MediaPex

Utelen

Millanen paikka olla töissä? Mites palkka? Kun tuossa lehessä luvattiin Kta 12,5€/h...
Kuopion toimipisteestä lähinnä utelen.

293

35583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.

      Älä vaan usko tuohon palkkaan lehtimyynnissä provisiolla.

    • ex-työntekijä

      En suosittele mediapexiä kenellekään, omien kokemusten perusteella.
      Palkkasi eteen joudut tosissaan tekemään töitä, eikä se ole aina se 12€/h, joskus se saattaa olla 2€/h.
      Mä tein parhaimpina päivinä (4h) 15-17 kauppaa, ja sekään ei riittänyt pomolle. Lähdin läksimään, ku pomo seiso selän takana hiostamassa koko ajan.
      En nyt noista palkoista oo ihan varma, mut muistaakseni kaikista lehdistä saa tietyn pistemäärän, riippuen mikä lehti, ja kuinka kallis ja kuinka pitkä tilaus aika. Sit kun on 100 pistettä, niin saiko siitä jonku vajaa 9€.Eri lehdistä tuli joku 20-200 pistettä.

      • ^^^^^

        saahan oot teheny aivan hulluja kauppoja :O en kylla yhtaan ihmettele vaikka lahit latkimaan... ite olin nikolex oy:ssa vajaan kuukauden ja se riitti :)


      • ex-työntekijä

        " En suosittele mediapexiä kenellekään, omien kokemusten perusteella. Palkkasi eteen joudut tosissaan tekemään töitä.. "

        No huhhuh, tämäpä mykistävää! Ehkä se kertoo miksi juuri sinun palkkasi voi olla 2€/h. :)


      • .............................

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!


      • ................
        ............................. kirjoitti:

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!


      • arz
        ............................. kirjoitti:

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

        Mä oon tykänny mediapexistä tosi paljon tän parin viikon aikana ku oon ollu siellä töissä! lahdessa siis, tosi kiva porukka ja ryhmähenki ja kivat pomot! ja jos sitä hommaa ei hitto osaa nii turha odottaa palkkaakaan, taidatte olla vain vääriä ihmisiä siihen hommaan, koska siitä kyllä tienaa ihan hyvin jos hommaan on mies tai nainen tehty!!!!!


      • äly hoi
        ............................. kirjoitti:

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

        Hei kiitti!

        Emme hae töihin, tälläisiä hyväksikäyttäjiä on jo monia, kaiken maailman "harjoittelu" paikkoja missä ei makseta palkkaa tai muuten imetään heikko-osaisilta nuorilta kaikki mehut pois! Vähän rotia tähän touhuun, säälittävää!!!

        T. äly hoi älä jätä


      • sass

        No yleensä palkan eteen tehä työtä


      • VOIVOI999
        ex-työntekijä kirjoitti:

        " En suosittele mediapexiä kenellekään, omien kokemusten perusteella. Palkkasi eteen joudut tosissaan tekemään töitä.. "

        No huhhuh, tämäpä mykistävää! Ehkä se kertoo miksi juuri sinun palkkasi voi olla 2€/h. :)

        VAI JOUTUU PALKAN ETEEN TEKEMÄÄN TÖITÄ. EHKÄ KANNATAISI AIKUISTUA.


      • *
        ............................. kirjoitti:

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

        Itse olen ollut kyseisessä yrityksessä töissä reilun vuoden.
        Tuntipalkka Ka oli 13 euroa tunnilta. Sairasloma palkkaa myös maksetaan kunhan lääkärintodistus on toimitettu. Maksetaan myös matkakorvauksia. Myös lomaraha napsahtaa tilille joka heinäkuu.
        Meidän myyntipäällikkö myi lähen jokaisella puhelullaan lehden, ellei kaksi. On totta, että jos töitä ei tee myöskään rahaa ei tipu. Ahkeran ihmisen ei tarvitse pelätä.

        Voit siis päivittää tietosi ja haukkua yrityksen jos sinulla on siihen aihetta, muutakin kuin paskan jauhamista.


      • ex-työntekijä
        * kirjoitti:

        Itse olen ollut kyseisessä yrityksessä töissä reilun vuoden.
        Tuntipalkka Ka oli 13 euroa tunnilta. Sairasloma palkkaa myös maksetaan kunhan lääkärintodistus on toimitettu. Maksetaan myös matkakorvauksia. Myös lomaraha napsahtaa tilille joka heinäkuu.
        Meidän myyntipäällikkö myi lähen jokaisella puhelullaan lehden, ellei kaksi. On totta, että jos töitä ei tee myöskään rahaa ei tipu. Ahkeran ihmisen ei tarvitse pelätä.

        Voit siis päivittää tietosi ja haukkua yrityksen jos sinulla on siihen aihetta, muutakin kuin paskan jauhamista.

        MIllaisia matkakorvauksia tästä mahdetaan maksaa? itse kuljin joka päivä 20 kilsaa töihin ja en saanut minkäänlaisia mmatkakorvauksia. Sairasrahoja alkoi saada vasta sitten kun oli ollut vähintään 2 kuukautta töissä. Muuten oli hyvä paikka mutta jonkinlaista pohjapalkkaa olisin kaivannut kun välillä kului töissä se 6 tuntia ilman yhtään kauppaa vaikka tuli soitettua yli kahdellesadalle ihmiselle. Ne jotka ovat ollet mediapexillä töissä tietävät ettei myynnin saaminen ole niinkään kiinni myyjästä vaan materiaalista jota satut saamaan.


      • Alex1979**
        arz kirjoitti:

        Mä oon tykänny mediapexistä tosi paljon tän parin viikon aikana ku oon ollu siellä töissä! lahdessa siis, tosi kiva porukka ja ryhmähenki ja kivat pomot! ja jos sitä hommaa ei hitto osaa nii turha odottaa palkkaakaan, taidatte olla vain vääriä ihmisiä siihen hommaan, koska siitä kyllä tienaa ihan hyvin jos hommaan on mies tai nainen tehty!!!!!

        vai olet lahden mediapexis... sielä Jussi vaan pitää keskitysleirimeininkiä huutaa ainakin niin paljon et pikkutytöt pelkää.. ja Jarno kusettaa jatkaan.. sitte saat sen 680 euroa tuurilla.. jos se niin erinomanen paikka on mikset tauoista makseta palkkaa tai sairaslomista..?


      • käkättäjä
        ................ kirjoitti:

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

        Kääk


      • Salainen1994

        Moi.
        Älä puhu ellet tiedä. Yleensä ne jotka täällä yrittävät mustamaalata yrityksen mainetta, ovat kyllä ex-työntekijöitä, mutta sellaisia jotka eivät myyneet hyvin.
        15-17kauppaa tekee ehkä mestari 4h:ssa, itse teen 3-4/pv.
        Jos teit 15-17kauppaa 4tunnissa niin olit kuin timantti yritykselle.
        Jossain Mediapexeillä on tuntipalkka, jossain ei.

        Mediapexillä on nyt 28toimistoa ympäri suomea.


      • Salainen1994
        ............................. kirjoitti:

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

        Ja sinä, joka olit 1viikon ehkä siellä niin sinullekko on nämä kaikki kerrottu?
        Mistä tiedät tämän kaiken?

        Oletko itse ammattilainen, kun tiedät että työsopimus on laiton?
        Ketään ei ole ilman palkkaa. Ehkä itse et myynyt lehden lehteä ja et saanut mitään?
        Jos on provisiopalkka, niin sen eteen täytyy tehdä töitä.
        Joissain Mediapexin toimistoissa on myös tuntipalkka. mm.Helsinki.


      • 9988uuhhyyt889
        Salainen1994 kirjoitti:

        Ja sinä, joka olit 1viikon ehkä siellä niin sinullekko on nämä kaikki kerrottu?
        Mistä tiedät tämän kaiken?

        Oletko itse ammattilainen, kun tiedät että työsopimus on laiton?
        Ketään ei ole ilman palkkaa. Ehkä itse et myynyt lehden lehteä ja et saanut mitään?
        Jos on provisiopalkka, niin sen eteen täytyy tehdä töitä.
        Joissain Mediapexin toimistoissa on myös tuntipalkka. mm.Helsinki.

        Mediapexillä tehdään laittomia työsopimuksia.
        Alle 16 vuotiailla on erittän tarkat rajat, paljonko saa tehdä töitä koulupäivien lisäksi.
        Yhteenlaskettu työpäivän pituus saa olla maksimissaan 8 tuntia... mitenkähän se Mediapexillä on laskettu kun 20 tuntia pitäisi tehdä töitä ja on kyse lukiolaisesta.
        Varsinkin nuoria vedätetään törkeällä tavalla. Palkka jätetään maksamatta, maksetuista tunneista ei saa kysymälläkään selvää. Kannattaa kiertää kaukaa. Jopa kesätöiden rekrymessuilla kilpailijan argumenttina oli, että meillä palkka maksetaan sovittuna päivänä ja sovittu määrä eikä kuten Mediapexillä


      • toimistonmiäs
        Salainen1994 kirjoitti:

        Moi.
        Älä puhu ellet tiedä. Yleensä ne jotka täällä yrittävät mustamaalata yrityksen mainetta, ovat kyllä ex-työntekijöitä, mutta sellaisia jotka eivät myyneet hyvin.
        15-17kauppaa tekee ehkä mestari 4h:ssa, itse teen 3-4/pv.
        Jos teit 15-17kauppaa 4tunnissa niin olit kuin timantti yritykselle.
        Jossain Mediapexeillä on tuntipalkka, jossain ei.

        Mediapexillä on nyt 28toimistoa ympäri suomea.

        aika monta on


      • ................ kirjoitti:

        TÄSSÄ TEILLE FAKTAA!
        kyseinen firma ei maksa minkäänlaisia pakollisia maksuja mitä kuuluu maksaa
        esim. sairasloma rahoja, mikä on lakisääteinen juttu. myöskin kesälomat joudutte olemaan ilman palkkaa. KUSETUSTA! moni päälliköistä yrittää selittää jotain paskaa vaikka eivät välttämättä ole itse myynyt koskaan lehden lehteä mutta ovat olevinaan ammattitekijöitä. jos menette kyseiseen yritykseen töihin niin näyttäkääpä työsopimusta lakimiehelle koska TYÖSOPIMUS ON LAITON. Takuu palkka puheet ovat paskaa koska kuitenkin joudutte tekemään myyntiä jotta saatte ns. takuupalkan itsellenne. Sitten vielä niitten mainostamasta AAA luottoluokituksesta se että Mediapex Oy:lle on myönnetty se vuonna 2000 mutta he unohtavat kertoa että se on menetetty myöhemmin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ MEDIAPEXILLE TÖIHIN!!!

        niin....kukapa sitä myyntityössä haluaisi että työntekijä tekee kauppoja eikä vaan istu...


      • tykkimyyjä
        Alex1979** kirjoitti:

        vai olet lahden mediapexis... sielä Jussi vaan pitää keskitysleirimeininkiä huutaa ainakin niin paljon et pikkutytöt pelkää.. ja Jarno kusettaa jatkaan.. sitte saat sen 680 euroa tuurilla.. jos se niin erinomanen paikka on mikset tauoista makseta palkkaa tai sairaslomista..?

        kuka sulle apina tauoista maksaa.....?????


    • Minullakin

      Olen töissä MediaPexillä Länsi-Suomen alueella. Oon tykänny, tosi hyvää lisätienestiä opiskelun ohella. Lyhyiden työpäivien (20h/vk) takia ansaitsen vähemmän keskimäärin kun tuon 12,5E/h, noin 500 euroa kuussa. Kaikkein parasta töissä on kuitenki huippuhauskat työkaverit!

      • ex-työntekijä

        Eihän työpaikassa sinänsä oo vikaa, jos on myynti-ihminen..Mielestäni palkka saisi olla vain parempi.

        Ja paljon merkitsee myös työkaverit. Se Mediapex, jossa itse työskentelin, ei ollut niitä parhaimpia paikkoja. Yksi työntekijä seurusteli pomon kanssa, ja sen huomas kyllä. Pomo oli veemäinen, muutamia työntekijöitä lähti itkien töistä, kun pomo oli vähän "tsempannut" tekemään enemmän kauppaa.


      • ...........
        ex-työntekijä kirjoitti:

        Eihän työpaikassa sinänsä oo vikaa, jos on myynti-ihminen..Mielestäni palkka saisi olla vain parempi.

        Ja paljon merkitsee myös työkaverit. Se Mediapex, jossa itse työskentelin, ei ollut niitä parhaimpia paikkoja. Yksi työntekijä seurusteli pomon kanssa, ja sen huomas kyllä. Pomo oli veemäinen, muutamia työntekijöitä lähti itkien töistä, kun pomo oli vähän "tsempannut" tekemään enemmän kauppaa.

        missä olit töissä?


      • arz95

        erittäin paljon samaa mieltä, eteenkin työporukka luo paljon kilpailuhenkeä ja iloista mieltä! (lahden pexiläinen)


      • Jatta-
        ex-työntekijä kirjoitti:

        Eihän työpaikassa sinänsä oo vikaa, jos on myynti-ihminen..Mielestäni palkka saisi olla vain parempi.

        Ja paljon merkitsee myös työkaverit. Se Mediapex, jossa itse työskentelin, ei ollut niitä parhaimpia paikkoja. Yksi työntekijä seurusteli pomon kanssa, ja sen huomas kyllä. Pomo oli veemäinen, muutamia työntekijöitä lähti itkien töistä, kun pomo oli vähän "tsempannut" tekemään enemmän kauppaa.

        Mitä se pomo sitten sanoi jos sai myyjän jopa itkemään? Itse olen myös B2B-myyntineuvottelija eikä tällä alalla ole todellakaan varaa ottaa pienistä itseensä jos aikoo pärjätä, mutta jos työkaverisi ovat tämän tienneet ja silti loukkaantuneet, on mahtanut olla melkoiset sanat kyseessä.


    • bpj

      Siis palkkasihan riippuu ihan täysin siitä miten paljon saat lehtiä myydyksi. Kerran kävin Kuopiossa haastattelussa itsekin, mutta totesin em. palkat mahdottomiksi saavuttaa. En muista oliko takuupalkkaa luvassa. Kovasti ovat ottamassa lisää porukkaa koko ajan, vaihtuvuus suurta.

    • keijokoo

      Juu, alan suurin alihankkija... mutta varmasti myös yks alan paskimmista palkkauksista, tunnen talon melko hyvin ja voin sanoa että parempia puljuja löytyy joka puolelta.

    • yet another ex-työntekijä

      En suosittele MITÄÄN lehdenmyyntipuljua. Kokeile jotain vähän kunnollisempaa työtä.

      • Kapa88

        Miksi ihmiset valittaa jos palkan eteen joutuu tekemään töitä?
        Sehän on ihan luonnollista, ei kukaan ilmaiseksi sinulle rahaa anna.
        Itse olen työskennellyt osa-aikaisena Oulun Mediapexillä jo elokuusta 2005 lähtien. Keskituntipalkka tuona vajaan kahden vuoden aikana on ollut bruttona n. 27€/h. En ole valittanut. Aina työ ei maistu, mutta silloin voi katsoa itseä peiliin. Johtoporrasta tuuletettiin viime talvena, jonka jälkeen työilmapiiri vapautui entisestään. En voisi kuvitella parempaa työpaikkaa opiskelun ohella ja mikä ettei sen jälkeenkin.


      • oulun pexiltä
        Kapa88 kirjoitti:

        Miksi ihmiset valittaa jos palkan eteen joutuu tekemään töitä?
        Sehän on ihan luonnollista, ei kukaan ilmaiseksi sinulle rahaa anna.
        Itse olen työskennellyt osa-aikaisena Oulun Mediapexillä jo elokuusta 2005 lähtien. Keskituntipalkka tuona vajaan kahden vuoden aikana on ollut bruttona n. 27€/h. En ole valittanut. Aina työ ei maistu, mutta silloin voi katsoa itseä peiliin. Johtoporrasta tuuletettiin viime talvena, jonka jälkeen työilmapiiri vapautui entisestään. En voisi kuvitella parempaa työpaikkaa opiskelun ohella ja mikä ettei sen jälkeenkin.

        aaro lähti muihin hommiin.. straight salesiin.. taitaapi peräti olla omistaja..


      • telemarkkinoija jo yli 3v
        oulun pexiltä kirjoitti:

        aaro lähti muihin hommiin.. straight salesiin.. taitaapi peräti olla omistaja..

        voin kertoa että oon ollu lähes 2 vuotta mediapexillä töissä. palkka tulee aina ajallaan ja palkkasysteemi on parantunut, jos esimerkiksi vuoteen 2006 verrataan. Myyjien koulutukseen panostetaan koko ajan. Esimiehet ovat tukena kun tukea tarvitaan. Myyntiä ei tule jokapäivä, mutta jos on oikea asenne niin se hoituu sillä.

        palkka vähintään kuussa 350e käteen


      • JJ
        telemarkkinoija jo yli 3v kirjoitti:

        voin kertoa että oon ollu lähes 2 vuotta mediapexillä töissä. palkka tulee aina ajallaan ja palkkasysteemi on parantunut, jos esimerkiksi vuoteen 2006 verrataan. Myyjien koulutukseen panostetaan koko ajan. Esimiehet ovat tukena kun tukea tarvitaan. Myyntiä ei tule jokapäivä, mutta jos on oikea asenne niin se hoituu sillä.

        palkka vähintään kuussa 350e käteen

        Mediapexilla toimii indeksin mukanen palkkaus jos myyt 6 tunnissa 2.5 lehteä tunnissa liksaa saa 12e tunti.... kaikki mitä sen 15 lehen yli myyt nii et saa niistä mitään itelle!!!
        Ha HA HA myin ite päivittäin jotai 28 lehteä.

        Ennätys on 58 kotivinkkiä 6 tuntiin ja mitä sain käteen 12 e tunti !
        ei mitää bonuksia ei sit yhtää mitää. ja pakko soittaa vaa koko aja vaikka saat sen 15 lehteä täyteen... onko järkee?

        Ne ei maksa mitää sairasajan palkkaa siks ku NE EI NOUDATA MITÄÄ TYÖSOPIMUSLAKEJA!
        AINOASTAA NIITTEN OMAA JOTA LEHTIMYYJIEN TYÖEHTO SOPIMUSTA JOKA EI PIDÄ SISÄLLÄÄN MITÄÄN...

        EI KANNATA TYÖLLISTYÄ LEHTI FIRMOIHIN JOLLEI SE OLE TÄYSIN PROVISIO POHJAISTA 100p PER LEHTI ELI 10e PER SOPIMUS SILLO TIENAA.

        PEXI PITÄÄ KATO NÄÄ SUN PROVIKAT ITELLÄÄN JA MAKSAA PASKAA INDEKSI PALKKAA SEN SIJAAN.


      • ***********
        JJ kirjoitti:

        Mediapexilla toimii indeksin mukanen palkkaus jos myyt 6 tunnissa 2.5 lehteä tunnissa liksaa saa 12e tunti.... kaikki mitä sen 15 lehen yli myyt nii et saa niistä mitään itelle!!!
        Ha HA HA myin ite päivittäin jotai 28 lehteä.

        Ennätys on 58 kotivinkkiä 6 tuntiin ja mitä sain käteen 12 e tunti !
        ei mitää bonuksia ei sit yhtää mitää. ja pakko soittaa vaa koko aja vaikka saat sen 15 lehteä täyteen... onko järkee?

        Ne ei maksa mitää sairasajan palkkaa siks ku NE EI NOUDATA MITÄÄ TYÖSOPIMUSLAKEJA!
        AINOASTAA NIITTEN OMAA JOTA LEHTIMYYJIEN TYÖEHTO SOPIMUSTA JOKA EI PIDÄ SISÄLLÄÄN MITÄÄN...

        EI KANNATA TYÖLLISTYÄ LEHTI FIRMOIHIN JOLLEI SE OLE TÄYSIN PROVISIO POHJAISTA 100p PER LEHTI ELI 10e PER SOPIMUS SILLO TIENAA.

        PEXI PITÄÄ KATO NÄÄ SUN PROVIKAT ITELLÄÄN JA MAKSAA PASKAA INDEKSI PALKKAA SEN SIJAAN.

        viiti jauhaa paskaa! 58/6h. Kukaan ei usko tota.


      • Luovuttaja
        *********** kirjoitti:

        viiti jauhaa paskaa! 58/6h. Kukaan ei usko tota.

        kyllähän tuon nyt uskoo, olihan munki työpaikalla tuollaisia myyntitykkejä ja muualla suomessa löytyy myös. Ja onhan nyt joku vähä iäkkäämpi nainen vetäny sen mediapexin myyjäennätyksen joka oli 102 kauppaa olikos se 9tunnissa. Ja onhan siinä vielä sekin et josain toimistoissa on myynnissä niitä lahjatarjouspaketteja mitkä on kyllä kieltämättä kelpoja tarjouksia niin eipä se ny nii vaikeeta sellasia ole kaupata. Eipä niistä kovin paljon pisteitäkään saanut mutta kun kunnolla myi ni kyllähä ihmiset siitä ihan kohtuu palkkaa sai.

        En itse kyllä ollut mikään kummoinen myyjä... myin vain muutamia ja tajusin että ei tä tästä enää parin viikon jälkeen mun myynti todennäköisesti muutu ja ettei musta ole siihen ja siksi lopetinkin sielä työni, mutta oli sielä kyllä muut oikein eteviä myyjiä ja nehän veteli jotain 14 pakettia tunnissa tai kahdessa. Olihan ne kyllä työpäivän päätteksi aivan rikkikin kun aina sai käännyttää hikihatussa ihmisiä ostamaan.

        Eli tosiaan jos on mielestään etevä puhumaan ihmisiä ympäri, esimerkiksi ottamaan lahjatarjouksia ni kyllä ihan hyvin pärjää, mutta niin kuin jo edellä mainittiin niin kyllä siinä saa tottua siihen että suu kuivaa :p onhan se tosin paketeistakin kiinni että paljon saa pisteitä(rahaa) yhestä myynnistä, meillä oli tosiaan tollasia pikku paketteja mistä ei paljoa saanu, mut oli helppo myydä.

        Itelle ei sopinu siinäkään mielessä että koko ajan sai olla puheluissa niin hyvällä tuulella vaikka ois iha surkee päivä muuten jostain syystä, vaikka että oli nukuttu huonosti tai jotai koska muuten oli kaupat jäämässä vähiin. Että siinä mielessä varmatulonen työ on OMASTA MIELESTÄNI kivempi ja sopii mulle paremmin koska oli huono päivä tai ei niin aina tulee se sama määrä rahaa siellä. Voihan mediapexillakin saada tottakai, mutta ite huomasin että en pystynyt esittämään riemua täynä olevaa ihmistä asiakkaille jos oli huono päivä :D

        Yhteenvetoni työt mediapexilla: Joillekki sopii joillekki ei


      • Viisas nuori
        Kapa88 kirjoitti:

        Miksi ihmiset valittaa jos palkan eteen joutuu tekemään töitä?
        Sehän on ihan luonnollista, ei kukaan ilmaiseksi sinulle rahaa anna.
        Itse olen työskennellyt osa-aikaisena Oulun Mediapexillä jo elokuusta 2005 lähtien. Keskituntipalkka tuona vajaan kahden vuoden aikana on ollut bruttona n. 27€/h. En ole valittanut. Aina työ ei maistu, mutta silloin voi katsoa itseä peiliin. Johtoporrasta tuuletettiin viime talvena, jonka jälkeen työilmapiiri vapautui entisestään. En voisi kuvitella parempaa työpaikkaa opiskelun ohella ja mikä ettei sen jälkeenkin.

        Vittu on sullaki huono matikka pää bruttona muka 6480euroo kuukaudessa. Luuleksä vittu et lehtien myynnistä sellasta palkkaa maksettais-.-


      • tyytyväinenmyyjä
        JJ kirjoitti:

        Mediapexilla toimii indeksin mukanen palkkaus jos myyt 6 tunnissa 2.5 lehteä tunnissa liksaa saa 12e tunti.... kaikki mitä sen 15 lehen yli myyt nii et saa niistä mitään itelle!!!
        Ha HA HA myin ite päivittäin jotai 28 lehteä.

        Ennätys on 58 kotivinkkiä 6 tuntiin ja mitä sain käteen 12 e tunti !
        ei mitää bonuksia ei sit yhtää mitää. ja pakko soittaa vaa koko aja vaikka saat sen 15 lehteä täyteen... onko järkee?

        Ne ei maksa mitää sairasajan palkkaa siks ku NE EI NOUDATA MITÄÄ TYÖSOPIMUSLAKEJA!
        AINOASTAA NIITTEN OMAA JOTA LEHTIMYYJIEN TYÖEHTO SOPIMUSTA JOKA EI PIDÄ SISÄLLÄÄN MITÄÄN...

        EI KANNATA TYÖLLISTYÄ LEHTI FIRMOIHIN JOLLEI SE OLE TÄYSIN PROVISIO POHJAISTA 100p PER LEHTI ELI 10e PER SOPIMUS SILLO TIENAA.

