Siis Tokyo MewMew a ala Mode 1 ilmestyy
29.12.2006
Vanhat jäsenet seikkailevat sarjassa, paitsi ei Ichigi. Sarjaan tulee uusi tyttö nimeltään Berry.
Joulukuussa 2006 tulee ''ehkä'' tekstitetty versio Tokyo mewmew dvd, en löytänyt enempää tietoa.
Olenko ymmärtänyt asian oikein, jos en ole niin voisitko vastata viestiini...
29.12.2006
Vanhat jäsenet seikkailevat sarjassa, paitsi ei Ichigi. Sarjaan tulee uusi tyttö nimeltään Berry.
Joulukuussa 2006 tulee ''ehkä'' tekstitetty versio Tokyo mewmew dvd, en löytänyt enempää tietoa.
Olenko ymmärtänyt asian oikein, jos en ole niin voisitko vastata viestiini...
Vastaukset 9
Vanhimmat
kuka sen tokyo mew mew DVD:n julkasee ja mistä sen voi hankkia??? tiedätkö sitä???´oletko tokyo mew mew fani? minkä ikäinen?
Whaa! Onko Mew Mew-dvd tulossa? =D
Muuten, kyllä Ichigo on mukana siinä A la modessakin ^_^
Hei! Tokyo Mew Mew á la modessa on kaksi pokkaria. Minun tiedon mukaan. Uusi hahmo on Berry jolla on kahden eläimen DNA:ta. Kissan ja jäniksen. Myös Ichigo on mukana. Ja kaikki muutkin.Tokyo Mew Mew á la moden toisessa pokkarissa on Pikku Mew Mewiä ja kuvia Mew Meweistä. Tiedän nämä jutut sen takia koska minulla on molemmat lainattuna kirjastosta. ^^
just niin.. mulla on a la moden kummatki osat Ihan kivoja oli mut ärsyttää ku Tokyo mew mew loppu... :(
mistä niitä videoita löytää???
onko niitä youtubes ja mil nimel?
vastatkaa oon nii kova fani että mun on pakko kattoo niitä ja niitä uusiä vastatkaa!!!!!!!!!!!!!!
miksi ichigo ei oo yhyy mun lempihahmo!!!! entä onko kisshu i love kisshu!!!
Youtubesta löytyy Tokyo Mew Mew jaksoja mutta enkku teksteillä.
hakusanalla: Tokyo mew mew 1 part 1
kyllä niitä tollei pitäs löytyä :D
on myös TMM enkku dubattuja jaksoja,mutta itse suosittelen tekstitettyjä japanilaisia versioita ^^
taas liittyy irkkaamiseen niin paljo että...
MOI täs Laura Florida!must tokyo mew mew on kiva!mä oon alottamas laulajan uraa ja hankin levytyssopimusta!teen fanisivutki!heheeeeeeeeeee!:)olen 14.v ja koht 15.v