omistus osuuden määrän. Ja ketkä haalivat eniten linjoja kun Niinivirta meni nurin? Ja Pynnönen lähti sooloilemaan omille teilleen. Muistattekos kenen linjat lisääntyivät samalla? Lisäsivät muuten samalla omistusta. - ???
mrkuljettaja kirjoitti:
Omistajuuteen sanoisin et 1.Auramaa 2.Lehtonen,Kantola&Koramo 3.Welin,Tyvi,Taipale. 4.Tavarakiito,Salo yms muut pienet. Ja nelos-ryhmä ei kyllä enää osakkeita omista ovat vaan yhteistyö kumppaneita.
Kun katsoo Suomen karttaa ja miettii ketä ajaa mitäkin linjoja ja minkä verran,se samalla kertoo myös omistus osuuden määrän. Ja ketkä haalivat eniten linjoja kun Niinivirta meni nurin? Ja Pynnönen lähti sooloilemaan omille teilleen. Muistattekos kenen linjat lisääntyivät samalla? Lisäsivät muuten samalla omistusta.Tais olla tuo Kantolan korjaamo???
- perölupaus
Vinkiksi vaan kirjoitti:
Tiesitkö että Auramaa on suurin yksittäinen omistaja Kaukokiidossa. Se antaa pientä mahdollisuutta päättää autojensa väreistä.
Ja Kaukokiito ei ole huolinta yhtiö vaan kotimaan kappaletavara kuljetuksiin erikoistunut yhtiö jonka omistavat kotimaiset kuljetusliikkeet. Ja vienti- ja tuontiliikenteen hoitavat muut huolintaliikkeet joiden kanssa Kaukokiito toimii yhteistyössä. Keskittyen hoitamaan ko. yritysten kotimaan tavara kuljetuksia. Kaukokiidolla ei ole omaa suoraa ulkomaan liikennettä.
Ps. kuulin perjantaina että olivat Voutilassa yhtenä päivänä purkaneet 80 huolintaliikkeiden puolikasta, ihan vaan extra-tietona kerrottakoon.hevosmiesten juttuja. totta on 80 mutta lavat olisi mahtunut yhteen semiin.
- niinpä niin
ei_taida kirjoitti:
ei taida olla auramaa suurin omistaja vaik sillä on eniten autoja kiidon ringissä
kyl se vaan taitaa olla muistaakseni omistaa 60% kiidosta
- ossigaspio
perölupaus kirjoitti:
hevosmiesten juttuja. totta on 80 mutta lavat olisi mahtunut yhteen semiin.
Kaukokiidon suurimmat osakkaat ovat Lehtonen ja Auramaa.Seuraavaksi Koramo ja Taipale omistavat saman verran, lopuksi Welin jotain jämiä Tavarakiidon kanssa.
- Maalar
Miksi k-autot ovat niin erivärisiä? eikö voisi kaikki olla samaa väriä.
- Anonyymi
ossigaspio kirjoitti:
Kaukokiidon suurimmat osakkaat ovat Lehtonen ja Auramaa.Seuraavaksi Koramo ja Taipale omistavat saman verran, lopuksi Welin jotain jämiä Tavarakiidon kanssa.
Elikös savonmatka rautalampi ole iso osakas kakekiijos ja omistaa puolet taipaleesta
- ErkkiKylläTietää
Tässä taas yksi idiootti joka on samalla älykkyystasolla kuin turun oma poika Bussissa. Vanha viestiketju kaivetaan esille ja ollaan sitten äijää vaikka oikeaa asiaa ei ole ollenkaan. Bussissa oli sen verran tyhmä,että hänen kanssaan sai kunnon väittelyn aikaan ihan tyhjästä eli " nyhjättiin tyhjästä" idealla. Mutta mutta niinhän ne monet tv ohjelmatkin on tehty samalla periaatteella . Ja se on valitettavaa.Tyhmään kansaan uppoaa kaikki p..ska.Viisas etsii hupinsa muualta.
- ÄläMainitseNimeä
HYS HYS! Älä mainitse Bussissa-nimimerkkiä. Se idiootti saattaa huomata sen ja palaa takaisin aivopieruineen palstalle. Mukavan kauan se pupää on ollut pois täältä. Mitä lie tapahtunut. Toivottavasti ei mitään hyvää kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125