        PEXI PITÄÄ KATO NÄÄ SUN PROVIKAT ITELLÄÄN JA MAKSAA PASKAA INDEKSI PALKKAA SEN SIJAAN.

        jotenki tuntuu että et yhtä lehteä/6min myy... meinais niiku että vähintään joka toisella puhelulla teet kaupat... meeppä muualle jauhaa paskaa


      • JJ kirjoitti:

        Mediapexilla toimii indeksin mukanen palkkaus jos myyt 6 tunnissa 2.5 lehteä tunnissa liksaa saa 12e tunti.... kaikki mitä sen 15 lehen yli myyt nii et saa niistä mitään itelle!!!
        Ha HA HA myin ite päivittäin jotai 28 lehteä.

        Ennätys on 58 kotivinkkiä 6 tuntiin ja mitä sain käteen 12 e tunti !
        ei mitää bonuksia ei sit yhtää mitää. ja pakko soittaa vaa koko aja vaikka saat sen 15 lehteä täyteen... onko järkee?

        Ne ei maksa mitää sairasajan palkkaa siks ku NE EI NOUDATA MITÄÄ TYÖSOPIMUSLAKEJA!
        AINOASTAA NIITTEN OMAA JOTA LEHTIMYYJIEN TYÖEHTO SOPIMUSTA JOKA EI PIDÄ SISÄLLÄÄN MITÄÄN...

        EI KANNATA TYÖLLISTYÄ LEHTI FIRMOIHIN JOLLEI SE OLE TÄYSIN PROVISIO POHJAISTA 100p PER LEHTI ELI 10e PER SOPIMUS SILLO TIENAA.

        PEXI PITÄÄ KATO NÄÄ SUN PROVIKAT ITELLÄÄN JA MAKSAA PASKAA INDEKSI PALKKAA SEN SIJAAN.

        no toihan ei pidä paikkaansa, palkkaa tulee sillä keskiarvopiste/tunti periaatteella eli jos teet yht 250p tuni, tuntipalkkasi on 25e, ja kuudelta tunnilta tienaat siis 150e.


      • taru21

        Kyllä puhelimyynti soveltuu varsin hyvin esim. opiskelijalle, tosin ei kaikille vaan vaatii kyllä paljon henkilöltäkin.


    • EN suosittele!

      No liksa ihan kohillaan mut kaikki muu onkin sit sitä itseään. Työ-olosuhteista pakollisiin maksuihin. Jos haluat välttyä ongelmilta valitse joku toinen yritys, säästyt paljolta!

      • pexillä

        ... 350 e kuussa käteen..

        nooh.. joo, vähintään.

        20.5 palkkaa tulossa vähän alle 1500e

        siihen on kyennyt myös kuukaudenkin työtä tehneet

        suosittelen, mikäli raha kiinnostaa.

        opiskelijoille joustavat työajat (kuten muillekkin) 6h työpäiviä , kunnon työvälineet ja mukavat työkaverit , jotka auttaa, jos apua tarvitset!


      • Teemu10000000

        Työkaverit vuorovastaavat ja pomo/tms yms olivat tosi asiansa osaavia ja enemmänkin.
        Porukka joka siellä työskentelee valikoituu pikkuhiljaa parhaisiin. Ne jotka osaavat, tienaavat. Itsekin olin pari päivää Eniten myynyt. Olosuhteiden vuoksi en ole nyt kyseisessä firmassa töissä, mutta aion vielä kattella myöhenpään :)


      • ex-pex
        pexillä kirjoitti:

        ... 350 e kuussa käteen..

        nooh.. joo, vähintään.

        20.5 palkkaa tulossa vähän alle 1500e

        siihen on kyennyt myös kuukaudenkin työtä tehneet

        suosittelen, mikäli raha kiinnostaa.

        opiskelijoille joustavat työajat (kuten muillekkin) 6h työpäiviä , kunnon työvälineet ja mukavat työkaverit , jotka auttaa, jos apua tarvitset!

        Joo työkaverit on kyllä todella mukavia, mutta esimiehestä ei voi samaa sanoa! Sillä ihmisellä on kyllä esimiestaidot todella hukassa, kun täytuu kurkkusuorana HUUTAA!!! asiat sekä "kannustaa" työntekijöitä sanomalla että "..jos et nyt rupee myymään, niin voit kyllä olla aivan varma että sun sopimusta ei jatketa ja eikä kyllä kenenkään muukaan jos ette s*atana pysty parempaan."(eihän niillä oo todellisuudessa varaa laittaa ketään sieltä pihalla ketkä pääsee suurin piirtein tavoitteeseen)Ja tätä huutoa ja uhkailua sai kuulla harvase päivä.

        Palkasta sen verran, että sitä tässä itse odottelen eikä ole kuulunut. Jos palkka päivä on 20. päivä täytyy palkka olla tilillä 20.päivä klo. 00.01. Paitsi että pexissä se saattaa tulla seuraavalla viikolla, jos nyt tulee olleskaan! Ja ei siinä paikassa todellakaan pääse rikastumaan!!

        Ja tosiaan ainoa kuka täällä ja muissa keskusteluissa käy hyvää mediapex:ista kirjottamassa on tuo esimies itse.


    • h.h.

      ensimmäiset päivät helvettiä jos et osaa heti myydä. sit ku osaat niin kehutaan mutta aina vaan pitäs parempiin työsuorituksiin pystyä. ja kelloakaan ei toiselta saa kysyä ilman huutoa. ja sit sulle sanotaan että "menetit juuri 2 sekuntia kallista soittoaikaasi" vaikka tuonakin aikana puhelin hälyyttää. ja mikä "parasta", kun toisten kanssa ei saa sanaakaan vaihtaa niin vuoropäälliköt ja pomo saavat senkin edestä ja työrauhasi menee oikeasti siinä!ja nyt ne on keksiny vielä sellaset palkattomat vartin palaverit ennen työaikaa joihin on osallistuttava ja samaa vaan toistetaan.

      sitten...
      tauot ihan vituillaan. esim. "jos tiina ei myy yhtään lehteä kymmenessä minuutissa niin kukaan ei mene tauolle". aika väärin kohdistaa yhteen henkilöön ja luoda hirveät paineet ja muita vituttaa kun tiina ei oo saanu mitään myytyä.

      vaikka tauot eivät muka olisi lakisääteisiä ne on pidettävä jos tauon aika on etukäteen kaikille ilmoitettu.

      ja kun koeaikanne on ohi ja jos ja kun (jälkimmäinen aika todennäköstä) ei suostu maksaa palkkaa niin sanokaa pomolle että koeajasta kuuluu AINA saada palkka vaikka ei jatkaisikaan kyseisessä paikassa.ja jos ei meinaa siltikään maksaa ota yhteyttä oikeusturvaan!!!
      näin siis tampereella toimitaan...

      ilman näitä "pikku" epäkohtia suosittelen. työ ei sinänsä loppujen lopuksi niin hirveää mutta kaikki muu mättää ja pahasti, provisiopalkkakin.

      • pexpex

        Minkähän takia tää Mediapex markkinoi ja soittelee numeroihin, joissa on telemarkkinointirajoitus/kielto voimassa??


      • Myyjäpoika
        pexpex kirjoitti:

        Minkähän takia tää Mediapex markkinoi ja soittelee numeroihin, joissa on telemarkkinointirajoitus/kielto voimassa??

        Mediapexillä kyllä noudatetaan sitä soittokieltoa, ainakin meille kerrottiin jo koulutuksessa mikä se on, käskettiin sitä noudattamaan ja puhelimissahan on ne ohjelmatkin, jotka eivät yhdistä näihin numeroihin.
        Jos se on aivan tuore se soittokielto, niin se ei välttämättä ole ehtinyt joka paikkaan päivittyäkään..


      • Pexiläinen.
        pexpex kirjoitti:

        Minkähän takia tää Mediapex markkinoi ja soittelee numeroihin, joissa on telemarkkinointirajoitus/kielto voimassa??

        Koska Pexi saa asiakastietonsa isommasta osoitelähteestä, mutta jokaisen "soittokieltonumeroon" menneen puhelun jälkeen heidät kyllä poistetaan pexin soittolistalta. Näin pääsee tapahtumaan esimerkiksi silloin, jos soitetaan esimerkiksi jonkun lehden vanhoille tilaajille.


    • tarkoita että

      se on keskituntiansio?

      • Ei tarkoita

        yleensä mitään. Sillä yritetään saada ihmisiä hakemaan töitä ja parempi kuva yrityksestä. Erittäin harvoin olen kuullut ihmisten pääsevän luvattuihin kta-palkkoihin. Tämä siis koskee lehti, luettelo ym. epämääräisempiä myyntineuvottelija töitä...

        Mutta olet oikeassa että sen pitäisi tarkoittaa keskituntiansiota.


      • ei kannata
        Ei tarkoita kirjoitti:

        yleensä mitään. Sillä yritetään saada ihmisiä hakemaan töitä ja parempi kuva yrityksestä. Erittäin harvoin olen kuullut ihmisten pääsevän luvattuihin kta-palkkoihin. Tämä siis koskee lehti, luettelo ym. epämääräisempiä myyntineuvottelija töitä...

        Mutta olet oikeassa että sen pitäisi tarkoittaa keskituntiansiota.

        Joo. mediapexille ei kannata mennä, ja kokemusta on nimittäin kun yhtenä päivänä soitin yhdelle miehelle oli niin tuohtunut ja lupas järjetää mulle ja pomolle turpakekkerit ja alko urkkimaan henk. koht. tietoja. vaikka ei edes ollut laittanut estoa päälle! ja se tyyppi vaanii vieläki, että tälläistäkin voi hyvällä tuurilla sattua!


      • Mikkokoko
        ei kannata kirjoitti:

        Joo. mediapexille ei kannata mennä, ja kokemusta on nimittäin kun yhtenä päivänä soitin yhdelle miehelle oli niin tuohtunut ja lupas järjetää mulle ja pomolle turpakekkerit ja alko urkkimaan henk. koht. tietoja. vaikka ei edes ollut laittanut estoa päälle! ja se tyyppi vaanii vieläki, että tälläistäkin voi hyvällä tuurilla sattua!

        Viime kesänä möin n. 4 tuntia päivässä, tein 6-7 kauppaa ja ansaitsin 1770 €/kk. Tuntipalkkani oli n. 22 €. Aamupäivät töissä ja yhdeltä pois. Mukavasti sujui myynti kun oli hyvä tuote, edulliseen hintaan.


      • kirsi.brun

        mediapex maksaa alan pienintä palkkaa. pistesysteemi on aivan mahdoton


      • PuliPali
        ei kannata kirjoitti:

        Joo. mediapexille ei kannata mennä, ja kokemusta on nimittäin kun yhtenä päivänä soitin yhdelle miehelle oli niin tuohtunut ja lupas järjetää mulle ja pomolle turpakekkerit ja alko urkkimaan henk. koht. tietoja. vaikka ei edes ollut laittanut estoa päälle! ja se tyyppi vaanii vieläki, että tälläistäkin voi hyvällä tuurilla sattua!

        eikös noissa tapauksissa järki sano että asiakas ei osta lehteä ja toivoteta hyvät päivänjatkot ja luurit ? :)
        ja tosiaan noissa tapauksissa voi ajatella että mistä se sun nimen saa tietoon ellei kysy sulta siinä puhelussa.

        Olin juu itsekin mediapexilla töissä mutta ei ollut oikein mun juttu, en paljoa saanut kaupaksi ja palkka oli heikko, päätin siis lopettaa. Mutta oli sielä niitä jotka jatkuvasti väänsivät kauppa. Että jos harkitsette sinne töihin niin älkää odottako mitään helppoa rahaa jos ei ole hyvä puhumaan ihmisiä ympäri


    • lehtimyyjä

      Eikä minusta sellaista tule. Mutta jääkööt firman nimi kertomatta. Kuinka moni teistä pärjäävistä myyjistä myy rehellisesti? Minulle on tullut kaksi kertaa lasku lehdestä, jota ihan varmasti en ole tilannut, firma eri. Toisen kerran olin tilannut lehden lahjaksi ihmiselle, jota en edes tuntenut. Jänniä reittejä löytyi yhteys, eli yksi ihmisinen, jonka lehti oli käännetty minulle, koska hänelle tuli kaksi, oli moista lehteä saajalle tilannut. SAtuinkin mainitsemaan nimen. Myyjäksi oli merkitty eräs firma. Sitten tuli vain lasku lehdestä, jonka tilauksen nimenomaan olimme vasta lopettaneet, kun karsimme kaikkia turhia kuluja tietyssä elämäntilanteessa.

      Älkääkä alkako väittää, että kyllä minä olin tilannut ne lehdet. En ollut! Vastaanväittäjät ovat luultavasti näitä huijaireita, jotka tilailevat ihmisille lehtiä vaikkeivat nämä ole niitä tilanneet. Se ei ole hyvä myyntimies joka näin saa palkkaa, vaan huijari, seuraavasta vastaavasta teen rikosilmoituksen, niin eiköhän lopu. Vain rehellinen myyjä on hyvä myyjä, ei se joka saa palkkansa huijaamalla,. Toisaalta, en tunne ketään joka pitäisi lehtimyyjistä, joten en usko että hyville ansioille voi rehellisesti päästä.

      • Jatta-

        Minä myyn ainakin ihan rehellisesti yrityksille työhön liittyviä lehtiä. Mainitsen aina selkeästi sekä puhelun alussa että lopussa seuraavat asiat:
        - Hinnan
        - Sen, koska lehti lähtee tulemaan
        - Sen mitä pitää tehdä, jos tilauksen haluaa muuttaa määräaikaiseksi
        - Vastaan rehellisesti kysymykseen siitä, onko tilaus määräaikainen vai kestotilaus
        - Sen, mistä löytyy asiakaspalvelun tiedot
        - Sen, kuinka monta lehteä yhteensä tulee tilausjakson aikana
        - Sen mihin voi soittaa jos tulee kysymyksiä
        - Jos tilausta haluaa jatkaa tarjousjakson jälkeen, kerron sen hinnan rehellisesti jos kysytään

        Meillä ei huijata asiakkaita, siitähän jäisi kiinni heti. Tilaukset yleensä tarkistetaan heti, joten huijari saa potkut välittömästi. Yritys, jossa työskentelen, ei ole mikään lyhytaikainen pikkupulju, vaan vanhin telemarkkinointiyritys joka on ollut Suomessa toiminnassa. Palkassa ei ole valehdeltu, herätetty epäolennaisia mielikuvia tai johdettu harhaan. Parin huijarilafkan duunarina olleena tiedän mitä asioita pitää selvittää ennen kuin alkaa telemarkkinoijana työskentelemään. Ikävää jos joku on joutunut huijareiden kohteeksi - he pilaavat maineen myös rehelliseltä telemarkkinoinnilta. Jos kohdalleni asiakas ei suostu tilaamaan, pyydän kauniisti kuuntelemaan kuitenkin tarjouksen (meidät on koulutettu siihen) mutta jos ei, toivotan kohteliaasti ja iloisesti hyvää päivänjatkoa ja yritän tehdä sen niin että asiakkaallekin jää hyvä mieli. Käytös on kaiken a ja o, on pöyristyttävää kuulla miten on tapauksia joissa myyjä haistattelee asiakkaille ynnä muuta. Hävetkööt moiset pilipalimyyjät!


      • Jatta-

        Tiedän itsekin että jotkut eivät meistä pidä, mutta minä ainakin hankin leipäni tällä työllä. Ainahan voi olla kohtelias ja ottaa itselleen suoramarkkinointieston. Kohteliaisuus ei maksa mitään, myyjä ei päätä sitä kenelle soitetaan. Jos sattuukin niin että kolmas lehtimyyjä tunnin aikana soittaa, hän EI VOI TIETÄÄ olevansa jo kolmas, eikä näin ollen ansaitse haukkuja, vaikka kuinka ottaisi nuppiin. En kyllä tosin tiedä oletko sitten ollut epäkohtelias myyjille, toivottavasti et. Hekin tekevät vain työtään, koska haluavat tienestejä tai pitävät työstään. Niin hullulta kuin se kuulostaa, minä ainakin tykkään työstäni! Se pitää osata ottaa työnä.

        Tee ihmeessä rikosilmoitus! Sulla on siihen täysi oikeus. Kaikki lafkat ei kaiketi tarkista tilauksiaan kunhan rahaa tulee taloon. Huijarifirmat saadaan pois alalta tällä keinoin.


      • Minä-.-

        Moi, kyllä meitä rehellisiäkin on täällä olemassa. Ja vaikka olenkin puhelinmyyjä, voin rehellisesti sanoa että ärsyttää sellaiset jotka vain laittavat tilauksia menemään. Siinä menee myös rehellisten myyjien maine. Monesti minunultakin on asiakas kysynyt huolestuneena että "jos sanon ei, niin eihän sitä sitten tule?".
        Todella harmillista.
        Enkä ymmärrä mitä himputin hyötyä on laittaa niitä tilauksia ihan kaikille?
        Siitä jää kiinni. (Ainakin meidän toimistolla jäisi heti, sillä onhan se kumma jos tilauksia tulee ja tulee, mutta kertaakaan ei myyjä sano "minä vielä kertaan" jne.)
        Ja toiseksi, oletan että ihmiset joille laitetaan tilauksia ilman mitään suostumusta, peruu ne tilaukset. Silloin se "menetetty" tilaus menee pois palkasta.

        Ehkä kaikilla ei toimi näin, mutta...Nojaa, on se ny kuitenkin typerää huijata ihmisiä tuollatavalla.

        (3kk puhelinmyyntiä takana.)


    • köyhääkin köyhempi

      itseä kiinnostaisi Oulun MediaPexiläisten kokemukset. Oon menossa käymään työhaastatteluntapasessa. Kannattaako tällaisen köyhän opiskelijaraukan mennä pexille töihin täällä päin vai onko se Oulussakin kusetusmeininkiä? :/

      • minä vai

        Ilman muuta kannattaa... on panostettu juuri nyt myyjiin paljon ja työilmapiiriin.. ainakin meillä se on hirveän hyvä... palkka hyvä,kun saa myytyä..meillä tunti palkka... ja mun muistaakseni oulussa on jo tietokonejärjestelmä,eli lepposta hommaa:)


      • Imemerkkiä
        minä vai kirjoitti:

        Ilman muuta kannattaa... on panostettu juuri nyt myyjiin paljon ja työilmapiiriin.. ainakin meillä se on hirveän hyvä... palkka hyvä,kun saa myytyä..meillä tunti palkka... ja mun muistaakseni oulussa on jo tietokonejärjestelmä,eli lepposta hommaa:)

        "ja mun muistaakseni oulussa on jo tietokonejärjestelmä,eli lepposta hommaa:)"

        heh, tietokoneetkin jo on!


      • gg
        Imemerkkiä kirjoitti:

        "ja mun muistaakseni oulussa on jo tietokonejärjestelmä,eli lepposta hommaa:)"

        heh, tietokoneetkin jo on!

        Itse sanoin itseni joulukuun alussa irti, palkka edelleen saamatta. Eli jos haluat rahaa vastineeksi tehdystä työstä, nin itse en ainakaan enää luottaisi MediaPexiin.


      • punahilekka
        gg kirjoitti:

        Itse sanoin itseni joulukuun alussa irti, palkka edelleen saamatta. Eli jos haluat rahaa vastineeksi tehdystä työstä, nin itse en ainakaan enää luottaisi MediaPexiin.

        Poika oli ennen töissä Mediapexillä ja monta sen kaveria. Ei sitä voi työpaikaksi sanoa. Ja sen on näköjään moni muukin tajunnut. Jotkut entiset pomot jopa omistanut entiselle työnantajalleen blogin.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Hattu täytyy blogille nostaa. Ihmettelen vain mikseivät kirjoita täysin vakavalla naamalla. Mutta totta ne on mitä ne kirjottaa.


      • HyvääJoulua
        punahilekka kirjoitti:

        Poika oli ennen töissä Mediapexillä ja monta sen kaveria. Ei sitä voi työpaikaksi sanoa. Ja sen on näköjään moni muukin tajunnut. Jotkut entiset pomot jopa omistanut entiselle työnantajalleen blogin.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Hattu täytyy blogille nostaa. Ihmettelen vain mikseivät kirjoita täysin vakavalla naamalla. Mutta totta ne on mitä ne kirjottaa.

        Tää koko touhuhan vaikuttaa ihan samalta ku nämä verkostomarkkinointi paskat missä huijataan vaa heikompia ja syödään niitten lautaselta.. Kuka oikeesti jaksaa uskoa että tällänen mediarex tekis jotai hyvää ja se homma toimii. Huh huh.. Wincapitakin oli oikeasti vain sijoitus firma. Voi teitä :D:D


      • punehilekka
        HyvääJoulua kirjoitti:

        Tää koko touhuhan vaikuttaa ihan samalta ku nämä verkostomarkkinointi paskat missä huijataan vaa heikompia ja syödään niitten lautaselta.. Kuka oikeesti jaksaa uskoa että tällänen mediarex tekis jotai hyvää ja se homma toimii. Huh huh.. Wincapitakin oli oikeasti vain sijoitus firma. Voi teitä :D:D

        Niinpä meitä.... Nyt kannattaa seuraata blogia. Ylläpidolle oli ilmoitettu etä jos ne ei lopeta Totuuden paljastamista, juttu viedään oikeuteen. Eli osuu ja uppoo aika hyvin.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/


      • rahoitu jo
        punehilekka kirjoitti:

        Niinpä meitä.... Nyt kannattaa seuraata blogia. Ylläpidolle oli ilmoitettu etä jos ne ei lopeta Totuuden paljastamista, juttu viedään oikeuteen. Eli osuu ja uppoo aika hyvin.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        hengitä välillä...


      • Kuuma rauta
        rahoitu jo kirjoitti:

        hengitä välillä...

        Täytyy takoa kun rauta on kuuma.


      • pede5
        Kuuma rauta kirjoitti:

        Täytyy takoa kun rauta on kuuma.

        naurettavaa touhua, olen ollut myyjänä kyseisessä yrityksessä ja luulen, että tämän kirjoittaja on entinen esimieheni, joka sai potkut jatkuvien laiminlyöntien takia, ilmeisesti joku huumausainetausta.. liekö kirjoittajalla itsellään jokin rötös taustalla..:) hauskasti kyllä kirjoitettu, joskin asiasisältö hieman köyhää... Katkeran oloista tekstiä..
        Alalla olen ollut joissakin yrityksissä eri kaupungeissa ja mediapex taisi olla yksi niistä harvoista jotka maksavat lomat ja muut lakisääteiset maksut.. Meininki ei tosin siellä missä minä olin ollut erikoinen, kuulemma nykyään ihan hyvä..


      • ymmärsinkö oikein?
        pede5 kirjoitti:

        naurettavaa touhua, olen ollut myyjänä kyseisessä yrityksessä ja luulen, että tämän kirjoittaja on entinen esimieheni, joka sai potkut jatkuvien laiminlyöntien takia, ilmeisesti joku huumausainetausta.. liekö kirjoittajalla itsellään jokin rötös taustalla..:) hauskasti kyllä kirjoitettu, joskin asiasisältö hieman köyhää... Katkeran oloista tekstiä..
        Alalla olen ollut joissakin yrityksissä eri kaupungeissa ja mediapex taisi olla yksi niistä harvoista jotka maksavat lomat ja muut lakisääteiset maksut.. Meininki ei tosin siellä missä minä olin ollut erikoinen, kuulemma nykyään ihan hyvä..

        on otettu huumeveikko? ymmärsinkö oikein?


      • minä vain
        punehilekka kirjoitti:

        Niinpä meitä.... Nyt kannattaa seuraata blogia. Ylläpidolle oli ilmoitettu etä jos ne ei lopeta Totuuden paljastamista, juttu viedään oikeuteen. Eli osuu ja uppoo aika hyvin.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Onkohan vaikeaa tietää kuka tämän kirjottelun taustalla on... katkera entinen työntekijä joka ei saanut tahtoaan läpi...ja eiköhän tämä punahilkka ole tuonut oman kantansa jo esille, anna olla jo. älä pilaa toisten fiilistä olla töissä,... ja tottapa arvon punahilkka ymmärtää että ittehän olet tuon blogi kirjottelun takana! rauhotu jo, eti sie tuolla saa mitään aikaan muuta ku pahan mielen...


      • höh ja pah
        punahilekka kirjoitti:

        Poika oli ennen töissä Mediapexillä ja monta sen kaveria. Ei sitä voi työpaikaksi sanoa. Ja sen on näköjään moni muukin tajunnut. Jotkut entiset pomot jopa omistanut entiselle työnantajalleen blogin.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Hattu täytyy blogille nostaa. Ihmettelen vain mikseivät kirjoita täysin vakavalla naamalla. Mutta totta ne on mitä ne kirjottaa.

        tarkotat varmaan pomo ei pomot...


      • minäpä se taas
        ymmärsinkö oikein? kirjoitti:

        on otettu huumeveikko? ymmärsinkö oikein?

        No huumeveikostahan ei huomaa että on huumeveikko vasta ku ajan kanssa ku silmät on ku teelautaset niin on tainnut jamppa vetää muutakin kun pulkkaa... noooh siinä miettiköön sitten miksi on entinen esimies...öö??


      • oujei
        punahilekka kirjoitti:

        Poika oli ennen töissä Mediapexillä ja monta sen kaveria. Ei sitä voi työpaikaksi sanoa. Ja sen on näköjään moni muukin tajunnut. Jotkut entiset pomot jopa omistanut entiselle työnantajalleen blogin.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Hattu täytyy blogille nostaa. Ihmettelen vain mikseivät kirjoita täysin vakavalla naamalla. Mutta totta ne on mitä ne kirjottaa.

        Tämänhän voisi melkein palkita vuoden tilitys-tittelillä... Helppohan se on peiliä syyttää jos naama on vino. katkeraa tekstiä, ilmeisesti joku työssään epäonnistunut, jolla on ylimääräistä aikaa sossun tuilla kirjoittaa tällaista.. Menis töihin.. vaikka myyjäksi mediapexille.. :)


      • ininää
        oujei kirjoitti:

        Tämänhän voisi melkein palkita vuoden tilitys-tittelillä... Helppohan se on peiliä syyttää jos naama on vino. katkeraa tekstiä, ilmeisesti joku työssään epäonnistunut, jolla on ylimääräistä aikaa sossun tuilla kirjoittaa tällaista.. Menis töihin.. vaikka myyjäksi mediapexille.. :)

        Firman toimitusjohtajien uhittelut poliisitutkinnoista on lapsellista sontaa. Ei kukaan ole niin tyhmä että menee itkemään poliisille sitä, että heidän moraalittomuutensa on koko kansan tiedossa. Ja kansanedustajien tiedossa. Ja kaikkien tiedossa.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Sitä kannattaa lukea. Siellä on totuus. Vai maksaako Mediapex sairausajan palkkaa niin kuin laki vaatii? Vai maksaako Mediapex asianmukaista ja kohtuullista palkkaa niin kuin laki vaatii? Jokainen joka on ollut Mediapexillä töissä, on kuullut monet kerrat sen vanhan ruikutuksen, että kun ei saa sairausajan palkkaa eikä edes kunnollista palkkaa. SItten kun joku ottaa asian puheeksi ja ojentaa auttavan kätensä, niin samat inisijät syyttävät totuuden paljastajaa väärintekijäksi.


      • ininää
        ininää kirjoitti:

        Firman toimitusjohtajien uhittelut poliisitutkinnoista on lapsellista sontaa. Ei kukaan ole niin tyhmä että menee itkemään poliisille sitä, että heidän moraalittomuutensa on koko kansan tiedossa. Ja kansanedustajien tiedossa. Ja kaikkien tiedossa.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Sitä kannattaa lukea. Siellä on totuus. Vai maksaako Mediapex sairausajan palkkaa niin kuin laki vaatii? Vai maksaako Mediapex asianmukaista ja kohtuullista palkkaa niin kuin laki vaatii? Jokainen joka on ollut Mediapexillä töissä, on kuullut monet kerrat sen vanhan ruikutuksen, että kun ei saa sairausajan palkkaa eikä edes kunnollista palkkaa. SItten kun joku ottaa asian puheeksi ja ojentaa auttavan kätensä, niin samat inisijät syyttävät totuuden paljastajaa väärintekijäksi.

        Ja vielä oudompaa ininästä tekee sen, että inisijöiden joukossa lienee niitä, jotka itkevät ja valittavat sitä, että MediaPexin palkalla ei elä. Ja kun palkalla ei elä, joutuu myyntipäällikkö(kin?) hakemaan sossusta rahaa vuokranmaksuun ja sen päälle joutuu vielä miettimään, että pitääkö hakea pankista lainaa jotta saa ruokaa. Eli kumpaa puolustatte: sitä joka kusee teitä silmään epämoraalittomalla toiminnalla, vai sitä, jonka sanojen takana on lakimiehet, jotka sanovat, että työntekijällä on oikeus sairausajan palkkaan? Jos joku pitää MediaPexin yritystoimintaa terveenä, ei itse ole kovin terve. Mutta onneksi sairaus voi olla ohimenevää, toivottavasti te parannutte siitä ja tajuatte kääntää syyttävän sormenne oikeaan suuntaan (tai vaihtaa työpaikkaa).

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/


      • ininää
        ininää kirjoitti:

        Ja vielä oudompaa ininästä tekee sen, että inisijöiden joukossa lienee niitä, jotka itkevät ja valittavat sitä, että MediaPexin palkalla ei elä. Ja kun palkalla ei elä, joutuu myyntipäällikkö(kin?) hakemaan sossusta rahaa vuokranmaksuun ja sen päälle joutuu vielä miettimään, että pitääkö hakea pankista lainaa jotta saa ruokaa. Eli kumpaa puolustatte: sitä joka kusee teitä silmään epämoraalittomalla toiminnalla, vai sitä, jonka sanojen takana on lakimiehet, jotka sanovat, että työntekijällä on oikeus sairausajan palkkaan? Jos joku pitää MediaPexin yritystoimintaa terveenä, ei itse ole kovin terve. Mutta onneksi sairaus voi olla ohimenevää, toivottavasti te parannutte siitä ja tajuatte kääntää syyttävän sormenne oikeaan suuntaan (tai vaihtaa työpaikkaa).

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Ja nuo teidän ajoitukset on aika osuvia. Yhtä osuvia kuin minunkin. Aivan kuin sama palikka olisi käynyt karamelli suussa kirjoittelemassa pari riviä joihin ei usko itsekään. Teillähän on enkkapäivä, parempi päivä, namusedän lempipäivä? Syökää vaan karkkia. On se karkki makeampaa kuin oikea palkka tai sairasajanpalkka.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/


      • puolukka-pirjo
        ininää kirjoitti:

        Ja nuo teidän ajoitukset on aika osuvia. Yhtä osuvia kuin minunkin. Aivan kuin sama palikka olisi käynyt karamelli suussa kirjoittelemassa pari riviä joihin ei usko itsekään. Teillähän on enkkapäivä, parempi päivä, namusedän lempipäivä? Syökää vaan karkkia. On se karkki makeampaa kuin oikea palkka tai sairasajanpalkka.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Lukekaa mitä Talouselämä kirjoittaa MediaPexistä:

        http://www.talouselama.fi/yrityskaupat/article384595.ece?s=u&wtm=te-15032010

        Vieläkö uskotte siihen sonta-Pexiin? Se on uppoava laiva. Nyt äkkiä ja ulos! Melkein vois poksauttaa shamppanja-pullon auki! Toi blogi on viimeinen naula arkkuun! :DDDDDDDDD


      • fgkerotkeik
        puolukka-pirjo kirjoitti:

        Lukekaa mitä Talouselämä kirjoittaa MediaPexistä:

        http://www.talouselama.fi/yrityskaupat/article384595.ece?s=u&wtm=te-15032010

        Vieläkö uskotte siihen sonta-Pexiin? Se on uppoava laiva. Nyt äkkiä ja ulos! Melkein vois poksauttaa shamppanja-pullon auki! Toi blogi on viimeinen naula arkkuun! :DDDDDDDDD

        Kaveri keskustelee itsensä kanssa. :)


      • joopajoopajoo
        ininää kirjoitti:

        Firman toimitusjohtajien uhittelut poliisitutkinnoista on lapsellista sontaa. Ei kukaan ole niin tyhmä että menee itkemään poliisille sitä, että heidän moraalittomuutensa on koko kansan tiedossa. Ja kansanedustajien tiedossa. Ja kaikkien tiedossa.

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        Sitä kannattaa lukea. Siellä on totuus. Vai maksaako Mediapex sairausajan palkkaa niin kuin laki vaatii? Vai maksaako Mediapex asianmukaista ja kohtuullista palkkaa niin kuin laki vaatii? Jokainen joka on ollut Mediapexillä töissä, on kuullut monet kerrat sen vanhan ruikutuksen, että kun ei saa sairausajan palkkaa eikä edes kunnollista palkkaa. SItten kun joku ottaa asian puheeksi ja ojentaa auttavan kätensä, niin samat inisijät syyttävät totuuden paljastajaa väärintekijäksi.

        Väärin. Laki ei vaadi maksamaan asianmukaista ja kohtuullista palkkaa.
        Laki sanoo:
        "Vähimmäispalkka työehtosopimuksen puuttuessa: Jos työsuhteessa ei tule sovellettavaksi työehtosopimuslain nojalla sitova työehtosopimus eikä yleissitova työehtosopimus eivätkä työnantaja ja työntekijä ole sopineet työstä maksettavasta vastikkeesta, on työntekijälle maksettava tekemästään työstä tavanomainen ja kohtuullinen palkka."

        Esimerkiksi provisiopalkka on lehdenmyynnissä varsin tavanomainen palkka. Provision pitää olla kohtuullinen.

        Jos jäät ilman palkkaa, niin ei varmaan johdu kohtuuttoman pienestä provision suuruudesta, vaan siitä ettet myy mitään. Ja se kuuluu provisiopalkan luonteeseen, että jos myyt huonosti, provisiota kertyy huonosti. Mitä oikein murjotat? Älä lähde provisiopalkkaukseen, jos et siitä pidä.

        Suomen laki pitää provisiota ihan hyväksyttävänä palkkamuotona. Ote työsopimuslaista:
        "Jos osa palkasta määräytyy voitto-osuutena, provisiona tai muulla vastaavalla perusteella, saa tämän osan maksukausi olla edellä säädettyä pitempi, enintään kuitenkin 12 kuukautta."
        Laki antaa siis ymmärtää, että provision maksaminen on ihan ok.

        Kerro nyt ihmeessä, mikä se kuuluisi olla se kohtuullinen ja tavanomainen palkka mielestäsi?
        Ja mielellään jotain faktoja, ei omia mielipiteitä. Kaikilla on oma mielipide.


      • ansse.kerälä.
        fgkerotkeik kirjoitti:

        Kaveri keskustelee itsensä kanssa. :)

        onko alkanut jo kato yrityksessä uusien omistajien myötä?


      • lahti.346
        minäpä se taas kirjoitti:

        No huumeveikostahan ei huomaa että on huumeveikko vasta ku ajan kanssa ku silmät on ku teelautaset niin on tainnut jamppa vetää muutakin kun pulkkaa... noooh siinä miettiköön sitten miksi on entinen esimies...öö??

        olla niin epätoivoinen ja hakea mediapexille. kun luuri marketingiin en mene ikinä. ja hakee samalla finalistien nimellä työntekijöitä eli samaa laitosta. ja hyvät lehdet on nähty.

        onko lahdessa vielä sama esimies?


      • tää o hienoo
        joopajoopajoo kirjoitti:

        Väärin. Laki ei vaadi maksamaan asianmukaista ja kohtuullista palkkaa.
        Laki sanoo:
        "Vähimmäispalkka työehtosopimuksen puuttuessa: Jos työsuhteessa ei tule sovellettavaksi työehtosopimuslain nojalla sitova työehtosopimus eikä yleissitova työehtosopimus eivätkä työnantaja ja työntekijä ole sopineet työstä maksettavasta vastikkeesta, on työntekijälle maksettava tekemästään työstä tavanomainen ja kohtuullinen palkka."

        Esimerkiksi provisiopalkka on lehdenmyynnissä varsin tavanomainen palkka. Provision pitää olla kohtuullinen.

        Jos jäät ilman palkkaa, niin ei varmaan johdu kohtuuttoman pienestä provision suuruudesta, vaan siitä ettet myy mitään. Ja se kuuluu provisiopalkan luonteeseen, että jos myyt huonosti, provisiota kertyy huonosti. Mitä oikein murjotat? Älä lähde provisiopalkkaukseen, jos et siitä pidä.

        Suomen laki pitää provisiota ihan hyväksyttävänä palkkamuotona. Ote työsopimuslaista:
        "Jos osa palkasta määräytyy voitto-osuutena, provisiona tai muulla vastaavalla perusteella, saa tämän osan maksukausi olla edellä säädettyä pitempi, enintään kuitenkin 12 kuukautta."
        Laki antaa siis ymmärtää, että provision maksaminen on ihan ok.

        Kerro nyt ihmeessä, mikä se kuuluisi olla se kohtuullinen ja tavanomainen palkka mielestäsi?
        Ja mielellään jotain faktoja, ei omia mielipiteitä. Kaikilla on oma mielipide.

        Kohtuullinen ja tavanomainen palkka on se, että työntekijän kuukausi ansio ei jää 1019 euron alle. Sillä jos ansio jää sen alle, niin silloin työssäoloehto ei täyty. Eli käytännössä työntekijä ei ole tehnyt silloin oikeaa työtä. Ja MediaPex ei pysty tarjoamaan oikeaa työtä. Ja vaikka MediaPex pystyisi joku päivä tarjoamaan pohjapalkkana työntekijälle sen mitä kuuluukin, eli samn minkä uusin alan TES sanoo, niin sen lisäksi

        MediaPexin pitää maksaa työntekijöilleen sairausajan palkkaa. Työntekijällä on oikeus sairausajanpalkkaan. Sanoi Tom Santaman mitä tahansa. Ja se, mitä Santaman vastineessa kirjoittaa tämänhetken tilanteesta plaa-plaa-plaa, on pelkkää kuse***ta. MediaPex on aina sanonut ettei se maksa sairausajan palkkaa ja piste. Eli onneksi on blogi mikä antaa huijaireille lisätyötä. On siellä ilmeisesti jotain jouduttu tekemään kun kun koko firma on mobilisoitu chattaamaan ja vastinetta kirjoittamaan.


      • Kivaaaaaaaa
        tää o hienoo kirjoitti:

        Kohtuullinen ja tavanomainen palkka on se, että työntekijän kuukausi ansio ei jää 1019 euron alle. Sillä jos ansio jää sen alle, niin silloin työssäoloehto ei täyty. Eli käytännössä työntekijä ei ole tehnyt silloin oikeaa työtä. Ja MediaPex ei pysty tarjoamaan oikeaa työtä. Ja vaikka MediaPex pystyisi joku päivä tarjoamaan pohjapalkkana työntekijälle sen mitä kuuluukin, eli samn minkä uusin alan TES sanoo, niin sen lisäksi

        MediaPexin pitää maksaa työntekijöilleen sairausajan palkkaa. Työntekijällä on oikeus sairausajanpalkkaan. Sanoi Tom Santaman mitä tahansa. Ja se, mitä Santaman vastineessa kirjoittaa tämänhetken tilanteesta plaa-plaa-plaa, on pelkkää kuse***ta. MediaPex on aina sanonut ettei se maksa sairausajan palkkaa ja piste. Eli onneksi on blogi mikä antaa huijaireille lisätyötä. On siellä ilmeisesti jotain jouduttu tekemään kun kun koko firma on mobilisoitu chattaamaan ja vastinetta kirjoittamaan.

        on biletystä "kemiallisen" kivan kanssa? Kuulin vaan kun kertoivat että oli ollut ns. kemiallista kivaa myös juhlissa....


      • alituinen_pääkipu
        Kivaaaaaaaa kirjoitti:

        on biletystä "kemiallisen" kivan kanssa? Kuulin vaan kun kertoivat että oli ollut ns. kemiallista kivaa myös juhlissa....

        eikö yritys maksa sairausajan palkkaa?


      • No moro.
        Kivaaaaaaaa kirjoitti:

        on biletystä "kemiallisen" kivan kanssa? Kuulin vaan kun kertoivat että oli ollut ns. kemiallista kivaa myös juhlissa....

        " on biletystä "kemiallisen" kivan kanssa? Kuulin vaan kun kertoivat että oli ollut ns. kemiallista kivaa myös juhlissa.... "

        Aivan varmasti ja vielä varmemmin ihan firman puolesta. Voi ristus sentään, käytä nyt vähän aivojas.


      • hfhfhfhfhfhf
        tää o hienoo kirjoitti:

        Kohtuullinen ja tavanomainen palkka on se, että työntekijän kuukausi ansio ei jää 1019 euron alle. Sillä jos ansio jää sen alle, niin silloin työssäoloehto ei täyty. Eli käytännössä työntekijä ei ole tehnyt silloin oikeaa työtä. Ja MediaPex ei pysty tarjoamaan oikeaa työtä. Ja vaikka MediaPex pystyisi joku päivä tarjoamaan pohjapalkkana työntekijälle sen mitä kuuluukin, eli samn minkä uusin alan TES sanoo, niin sen lisäksi

        MediaPexin pitää maksaa työntekijöilleen sairausajan palkkaa. Työntekijällä on oikeus sairausajanpalkkaan. Sanoi Tom Santaman mitä tahansa. Ja se, mitä Santaman vastineessa kirjoittaa tämänhetken tilanteesta plaa-plaa-plaa, on pelkkää kuse***ta. MediaPex on aina sanonut ettei se maksa sairausajan palkkaa ja piste. Eli onneksi on blogi mikä antaa huijaireille lisätyötä. On siellä ilmeisesti jotain jouduttu tekemään kun kun koko firma on mobilisoitu chattaamaan ja vastinetta kirjoittamaan.

        Laissa mainittu kohtuullinen palkka ei tarkoita 1019 euroa. Tuo 1019 euroa on minimiraja työssäoloehdon täyttymiselle. Eli sen alle jäävä palkka ei täytä työssäolon ehtoja ja tällainen henkilö ei siis pääse työttömyyskorvauksen piiriin. Eli summa liittyy työttömyyskorvaukseen eikä lakiin vähimmäispalkasta...

        Mutta aika monessa työssä palkka jää tuon summan alle kuussa. Esim. osa-aikamyyjät, siivoojat...

        Lehtimyyjätkin tekee suurin osa 50 - 100 tuntia kuussa, joten tuo sinun määrittämä vähimmäis-kohtuullinen palkka tarkoittaisi, että lain mukaan pitäisi maksaa 10-20 euroa tunnista, jotta se reilu tonni täyttyis.

        TESsin työehdot sitoo muuten vain niitä yrityksiä ja työntekijöitä, jotka kuuluvat sellaisen piiriin. Ei kaikkia.


      • palkallisetVapaapäiv
        hfhfhfhfhfhf kirjoitti:

        Laissa mainittu kohtuullinen palkka ei tarkoita 1019 euroa. Tuo 1019 euroa on minimiraja työssäoloehdon täyttymiselle. Eli sen alle jäävä palkka ei täytä työssäolon ehtoja ja tällainen henkilö ei siis pääse työttömyyskorvauksen piiriin. Eli summa liittyy työttömyyskorvaukseen eikä lakiin vähimmäispalkasta...

        Mutta aika monessa työssä palkka jää tuon summan alle kuussa. Esim. osa-aikamyyjät, siivoojat...

        Lehtimyyjätkin tekee suurin osa 50 - 100 tuntia kuussa, joten tuo sinun määrittämä vähimmäis-kohtuullinen palkka tarkoittaisi, että lain mukaan pitäisi maksaa 10-20 euroa tunnista, jotta se reilu tonni täyttyis.

        TESsin työehdot sitoo muuten vain niitä yrityksiä ja työntekijöitä, jotka kuuluvat sellaisen piiriin. Ei kaikkia.

        arkipyhäkorvauksia? eikö nekin kuulu maksaa tietääkseni?


      • Konkka mies
        palkallisetVapaapäiv kirjoitti:

        arkipyhäkorvauksia? eikö nekin kuulu maksaa tietääkseni?

        Oliko tämä sandman, yhtiön uusi tj tosiaan sen nybergin yhtiökumppani siinä konkurssiin menneessä Suomen Lehtitalossa? Montako konkurssia niillä on takana?


      • varo varo
        ininää kirjoitti:

        Ja vielä oudompaa ininästä tekee sen, että inisijöiden joukossa lienee niitä, jotka itkevät ja valittavat sitä, että MediaPexin palkalla ei elä. Ja kun palkalla ei elä, joutuu myyntipäällikkö(kin?) hakemaan sossusta rahaa vuokranmaksuun ja sen päälle joutuu vielä miettimään, että pitääkö hakea pankista lainaa jotta saa ruokaa. Eli kumpaa puolustatte: sitä joka kusee teitä silmään epämoraalittomalla toiminnalla, vai sitä, jonka sanojen takana on lakimiehet, jotka sanovat, että työntekijällä on oikeus sairausajan palkkaan? Jos joku pitää MediaPexin yritystoimintaa terveenä, ei itse ole kovin terve. Mutta onneksi sairaus voi olla ohimenevää, toivottavasti te parannutte siitä ja tajuatte kääntää syyttävän sormenne oikeaan suuntaan (tai vaihtaa työpaikkaa).

        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/

        en voi sanoa muuta!


      • sivustaseuraaja...
        Konkka mies kirjoitti:

        Oliko tämä sandman, yhtiön uusi tj tosiaan sen nybergin yhtiökumppani siinä konkurssiin menneessä Suomen Lehtitalossa? Montako konkurssia niillä on takana?

        uutta blogikirjoitusta julkaistu? edellisissä oli mielenkiintoista tekstiä.


      • aivanniiiin
        sivustaseuraaja... kirjoitti:

        uutta blogikirjoitusta julkaistu? edellisissä oli mielenkiintoista tekstiä.

        Pexillä järjestetään kaikenlaisia "arpoja", joista alaikäisetkin työntekijät voivat voittaa röökiaskeja. Eikö tällaiset hyvinkin pienet asiat kerro vähän yrityksen laittomuudesta? Koeaika on 10 päivää, jos et ole yli tätä aikaa niin palkkaa ei tule ollenkaan. Istut siis vähintään 4h, 3 kertaa viiikossa, 10 päivän ajan ja jos irtisanoudut vaikka 9 päivän työnteon jälkeen, niin sulle ei jää mitään käteen vaikka olisit saanut myytyä näiden päivien aikana. Mihinköhän tämä perustuu?
        Olen myös kuullut lukuisia mediapexiläisten kokemuksia siitä, kuinka palkka tosiaan jätetään maksamatta ajallaan. Palkasta on myös saattanut puuttua rahaa, toki vahinkoja välillä sattuu esimerkiksi palkanlaskijoilla, mutta kun näitä "puutoksia" tapahtuu jatkuvasti niin herää epäilys tahallisuudesta.


      • aivanniiiin
        aivanniiiin kirjoitti:

        Pexillä järjestetään kaikenlaisia "arpoja", joista alaikäisetkin työntekijät voivat voittaa röökiaskeja. Eikö tällaiset hyvinkin pienet asiat kerro vähän yrityksen laittomuudesta? Koeaika on 10 päivää, jos et ole yli tätä aikaa niin palkkaa ei tule ollenkaan. Istut siis vähintään 4h, 3 kertaa viiikossa, 10 päivän ajan ja jos irtisanoudut vaikka 9 päivän työnteon jälkeen, niin sulle ei jää mitään käteen vaikka olisit saanut myytyä näiden päivien aikana. Mihinköhän tämä perustuu?
        Olen myös kuullut lukuisia mediapexiläisten kokemuksia siitä, kuinka palkka tosiaan jätetään maksamatta ajallaan. Palkasta on myös saattanut puuttua rahaa, toki vahinkoja välillä sattuu esimerkiksi palkanlaskijoilla, mutta kun näitä "puutoksia" tapahtuu jatkuvasti niin herää epäilys tahallisuudesta.

        NÄIN on ainakin joskus ollut KUOPION pexillä.


      • * timpe *
        aivanniiiin kirjoitti:

        NÄIN on ainakin joskus ollut KUOPION pexillä.

        0447300800

        Lehtimyyjä soitti minulle tuosta Mediapexin numerosta. Hän ei ymmästänyt ilmoitustani etten maksa mistään mitään, vaan jatkoi jaaritteluaan. Sen jälkeen olen saanut useiden päiven ajan häirintäsoittoja samasta numerosta. Nyt ilman jaaritteluja. Soittaja lyö luurin kiinni melkein heti vastattuani.

        Edellisiä kirjoituksia silmäiltyäni, ymmärrän hyvin, että palkkalistoilla on häiriintyneitä henkilöitä, jotka saattavat syyllistyä tarpeettomaan puhelinhäirintään. Vai onko tämä yrityksen keksimä väsytystaktiikka ;)


      • ukuh
        * timpe * kirjoitti:

        0447300800

        Lehtimyyjä soitti minulle tuosta Mediapexin numerosta. Hän ei ymmästänyt ilmoitustani etten maksa mistään mitään, vaan jatkoi jaaritteluaan. Sen jälkeen olen saanut useiden päiven ajan häirintäsoittoja samasta numerosta. Nyt ilman jaaritteluja. Soittaja lyö luurin kiinni melkein heti vastattuani.

        Edellisiä kirjoituksia silmäiltyäni, ymmärrän hyvin, että palkkalistoilla on häiriintyneitä henkilöitä, jotka saattavat syyllistyä tarpeettomaan puhelinhäirintään. Vai onko tämä yrityksen keksimä väsytystaktiikka ;)

        Mediapexillähän on siis 5 päivän "koulutus"-jakso jonka suorittaminen on pakollista, muuten ei palkkaa tule. Ja koulutusjaksolla tarkoitan: ekana päivänä pomo kertoo teille työstä 3 h ja sitten soittamaan.
        Minkäänlaista pohjapalkkaa ei meillä ainakaan ole vaan myynti perustuu pelkkään provisioon.
        Tällä hetkellä saamme yhdestä tilauksesta 40 pistettä ja 100 pisteestä saa 8,5 €. Eli jos haluaa saada kohtuullisen tuntipalkan, pitäisi meidän tehdä noin 10 kauppaa päivässä ja se on ihan älyttömän vaikeeta!
        Jotkut myyjät tekevät töitä tuntipalkkasysteemillä eli se oli jotain suuntaan: "0-1,49 tilausta/tunti niin saa 5 euroa tunnissa. 1,5-1,99 tilausta tunnissa niin 6 euroa jne." ei se nyt ihan noin mennyt mutta jotain tohon suuntaan..

        Itse en suosittele kenellekään tätä työtä mutta voihan sitä tietenkin kokeilla jos vaikka onnistuisikin työssä hyvin. Ja tietenkin jos ei ole muuta kesätyömahdollisuutta eikä muutakaan tekemistä niin ei se haittaa istutko sen 6 h töissä vai kotona. Tai no taukojahan siellä on yhteensä 45 min päivässä ja usein soittamine alkaa 5-15 min myöhässä ja loppuu vartin aikaisemmin eli sitä soittotyötä kertyy päivässä n. 5 tuntia.

        Mutta vaikeaahan tuo työ on eli jos on kesällä muuta menoa(esim. paljon kavereita, harrastuksia, kotitöitä yms.) niin älkää tuhlatko aikaa tuolla!


      • Lehtii myy
        ukuh kirjoitti:

        Mediapexillähän on siis 5 päivän "koulutus"-jakso jonka suorittaminen on pakollista, muuten ei palkkaa tule. Ja koulutusjaksolla tarkoitan: ekana päivänä pomo kertoo teille työstä 3 h ja sitten soittamaan.
        Minkäänlaista pohjapalkkaa ei meillä ainakaan ole vaan myynti perustuu pelkkään provisioon.
        Tällä hetkellä saamme yhdestä tilauksesta 40 pistettä ja 100 pisteestä saa 8,5 €. Eli jos haluaa saada kohtuullisen tuntipalkan, pitäisi meidän tehdä noin 10 kauppaa päivässä ja se on ihan älyttömän vaikeeta!
        Jotkut myyjät tekevät töitä tuntipalkkasysteemillä eli se oli jotain suuntaan: "0-1,49 tilausta/tunti niin saa 5 euroa tunnissa. 1,5-1,99 tilausta tunnissa niin 6 euroa jne." ei se nyt ihan noin mennyt mutta jotain tohon suuntaan..

        Itse en suosittele kenellekään tätä työtä mutta voihan sitä tietenkin kokeilla jos vaikka onnistuisikin työssä hyvin. Ja tietenkin jos ei ole muuta kesätyömahdollisuutta eikä muutakaan tekemistä niin ei se haittaa istutko sen 6 h töissä vai kotona. Tai no taukojahan siellä on yhteensä 45 min päivässä ja usein soittamine alkaa 5-15 min myöhässä ja loppuu vartin aikaisemmin eli sitä soittotyötä kertyy päivässä n. 5 tuntia.

        Mutta vaikeaahan tuo työ on eli jos on kesällä muuta menoa(esim. paljon kavereita, harrastuksia, kotitöitä yms.) niin älkää tuhlatko aikaa tuolla!

        Onko kukaan duunis viel? Paljo palkat nyt on / tilaus?


      • sadasfhdh
        Lehtii myy kirjoitti:

        Onko kukaan duunis viel? Paljo palkat nyt on / tilaus?

        muakii kiinnostais tietää. Saatan mennä tuonne, vaikkei kannattais.


      • dipsi
        Lehtii myy kirjoitti:

        Onko kukaan duunis viel? Paljo palkat nyt on / tilaus?

        Koulutusjakson aikana mennään provisolla, ja sen jälkeen siirrytään tuntipalkkamalliin. 2e/h jos ei myy sille tunnille mtn. Mutta muutoin tuntipalkka riippuu myynnistäsi, ja lehden pisteistä jota myyt. Oma tuntipalkkani on noin 16e/h.


      • SB
        hfhfhfhfhfhf kirjoitti:

        Laissa mainittu kohtuullinen palkka ei tarkoita 1019 euroa. Tuo 1019 euroa on minimiraja työssäoloehdon täyttymiselle. Eli sen alle jäävä palkka ei täytä työssäolon ehtoja ja tällainen henkilö ei siis pääse työttömyyskorvauksen piiriin. Eli summa liittyy työttömyyskorvaukseen eikä lakiin vähimmäispalkasta...

        Mutta aika monessa työssä palkka jää tuon summan alle kuussa. Esim. osa-aikamyyjät, siivoojat...

        Lehtimyyjätkin tekee suurin osa 50 - 100 tuntia kuussa, joten tuo sinun määrittämä vähimmäis-kohtuullinen palkka tarkoittaisi, että lain mukaan pitäisi maksaa 10-20 euroa tunnista, jotta se reilu tonni täyttyis.

        TESsin työehdot sitoo muuten vain niitä yrityksiä ja työntekijöitä, jotka kuuluvat sellaisen piiriin. Ei kaikkia.

        Ja juuri siksi kannattaa mennä töihin, missä on TESS. Ja on TESS palkkaisessa työssä myös mahdollista saada tuon palkan lisäksi bonuksia. Eli hakekaa puhelintöitä yrityksestä, jossa myös työntekijän oikeuksista pidetään huolta. Sellaisissa yrityksissä työntekijöiden vaihtuvuus pienintä. Ja pitäähän työstä, johon on antanut parastaan, saada kohtuullinen palkka, jolla voi vuokransa ja ruokansa maksaa.


    • tjartjarjar

      Kaverit ollu koko kesän töissa 8h päivässä ja tienanneet 50-100euroo.

      • Puhritari

        onkohan Hyvät Lehdet Oy´llä yhtä huono palkka?


      • äöasklfjkoiuj

        50-100 euroo siis päivässä vai tunnissa ?


      • Puhritari
        äöasklfjkoiuj kirjoitti:

        50-100 euroo siis päivässä vai tunnissa ?

        tarkoitti varmaankin kuukaudessa. Itse otin tänään loparit, palkka oli ihan yhtä huono, huonompikin. Monen päivän työstä käteen ainoostaan vajaa 7 euroa! Ei oo varaa olla moisis duuneissa! Ihme palkanlasku tyyli!!!! Onkohan enää laillistakaan?


    • kaikki toimii?

      eipä ole firmasta paljoa enää puhuttu, lienee kaikki toimivan nykyään niinkuin pitää?

    • jane12356787

      Suosittelen kaikille sosiaalisille ja iloisille ihmisille mediapexiä!!

      itse aloitin 4 kuukautta sitten mediapexillä ja aivan loistavaa on ollut, uusiin ihmisiin tutustunut ja palkkakin on ollut yleensä itsestäni kiinni että kauanko olen jaksanu olla paikalla. Yleensä olen ollut 7 tuntia mutta välillä myös allekkin ihan 4 tuntiin asti.
      Palkkaa on tullut n.20 työpäivästä 600e! eli 30 päivästä(kuukaudesta) sais ihan puhtaat 900euroa.

      Vaikka paikan pomo välillä on ärsyttävä ja hieman 'laittomasti' myös välillä on toimittu töissä niin on ollut mahtavaa ja hyvää aikaa. Ei ole liian tiukat säännöt ja hyvä ilmapiiri. Suosittelen kovasti!:)

      • enemmän rahaa

        paljonkohan sinäkin raukka joudut tuohon "hurjaan" palkkaasi myymään? -tiesitkö että joissain toisissa firmoissa maksettaisiin samasta myynnistä ENEMMÄN


      • järkyttävää...

        kuulostaa jos tulisi "ihan puhtaat 900" euroa 30 päivästä... soitetaanko siellä sitten myös viikonloput=???? KOkonaista 30 euroa pv??? huhhuh


    • analysoijatyyppi

      Paljon positiivisia muutoksia on tapahtunut ainakin kuluneen vuoden aikana. Taustalla mm. yrityskauppa, jossa suurempi sijoitusyhtiö on ostanut osake-enemmistön Mediapexistä. Tästä kerrottiin ainakin Kauppalehdessä --> http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/lehdisto/hellink/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20100301/12676207002550&industry=&=

      Täällä keskustelupalstoilla olevat mielipiteet/kirjoitukset ovat kyllä hyvin kärjistettyjä, mikä toisaalta on ymmärrettävää, kun puhutaan puhelinmyynnistä tai myyntityöstä yleensä. En silti ymmärrä, miksi ihmiset kirjoittelevat päättömästi asioista, joista eivät juurikaan tiedä..

      Ihmisillä on monesti vastenmielinen asenne tuntemattomia soittajia kohtaan, jotka haluavat tehdä kauppaa. Monet eivät ole valmiita kuuntelemaan edes, mitä toisella on sanottavana. Tämän jälkeen kiukkua on helppo purkaa anonyymisti verkossa.

      Toisaalta myyntityön vaativuuden takia, löytyy netistä myös paljon keskustelua, jossa epäonnistumisen karvas sävy paistaa voimakkaasti läpi.

      Parhaiten oman sopivuutensa mihin tahansa myyntityöhön pystyy selvittämään vain kokeilemalla työtä tai toteamalla jo suoraan itse, että minusta on/ei ole kaupantekoon :) Päättäväisyydellä tuloksia saadaan aikaan, oli kysy mistä työstä hyvänsä!

      Hyvää syksyä kaikille, olitte sitten mitä mieltä hyvänsä! :)

      • on menestyneetkin..

        Yrityksestä tehtiin blogi jossa menestyneet myyjät (yrityksen entiset esimiehet) kertoivat, yrityskaupan jälkeen miten yritys rikkoo lakia. Blogista tehtiin vastine Mediapexin sivuille, poliisitutkimus jne.. Kuitenkin teksti saa rauhassa olla netissä. Joku ilkeämielinen voisi sanoa, että teksti on täysin totta. Googlella löytyy jos on kiinnostunut tutkimaan asiaa.. Hyvää syksyä sinullekkin :)


      • analysoijatyyppi
        on menestyneetkin.. kirjoitti:

        Yrityksestä tehtiin blogi jossa menestyneet myyjät (yrityksen entiset esimiehet) kertoivat, yrityskaupan jälkeen miten yritys rikkoo lakia. Blogista tehtiin vastine Mediapexin sivuille, poliisitutkimus jne.. Kuitenkin teksti saa rauhassa olla netissä. Joku ilkeämielinen voisi sanoa, että teksti on täysin totta. Googlella löytyy jos on kiinnostunut tutkimaan asiaa.. Hyvää syksyä sinullekkin :)

        Aiempiä viestejä luettuani, haluan kiittää asiallisesta vastauksesta. Se ei liene täällä itsestään selvyys. Pikemminkin poikkeus?

        Tutustuin blogiin ja täytyy myöntää, että kirjoittaja/kirjoittajat omaavat erinomaiset verbaaliset taidot. Tästä syystä ei sovi epäillä, etteivätkö he olisi pärjänneet hyvin telemarkkinoinnissa. Ehkä näitä taitoja on kuitenkin blogissa paikoitellen käytetty hiukan yliampuvasti ja jossain määrin liioitellusti asioita kärjistäen.

        Vanha sananlasku, "ei savua ilman tulta", pitänee tässäkin tapauksessa paikkansa. Jonkin asian on täytynyt olla pielessä ennen kuin kukaan avaa suunta. Toisaalta, kun asia vihdoin otetaan esille, kärjistyy sen ympärille myös monia muita seikkoja, jotka ovat sitten enemmän tai vähemmän todenperäisiä sen mukaan, mistä päin asiaa katsoo. Jostain suunnasta asiat saattavat olla aivan päälaellaan. Suhtautuisin siis kriittisesti myös kyseiseen blogiin. Tyylikästä kirjoitusta, mutta kirjoituksille voi olla aina useita syitä ja lähtökohtia.

        Summa summarum, henkilökohtaisesti olisin sitä mieltä, mikäli jokin ala tai työtehtävä oikeasti itseään kiinnostaa, kannattaa jokatapauksessa käydä henkilökohtaisesti tutustumassa yritykseen ja sen toimintatapoihin. Tämän jälkeen on mahdollista toimia tilanteeseen parhaiten sopivalla tavalla ja huomata, kuinka asiat todellisuudessa ovat.

        Toivotetaan näin toistamiseen vielä hyvää syksyä kaikille! :)


      • kevätmieli :)
        analysoijatyyppi kirjoitti:

        Aiempiä viestejä luettuani, haluan kiittää asiallisesta vastauksesta. Se ei liene täällä itsestään selvyys. Pikemminkin poikkeus?

        Tutustuin blogiin ja täytyy myöntää, että kirjoittaja/kirjoittajat omaavat erinomaiset verbaaliset taidot. Tästä syystä ei sovi epäillä, etteivätkö he olisi pärjänneet hyvin telemarkkinoinnissa. Ehkä näitä taitoja on kuitenkin blogissa paikoitellen käytetty hiukan yliampuvasti ja jossain määrin liioitellusti asioita kärjistäen.

        Vanha sananlasku, "ei savua ilman tulta", pitänee tässäkin tapauksessa paikkansa. Jonkin asian on täytynyt olla pielessä ennen kuin kukaan avaa suunta. Toisaalta, kun asia vihdoin otetaan esille, kärjistyy sen ympärille myös monia muita seikkoja, jotka ovat sitten enemmän tai vähemmän todenperäisiä sen mukaan, mistä päin asiaa katsoo. Jostain suunnasta asiat saattavat olla aivan päälaellaan. Suhtautuisin siis kriittisesti myös kyseiseen blogiin. Tyylikästä kirjoitusta, mutta kirjoituksille voi olla aina useita syitä ja lähtökohtia.

        Summa summarum, henkilökohtaisesti olisin sitä mieltä, mikäli jokin ala tai työtehtävä oikeasti itseään kiinnostaa, kannattaa jokatapauksessa käydä henkilökohtaisesti tutustumassa yritykseen ja sen toimintatapoihin. Tämän jälkeen on mahdollista toimia tilanteeseen parhaiten sopivalla tavalla ja huomata, kuinka asiat todellisuudessa ovat.

        Toivotetaan näin toistamiseen vielä hyvää syksyä kaikille! :)

        Näitä syksyjä kun toivotellaan, voitaisiin toivotella jo kevättäkin ;)

        Minulla kun sattuu blogin mukainen työsopimus olemaan tässä juuri nytkin koneen vierellä. Sen on allekirjoittanut eräs ko. yrityksen esimies ja siinä lukee sanatarkasti: "Sairausajalta ei makseta palkkaa"

        Ei liene jättävän mitään epäselvää?

        Tällaisestähän saisi vaikka tv-jutun.. keväällä ;)


      • analysoijatyyppi
        kevätmieli :) kirjoitti:

        Näitä syksyjä kun toivotellaan, voitaisiin toivotella jo kevättäkin ;)

        Minulla kun sattuu blogin mukainen työsopimus olemaan tässä juuri nytkin koneen vierellä. Sen on allekirjoittanut eräs ko. yrityksen esimies ja siinä lukee sanatarkasti: "Sairausajalta ei makseta palkkaa"

        Ei liene jättävän mitään epäselvää?

        Tällaisestähän saisi vaikka tv-jutun.. keväällä ;)

        Samahan tuo on jo hypätä kerralla kevääseen! Vältytään pakkaskeleiltä ja lumitöiltäkin! :D Heh.

        Sairausajan palkkauksen suhteen tilanteesi on selkeä. Palkkaa ei makseta sairausajalta, jos näin on työsopimukseen kirjattu. Milloin kyseinen työsopimus on tehty?

        Onko tilanne muuttunut ja maksetaanko tätä nykyä sairausajan palkkaa?


      • kevättä odotellessa
        analysoijatyyppi kirjoitti:

        Samahan tuo on jo hypätä kerralla kevääseen! Vältytään pakkaskeleiltä ja lumitöiltäkin! :D Heh.

        Sairausajan palkkauksen suhteen tilanteesi on selkeä. Palkkaa ei makseta sairausajalta, jos näin on työsopimukseen kirjattu. Milloin kyseinen työsopimus on tehty?

        Onko tilanne muuttunut ja maksetaanko tätä nykyä sairausajan palkkaa?

        Odotellaan nyt vain sitä kevättä ;)


      • emuuk
        analysoijatyyppi kirjoitti:

        Samahan tuo on jo hypätä kerralla kevääseen! Vältytään pakkaskeleiltä ja lumitöiltäkin! :D Heh.

        Sairausajan palkkauksen suhteen tilanteesi on selkeä. Palkkaa ei makseta sairausajalta, jos näin on työsopimukseen kirjattu. Milloin kyseinen työsopimus on tehty?

        Onko tilanne muuttunut ja maksetaanko tätä nykyä sairausajan palkkaa?

        Maksvat saikku kaikille luki vanhassa sopimuksessa mitä vain- ottakaa selvää asioista ennekuin lähette täällä vatvomaan!


      • gauåhpgu9hp9g
        emuuk kirjoitti:

        Maksvat saikku kaikille luki vanhassa sopimuksessa mitä vain- ottakaa selvää asioista ennekuin lähette täällä vatvomaan!

        Jos kerran saikut maksetaan niin miksi ihmeessä jollain voi olla työsopimus jossa lukee että sairaslomia ei makseta?!?!?!?!?! tuollainen tarkoittaa että "lukee sopimuksessa mitä vain" = sopimus ei pidä paikkaansa?!


      • dfgfdg
        gauåhpgu9hp9g kirjoitti:

        Jos kerran saikut maksetaan niin miksi ihmeessä jollain voi olla työsopimus jossa lukee että sairaslomia ei makseta?!?!?!?!?! tuollainen tarkoittaa että "lukee sopimuksessa mitä vain" = sopimus ei pidä paikkaansa?!

        Nykyään ainakin maksetaan saikut.


      • hyviäkin paikkoja on
        dfgfdg kirjoitti:

        Nykyään ainakin maksetaan saikut.

        Tuossa lafkassa en tekis kyllä päivääkään töitä! Puhelinmyynti on ihan jees, mutta älkää menkö tuonne IKINÄ!


      • Kukkaoppi
        hyviäkin paikkoja on kirjoitti:

        Tuossa lafkassa en tekis kyllä päivääkään töitä! Puhelinmyynti on ihan jees, mutta älkää menkö tuonne IKINÄ!

        No hei, jonkun toisen puhelinfirman johtaja.


    • leatdsdvsd

      hmmh, olin tosiaan päälle viikon töissä mediapexillä kunnes sai riittää.
      olin joka päivä melkein 5h töissä, sain myytyä säkällä 6 lehteä.
      verokorttia ei olla vieläkään palautettu ja palkkaa ei oo näkyny.
      ja pelkkä paperi, johonka oli kirjoitettu vuorosanat mitä piti lässyttää puhelimeen,
      oli silkkaa kusetusta (Y) en suosittele kenellekkään.

      • joulutonttu 2010

        JÄRKIKÄTEEN JA TÖIHIN!! :)

        Ei työpaikoilla verokorttia palauteta, ennen kuin palkka on maksettu. Palkka puolestaan maksetaan luonnollisesti palkanmaksupäivänä.

        Yleisestikin 5 tuntia päivässä ei ole mielestäni kovin pitkä työpäivä missään työssä ja toiseksi, myyntityö ei ilmeisesti sovi sinulle, jos kauppoja on tullut noin vähän. Tulokset ovat kuitenkin jokaisessa provisiotyössä hyvin pitkälti itsestä kiinni ja oikea suunta syyttävälle sormelle on silloin jossain muualla kun yrityksissä, jotka tarjoavat työtä...

        Työnteko tuntuu olevan melkoinen mörkö joillekin. Varsinkin, jos töissä pitää jotain rahansa eteen tehdä..
        Hyvä on toki käydä tutustumassa erilaisiin aloihin ja selvittää se, missä itse viihtyy ja missä pärjää.


      • Muualla MENESTYN!
        joulutonttu 2010 kirjoitti:

        JÄRKIKÄTEEN JA TÖIHIN!! :)

        Ei työpaikoilla verokorttia palauteta, ennen kuin palkka on maksettu. Palkka puolestaan maksetaan luonnollisesti palkanmaksupäivänä.

        Yleisestikin 5 tuntia päivässä ei ole mielestäni kovin pitkä työpäivä missään työssä ja toiseksi, myyntityö ei ilmeisesti sovi sinulle, jos kauppoja on tullut noin vähän. Tulokset ovat kuitenkin jokaisessa provisiotyössä hyvin pitkälti itsestä kiinni ja oikea suunta syyttävälle sormelle on silloin jossain muualla kun yrityksissä, jotka tarjoavat työtä...

        Työnteko tuntuu olevan melkoinen mörkö joillekin. Varsinkin, jos töissä pitää jotain rahansa eteen tehdä..
        Hyvä on toki käydä tutustumassa erilaisiin aloihin ja selvittää se, missä itse viihtyy ja missä pärjää.

        mukaan pitää maksaa palkka HETI kun työsuhde päättyy! Tätä vain ei osata vaatia!

        Toisekseen viidessä tunnissa jos tekee kuusi kauppaa ei todellakaan ole huono myyjä! jokainen joka OIKEASTI tekee puhelintyötä tietää sen. Teen itse noin 7 kauppaa päivässä joten olen mielestäsi huono myyjä? Varmaan jos kaveri myy vaikka 100e otavamedian pätkiä hän tekee 600e myyntiä viidessä tunnissa, se on yli 10 000e kuukaudessa! -Ai niin.. eihän kaveri tiedäkkään tätä kun hän näkee vain pisteet...

        Ei vissiin kannata tulla siihen firmaan töihin kun olen "sopimaton alalle" :D Tulee varmaan aika raskaaksi jos täällä alkaa jokaiseen kommenttiin vastata?


      • joulutonttu 2010
        Muualla MENESTYN! kirjoitti:

        mukaan pitää maksaa palkka HETI kun työsuhde päättyy! Tätä vain ei osata vaatia!

        Toisekseen viidessä tunnissa jos tekee kuusi kauppaa ei todellakaan ole huono myyjä! jokainen joka OIKEASTI tekee puhelintyötä tietää sen. Teen itse noin 7 kauppaa päivässä joten olen mielestäsi huono myyjä? Varmaan jos kaveri myy vaikka 100e otavamedian pätkiä hän tekee 600e myyntiä viidessä tunnissa, se on yli 10 000e kuukaudessa! -Ai niin.. eihän kaveri tiedäkkään tätä kun hän näkee vain pisteet...

        Ei vissiin kannata tulla siihen firmaan töihin kun olen "sopimaton alalle" :D Tulee varmaan aika raskaaksi jos täällä alkaa jokaiseen kommenttiin vastata?

        Anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata. Pieni piikki aina kannustaa vastapelurin kirjoittamaan täydellä motivaatiolla! :)

        Kannattaa vaatia sitä toki esimieheltäsi ja tiedustella, milloin palkka maksetaan. Luultavasti näin se onnistuu kuitenkin tehokkaammin, kuin täällä verkossa.

        Toivottavasti löydät itsellesi sopivan duunin, missä menestyt! Taidat olla jo löytänyt? :)

        P.s. Tilaussopimuksien hinnoista en tiedä mitään. Toivottavasti sinä tiedät... ja tosiaan vastailu jokaiselle palstalle kävisi myös päivätyöstä!


      • joulutonttu 2010
        joulutonttu 2010 kirjoitti:

        Anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata. Pieni piikki aina kannustaa vastapelurin kirjoittamaan täydellä motivaatiolla! :)

        Kannattaa vaatia sitä toki esimieheltäsi ja tiedustella, milloin palkka maksetaan. Luultavasti näin se onnistuu kuitenkin tehokkaammin, kuin täällä verkossa.

        Toivottavasti löydät itsellesi sopivan duunin, missä menestyt! Taidat olla jo löytänyt? :)

        P.s. Tilaussopimuksien hinnoista en tiedä mitään. Toivottavasti sinä tiedät... ja tosiaan vastailu jokaiselle palstalle kävisi myös päivätyöstä!

        Niin tosiaan. Ei ollut tarkoitus kuvata huonoksi myyjäksi. Pikemminkin ajattelin, mitkä on tavoitteesi, kun et tee pidempää päivää ja sitä kautta hanki suurempia ansioita! :)


      • Ex pex 2009
        joulutonttu 2010 kirjoitti:

        Niin tosiaan. Ei ollut tarkoitus kuvata huonoksi myyjäksi. Pikemminkin ajattelin, mitkä on tavoitteesi, kun et tee pidempää päivää ja sitä kautta hanki suurempia ansioita! :)

        muuttunu uusien omistajien aikana


      • hvPex
        Ex pex 2009 kirjoitti:

        muuttunu uusien omistajien aikana

        en suosittele. ois pitäny tippuu provisiopalkkaa 200e ja olin myyny lehtii jonku 400e eestä ja mitä kävi,tienasin alle satkun ! :####


      • HAA HAA HAA!!!!
        hvPex kirjoitti:

        en suosittele. ois pitäny tippuu provisiopalkkaa 200e ja olin myyny lehtii jonku 400e eestä ja mitä kävi,tienasin alle satkun ! :####

        Eli meinaat, että olisi pitänyt tulla 50% provisio myynnistä? HA HA HA !

        Jokainen joka on työtä tehnyt, tietää että et ole osannut itse tulkita palkkioitasi.


    • hohhoijakkaaaa

      tästäkin lafkasta on varmaan kymmeniä ketjuja ja kaikissa jauhetaan samaa sontaa...

      menkää töihin, pois täältä itkemästä kun ette tiedä mistään mitään.

    • ex työkkäri

      Mediapex on uusien omistajien myötä oikeasti fiksuuntunut, toisekseen jos ette ole lukeneet työsopimustanne kunnolla, on oma vikanne, jos saattekin jotain mistä ette tienneet, kaikki käy ilmi työsopmikusesta, oli se isolla tai pienellä kirjoitettua. Sairaslomat sai pitää, työilmapiiri oli loistava ja palkkaa tuli kiitettävästi, en tosin ollut mikään paras myyjä -.-

      Kesälomiahan ei ole järkeä pitää firmassa, jonka suurin myynti on ihmisten kesäloman aikana? Tosin niistä saa lomarahakorvaukset, saa ne käsittääkseni pitää lominakin, mutta toimistolla, jossa olin töissä suositeltiin jäämään kesäksi töihin.

      Itse jouduin irtisanoutumaan, vaikka se mahtava duuni olikin, koska aikani ei opiskelun ohessa riittänyt töihin :'(

      Toisekseen on totta, että sinulle annetaan vuorosanat, mutta spiikin jälkeen on myyjästä kiinni saako menemään, kaikkeen vaikuttaa itse :D

      ps. minulla oli tosi paljon ongelmia myynnin kanssa ja sain siihen rakentavaa palautetta, josta oli tosi paljon hyötyä ja jonka jälkeen alkoi kauppaa menemään, esimiehetkin ovat siis asiansa osaavaa hommaa ^^

      • Kyllä!

        Huomenna alkaisi työt Pexillä kanavapakettien myynnissä. :)

        Haastattelussa kävin ja työsopimus tehtiin samalla. Pari kaveria on ollut aiemmin tuolla töissä ja kyseisessä puljussa on oikeasti erittäin hyvä työilmapiiri ja hyvät työkaverit. Suosittelen!


    • 18lkrds

      Ainakin Rovaniemellä on huippu hyvä henki työntekijät oikeasti viihtyvät. Paljon porukka kuulemma uudistunut, mutta homma käyttää monella ihan hyvällä tasolla ja tienestitkin ovat todella kilpailukykyiset. Nykyäänhän maksavat mm. sairausajaltakin keskituntiansion mukaan, joten mennyt ihan älyttömästi eteen päin! Itse haen tänne kesäksi hommiin siihen uudelle kanavapuolelle. Itse kävin 3 paikassa haastattelussa ja päätin tulla pexille. Varsinkin, kun pexillä ei määrätä mitä myyn vaan saan itse siihen vaikuttaa.

    • rensselit santaan

      Joo, sama homma! Yhdes toisessa nimeltä mainitsemattomassa paikassa pitää ensin myydä paska tuotteita ja jos hyvin menee "pääsee" myymään parempia tuotteita:) V...u mitä touhua!

      • niinpä...

        Normaalia urakehitystä puhelinmyynnissä. Ensin pitää lentää Cesnalla ennen kuin voit edes haaveilla Jumbosta...


    • sarppa76

      entä salossa? millainen palkka siel on ja millainen työilmapiiri on kyseessä?

    • salossa on ...

      mene vaan jos haluat olla pois töistä sillon kun pomo on saikulla.. kiva olla osa-aikainen tahtomattaan...

    • ....

      No vaihda paikkaa,ei mpex salossa ainoa lafka ole =)

    • jepjepjep...

      Tyhjän, kilpailevan toimiston esimies koittaa rekrytoida...

    • 20.päivä.

      Helppo se on vielä mainostaa, katsotaan sitten palkkapäivänä ;)

    • hymytyttönenen

      Palkkapäivänä on hymyssä suu :P

    • PALKKAPÄIVÄ PEXILÄ

      Niin on, JOS ON PASASTARILLA TÖISSÄ!

      MEDIAPEXILLÄ HYMY HYYTYY JOS EI PALKKA TULE!

      • ramdjdo

        Pasastar:) Herra jumala mikä lafka! Oikea alan lattarauta!:)!:)


    • exmyyjä89

      on joo niillä, jotka mainitaan ihan nimeltä kotisivuil. muil jää luu käteen. kilpailuttakaa hyvät ihmiset palkkanne.

    • hauberttia

      Kilpailuttakaa hyvät ihmiset yritykset, missä työskentelette! Melkein jokaisesta alan yrityksestä löytyy taloustiedot netistä ja ne ovat julkisia! Katsokaa sieltä mikä kannattaa ja mikä ei. Ei kannata puhua samana päivänä pexistä ja jostakin muusta alan yrityksestä, koska ovat täysin eri sarjassa. Kaikki vähänkin järkeä omaavat ihmiset kyllä tietävät mikä on missäkin sarjassa;)

    • paskaatoimediapex

      Ite olin päivän töissä ja maailman paskinta duunia mitä oon tehny ja 2e/h palkalla :D:D:D:D:D siis naurettavaa, eikö ? Siinä Tampereen Mediapexille terveisiä vittu !

    • anon1995

      Mitens tää Kouvolan mediapx ?

    • kyllästynyt kyllikki

      samaa sontaa sielläki.

    • gsgsdgsgsdgsdgdgd

      Naurettavaa olla missä vaan töissä yksi päivä...

    • anon1995

      Onko kellään kokemusta tuosta kouvolan mediapexistä ?

      • ffhshghk

        Menitkö Kouvolaan? Ja millasta oli&millanen palkka:)


    • eitietoakouvolasta

      oon rovaniemellä mediapexillä ainakin tykänny olla.

    • pexiläinen v. 2008

      Miksi yritys tekee tälläkin hetkellä yli 700 työntekijän voimin hommia hymyssä suin? Miksi MediaPex on ylivoimaisesti Suomen suurin alan talo? Miksi vuodesta 1998 perustettu yritys on edelleen kasvussa ja nyt omistus-suhteiden myötä ainoita tulevaisuuden tekijöitä Suomessa? Miksi kehitys jatkuu huikeana vuodesta toiseen ja nyt uusi yhteen liittymä stc:n kanssa, joka sekin todella suuri tekijä Suomessa?

      Hyvät ihmiset, nämä asiat eivät ole sattumaa! Joka alalle mahtuu monenlaista yrittäjää ja myös monenlaista työntekijää. Se, että maksetaan yleensä jotakin ihan pelkästä ilosta, johon tulosvaatimuksia ei ole, niin on tällä alalla harvinaista, vielä toistaiseksi! Mikään yritys ei kaipaa sellaisen asenteen omaavia työntekijöitä, jotka marisevat päivän tai viilkon työkokemuksen jälkeen palkasta tai muusta. Pysykää hemmetissä kotona, sillä työntekeminen on Suomessa vapaaehtoista, joskin pexillä helvetin mukavaa ja kannustavaa. Meihin panostetaan tosissaan!

      Käykää ihmeessä tutustumassa paikkakuntanne pexiin, jos sellainen löytyy, siellä varmasti kahvit tarjotaan ja kerrotaan avoimesti, miten homma kulkee ja millaisia työmahdollisuuksia juuri sinulle voisi löytyä. Ei kannata ihan keskustelupalstojen myötä päätöksiä tehdä, sillä ne ovat aika suuria sellaisia! Käyttäkää omia aivojanne!

    • toehoekkae

      Eikös MediaPexillä ole juurikin lehdet päämyyntiartikkelina? Ihan vaan sillä lähdin kyselemään, kun puolitoista vuotta sitten täyttämäni asiakaskyselyn perusteella tulee VIELÄKIN soittoja, joissa sanotaan että voitin sitä ja tätä tuosta kyselystä. Sitten alkaakin parin minuutin mittainen monologi, joka ärsyttää ja pahasti. Myyntityössä pitäisi käsittääkseni antaa asiakkaalle tilaa? Monologin jälkeen olen jo viidelle eri myyjälle sanonut, että ainoa lehti tuolta listalta joka kiinnostaa, on Aku Ankka joka mulle on tullut vuodesta 1988 asti. Eipä ole enää ilmaista 12kk tilausta saatavilla siihenkään - onko siis ihan puhtaat jauhot pussissa, jos luvataan jotain ilmaiseksi, mutta ei voidakaan antaa kun olenkin jo Sanoma Magazinesin vakioasiakas? Vähän myös epäilyttää tuo kuluttajakyselyyn viittaaminen, sillä aina sanotaan että "pari kuukautta sitten tähän vastasit...", vaikka 2009 meni jo? Kaikkea hyvää puhelinmyyjille, itsekin myynnin alalla olen ollut jo 20 vuotta ja tiedän että helpointa hommaa tuo puhelimitse myynti ei varmasti ole. Mutta voisikohan joku MediaPexiläinen minua nyt valaista noiden tyhmien kysymysteni tiimoilta?

    • CsOlli

      Itse olen ollut oulun pexillä töissä helmikuusta asti. Saan tosiaan keskimäärin 80-200 pistettä/kauppa ja 100 pistettähän tarkoittaa 10e. Aivan mahtavaa duunia! Esimiehet on mahtavia ja palkat tulee tosiaanki ajallaan! Takuupalkka on 2e/h mutta itse en ole koskaan joutunut siihen tyytymään, vaan keskiansio on ollut n 10e/h.

      Kannattaa tulla käväseen! Ei oo nii kauhiaa natsimeininkiä ku novialla, jos kauppa ei käy, voi pitää tauon millon hauaa, ja hakea vaikka kahvia/ käydä tupakalla.

      Niinku jo sanoin, oulun toimisto, paras toimisto!

    • Kullervo321

      Kaatuu koko höskä.

    • hh60

      En suosittele.... alan suurin alihankkija. oulussa ainaki kerrotaan työhaastattelussa et joo takuupalkka on n. 10 e / h. asia ei ole näin vaan palkka tulee pelkistä myynneistä. Mun ois pitäny alottaa siellä työt, mut kaveri kerto sellasia terveisiä et se sai kahelta viikolta 57e joten jätin väliin...

    • varma nakki

      VOICEMARKETING IS THE BEST!

    • melekonennnn

      Riippuu tietenkin vähän millä mittarilla katsotaan;) Ota asioista selvää daiju.

    • puhmyyjä

      Jos puhelin myyjäksi halajat ni mikä muufirma tahansa joissain maksetaan jopa 2x enemmän joistain tuotteista.. tai no melkeen kaikkialla XD anyways googlailemalla löytyy

    • mummojen naurattaja-

      jooh Pexille kannattaa mennä!:D....kuukauden olin ja tienasin.....juuh enpä kehtaa sanookaan, sen jälkeen ollu pitkään vastaavassa myyntityössä ja ohho, miten ihmeessä rahaa tulee triplasti enemmän vaikka samanlaista myyntiä teen kuin pexillä..?se on kumma juttu, vaikka pexillä kaupan keskihinta oli paljon suurempi kuin nykyisessä paikassa, nii silti saan paljon paljon enemmän..

      • raijaritsi

        Tuota "ilmiötä" kutsutaan kannattavaksi liiketoiminnaksi. Vastauksen löydät helposti inoa.fi, vertaile ja tule kommentoimaan sitten uudelleen. Pysy sinä siellä, missä ikinä nyt oletkin ja tee omalla työlläsi yritykselle kannattamatonta pisnestä! Tykkäävät varmasti ja homma menee hienosti eteen päin;)


    • sdfgshrterh

      Just joo.

      Suurin osa näistä mustamaalaajista ovat kilpailevien firmojen jamppoja. Käykää itse katsomassa paikan päällä.

      Ja paskapuhetta ettei sairausajan palkkaa makseta. Ainakin meidän toimiston seinällä oli ihan ohjeet nuoremmille miten toimia!

      HUOM! tiedän kyllä että näin ei ole aina ollut, mutta homma on parantunut.

      Ja lomarahat tulla napsahti heinäkuussa.

      T. Peksissä töissä ollut.

      • tyytyväinen

        hyvä huomio, itekki oon kuullu kyllä ettei pexiin ennen voinut luottaa, mutta nykysin 4 kuukautta täynnä ja kaikki paitsi ensimmäinen tili ovat olleet 4-numeroisia :) että ei se pexi nenästä vedä!


    • Mieluummin työtön...

      Heh, pexillä taitaa osa kaupoista mennä toimistopäällikön omaan taskuun, joskus siellä olin ja laskeskelin tulevaa palkkaa, Niin tilinauhan kun sain ja rupesin vertaamaan omiin laskentoihin, niin sain kyllä aika uskomattoman pakkirosentin itselle sen jälkeen..Ei kyllä voinu iso Herra millään näyttää mustaa valkosella niistä ''pakeista'', vaikka varmasti olisi saanut listan hommattua...

      Sepä se oliki viimonen työpäivä sitten siellä...

    • huijarit kuriin

      Näistä sairasajanpalkoista yms. kannattaa ottaa yhteys liittoon, se että jotain lukee työsopimuksessa ei tarkoita sitä että se automaattisesti olisi lainmukaista. Monissa yrityksissä työsopimuksiin laitetaan vaikka mitä jotka eivät ole työehtosopimusten tai lain mukaisia joten tarkistakaa työsopimukset liitossa jolloin näette mitä niissä on mahdollisesti väärin. Niiltä osilta miltä työsopimus ei vastaa TES:iä tai lakia on laiton ja näin ollen ei voimassa oleva vaikka olisi jo allekirjoitettukin sopimukset.

      ja sairasajalta harvoin maksetaan palkka jos on ollut töissä vain pari viikkoa tai kuukauden.

      • jepjepjee

        Totta, yleensä pitää olla ollut töissä vähintään sen kuukauden että saa sairaslomalta palkkaa.Vaihtelee vissiin vähän aloittain, jos olen oikein ymmärtänyt?


    • 17+16

      joo ja tuolla ei saa palkkaa ollenkaan jos ei oo vähintään kuukautta töissä. ainaki mun kaverin sopparin mukaan.

    • asdadascsccs

      Itse olin pari viikkoa aikoinaan. Tuntipalkaksi muodostui minulle, koska olin onnekas, noin 5 - 6 € tunnilta. Joillain vähemmän onnekkailla se olikin paljon pienempi kun kauppa ei käynyt.

      Lopulta työnjohtaja kyllästyi naamaani ja rupesi antamaan minulle soitettavaksi henkilöitä, joille oltiin pahimmassa tapauksessa soitettu jo 20 kertaa aikaisemmin, mutta eivät olleet joko vastanneet tai olivat lyöneet luurin kiinni kesken myyntipuheen. Toimintatapanahan mediapexilla on, että ellei asiakas kuuntele KOKO myyntipuhetta, niin hänelle soitataan myöhemmin uudestaan.

      Luonnollisestikaan näille henkilöille en saanut myytyä enää juuri mitään ja "tuntipalkkani" eli provisioni olivat lopulta parin euron tuntiluokkaa. Sitten lopetin. paska paikka, paska palkka

    • pexit<3

      Itse olen Mediapexillä töissä, ja olen tykännyt hirveästi!
      Työtä kun tekee, niin palkkaa tulee. Sormien pyörittäjille paikka ei tosissaan sovi, työtä on TEHTÄVÄ. Enkä henk.kohtasesti sormien pyörittäjiä sinne halua kun oma motivaatio/viihtyvyys tippuu kun katselee niitä nenänkaivajia... Mutta onneksi ne ratsataan pois ;)

      toehoekkae :lle :

      Silloin tällöin ihmiset unohtavat siellä luurien toisessa päässä, että me teemme TYÖTÄMME. Meille on annettu tarkat ohjeet siitä mitä tehdään ja miten.
      Tarjouskysely ON esitetty, mutta niinkuin yleensä mielipide-/gallup-kyselyt toteutetaan; valitaan kohderyhmä josta valitaan tietty määrä ihmisiä vastaamaan.

      Ja ihan oikeesti; onko se tosissaan niin hirveätä, kun joutuu minuutin kuuntelemaan saadakseen jotain erikoisen edullisesti????

      Valitatko kun kaupassa näet 50e paidan S-kortin bonuksien jälkeen VAIN 20 eurolla?!?! huudatko sitten kaupan kassalla että "mitä perkelettä, sain S-kortin vasta eilen, joten en ole mitään vatun bonuksia ehtinyt edes keräämään!! Mitä kusetusta tää on?!?!"

      Järki takasin päähän ihmiset.

      • Muori-Pippuri

        Mielenkiintoisia tarinoita. Parhaiten saan tuntuman tähän työhön kokeilemalla
        itse sitä.On tarkoitus mennä ensimmäiseen koulutukseen.Mikäli aloitan otet-
        tuani ensin selvää firman toiminnasta ja faktoista. Aion aloittaa kokosydämisesti
        ja innolla. Olkoon sitten niin että en saa tulosta, mut olempa itse kokeillut ja saa-
        nut asioihin selvyyttä miten asiat tosiaan on.Olen aika arveleva tulosten suhteen
        koska voin tehdä vain osa-aikaista työtä.
        En kuitenkaan aio kyseenalaistaa työnantajaani kertomalla kriittistä tekstiä. Hekin
        ovat työntekijöitä ja työnantajia jotka antaa mahdollisuuden toistenkin kokeilla tä-
        män muotoista työmenetelmää.
        Niin monta mieltä kuin miestäkin. Vain itse kokemalla saa varman tiedon.
        Toivon tulevaisuudessakin menestystä MediaPexille.


      • medipexi
        Muori-Pippuri kirjoitti:

        Mielenkiintoisia tarinoita. Parhaiten saan tuntuman tähän työhön kokeilemalla
        itse sitä.On tarkoitus mennä ensimmäiseen koulutukseen.Mikäli aloitan otet-
        tuani ensin selvää firman toiminnasta ja faktoista. Aion aloittaa kokosydämisesti
        ja innolla. Olkoon sitten niin että en saa tulosta, mut olempa itse kokeillut ja saa-
        nut asioihin selvyyttä miten asiat tosiaan on.Olen aika arveleva tulosten suhteen
        koska voin tehdä vain osa-aikaista työtä.
        En kuitenkaan aio kyseenalaistaa työnantajaani kertomalla kriittistä tekstiä. Hekin
        ovat työntekijöitä ja työnantajia jotka antaa mahdollisuuden toistenkin kokeilla tä-
        män muotoista työmenetelmää.
        Niin monta mieltä kuin miestäkin. Vain itse kokemalla saa varman tiedon.
        Toivon tulevaisuudessakin menestystä MediaPexille.

        edelliseen kirjoittaja oli siis todellisuudessa MediaPexin pikkupomo


      • KUO-0970
        medipexi kirjoitti:

        edelliseen kirjoittaja oli siis todellisuudessa MediaPexin pikkupomo

        jos joku kirjottaa tänne joskus jotain positiivista,ei tarkota että se ois mediapexin pikku-pomo.. ite oot pikku-homo suatana :D:D


      • KUO-0970 kirjoitti:

        jos joku kirjottaa tänne joskus jotain positiivista,ei tarkota että se ois mediapexin pikku-pomo.. ite oot pikku-homo suatana :D:D

        Kuulostanko minä tai KUO-0970 pomolta vitun apina? ei myntijohtajat kirjottele hymiöillä vaan hyvin asiallista tekstiä!!!! Voi vittu te ootte kyllä niin vitun urpoja. ettekö te jo älyä että ihan sama minne meette töihin nii joudutte tekemään NIITÄ VITUN TÖITÄ!!!!!!!!! ja palkka perustuu tehtyyn työhön! ei vittu että vituttaa tuollaset 5v pellet jotka tänne eksyy itkemään ...


      • KUO-0970
        j._.p kirjoitti:

        Kuulostanko minä tai KUO-0970 pomolta vitun apina? ei myntijohtajat kirjottele hymiöillä vaan hyvin asiallista tekstiä!!!! Voi vittu te ootte kyllä niin vitun urpoja. ettekö te jo älyä että ihan sama minne meette töihin nii joudutte tekemään NIITÄ VITUN TÖITÄ!!!!!!!!! ja palkka perustuu tehtyyn työhön! ei vittu että vituttaa tuollaset 5v pellet jotka tänne eksyy itkemään ...

        served


    • Näimpä!

      Itse olin viime kesänä mediapexillä ja tulin tänä syksynä takaisin osa-aikaduunia tekemään, koska ainakin Helsingin mediapex on ihan älyttömän hyvä paikka. Palkka tulee ajallaan, palkkaukset muuttunut vaan entistä parempaan suuntaan ja maailman parhaimmat pomot ja työntekijät, että tervetuloa vaan Hakaniemen Mediapexille! Ja joo, siellä ei mitkään hissukat pärjääkään, että joutuu kyllä töitä tekemään, mutta oikea nainen oikeaan hommaan, niin kauppoja tulee helposti. Itse teen 4 tunnissa n. 6-7 kauppaa, ja saan n. 10 euron tuntipalkkaa, helppoa!

      • Muori-Pippuri

        Niinpä niin.Nyt on se omakohtainen kokemus.Esimiehet olivat ihan fiksuja ja to-della hyvin osaavia kouluttajia.Itse kokeilemalla eri myyntipuheita todenneet par-
        haimmat myyntiesitykset ja ne annetaan sitten myyjille.Kyllä vaan on lakisääteinen
        sairaslomanpalkka, lääkärintodistuksella. Jos joku myyntialueelta on tehnyt myyn-
        tikiellon puhelimeensa se pitää.Siis niitten numerot ei tule näkyviin näytölle, ne on
        ilmanmuuta karsittu pois.Ainoastaan soitto voi mennä sellaiseenkin puhelimeen jos se ei ole vielä kirjautunut kiellettyihin. Itse en jatka myyntityötä. Se ei ole minun
        alaani.En pysty työskentelemään siinä metelissä kun on jopa 10 myyjää äänessä
        samanaikaisesti.Tarvitsisin oman rauhallisen työskentely nurkkauksen.Tämä ontyö
        siinä missä muutkin, enkä moiti.Monille nuorille hyvä työ, kun niillä on sitä energiaa
        käyttävätpähän vapaa-aikansa hyvin, poissa kapakoista ja vilpillisistä ansaitse-
        mismuodoista. En moiti Hommaa.


      • kierrä kaukaa.
        Muori-Pippuri kirjoitti:

        Niinpä niin.Nyt on se omakohtainen kokemus.Esimiehet olivat ihan fiksuja ja to-della hyvin osaavia kouluttajia.Itse kokeilemalla eri myyntipuheita todenneet par-
        haimmat myyntiesitykset ja ne annetaan sitten myyjille.Kyllä vaan on lakisääteinen
        sairaslomanpalkka, lääkärintodistuksella. Jos joku myyntialueelta on tehnyt myyn-
        tikiellon puhelimeensa se pitää.Siis niitten numerot ei tule näkyviin näytölle, ne on
        ilmanmuuta karsittu pois.Ainoastaan soitto voi mennä sellaiseenkin puhelimeen jos se ei ole vielä kirjautunut kiellettyihin. Itse en jatka myyntityötä. Se ei ole minun
        alaani.En pysty työskentelemään siinä metelissä kun on jopa 10 myyjää äänessä
        samanaikaisesti.Tarvitsisin oman rauhallisen työskentely nurkkauksen.Tämä ontyö
        siinä missä muutkin, enkä moiti.Monille nuorille hyvä työ, kun niillä on sitä energiaa
        käyttävätpähän vapaa-aikansa hyvin, poissa kapakoista ja vilpillisistä ansaitse-
        mismuodoista. En moiti Hommaa.

        Tuon olisi voinut kirjoittaa, joku Mediapexin toimihenkilö. Täyttä puppua. Mediapex on suuri huijarifirma, joka pelaa sillä, että palkkaa nuorta väkeä, joka ei tiedä oikeuksistaan.
        Mediapexissä tiedän tapahtuneen esimiehen päällekarkauksen työntekijän kimppuun. Selvää työpaikkakiusaamista pelkän pärstäkertoimen perusteella, esimerkkinä pelkkää vanhojen listojen jakamista epäsuositulle soittajalle
        (asiakkaat eivät vastaa) suosikeille jaetaan kyllä uusia asikkaita. Eritysesti Hakaniemen konttoeri kunnostautuu tässä. Kannattaa välttää Mediapexiä.


      • KUO-0970
        kierrä kaukaa. kirjoitti:

        Tuon olisi voinut kirjoittaa, joku Mediapexin toimihenkilö. Täyttä puppua. Mediapex on suuri huijarifirma, joka pelaa sillä, että palkkaa nuorta väkeä, joka ei tiedä oikeuksistaan.
        Mediapexissä tiedän tapahtuneen esimiehen päällekarkauksen työntekijän kimppuun. Selvää työpaikkakiusaamista pelkän pärstäkertoimen perusteella, esimerkkinä pelkkää vanhojen listojen jakamista epäsuositulle soittajalle
        (asiakkaat eivät vastaa) suosikeille jaetaan kyllä uusia asikkaita. Eritysesti Hakaniemen konttoeri kunnostautuu tässä. Kannattaa välttää Mediapexiä.

        Eipä oo tarvinnu kokea moista syrjintää ku ite oon toimiston paras myyjä ja saan aina parhaat matskut ahahahahaha.. :DD:DD

        "kannattaa välttää mediapexiä mussunmussun" veikkaan että Mediapex välttää sinua ja sinunlaisia urpoja jotka ei ossaa mitään :DD

        Ja on niillä Mediapexin pomoilla parempaaki tekemistä ku lukkee jotaki tyhjänpäiväsiä paskanjauhanta keskusteluja yötä päivää ja kommentoida niitä..

        Nyt oikkeesti se järki kätteen!!!!


      • MK
        kierrä kaukaa. kirjoitti:

        Tuon olisi voinut kirjoittaa, joku Mediapexin toimihenkilö. Täyttä puppua. Mediapex on suuri huijarifirma, joka pelaa sillä, että palkkaa nuorta väkeä, joka ei tiedä oikeuksistaan.
        Mediapexissä tiedän tapahtuneen esimiehen päällekarkauksen työntekijän kimppuun. Selvää työpaikkakiusaamista pelkän pärstäkertoimen perusteella, esimerkkinä pelkkää vanhojen listojen jakamista epäsuositulle soittajalle
        (asiakkaat eivät vastaa) suosikeille jaetaan kyllä uusia asikkaita. Eritysesti Hakaniemen konttoeri kunnostautuu tässä. Kannattaa välttää Mediapexiä.

        Hienoa, että olet huomannut saman, että kaikki ei saa sitä parasta soitettavaa!


    • tyytyväinen

      oon ollu nyt reilut 4 kuukautta pexillä töissä, ja mulle se palkka on kelvannu, ku oon nimittäin alle 15v.

      palkka on riippuen eri lehistä, ja kaikilla lehdillä ja jaksoilla on omat pistemäärät.
      pisteinä on 10p = 1€, ja yleensä noi työntekijät ja itsekkin saamme päivässä (4-5h) sellaset reilut 400-1000 pistettä, eli muuttennua ton 40-100€, ja jos et saa myytyä, niin tuntipalkka on 2€ et kyllä viime palkkaki oli jo 4 numeroinen, ja tyytyväinen olen :)

      • 23232323232323232323

        Työpaikkakiusaamisen pesä, kamalimpia paikkoja jossa olen töissä ollut ja ikääkin on jo yli 30 vuotta. Nimimerkki tyytyväinen on stereotyyppinen Mediapexin työntekijä, eli alle 15-vuotias oikeuksistaan tietämätön ja huiputettava. Siinä syy miksi Pex palkkaa enimmäkseen teinejä. Mega maksaa lehtitilauksesta huomattasti paremmin kuin Mediapex, tuotto on varmasti Megalle samaa luokkaa kuin Pexillä.
        Huijarifirma!


      • Kokemusta molemmista
        23232323232323232323 kirjoitti:

        Työpaikkakiusaamisen pesä, kamalimpia paikkoja jossa olen töissä ollut ja ikääkin on jo yli 30 vuotta. Nimimerkki tyytyväinen on stereotyyppinen Mediapexin työntekijä, eli alle 15-vuotias oikeuksistaan tietämätön ja huiputettava. Siinä syy miksi Pex palkkaa enimmäkseen teinejä. Mega maksaa lehtitilauksesta huomattasti paremmin kuin Mediapex, tuotto on varmasti Megalle samaa luokkaa kuin Pexillä.
        Huijarifirma!

        Kyllä siellä Megassakin niitä kiusaajia riittää


      • asdASDA<dad
        23232323232323232323 kirjoitti:

        Työpaikkakiusaamisen pesä, kamalimpia paikkoja jossa olen töissä ollut ja ikääkin on jo yli 30 vuotta. Nimimerkki tyytyväinen on stereotyyppinen Mediapexin työntekijä, eli alle 15-vuotias oikeuksistaan tietämätön ja huiputettava. Siinä syy miksi Pex palkkaa enimmäkseen teinejä. Mega maksaa lehtitilauksesta huomattasti paremmin kuin Mediapex, tuotto on varmasti Megalle samaa luokkaa kuin Pexillä.
        Huijarifirma!

        Ai hei, Megan pomo.

        Olen ollut noin 5 eri telemarkkinointifirmassa töissä, mukaanlukien Mediapex ja Mega, eikä yhdessäkään vielä ole "kiusattu".

        Mustamaalausta nämä viestit.


    • KUO-0970 :)

      Nyt se järki kätteen ihmiset! :DD
      Ite oon nyt ollu kohta 1,5 vuotta Kuopion mediapexillä töissä eikä mulla oo siitä oikeestaan mittään pahaa sanomista. Tottahan se on että homma ei kaikille sovi, ja ne jotka ei sitä kauppaa oo kunnolla tehny,urputtaa siitä nyt täällä..

      Mulla paras palkka mitä oon pexillä tienannu kuussa on 2750€ joka on aika helevetin hyvin 17v opiskelijalle ja siihen muuten vielä kaupanpäälle voitin myyjäkisasta iPadin ja mediapexin arvonnasta skootterin saman kuun aikana.

      Siihen aikaan myytin kanavapaketteja,nelosta ja urho-tv:tä ja yhdeltä tilaukselta sai 25€ ja itse tein niitä silloin keskimäärin sen pari kappaletta tuntiin jolloin tunti palkka oli noin 50€/tunti. Valitettavasti sen jälkeen provikat laskivat alemmaksi ja pidinkin sitten kesän taukoa. Nyt olen taas mediapexillä tienaamassa rahaa ensi kesälle ja seuraavaa tiliä on tulossa reippaasti yli 1000€.

      Lehtimyynnin provisio on myös ihan kohtuullinen. Kauppa tuntiin meinaa noin kymmentä euroa tunnilta ja se on ihan ok. Ja se on tosiasia että 10 kontaktista vähintään neljälle päästään kertomaan asia loppuun asti ja heistä vähintään se yksi tilaa joten homma on todella helppoa kun siihen niin asennoituu.
      Lähes jokainen tili jonka olen pexillä tehnyt on ollut nelinumeroinen..

      MediaPex ei myöskään kuseta,kuten joku tietämätön urpo tuossa selitti,se maksaa saikut ja lomarahat ja kaikki muutkin lakisääteiset jutut mitkä kuuluukin.
      Toki se joskus vituttaa kun kauppaa ei tule,fiilis on huono,ei jaksa ja tietää ettei tienaa kun ei jaksa edes yrittää,lorvailee,eikä jaksa soittaa. Sillon voi vaan kattoo peiliin ja miettiä missä vika,turha siitä on firmaa syyttää,tai pomoja.Välillä onnistuu,välillä ei ja itsestä se on kiinni tienaako vai ei.

      Lisäksi pexillä järjestetään päivittäin mukavia kisoja, jotka motivoivat kaupantekoon.

      Pomotkin ovat mukavia ja työkaverit. Ainoa negatiivinen asia on se, että toimistossa todellakin on välillä kova meteli ja keskittyminen on välillä todella hankalaa. Lisäksi työajoista ei aina todellakaan jousteta vaikka niin aina mainostetaan. Mutta muuten ei valittamista ja suosittelisin teitäkin olemaan valittamatta parin viikon kokemuksella. Kyllä pexillä viihtyy ja tienaa paremmin kun missään muualla opiskelijat voivat tienata.. :)

      Sanokaapa yksikin muu paikka missä voit tienata alaikäsenä melkein 3000€ kuussa? Tai yksikin muu paikka mistä ylipäätään saat töitä tyyliin kävelemällä vaan sisään ilman minkäänlaista alankoulutusta? Ja kun tilit on näin hyviä,voi miettiä kannattaako kouluja edes käydä! :D

      Pexille vaan töihin hyvällä asenteella,älkääkä kuunnelko noita onnettomia mussuttajia jotka ovat käyneet ovella pyörähtämässä,eivät osanneet mitään ja katkeroituivat kun ei tullu rahaa ja nyt urputtaa sitten täällä!?

      Järki kätteen ja pexille!

      PS. en ole toimiston esimies. :D

      • asfasfa

        Täytyy sanoo et oon ihan samaa mieltä. Puhelinmyynnistä saa työn kun vain viittii kävellä ovesta sisään, siinä se. Jos ei saa mitään myytyä saa tosi huonoa palkkaa ja lopulta potkut. Se kerrotaan ihan alussa jo.

        Sitten on näitä jotka inisee 2 pv hommissa oltuaan että homma on kusetusta, tai niitä jotka olivat pidempään ja eivät saaneet myytyä mitään, kun ei ole yleensäkään mitään sosiaalisia taitoja.


      • Ei-toimiston-esimies

        Melko analyyttistä tekstiä pystyt tuottamaan "17 vuotiaaksi opiskelijaksi"


      • Eiseiso
        Ei-toimiston-esimies kirjoitti:

        Melko analyyttistä tekstiä pystyt tuottamaan "17 vuotiaaksi opiskelijaksi"

        hei sinä ei toimiston esimies. Tunnen kyseisen kirjoittajan ja hän on 17v poika ja kirjoittaa omalla myyjätunnuksellaan täällä. voitte kysyä nimen media pexiltä jos he sen antavat. mutta jos eivät, well shit happens!


      • KUO-0970

        Näköjää joku toinenki kuopion pexiltä tänne eksyny lukemaan mitä paskaa täällä kirjotellaan :DD


      • ASd
        KUO-0970 kirjoitti:

        Näköjää joku toinenki kuopion pexiltä tänne eksyny lukemaan mitä paskaa täällä kirjotellaan :DD

        Juu =) -JP


      • Ei-toimiston-esimies kirjoitti:

        Melko analyyttistä tekstiä pystyt tuottamaan "17 vuotiaaksi opiskelijaksi"

        ai anteeks ei se opisele mut 17v se on =)


      • KUO-0970
        j._.p kirjoitti:

        ai anteeks ei se opisele mut 17v se on =)

        ai niin ja anteeksi myös omasta puolestani arvon idiootit,tämä on mun entinen tunnus.. jos nyt niin vidusdi kiinnostaa oonko myyjä vai esimies niin ottakaa selvää tunnuksesta KUO-1083 joka on tämä uusin tunnus millä nykyisin soitan. Joo ja myöskään j._.p ei ole esimies eikä tule varmasti ikinä olemaankaan :DDDDD


      • KUO-0970
        KUO-0970 kirjoitti:

        ai niin ja anteeksi myös omasta puolestani arvon idiootit,tämä on mun entinen tunnus.. jos nyt niin vidusdi kiinnostaa oonko myyjä vai esimies niin ottakaa selvää tunnuksesta KUO-1083 joka on tämä uusin tunnus millä nykyisin soitan. Joo ja myöskään j._.p ei ole esimies eikä tule varmasti ikinä olemaankaan :DDDDD

        jätkä ei oo enää ees töissä ku ei osannu mitään,kuuluu samaan kategoriaan teidän urpojen kanssa,mutta ei siitä huolimatta väitä mediapexiä huijarifirmaksi jos ei itse jaksa/osaa/halua tienata. Siitä respectit JiiPeelle! :DD


      • Jp
        KUO-0970 kirjoitti:

        ai niin ja anteeksi myös omasta puolestani arvon idiootit,tämä on mun entinen tunnus.. jos nyt niin vidusdi kiinnostaa oonko myyjä vai esimies niin ottakaa selvää tunnuksesta KUO-1083 joka on tämä uusin tunnus millä nykyisin soitan. Joo ja myöskään j._.p ei ole esimies eikä tule varmasti ikinä olemaankaan :DDDDD

        haha :D


    • tiedän mitä tiedän

      pexin huono ilmapiiri on yleisesti tiedossa. porukka lopettaa siellä huonon ilmapiirin takia jatkuvasti. kun menevät kilpailijoille töihin niin viihtyvät ja ihmettelevät kuinka paljon enemmän muualla tienaa. pexillä kun on tapana valehdella muiden palkkauksia ja aivopestä työntekijät kuvittelemaan että pexi maksaa parasta palkkaa ja muualla ei tienaa mitään. tämä on kuitenkin valetta. olen ollut monessa firmassa töissä (myös pexillä) ja laskenut palkkiotaulukoiden mukaan todelliset prosentit mitä myynnistä tienaa. pexillä on kaikista heikoin provisio ylivoimaisesti. toiseksi heikoimmassakin paikassa maksavat n. 5% enemmän parhaissa lähes kolme kertaa saman prosentin mikä pexillä. aivopesu on ainoa missä pexi on paras. siellä aivopestään kaikki ja opetetaan aivopesemään uudet myyjät. olen itse ollut tilaisuudessa missä johtoporras piti palaveria myyjille ja tilanne oli aivan kuin jostain uskonlahkon saarnatilaisuudesta tai mitä verkostomarkkinoinnti on parhaimmillaan. itseäni tilanne lähinnä huvitti, mutta suurin osa otti kaiken todesta. tämä aivopesutaito onkin ainoa syy miksi pexi on edelleen suurin. palkka on huonoin, ilmapiiri aivan syvältä, toimistojen esimiesten taso aivan surkeaa (14-16-vuotiaita esimiehiä), aivan naurettavia sääntöjä (kielletään puhumasta omaa äidinkieltä työaikana jos se ei ole suomi/ruotsi näin esimerkiksi) jne. näitä uskomattomia "sääntöjä" on joka toimistolla omansa ja mielestäni rikkovat jollain asteella jo ihmisoikeuksia..ja tuo esimerkkini oli ihan pientä verrattuna pahimpiin. kiertäkää siis kaukaa ja lähtekää kun vielä voitte. näin on jo iso osa myyjistä sekä päälliköistä tehnyt. heistä suurin osa siirtynyt voicelle, koska siellä asiat paremmin. toki voicekaan ei ole läheskään parhaasta päästä.

      • Mäkin tiedän.

        Tiedän mitä tiedän tietää!
        Mediapex on surkea paikka olla töissä. Paikkaa johtaa joku uskovaisporukka!

        Mikäli et allekirjoita heidän mielipiteitään et saa liksaa etkä pysy töissä. Joskus tullaan perässä uuteen työpaikkaan aivopesuineen. Työntekijöistä monet ovat täysiä pentuja. Palkka surkea pohja 2 euroa tunti. Lehtipuolen toimistot ovat surkeimpia.

        Jos myyt tilauksen tunnissa saat palkkaa noin 5-7 euroa tunnilta joten ihmettelen mistä KUO-0907 nimimerkin 10 euroa tunnilta lehtimyynnissä tulee. Ainakaan puolen vuoden pätkiä myymällä sitä ei saa.

        Ja he todella maksavat surkeimmat provikat...vai millä luulette firman kasvaneen Suomen suurimmaksi telemarkkinointi yritykseksi?
        Miten muuten kuin maksamalla surkeaa palkkaa ja palkkaamalla kotona asuvia pentuja työvoimaksi, jotka eivät osaa kunnon palkkaa vaatiakaan. Siinäpä kustannustehokkuutta parhaimmillaan.


      • protestilista 12.1

        Tsekkaa piruuttas eilinen (12.1.2012) kauppalehdessä oleva protestilista yrityksistä! Nyt ei kannata puhua Pexistä ja mistään muusta alan firmasta yhtäaikaa, koska ovat ihan eri kaliberia! Lukaseppa kauppalehti läpi ja listaa sen jälkeen asiat, mitkä ovat mielestäsi paremmin. Jos löydät yhden olet mestari valehtelemaan itsellesi;) Kaikkea hyvää sinulle!


    • KUO-0970

      No kyllä se nyt vaan menee tällä hetkellä niin että tekemällä tilauksen tuntiin esim. apu-lehti 6kk saat sen 100p ja nykyään siitä saa sen 10€. Ennen oli 8.5€. Tekemällä esim 2 tilausta tuntiin,tienaat 20€/tunti jne.. ja tämä nykyinen palkkaus on sitäpaitsi melko huono verrattuna siihen että viime keväänä sai 250p yheltä kanavapaketilta joita meni usein montakin tuntiin..
      Tuntuu vaan aika turhalta keskustella tästä kun tunnutte kaikki olevan tuommosia ovella pyörähtäneitä katkeroituneita pentuja jotka ei osannu myydä tai muuten eivät jaksaneet sitä työtä eivätkä sen vuoksi tienanneet mitään. Ja minkähän paikkakunnan pexillä on noin paska palkka mistä puhutte että tyyliin 2€/tunti?

      ja kyllä meillä ainakin saa puhua vaikka mitä ählämsählämiä jos kiinnostaa,ei sitä kielletä.. meininki on hyvin rentoo eikä säännöt todellakkaan oo tiukkoja.

      En sitten tiiä miten muilla toimistoilla on asiat,voi olla että jossakin etelän toimistolla onkin joku mulkku pomona. :DD

      • JIIPEE!!

        Ja mistäs sinä tämän sotkamonpojan tunnet? Minusta timo oli rento mutta osaltaan tiukka niinkuin kuuluukin =) hyvät jutut ainakin oli :D sai nauraa aina kunnolla :P. Ja mitäs vikaa Mikossakaan oli? Hyvä myyntipäälikkö (parempi kun se edellinen;)) ei mitään valittamista. Anto naattia sillonku kuuluki! Mutta oli myös hauska niinku Timo. Tottahan ne pääliköt aina tiukkoja on mutta niin ne kuuluu ollakkin! Muuten meno olisi liiankin rento eikä myyntiä syntyisi ollenkaan!!!! Ja noista palkoista. Ei mitään valittamista olettaen että teet 4tunnin työvuoron koulunjälkeen ja tienaat tuhat euroa kuukaudessa! nykyisin en tiedä että paljonko tienaa mutta kun minä olin 200p per kanavapaketti =)! eli yli tonni kuussa 4h työpäivillä! Nykyisin myyvät sähköä?? (ei varmatieto mutta kuultu huhu) Ja uskoisin että paljon PALJON hankalampi myydä joten isompi provikka!? Ei mitään valittamista. Myyntityö ei vain minulle sopinut joten lopetin työsuhteeni.


        Muutenkin työpiiristä. ei mitään valittamista, aivan huiput työkaverit =))!!! ilmapiiri mukava ja palkkakin hyvä. Tosiaan niinkuin KUO-0970 puhuikin tuossa aiemmin!


      • KUO-0970

        Kiitokset kehuista seisokille mut tiedoks sulle että kyllä ne herratki saattaapi tätä joskus lukkee,tuskin kommentoivat mutta lukevat ainaki.. mutta ethän sä enää kuopion pexillä töissä olekkaan joten sana on periaatteessa vapaa.. :D:D

        Ite vielä sen verran sanon että ei mulla oo ainakaa mitään pahaa sanottavaa myyntipäälliköstä,vuoropäälliköstä tai ylipäätään kenestäkään tuolla toimistolla. Vetäjät on molemmat mukavia ja hoitaa hommansa hyvin... Toki koko myyntitiimiin ja toimistolle aina joku mulkku mahtuu mutta niitä nyt on joka paikassa.. :D:D

        ite taidan lopettaa keskustelun tähän kun ei tämä johda mihinkään eikä tässä oo yhtää mitään järkee inttää siitä onko mediapex hyvä työpaikka vai ei kun jokasella on asiaan oma mielipide,minun mielipide on se että se on työpaikkana todella hyvä ja sieltä tienaa hyvin... Sanokkee muut mitä sanotte. Menkää ja kokeilkaa niin tiedätte! :DD


      • KUO-0970
        JIIPEE!! kirjoitti:

        Ja mistäs sinä tämän sotkamonpojan tunnet? Minusta timo oli rento mutta osaltaan tiukka niinkuin kuuluukin =) hyvät jutut ainakin oli :D sai nauraa aina kunnolla :P. Ja mitäs vikaa Mikossakaan oli? Hyvä myyntipäälikkö (parempi kun se edellinen;)) ei mitään valittamista. Anto naattia sillonku kuuluki! Mutta oli myös hauska niinku Timo. Tottahan ne pääliköt aina tiukkoja on mutta niin ne kuuluu ollakkin! Muuten meno olisi liiankin rento eikä myyntiä syntyisi ollenkaan!!!! Ja noista palkoista. Ei mitään valittamista olettaen että teet 4tunnin työvuoron koulunjälkeen ja tienaat tuhat euroa kuukaudessa! nykyisin en tiedä että paljonko tienaa mutta kun minä olin 200p per kanavapaketti =)! eli yli tonni kuussa 4h työpäivillä! Nykyisin myyvät sähköä?? (ei varmatieto mutta kuultu huhu) Ja uskoisin että paljon PALJON hankalampi myydä joten isompi provikka!? Ei mitään valittamista. Myyntityö ei vain minulle sopinut joten lopetin työsuhteeni.


        Muutenkin työpiiristä. ei mitään valittamista, aivan huiput työkaverit =))!!! ilmapiiri mukava ja palkkakin hyvä. Tosiaan niinkuin KUO-0970 puhuikin tuossa aiemmin!

        Jep DD


      • KUO-0970
        JIIPEE!! kirjoitti:

        Ja mistäs sinä tämän sotkamonpojan tunnet? Minusta timo oli rento mutta osaltaan tiukka niinkuin kuuluukin =) hyvät jutut ainakin oli :D sai nauraa aina kunnolla :P. Ja mitäs vikaa Mikossakaan oli? Hyvä myyntipäälikkö (parempi kun se edellinen;)) ei mitään valittamista. Anto naattia sillonku kuuluki! Mutta oli myös hauska niinku Timo. Tottahan ne pääliköt aina tiukkoja on mutta niin ne kuuluu ollakkin! Muuten meno olisi liiankin rento eikä myyntiä syntyisi ollenkaan!!!! Ja noista palkoista. Ei mitään valittamista olettaen että teet 4tunnin työvuoron koulunjälkeen ja tienaat tuhat euroa kuukaudessa! nykyisin en tiedä että paljonko tienaa mutta kun minä olin 200p per kanavapaketti =)! eli yli tonni kuussa 4h työpäivillä! Nykyisin myyvät sähköä?? (ei varmatieto mutta kuultu huhu) Ja uskoisin että paljon PALJON hankalampi myydä joten isompi provikka!? Ei mitään valittamista. Myyntityö ei vain minulle sopinut joten lopetin työsuhteeni.


        Muutenkin työpiiristä. ei mitään valittamista, aivan huiput työkaverit =))!!! ilmapiiri mukava ja palkkakin hyvä. Tosiaan niinkuin KUO-0970 puhuikin tuossa aiemmin!

        "parempi ku edellinen" joo siinä oot oikeessa.. Vaikka olihan sami omalla tavallaan mukava :D:D:D:D


      • ex-pexiläinen
        JIIPEE!! kirjoitti:

        Ja mistäs sinä tämän sotkamonpojan tunnet? Minusta timo oli rento mutta osaltaan tiukka niinkuin kuuluukin =) hyvät jutut ainakin oli :D sai nauraa aina kunnolla :P. Ja mitäs vikaa Mikossakaan oli? Hyvä myyntipäälikkö (parempi kun se edellinen;)) ei mitään valittamista. Anto naattia sillonku kuuluki! Mutta oli myös hauska niinku Timo. Tottahan ne pääliköt aina tiukkoja on mutta niin ne kuuluu ollakkin! Muuten meno olisi liiankin rento eikä myyntiä syntyisi ollenkaan!!!! Ja noista palkoista. Ei mitään valittamista olettaen että teet 4tunnin työvuoron koulunjälkeen ja tienaat tuhat euroa kuukaudessa! nykyisin en tiedä että paljonko tienaa mutta kun minä olin 200p per kanavapaketti =)! eli yli tonni kuussa 4h työpäivillä! Nykyisin myyvät sähköä?? (ei varmatieto mutta kuultu huhu) Ja uskoisin että paljon PALJON hankalampi myydä joten isompi provikka!? Ei mitään valittamista. Myyntityö ei vain minulle sopinut joten lopetin työsuhteeni.


        Muutenkin työpiiristä. ei mitään valittamista, aivan huiput työkaverit =))!!! ilmapiiri mukava ja palkkakin hyvä. Tosiaan niinkuin KUO-0970 puhuikin tuossa aiemmin!

        kyllä kait ne fortumin kotinäyttöjä myy,ainakin tämmöstä kuulin..

        ...ja kuulema ihan tuntipalkalla,tiedä siitä sitten. ei oo mullakaan valittamista palkasta eikä mistään mustakaan. turhaa dissaatte pexiä. mikko ja timo oli ihan mukavia kumpikin ja sami varsinkin.. ikävä pexiä


      • jP

        Mietitääs kuka just lähti pexiltä? jesse? tatu? tommi? sami? tuulia? kerro vaa nimesi :P ei riku ees oo paha pummi :P


      • 12+16
        jP kirjoitti:

        Mietitääs kuka just lähti pexiltä? jesse? tatu? tommi? sami? tuulia? kerro vaa nimesi :P ei riku ees oo paha pummi :P

        SIELTÄ ON LÄHTENY NIIN PALJO PORUKKAA ETTEI PERÄSSÄ PYSY. MISTÄHÄN VAAN JOHTUU...


      • expex kuopio
        12+16 kirjoitti:

        SIELTÄ ON LÄHTENY NIIN PALJO PORUKKAA ETTEI PERÄSSÄ PYSY. MISTÄHÄN VAAN JOHTUU...

        kuopion toimistolla on ainaki tilanne ku lastentarhassa nykyää. tienaa siellä ja pomot ok mutta en ite viihtyny joten häippäsin jo muutama kuukaus sitte :DDD


      • älä selitä
        KUO-0970 kirjoitti:

        Kiitokset kehuista seisokille mut tiedoks sulle että kyllä ne herratki saattaapi tätä joskus lukkee,tuskin kommentoivat mutta lukevat ainaki.. mutta ethän sä enää kuopion pexillä töissä olekkaan joten sana on periaatteessa vapaa.. :D:D

        Ite vielä sen verran sanon että ei mulla oo ainakaa mitään pahaa sanottavaa myyntipäälliköstä,vuoropäälliköstä tai ylipäätään kenestäkään tuolla toimistolla. Vetäjät on molemmat mukavia ja hoitaa hommansa hyvin... Toki koko myyntitiimiin ja toimistolle aina joku mulkku mahtuu mutta niitä nyt on joka paikassa.. :D:D

        ite taidan lopettaa keskustelun tähän kun ei tämä johda mihinkään eikä tässä oo yhtää mitään järkee inttää siitä onko mediapex hyvä työpaikka vai ei kun jokasella on asiaan oma mielipide,minun mielipide on se että se on työpaikkana todella hyvä ja sieltä tienaa hyvin... Sanokkee muut mitä sanotte. Menkää ja kokeilkaa niin tiedätte! :DD

        kokeiltu on,ihan kakka ilmapiiri,kuka tana 2e orjapalkalla tkee,idiootti ja lukee samaa tekstiä 4- 6 tuntia päivässä kuin joku robotti,entäs kun asiakkaat sanoo 100 kertaa päivässä en osta,etsä kellekkään väkisi pysty myömään.tunnen kuviot.


    • KUO-0970

      nimim. seisokki kommentti on poistettu!? :DD

      ehkä ihan hyvä,ei kannata haukkua ketää nimellä :P

      • 12

        ylläpito poistaa asiattomat viestit -jp


    • suosittu keskustelu

      Jopas on suosittu keskustelu. Melkein samaa tasoa kuin voicemarketing.

    • sdfsdfsd3333

      ei ole noin suuri

    • ei ole totta!

      ei ole totta tuollainen palkkaus mediapexillä.

    • ei ole haastettu

      Jos sinulla olisi jotain faktoja niin laittaisit linkin. Ei ole haastettu.

    • GoogGoog

      googlettamalla löytyy.

    • emäntä2221

      jahas mites tuo mahdollista

    • pexillä töissä 1,5v

      on mediapex haastettu oikeuteen koska joukkoon eksyy teidänkaltasia urpoja myymään toisin kuin on ohjeistettu,se on johtanut siihen että asiakkaalla on jäänyt jotakin epäselväksi ja hän kokee sen kusetuksena.. itelläki käyny joskus moka ja myyny alaikäselle,tullu kuluttajansuoja-ilmotus jne. mutta ei niistä kannata välittää,itelle sitä rahhaa tehään ja myyntityössä tienaa paremmin ja helpommalla kun ruumillisessa työssä kun siihen oikein asennoituu. aijemmin mainitusta asiasta vielä sen verran että sähköö myy varkauden mediapex ja nyt myös kuopion ja kyllä kauppa käy. vitun mussuttajat hankkikaa elämä!

    • aeogiaågring

      JOS olisi haastettu oikeuteen olisi siitä olemassa jokin linkki. Vaan kun ei ole HA HA HA

    • Haastettu oikeuteen

      Helsingin Hovioikeus on palauttanut jutun Espoon käräjäoikeuteen 19.12.2011
      Ihan julkista tietoa on että Anja ja Peter Nyberg, Mediapex Oy ja Northvoice Oy on haastettu oikeuteen. Oikeuteen ne on haastanut Antti Alastalo joka on Anja Nybergin pikkuveli. Tuon linkin kun avaa niin voi lukea sen koko haasteen:

      http://www.scribd.com/doc/80066633/01-05-2011-haaste-ja-turvaamistoimihakemus

    • hyvävaikoeikö

      ite oon huomenna jyväskylään haastatteluun menossa

    • 15+1

      Meidän paikkakunnalla noilla on kaikkein huonoin palkkaus ja muuteski ikävä fiilis toimistolla. Kannattaa käydä muuallakin haastattekuis, koska kuiteski noi ottaa kaikki töihin jotka vaan hakee ja haastattelu pelkkä muodollisuu..hae siis muihinki ja käy niissäki haastatteluis ennen ku otat paikan. palkkaus muualla parempi ja työolot kunnolliset. eikä kaikki firmat palkkaa jokaista hakijaa niin ku noi, vaan ikessti hyvät hakijat.

    • ekonomi...

      Media Pex Oy huijaa ainakin asiakasta. Itse sain juuri puhelun jossa joku nulikka sanoi että "Tässä vain ilmoitusluontoinen asia että te olette tilanneet "luettelon " ja sitten hän sanoi osoitteeni.

      Sanoin heti että en koskaan tilaa sen enempää lehtiä kuin luetteloitakaan puhelimitse.

      Sen jälkeen ehdin vain sanoa muutaman painavan sanan heidän bluffitoiminnastaan. Myyjä sulki puhelimen sanomatta mitään.

      Lasku tulee varmaan kohta jostain "luettelosta" mutta menen heti tekemään poliisille rikosilmoituksen. Minulta eivät hiujaa senttiäkään.

    • Apaa

      Joku vuosi taakse päin ainaki Kuopion Pexillä meno oli vähän liianki innokasta eli musiikin volumelta ei kuule edes omia ajatuksia saatikka mitä asiakas sanoo ja puhelimeen pitää huutaa niin että parempi kuuloselta häviää kuulo langan toisessa päässä. Esimiehet ja duunikaverit oli kyllä mukavia mutta palkkaus taas oli aivan jotain muuta. Eli en suosittele MediaPexiä millään tavalla paitsi jos haluaa soittaa ihmisille kokopäivän pelkän mukavan ilmapiirin kannustamana :) Nykyään Novia Finlandin palveluksessa ja takuupalkka on 1500e/kk tietysti miinus verot ja provikka on 55e per kauppa :)

    • osingoilla

      Onko totta että jokaisesta kaupasta minkä MediaPex Oy:llä tekee niin osa palkkiorahasta menee edelleen Anja ja Peter Nybergien taskuun?

      • gsdgsf

        Miksi menis jos tällaiset henkilöt edes koko puljua omista?


    • Lue tiedote
    • sama omistaja

      niin siis peter nyberg omistaa north voicen ja north voice omistaa mediapexin, mutta käsittääkseni anja ei omista enää mitään... paitsi peterin :)

    • Järjestetty sumutus

      Sentica Partners Oy:n tiedotteen mukaan Anja ja Peter Nyberg omistavat kumpikin 12 % NorthVoice Oy:stä. Jännää touhua kun Peter Nyberg ilmoitti tiedotteella jo vuonna 2005 ostaneensa itselleen kaikki osakkeet, vai miten se meni?

      • Cubix63

        he ehkä omistivat osakkeet ennen Senticaa, nyt omistaa sentica ne samaiset osakkeet ja niistä jäi Nybergin omaan omistukseen ne prosentit!


    • Tiedote peliin

      Tarkalleen 1.7.2005 Peter kertoi Anjan luopuneen kokonaan busineksestä, muistamme hyvin tuon tiedotteen ja miten se esiintyi koko yhtiön omistajana.

    • meedikkoooo

      ite oon 16 vuotias ja oon nyt ollu muutaman viikon töis mediapexil, vantaalla ja mulla ainaki tunti palkka on siis se vähintää 2e/h

    • nnnnnnnn3628

      Neutraalia esimerkkiä toimintatavoista by MdPxin biisin lyrics:

      "Pxin jengissä kaikki on voittajii"

      (myyntitykit, joita on pari kolme per toimisto)

      "Tare älynnyt ei MdiaPxissä myyntihommia ees käydä kysymässä"

      (olisinpa itsekin tajunnut jättää haastattelun väliin - ai niin, minuahan ei edes haastateltu... "haastattelija" totesi vain aikaisemmat tietoni ja lupaili - ylläri ylläri - kolmesta neljään tonnia palkkaa kylmiltään) :DD

      "No hyvässä jengissä tietenkin olo maistuu, kun konditoriassa"

      (tekopirteä meininki - koko ajan huudetaan MAHTAVAA!!! ja sitten ollaan kuin kauppaa ei olisikaan tapahtunut... kaksinaismoralismin riemuvoitto) :)

      "Tilipäivänä jokaisella kourassa on tosi kivasti hilloa tietenkin"

      (yläasteella oleva konkkaronkka x ikäisiä henkilöitä ei yltänyt indeksiin, loparit tai potkut, kummin vain - eivät kaikki saa rahaa... biisi lupailee valitettavasti liikoja, vain ns. myyntitykit, supliikkimiehet ja -naiset, sekä miellyttävän kuuloiset tienaavat - suurin osa heistäkin taiteilee suhteellisen pienillä summilla työmäärään nähden... ja aktiiviset, ennen kaikkea)

      "silti seuraavaa kauppaa jo clousaan"

      (clousaus, tuo "kouluttajien" puhki kuluttama fraasi, vaikka eikö voitaisi puhua kaupan lukkoonlyömisestä, kun yli puolet porukasta ei edes tajua kyseistä termiä - asiasta kukkaruukkuihin, huvittavaa kuunnella esimiesten hienoja vinkkejä, kun kukaan ei ollut korkeakouluja käynyt... myyjät oli koulutetumpia, mikä kertoi ainoastaan esimiesten laadukkaasta tasosta) :)

      "Mä kauppakelloa soitan"

      (mikä vie aina vähintään sen minuutin, kun omasta halusta huolimatta on osallistuttava johonkin tyhjänpäiväiseen kisailuun... jonka voittajalle ei anneta kuin poikkeuksetta palkinto, vaikka aina luvataan puoli valtakuntaa yms.)

      "sermin takana kaupan teki kaverikin"

      (sermit eivät tuo mitään rauhaa, kovaäänisen "kaverin" pälpätys plus liian kovaa soiva musiikki pakottaa tekemään aamuvuoroja, jolloin musiikki on ainoa riesa - moni on vielä aamu-unessa, täten puhekin on rauhaisampaa) XD

      "takoo jokainen omaa unelmaansa"

      ( palkka voi olla monen unelma/realismia, mutta kuinka monen "unelma" puhelintyö loppupeleissä on? muutamaa ammattilaista lukuunottamatta monen motivaatio kertoo kaikesta muusta)

      "kanssa Pxin leidien missikisoihin tarttis panostaa"

      (juuri näin) (:


      KITEYTYS: Toisille sopii - toisille ei ikinä... Harkitkaa, hyvä vinkki!

      • front said

        "pexin jengissä kaikkio on voittajii"

        - mitataan millä mittarilla tahansa, niin pexiläiset ovat ylivoimaisesti Suomen ykkös pyssyjä kaupan teossa! Suomen ylivoimainen ykkönen alan firmana ei ole sattumaa. Pexi tarjoaa alan ylivoimaisesti turvallisimman työsuhteen, varmimman palkan maksun sekä hoitaa kaikki työlain asettamat velvoitteet, kuten verot, sairasajan palkat, lomarahat jne. Pexiläinen on aina voittaja oli huippu myyjä tai keskiverto myyjä. Kaikkia arvostetaan yhtälailla ja voidaankin osuvasti todeta, että pexin jengissä kaikki on voittajii! Enemmin tai myöhemmin se selviää myös ihan kaikille alalla työtä tekeville:)

        "tare älynnyt ei mediapexistä myynti hommia ees käydä kysymyssä"

        - moni tulee ja moni jää tulematta, se on tosi. Sinänsä harmi, ettei käydä välttämättä edes tutustumassa toimistoon ja työhön vaan joku muu firma on ehtinyt höynäyttää tätä kaveria turhilla ja suurilla lupauksilla. Tämän todettuaan kyseinen kaveri, jonka olisimme voineet tehdä menestyjäksi pettyy alaan yleensä eikä koskaan tee enää alan hommia! Vaikka haettekin useampaan paikkaan yhtä aikaa, niin käykää vertailemassa myäs kaikki paikat ennen päätöstänne yrityksestä, jossa alatte työskentelemään. Meillä ei ole mitään hävettävää, joten tervetuloa kahville!

        "Olo maistuu kuin konditoriassa"

        - työnteon täytyy tuntua mukavalta ja sitä täytyy pystyä tekemään hymy huulessa. kaikilta työntekijöiltä odotetaan asenteellista tekemistä, mutta kannustamme varmasti kaikkia ja annamme kaikille yhtälaiset välineet onnistua myynnissä. Kauppa käy, hymy on huulessa, kauppakello soi. Parhaimmillaan homma on mahtavaa, josta pidämme kiinni!

        Tuossa muutama fakta siitä, missä meillä mennään! Kaikki saa jauhaa paskaa, jos kokevat, että keskittyminen paskan jauhamiseen palvelee jotakin. Me keskitymme kaupantekoon ja hyvän fiiliksen luomiseen toimistoilla. Kaikille tervetuloa käymään oman paikkakuntansa Mediapex -toimistolla, kahvit tarjotaan varmasti. Huikea keäskisa taas tulossa, jossa palkinoina jaetaan scootteria ja ihka aito ja oikea Harrikka prätkä!


    • 20+10=30

      taas tulee korkeammalla taholla...kaveri lähti aluemyyntipäällikön hommasta ja tilalle tuli voicelle pexiltä aiemmin rekrytoitu päällikkö..liekö lähti voicen verovelkoja karkuun takasin pexille...nuo kaksi firmaa pyörittävät samoja naamoja rekryävät puolin ja toisin...en käsitä mikä järki on kosia työntekijää firmasta toiseen ja takaisin. jos työntekijä siihen leikkiin lähtee, niin kuinka työnantaja voi sellaiseen luottaa?!! ei kovin lojaali työläinen...

    • front_said_2.0

      Nimimerkki front said kirjoittaa:
      "Meillä ei ole mitään hävettävää, joten tervetuloa kahville!"
      "kahvit tarjotaan varmasti"

      Ihan hieno (läpinäkyvä) idea, mutta kyllähän tuota kahvia saa muualtakin, kiitos tarjouksesta, mutta jätetäämpä tällä kertaa väliin. Seuraava markkinointikikkasi on lähes varmuudella tyyliin:

      Näillä puheilla mennään ja kahvit tarjotaan meidän omalla säästötilausperiaatteella eli mitään jatkotilausvelvoitetta ei tästä koidu. Ja koko hommahan kustansi ainoastaan... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Pakkohan tänne on kommentoida jotain =)

      Itsellä on kokemusta alalta usealta vuodelta, useasta eri firmasta, ja Anjan ja Peterin olen tavannut, kun aikanaan Pexillä töissä olin. Muistaakseni vajaan vuoden Pexillä olin, ja kaikki asiat toimi kuten pitikin. Palkkojani en nyt tähän hätään tuolta aikaa muista, mutta pisteitä tosiaan kerättiin, ja parhaat kaupat toi muistaakseni 200 pinnaa.

      Tiedän myöskin noin 4-5 eri firman omistajia, ja tosiaan olen työskennellyt lonkalta heittäen seitsemässä eri firmassa. Alalla voi pärjätä, mutta tosiaan tämä ala ei ole kaikille. Asiallisesti asiakasta kunnioittaen pitää homma hoitaa. Ja olen ollut jokaisessa firmassa ainakin kohtuullisen hyvä, joskaan en mikään paras tekijä.

      Mutta se taustoista. En tosiaan muista mitä Pexillä tarjotaan, mutta palkoista muistan joidenkin firmojen tarjonneen noin neljäsosaa liikevaihdosta, jos täysin provikalla tekee. Nykyisessä työpaikassani, joka on edelleen samalla alalla, on pohjapalkka pyöreästi kympin/tunti, jos ei onnistu myymään mitään. Toki sillä tavalla ei montaakaan kuukautta voi töissä olla =) Sitten myynti lisää tietenkin palkkaa. Iltalisät on, ja tietenkin tauot, lomat, saikut yms on hoidettu kunnolla.

      Rohkaisen tosiaan ihmisiä avoimesti kokeilemaan, miten homma sujuu, aika äkkiä sen huomaa, onko kuin luotu alalle, onko täysin väärällä alalla, vai sitten jotain siltä väliltä. Aika lähellä ääripäitä kuitenkin mennään. Ja kuten edellä kirjoittaneet sanovatkin, niin kannattaa verrata myöskin alan firmoja keskenään, koska jokainen firma missä olen ollut, on omien sanojensa mukaan maksanut alan parasta palkkaa, ja muut eivät ole kovinkaan hyviä..

      En usko kenenkään tekevän 10 kauppaa tunnissa, harva tekee edes noin monta puhelua tunnissa. 1-3 on sellainen realistinen tahti. 4 tai enemmän joskus satunnaisesti osuu yhdelle tunnille. Vastaavasti 0 osuu satunnaisesti yksittäiselle tunnille. Ja onhan noita parin tunnin työpäiviä, jolloin tienestit ovat yli 100€ sille päivää.

      Pakko vielä loppuun muuten kirjoittaa noista peruutuksista, kun niitäkin täällä on ihmetelty, niin normaalisti peruutukset ovat hyvällä rehdillä myyntitavalla siellä 10% luokassa, Mediapexillä ne menee siellä 30% luokassa, mitä kustantajien tietoja olen nähnyt..

      Toivon kommentteja, mielellään asiallisia, ja jokainen miettiköön asiasta kuinka tahtoo.

    • asdfgdhhgh

      joo siis huoh tuota kuopion ja iisalmen meininkiä.. onko siellä ketään enää töissä? ite olin joskus kesätöissä, en suosittele. Sain 5e kuukaudessa.

    • tosi on

      juu .kantsii mennä pexille,2 e/tunti,paskaa puhutaan seläntakana,mulkoillaan,ei jutella,joillakin kusi noussu,ylennyksenmukana päähän,meikä läks,ja olisivat vielä,meikän niskaan kaataneet,lehtien tilausten lopetukset,eli siis,kun olin jo pois lähtenyt töistä.Ei kannata olla liian sinisilmäinen.Parhaille soittajille parhaat listat annetaan,tosi on.

    • jannu1994!"!"

      Sain tossa itiksen mediapexissä 3200/kk että mun mielestä se on iha hyväpalkkasta hommaa ,, aku ankkoja myymällä tuli vähän fyrkkaa kasaan.

    • plopplopplooooop

      uskon kyllä. pisteinä. kävikö maksuvälineenä vuokraan?

    • gagnaåignai

      Ei varmasti kukaan 94 syntynyt tule varta vasten kirjoittamaan tälle palstalle kehuja yrityksen palkoista.

    • ihan huuhaata

      kävin haastattelussa, jossa lupailtiin vaikka ja mitä. koska tiedän pari myyjää ja esimiehen nimeltä, niin soitin verottajalle ja kysyin tietoja paljonko ovat tienanneet viime vuonna, sillä nämä verotulothan ovat ihan julkista tietoa.
      HAHAHAHAHAHAHAH kaikille, jotka väittää tienaavansa tuolla yli 1200e kuukaudessa. Enkä tarkoita johtoa, eidän tulonsa ovat eriasia kuin pilipalipäälliköiden ja myyjien. Toimistojen vetäjällä parhaat ansiot koko ko. paikkakunnan toimistolta, keskimäärin hurrrrrrjat 1120 egee kuussa.

    • 14+17

      Sillä lailla...

    • feikkipex

      Eli siis ihan Kakkapex virma.kuka urpo enää lehtiä osta puhelimella,netistä saa kaiken,nii mediapexurpot

    • fakkapex

      mä oisin myyny pornolehtiä ois menny kaupaks kuin häkä,kakkapexin tietokoneet kivikaudelta,ja puhelimet kans,rakkapex,feikkipex,lakkapex,joku vatun apulehti kelpaa kuin uuniin tai peffan pyyhintään,kuka sitä puhelimella ostaa

      • Ikuja the ryijy

        En tiedä kuka ostaa, mutta myyjät niitä aika pirusti vaan joka päivä myy! Todennäköisesti olet mitään saamaton tämän suhteen ja jossakin muussa asiassa parempi. Asenteesi kertoo jo sen, että ehkä kaupan kassaksi se voisi antaa edellytykset. En soimaisi tekniikkaa tai yritystä, joka on myös sinulle tarjonnut mahdollisuuden. Monesti peilistä löytyy syyllinen....


    • kerta kaikkisesti

      noniin, käyty ja koettu. haastattelussa kerrottiin (pari viikkoa takaperin), että maksetaan pohjapalkkaa myit tai et. kerrottiin, että keskimäärin tienataan 1900 euroa kuukaudessa, jos on kokopäiväinen. kehuttiin työilmapiiria ja muuta vastaava. aloitin työt viime viikolla ja työsopimus ilmoitettiin tehtäväksi seuraavana päivänä. tämä oli ok. kun kysyin vielä varmistaakseni mikä palkkaus on, niin ilmoitettiin, että se käydään läpi työsopimus tehdään, mutta nyt vain puhelimeen. vähän ihmetytti tässä kohtaa, kun yleensä eka päivänä kuitenkin käydään tällaiset asiat läpi, vaikka kirjalinen sopimus tehtäisiinkin myöhemmin. ilmapiiri oli hyvin ahdistava. toimistossa oli kolmen myyjän kuppikunta, joka naureskeli ja pilkkasi muita myyjiä. vessan ovi lukittiin työajaksi, vain tauolla saa käydä vessassa. pomo oli hyvää pataa kuppikunnan kanssa ja jutteli työaikana kuppikunnan kanssa yhteisitä ryyppyreissuistaan. muihin työntekijöihin hän ei kiinnittänyt huomiota. no ajattelin, että ok: tulin tänne töihin, en etsimään ystäviä. seuraavana päivänä tehtiin työsopimus: ei pohjapalkkaa: jos et myy mitään, et saa mitään. no joo, ihan ok, eihän firmakaan saa mitään jos ei tee kauppaa, mutta tämä olisi ehdottomasti pitänyt kertoa suoraan, sen sijaan että valehdeltiin päin naamaa. jos myyt vähitään muutaman kaupan, saat 4e tunnissa. maksimissaan voi tienata 14e tunnissa. no 14e/h on mielestäni hyvin, toki se edellyttää noin 30 kauppaa päivässä. jes. no kotona sitten laskin käteen ja aivan kuten arvelinkin ka 1900 e kuussa on lähs mahdoton: kokopäiväisenä työskentelen 7 tunnin vuorissa, josta vähennetään puolen tauot, eli minulle maksetaan 6,5 tunnista päivältä. 14e/h maksimi. 6,5*14=91e. 20 työpäivää=1820...ja tämä edellyttää joka päivältä täydellistä onnistumista. ja kun minulle vielä tauoilla työntekijät aivan avoimesti kertoivat, että heidän parhaat tilinsä olivat n. 1400-1500 euroa kuussa ja sellaisia kuukausia oli vuodessa 1 tai 2. vuositulot pyörivät siinä 15000-16000 euroa burottna vuodessa, niin väkisinkin petyin toimiston esimieen ja luottamus meni koko touhuun. kun ilmoitin 5 työpäivän jälkeen, lopettavani työsuhteen ja kysyin, voisiko esimies arvioida, paljonko saan rahaa tältä ajalta, hän ilmoitti ettei tiedä yhtään kuinka palkkaus menee...ja sama ihminen oli minulle työsopimuksen tehnyt. kun pääsin kotiin, otin laskimen ja sopimuksen ja katsoin paljonko sopimuksen mukaan tienaisin noilta muutamalta päivältä, oli tuntipalkkani n. 5,5 euroa. soitin sitten vielä perään ja kysyin olinko ymmärtänyt oikein. vastaukseksi sain erittäin tylyn ja vihaisen vastauksen, että siellä "kasotaan nyt, maksetaanko yhtään mitään". että sellainen paikka. no haastattelu jo sovittuna seuraavaan alan paikkaan, toivottavasti timinta siellä on ammattimaisempaa.

      • gaäirgaäpigapåi

        Toimiston esimiehen vastaus kun kyselet palkasta: http://www.youtube.com/watch?v=zX5XasRcGBg


    • Voiko näin jatkaa

      Näinkö ne toimii?

    • kysymys

      valehteliko anja nyberg oikeudessa?

    • kuinka kävikään...?

      ?????

      • sepalusaukikutenpers

        suku on pahin


    • LP

      Hakaniemen mediapexi:ssä kyllä tunti palkka 2e/h mutta jokaisesta myydystä lehdestä 2 euroa tuntipalkaa koko päiväksi eli jos myyt vaikka 10 nii se on sitte 22e/h

      • SOPIMUS KÄTEEN

        LUEPA UUDESTAAN SE SOPIMUS. EI TASAN MENE NOIN. SINULLE ON VALEHDELTU JOS NOIN LUULET.


      • .....

        Hakaniemen Medipex maksaa pohjan 2 euroa tunti ja siihen pisteiden mukaan päälle. Jos myyt 50 pisteen tuotetta 10 kappaletta saat ruhtinaalliset 5,5 euroa tunnilta. Että siinä se. Palkka kohoaa euron tunnilta vasta kun myytävästä tuotteesta saa 70 pistettä. Tuolloin 10 tilausta tuottaa tuntipalkkaa 10 euroa tunnilta. 20 euroa tunnilta ei kukaan saa missään pexin toimistossa.


      • SOPIMUS KÄTEEN
        ..... kirjoitti:

        Hakaniemen Medipex maksaa pohjan 2 euroa tunti ja siihen pisteiden mukaan päälle. Jos myyt 50 pisteen tuotetta 10 kappaletta saat ruhtinaalliset 5,5 euroa tunnilta. Että siinä se. Palkka kohoaa euron tunnilta vasta kun myytävästä tuotteesta saa 70 pistettä. Tuolloin 10 tilausta tuottaa tuntipalkkaa 10 euroa tunnilta. 20 euroa tunnilta ei kukaan saa missään pexin toimistossa.

        Näinhän sen menee ja joissain toimistoissa on vielä ylärajana, että palkka voi olla enintään 14e/h vaikka myisit kuinka paljon! Sitten myyjille selitetään että voi tienata vaikka kuinka kunhan tekee pidemmän päivän.. Ja siellä osa myyjistä todella menee tähän! Sitten muutama tykki tekee siellä 10h päivässä ja myy jonku 50 lehteä ja tienaa sen 14e/ tunti kun muualla samalla määrällä saa tuolla myynnillä kolmekymppiä tunnilta! Ja tuo on laskettu sen mukaan mitä pätkiä ite aikanaan paukutin tuolla ja mitä edelleen siinä toimistossa myydään! Provisio huimat 11%!!!!
        Nykysessä heikompikin myyjä saa 16% myynnistään ja hyvät jopa 25%!!!


    • onko kaikki samoi

      mites muualla ku kuopiossa noi esimiehet?

      • vdsfdsf

        Ainakin Vaasassa oman kokemuksen mukaan erittäin rennot esimiehet (tai naiset, miten vaan). Toki itse olin ko. paikassa vuosi sitten, joten en tiedä ovatko kenties tässä ajassa vaihtuneet.


    • pasapasapasa!

      Vaasan PASASTAR on paljon parempi paikka!

      WWW.PASASTAR.FI!

      Tulkaa kaikki tänne töihin! Parempi palkka ja parempi firma!

      WWW.PASASTAR.FI

      • jorkkaaaaaa

        Jos mittaat paremmuutta paskakasan koolla, niin olet ihan oikeassa, Suurempaa paskakasaa tässä maassa ei ole! Tsekkaa mielenkiinnosta inoa.fi sivustolta missä menään:) Tsemppiä luontiin....


      • pasa on paras
        jorkkaaaaaa kirjoitti:

        Jos mittaat paremmuutta paskakasan koolla, niin olet ihan oikeassa, Suurempaa paskakasaa tässä maassa ei ole! Tsekkaa mielenkiinnosta inoa.fi sivustolta missä menään:) Tsemppiä luontiin....

        Siksipä PASASTAR onkin parempi.


    • vika kuu palkatta...

      joo vaasas on tosi kivaa pexil!! vessaan ei saa mennä vaan ovi lukitaan, seinil on kaikkee ihme kieltoi ettei saa puhua omaa äidinkieltään työaikana jne, ja pomot juoruu keskenää, ja ihan kauheeta valehteluu palkoist uusille myyjille ku tupakil kaikki muut kuitenki kertoo mitä tienaa ja ei todella sitä mitä pomot väittää!! enne oli yks hyvä pomo, mut ku se lähti (valehtelivat et sai potkut, mut lähti kyl ihan ite), niin touhu meni ihan sakeeks.
      mieluumin työttömänä ku tuolla!!!
      miten pasas onko oikeesti hyvä meno? kannattaao hakee?

      • erewr

        Milloin sielä muka on vessan ovet lukittu tai "kielletty" oman äidinkielen puhuminen työaikana?


    • pasastari on paras!

      Siellä on kielletty muun kuin suomen puhuminen ja vessan ovet pidetään lukossa koska kuulemma vuoropäälliköt olivat naineet työaikana vessassa :D

      Pasastar on vieressä! Katsokaa valomainosta! www.pasastar.fi

      • vgchg

        Joo suomen puhuminen tosiaan kielletty, kun koko toimistossa taitaa olla peräti kolme ruotsinkielistä! :D Hei haloo, jotain rotia tähän hommaan. :D Ja vessan ovia pidetään lukittuna tasan sen verran kun kukin siellä "asioillaan" viihtyy, eiköhän se ihan normaalia kuitenkin ole :D


      • 14+9
        vgchg kirjoitti:

        Joo suomen puhuminen tosiaan kielletty, kun koko toimistossa taitaa olla peräti kolme ruotsinkielistä! :D Hei haloo, jotain rotia tähän hommaan. :D Ja vessan ovia pidetään lukittuna tasan sen verran kun kukin siellä "asioillaan" viihtyy, eiköhän se ihan normaalia kuitenkin ole :D

        sinä olet varmaan yksi niistä "ruotsinkielisistä", kun et ymmärtänyt suomenkielistä tekstiä. siinä lukee, että: "muu kuin suomen puhuminen". se tarkoittaa, että suomea saa kyllä puhua ja käsittääkseni myös ruotsia, mutta esim. arabia on ollut kiellettyjen listalla. mielestäni tuollainen rikkoo jo kaikenlaisia hyviö tapoja.


      • vgchg
        14+9 kirjoitti:

        sinä olet varmaan yksi niistä "ruotsinkielisistä", kun et ymmärtänyt suomenkielistä tekstiä. siinä lukee, että: "muu kuin suomen puhuminen". se tarkoittaa, että suomea saa kyllä puhua ja käsittääkseni myös ruotsia, mutta esim. arabia on ollut kiellettyjen listalla. mielestäni tuollainen rikkoo jo kaikenlaisia hyviö tapoja.

        Katos joo, sitä se lukihärö teettää.. Ja ei, en ole ruotsinkielinen, muuten vain vähä-älyinen. Jos on jotain faktaakin tästä asiasta eikä pelkkää mututuntumaa, niin otetaan vastaan. Muuten kyllä aika turha väite, en ainakaan tälläistä omalta kohdalta muista vaikka maahanmuuttajia tuolla työskentelikin samaan aikaan kuin itse.


    • nyt kaikki on hyvin

      olen toiselta paikkakunnalta, mutta noita ihme sääntöjä oli myös omalla paikkakunnallani. itseäni kuvotti tapa, jolla tuolla puhuttiin muista yrityksistä. työntekijöille haukuttiin ja valehdeltiin mm. muiden telemarkkinointiyritysten palkkauksista, työoloista ja yritysten omistajista. kilpailutin oman palkkani ja vaihdoin yritysta. oli tpdella helpottavaa huomata, että muualla keskitytään omaan toimistaan ja jätetään tuollainen lapsellinen aivopesu omaan arvoonsa. asioista puhutaan oikeilla nimillä ja palkkauskin on huomattavasti parempi. laskin oman myyntini ja siitä kertyneen provisioni tuolta ajalta ja se oli naurettavat 10%. en tietenkään silloin ymmärtänyt asiaa, kun kaikki muokattiin hankalaksi piste-/indeksimuotoon, enkä ollut alalla aiemmin ollut. tiedoksi siis kaikille nykyisille yrityksessä työskenteleville, että muut yritykset eivät todellakaan ole sellaisia, mitä tuolla esimiehet antavat ymmärtää. työsopimuksissa ei myöskään ole mitään "jos et tee näin, niin ei makseta palkkaa"-kohtia. tietenkään en voi kaikista yrityksistä puhua, koska en le jokaista läpi kiertänyt, mutta haastattelujen perusteella sekä nykyisen työnantajani kohdalla tämä kuitenkin on näin. nykyinen työsopimukseni on erittäin selkeä ja prvisiota kertyy kuukausittain n. 20% myynnistäni, eli tuplasti enemmän kuin mediapexillä. alansa suurimpana yrityksenä heillä on tietysti etulyöntiasema työnhakijoiden suhteen koska yrityksen nimi on useimmille kaikista tutuin. valitettavaa, mutta totta. kehottaisinkin kaikkia alalle tulijoita hakemaan myös muihin yrityksiin ja todella vertailemaan paikkoja. missään nimessä ei kannata kuulopuhetta uskoa ja siksi voi tietysti koilla myös tuon paikan itse. viimeistään kun työsopmuksen saa, niin huomaa kyllä eron.

    • ??!!!!!!!!!!!

      ?

    • JoukoPlex

      Kannattas vetää itteensä ennemmin omaan mediaplexiin.

      Puhelinmynti on maailman suurinta kiusausta ja häirintää. Menkää lapset oikeisiin töihin niin työllänne on merkitystä ja saatte ihan oikeasti rahaa.

      • treds

        Mut näistä eduista vaan sulle kertoisin ku oot saanu hyötyä vanhoista ostoista? :)


      • pexiläinen

        ootko ottanu kunnolla selvää ? (: ei oikein siltä vaikuta... ite oon pexillä ja vertaan aina välillä huvikseni meidän tarjouksia esim. nettitarjouksiin, ja tottahan se on: puhelin myynnissä ne oikeesti halvimmat tarjoukset tulee. ei se mitään huijausta ole, mehän vaan esitetään se asia silleen myyvästi. palkkaa maksetaan tehdystä työstä, mutta aina ei vaan onnista niinkun ei varmaan muissakaan töissä voi joka kerralla onnistua. asiakkaat vittuilee paljon, eli pitää osata ottaa huumorilla. jos se ei onnistu, niin sitte se käy henkisesti varmasti tosi raskaaksi. työympäristö on rento, palkka ainakin omasta mielestä ok siihen nähden, että siihen ei erillistä koulutusta tarvita. työ on hauskaa ja onnistumisesta tulee hyvä fiilis --> jaksaa jatkaa innolla --> tekee tuloksia --> isompi palkka ! niin se menee. välillä tulee nollapäiviä mut sit vaan uudella innolla. älkää nyt iha lyttyyn haukkuko, varsinkaan jos ette itte oo kokeillu. työtä se on siinä missä muutki ja ittelleni se ainakn sopii eli tykkään:)


    • juu u

      vittu tuota rollon pexiä

      • Reilumeno.fi

        On huippu paikka ja mahtava meininki!


    • fyuil

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10525017

    • Anton983462

      mediapex on kannattava mun mielestä jos oot alle 18. ite oon 14 ja iha kiva toi kuukauspalkka 300-500e tos 5e viikkorahan ohella :DD

      • .....

        No nimenomaan tuollaisille teini ikäisille se on sopiva paikka mutta ei kenellekään, joka aikoo elättää itsensä puhelinmyynnillä.

        Provisiot ovat niin surkeita, että myynnin on oltava tähtitieteellistä, että pääsee sellaiseen palkkaa jolla elää käymättä kerjäämässä toimeentulotukea. Tuo on yleistä lehtimyynnissä noilla ulkoistetuilla myyntifirmoilla. Lehtimyynti ei kannata mikäli et ole suorassa työsuhteessa kustantamoon ja silloinkin kannattaa välttää Bonnieria, joka maksaa surkeimmin tilauksesta.


    • *Yrittäjä*

      Lehtimyynti on kuoleva ala.Se kannatti erittäin hyvin 80-90-luvuilla,Jopa 2000-luvun alussakin,mutta ei enää.Netti söi markkinat.Pyöritin omaa toimintaa lähinnä lehtimyyntiä ja myös erillaisia kalentereita yms. kustanteita.Ne tuottivat summia,joilla maksettiin oma talo,uusi S-sarjan mersu,kesämökki ja vene.

      Nykyään toimin eri alalla.Taantumassa pyristellään,mutta kyllä tämä enemmän tuottaa,kuin lehtimyynti.

      Ennenaikaan lehtimyyjän keskiansiot pyörivät 8000 markasta-jopa 20 000 markkaan.Huipputyypeille maksoin kunnon bomukset ja hauskoja illanistujaisia pidettiin ravintoloissa.Tämän muistavat wanhat konkarit.Ne olivat hyviä aikoja,sekä myyjille,että firmalle.En kannata ketään nykypäivänä lähtemään lehtimyyntiin.Vain hyvin harva myyjä tekee tiliä tuolla työllä.

      Ko.firman toimintaan en ota kantaa.

    • tteperi0870

      meini medipex töihin ja se kesti viikon sitten tuli potkut, syy en osannut muuntipuhetta sain myytyä vain 1 tee itse lehden.Soitin yhtenä iltänä 230 puhelua ja ei yhtään myytyä lehteä .Paikka PORI sanottiin että kerää kamasssi ja lähdin vittuun koko paikasta .EN SUOSITTELE KENENKÄÄN MENEVÄN SINNE TÖIHIN sillä siellä on todella kaksinaamanen pomo ja sen apuri on mielestäni täysin paska .Sain työsi paikan netin kautta joten ole varovainen mihin vastaat netissä.En saa palkkaa koko ajalta ja bussi matkoihin meni noin 30€ ja sitten sanotttiin että etsi muu työpaikka sanoin Esa medipextä .Samoin tee itse lehti lupaa hintaan 29.90€ lehden ja kaupanpäälle tulee muka 54€ videon säästät 131€ jos tilaat nyt ja niin saat tälläisien kameran kaupanpäälle ÄLÄ MENE KOSKAAN MEDIPEXILLE töihin sillä ei saa palkkaa muutakun kahvia kiitos ei

    • ent myjä

      medipx on täysin paska paikka ja siellä ei saa palkkaa.Mikä on työsuhteen minini aika ei medipexissä ole ainakaan tietoa.Pitääkö ottaa yhteyttä liittoon että saa tietoa asjasta ÄLÄ KOSKAAN MENE TÖIHIN KYSEISEEN YRITYKSEEN sillä sieltä ei saa mitään hyötyä taloudollusellesti .Pori on ainakin täysin vihonviimeinen paikka jossa on toissä .Siellä soi musuukki kovaa ja ei kuule mitä asjakas samoo ja siellä puhutaan vaan viinasta miten vietän viikonlopun ja kuinka kännissä olen !!! Samoin puhutaan vaan seksistä ja sun työkaverin siskosta .Mikä ei kuulu mitenkään työpaikan ilmapiiriin kuinka seksikäs se on !!!. Samoin feisbookissa on ollut kuvia kyseisestä firmasta ...ELI ÄLÄ MENE KYEISEEN FIRMAAN TÖIHIN siellä edellytetään vähintään 380 pistettä työpäivää kohti ja asjakkaat eivät osta tee itse lehteä kun netistä saa samat tiedot ilmaiseksi SIIS ÄLÄ MENE SINNE TÖIHIN lupaukset ovat suuret mutta tosi on että sieltä ei saa PENNIÄKÄÄN!!!!

    • porilainen ongelma..

      Vai että on porilaisella ongelmia tehdä töitä.. Mikä suuri uutinen.

    • Myyjä

      Puhelinmyynnin alalla on kyl tosi paljon noita ihme yrityksii, jotka kikkailevat työehdoilla ja palkoilla. Homma pitäs tehdä niinku Sentraalilla, jossa olin aikasemmin myynnissä. Peruspohjapalkka kiinteä kaikilta työtunneilta..työehtosopimuksesta suoraan. Siihen päälle provisio. Laaja työterveydenhuolto jjne ja tilat tosi modernit ja esimiehetkin on ihmisii. Mul ei muista firmoista oo kokemust mut tuolla tykkäsin olla.

    • Joensuun Pex, Hyi

      Olen työskennellyt Enia Oy:llä 8kk tienaten n. 3000€/kk ja nyt päätin kokeilla lehtimyyntiä Mediapexillä.

      Meininki oli aivan toinen, kuin Enialla, jossa ammattitaito on mielestäni A-luokkaa. Kukaan ei Pexillä lähinnä osaa mitään, myynnin perusasiat aivan hukassa, tuotteet ovat täyttä kuraa, joten ei ihmekään, ettei takuupalkkaa ole. Firma olisi jo kaatunut ajat sitten.

      Esim osa myyjistä aloittaa puhelun: "Enhän ihan kauheen kiireen keskelle soittanut?" Hyi vittu, mä oksennan. Tällä saadaan jo 80% potentiaalisista asiakkaista karkotettua puhelun ensimmäisen 5 sekunnin aikana.

      Kysyin päälliköltä, paljonko hän myy tunnissa ja sain vastaukseksi 3-6 lehteä. Ajattelin alkuun, että tämä voisikin olla kultakaivos. Nyt ei voi muuta, kun revetä. Eihän se kovin kummosta tulosta myymällä tee, kuten ei kukaan muukaan tuolla. Jos Suomen parhaalla toimistolla (Joensuu?) on 1-2 myyjää, jotka pääsevät nipinnapin (jos edes pääsevät) 2 tilauksen tuntivauhtiin, joka oikeuttaa 20€ tuntipalkkaan. niin ei kovin kummoisille palkoille voi kukaan olettaakaan pääsevänsä.

    • ilovepasi

      Olin Tampereen mediapexillä töissä n. 4 kk ja viihdyin hyvin. Tein töitä ensin 18h viikossa, mutta kysyin esimieheltäni voisiko sopimuksen muutta 15 tunia viikossa (jotta sain enemmän aikaa koululle). Yhdellä työn tekijällä oli jopa 10 tuntia viikossa. Sain myös itse päättää työvuoroni joka on hyvä juttu. Lauantai oli vapaaehtoinen työpäivä. Itse tulin joskus kaverini kanssa tekemään töitä lauantaina (silloin sai ehkä enemmän kauppaa kuin arkena) ja myyjiä oli paikalla vähemän kuin normaalisti (n 10 kpl) joten toimistolla ei ollut liikaa hälinää.

      Esimiehet olivat mukavia, osaavia ja valmiita auttamaan. Työntekijöitä kehitettiin jatkuvasti; esimiehet nauhoittivat puheluitamme ja tekivät kuunteluita jonka jälkeen he kertoivat mitä voi tehdä toisin jotta kauppaa saisi enemmän

      Palkkaus oli mielestäni hyvä siihen nähden kuinka monta tuntia tein viikossa töitä ja paljonko sain kauppaa. Alussa palkkaus oli minulle hieman epäselvä, mutta esimieheni selitti mistä palkkani koostuu jne.

      Koulutuksessa käydään läpi millainen on hyvä myyjä ja miten toimia esim tilanteessa jos asiakas alkaa väittelemään. Uusi, ja laajempi, koulutusohjelma on kuitenkin otettu käyttöön mediapexillä.

      Työkaverit olivat mukavia ja nuoria (myös aikuisia työntekijöitä oli). Mediapexillä järjestetään myös pieniä kisoja joka viikko. Esim; se joka tekee eniten kauppoja seuraavalla tunnilla saa leffalipun. Itsekin tuli voitettua aika monta lahjakorttia ja pari leffalippuakin. Pienet palkinnot motivoivat oikeasti.

      Hain mediapexillä seuraavana kesänä töihin, mutta silloin oli niin paljon porukkaa töissä että ei saannut itse valita työvuorojaan,jotta kaikki mahtuisivat toimistolle. Aamupäivällä oli usein ahdasta, kun sekä aamu- että iltavuorolaiset olivat samaan aikaan töissä. Kesällä myös jokaisen oli tehtävä aamuvuoroa ja iltavuoroa.

      Mutta tunnelma oli aina hyvä vaikka väkeä olikin paljon. Hyvä ensimmäinen työpaikka nuorelle ja vanhemmallekkin (:

    • TexPex

      Olen hakenut Turun MediaPexiin. Kannattaako?

      • Ylitalon astu

        No ei kannata


    • moro. onko kellään tuosta jyväskylän mediapexistä. tuntuu olevan mukava työ ympäristö mut, ainut mikä todella häiritsee on se että, kesken hyvän työputken tulee esimies heiluttamaan naaman eteen 5euron mäkkärinlahjakorttia ja kyselee et, tekeekö mieli? siis mitä tällä haetaan?

    • lkh

      Itse olin pexillä töissä puolisen vuotta opiskelujen ohella. Lupaukset ovat yhtä tyhjän kanssa, et todellakaan ansaitse kuin sen 2 e/h jos et myy. Itse onneksi osasin aika hyvin käyttää ääntäni ja palkkani oli ok, eli no joo kyllähän siitä rahaa sai jos osasi hommansa, mutta kyllä se on aikamoista ihmisten ahdistelua on. Ja ihmisille valehdellaan aivan suoraan soittaessa

      Nyt kun ymmärrän enemmän lakia ja olen sitä opiskellut niin tuli huomattua, että aika laitontahan tuo puuha on. Ei niin että siitä tulisi seurauksia mutta kaikki porsaanreiät on käytetty ja se on väärin nuorille.

      ps. vantaan toimistolla työporukka oli ainakin silloin pari vuotta sitten tosi mukava!

    • lapsellamontanimeä

      kikkelipex,pallipex,häpyaukkopex,sukupuoliyhdyntäpex

      • lapsellaenemmän

        anuspex, anaalipex,kanaalipex,herpex


    • Kokemuksen ääni

      Hah hah hah, haiseeko näissä "positiivisissa" jutuissa jokin? Totta hemmetissä, nää on Mediapexiläisten itsensä kirjoittamia, siis niitten pomojen. Suhtautukaa siis rakkaat nuoret kriittisesti näihin "hyvä" duuni- juttuihin, ja kun oikeen tarkkaan katsotte, niin huomaatte mielipiteen tyylistä ja sanavalinnoista, että ne on yhden kahden ihmisen kirjoittamia. Siis olkaa kriittisiä!

    • jaa6666

      voiko joku kertoa eri telemarkkina yrityksiä, kun pitäisi johonkin pyrkiä :D

    • älkäävaan.

      Aika vitsi koko paikka.

      Itse ollu yhden kesän Pexillä, voi että sitä menoa.. Pomot ei osanneet yhtään mitään, toimiston omistajan päätehtävä oli lytätä muita firmoja ja puhua jaskaa, työsopimustani ei noudatettu (työaika 35h/vko, mutta välillä tein paljon enemmän tunteja ilman omaa suostumusta (ylitöistä pitää aina sopia, mutta tässä lafkassa = tee tai me potkitaan sut pihalle. Kesätyöläiset kun pidetään koko kesä koeajalla) ja yhtäkkiä joka päivään tuli palkaton 15 minuutin palaveri, eli piti tulla aikasemmin töihin (ja tästäkään ei mitään mainintaa sopparissa!). Jäi kohtuu paska maku suuhun, sai nieleskellä sitä kiukkua kun työntekijöiden oikeuksia lytättiin mutta mitään ei voi sanoa ellei halua fuduja. mutta pari kuukautta siellä sinnittelin, myydä kun sentään osasin. Sen jälkeen sanoin Adios ja palannut en ole muuta kuin noutamaan työtodistukseni.

    • sampp1

      Piru koko mediapex stna, ne kusettaa iha sairaasti; oon ollu ny se kolme kk töissä siellä ja saanu vasta 58 euroo:)

    • Laiskat valittaa

      Itse tein yli 1500e/kk media pexillä ja hyvä fiilis jääny puhelinmyynnistä vaikka eri firmoissakin käyny. Asenne kysymys on myyntihomma ja laiskuudella ei sitä palkkaa tule. Jos oot niin tissiposki asiakaspalvelussa ja muutenkin valitat joka asiasta niin mene vaikka siivoamaan roskia mielummin kaupungin piikkiin 7e/h.

    • Millismoi

      Menen huomenna työhaastatteluun joensuun mediapexille, jännittää liikaakin kun lun näitä juttuja, opiskelen liiketaloutta ja myntityötä joten toivottavasti on helppoo

      • buustia

        buusteri


    • Anonyymi

      Olin vuonna 2006 MediaPexillä töissä 1,5 kk. Pelkkä provisiopalkka ja tienasin siltä ajalta noin 600€/kk. Voitin siellä päivän paras myyjä -palkinnon: sixpäkillisen kaljaa. Olin tuolloin alaikäinen.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe